www.monokli.com
Hírek/Cikkek Interjúk Monokli® Videók Ranglista Erdei Zsolt Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!

K-1: Karacs Attila világsztár lehet, de ez kit érdekel...

A+A-
2008. ápr. 23., szerda, 04:262724 olvasás - 24 komment


K-1: Karacs Attila világsztár lehet, de ez kit érdekel...

Karacs Attila szombaton szorítóba lép Amsterdamban, a K-1 Európa Nagydíj fináléjában. Ha egy közvélemény kutatást tartanánk, akkor sok ember tudná mi az a K-1, sok ember mondaná, hogy tudja ki az a Karacs Attila, de biztosan sokan kérdeznének vissza, milyen versenyről van szó, és hogy erről miért nem lehet a médiában hallani.


Utánanéztünk szomszédunknál, és meglepő dolgokat találtunk. Karaccsal együtt bekerült a fináléba Catalin Morosanu, román fighter. A román közszolgálati és kereskedelmi tévék versengve hívogatják interjúkra, show műsorokba. Míg Morosanu vigyorgó arccal dobálja a darts nyilat a negyeddöntőben ellenfelének sorsolt Freddy Kemayo fényképébe, később széttépi és megeszi a képet, majd egy másik show műsorban az életnagyságú fotót szétrúgja mintegy dedikálásképpen, addig Karacs Attila csendesen, távol a médiától készül a ma esti utazásra. Örülhetnénk, hiszen Magyarország egy világszínvonalú sportolóval büszkélkedhet, akinek a sparring partnert már külföldön kell keresni a felkészüléséhez, egy olyan sportágban, ami világszerte milliókat mozgat meg, ültet a tévé képernyők elé, és szinte az egész világon telt házas gálákon mutatja, hogy van érdeklődés erre a férfias sportra. Kivéve Magyarországot.

A szaksajtón kívül, talán egy-két bulvárlap írt röviden arról, hogy hazánkfia hamarosan a kontinens 8 legjobb versenyzője között áll a reflektorfényben, és várja a megmérettetést.

Lehet, hogy a labda hiányzik. Leigazolhatna egy nevenincs focicsapatba, akkor talán bekerülne a tévébe is, és elmondhatná hogy igaz, hogy a szomszéd téesz csapatától Karacs Attila.JPGkikaptak 6-0-ra, de hamarosan a világ legjobbjai között áll egy aréna közepén. Elmehetne egy tüntetésre, ahol még az oszlatás előtt bejelenthetné, hogy hamarosan világversenyen indul, így talán néhány kereplővel és nemzeti színű zászlóval felszerelt szimpatizáns is elkísérhetné, hiszen ez sokkal pozitívabb dolog mint a politizálás, nem beszélve a tévé nyilvánosságáról, hiszen ő Attila, a "Hun". Csinálhatna valami kis műbalhét is, hiszen Bárdosi Sanyival is többet foglalkozott a média az ominózus szék emelgetésnél, mint amikor nemrég szumó világbajnok lett. Javasolnánk még az erotikus fotózást, így némi hölgyrajongóval bővülne a kör, de ez nem tenne jót Attila harmonikus családi életének.

Karacs Attila nem tépi szét és nem eszi meg ellenfele fényképét, nem dobál bele darts nyilakat. Attila ma este csendesen elutazik Magyarországról Hollandiába, a K-1 Európa  Nagydíj fináléjára, ahol immáron másodszor próbál eljutni a döntőig, és mi akik ismerjük őt,  tudjuk mi az a K-1, és tudjuk azt, hogy milyen súlya van ennek a gálának, szurkolunk neki, és  vadásszuk az interneten a lehetőséget, hogy láthassuk a mérkőzést, és megtudjuk az eredményt.

XLsport - Ezüstszegi József

Értékelje cikkünket: (Eddig 31 szavazat érkezett)

Ez elég gyenge lett... 1 Harmatos kis írás... 2 Adok még egy lehetoséget... 3 Alaposabb munkát várok el... 4 Nem ártana jobban tájékozódni a témával kapcsolatban... 5 Elmegy, bár vannak hiányosságok... 6 Elég jól sikerült... 7 Szépen kidolgozott, korrekt írás... 8 Teljesen belefedkeztem az olvasásba... 9 Ha minden cikk ilyen lenne... :) 10
Adja hozzá a kedvencekhez:

 
Szólj hozzá!!
Név:
E-mail cím:
Regisztráció
Belépés
Regisztráció lépései:
1. Kérem adjon meg egy felhasználói nevet és egy email címet!
2. Kattintson a "Regisztráció" menügombra!
3. Az e-mailben kapott linken keresztül aktiválhatja a regisztrációját!
4. Kattintson a belépés gombra!
Megmondóbox:
BB kódok: [b]félkövér[/b] [u]aláhúzott[/u] [i]dőlt[/i]
Elküld
Frissít
Fordít


Hozzászólások: ( 24 hozzászólás érkezett )
24 morgo [2008-04-25 19:53:16]
Én egyáltalán nem hiányolom a Fábriból Attilát, mert azt a műsort sok másik hasonló társával együtt úgysem nézem meg. Viszont a sportcsatornák tényleg foglalkozhatnának többet a küzdősportokkal. Persze lehet, hogy a széles körű ismertség és a szponzorok miatt érdemes lenne egy showban is fellépni, de nekem a bulvár nem része az életemnek.
23 Ezüstszegi József [2008-04-24 16:02:05]
Nadzsi, Nem azért kellenek a megjelenések, hogy sikeres sportoló legyen, hanem azért hogy szélesebb körben ismerjék, több médiamegjelenése legyen azért, hogy legyen szponzora, aki finanszírozza a külföldi utakat, és azt, hogy Attila csak az edzésre és a versenyekre koncentráljon, ne arra, hogy esetleg mit ad enni a családnak. Van egy világklasszis sportoló, akinek minimális támogatottsága van. Egy harmadrangú focistának is több jut, még akkor is ha a megyéből ki sem teszi a lábát. Hozzáteszem, ez szinte az összes küzdősportnál így van. Miért? mert nincs médiamegjelenés. Inkább támogatnak egy névtelen focistát, és a tv-ben látják a támogató nevét a játékos mezén.
22 Nadzsi1 [2008-04-24 15:49:57]
Elsösorban a sport tv-eknek kene Karacsot bemutatni azoknak, akiket erdekel a küzdösport is. De sajna itthon nem annyira nepszerü a K1 (es MMA), mint mondjuk romaniaban. Viszont aki kiöveti a küzdösportok helyzetet, az tisztaban van a nevevel.
Nagyon drukkolunk neki, nem ertem, hogy a rtlklub miert nem adja le a meccseket, pedig, ha jol emlekszem, akkor mar mutatott K1-et is (habar ki tudja, lehet, hogy le lesz ez is adva?).
Nem sajnalom, hogy Fabrinal nem szerepelt meg a Blikkben sem. Nem attol lesz sikeresebb sportolo, hogy ismertebb, hanem attol, hogy eredmenyes.Ö tisztessegesen jar edzesre, csinalja amit kell. Megvan mindene ami adott a sikerhez (technikai hatter, jo edzö, sparingpartnerek, stb.) Bizom abban, hogy meglesz az eredmenye is! Ha jol emlekszem Bardosit is csak akkor hivtak show müsorokba, miutan helyezett lett az olimpian. Mint kiderült igazi show-men is raadasul :)
Attilanak is van humorerzeke es igen inteligens is, meglatjuk, hogy mi lesz. Mindenesetre csak azt akartam leirni (igaz par sorban :) ), hogy ismeretseg nelkül is lehet jo/eredmenyes sportolo!
21 Tyll Vietta [2008-04-24 14:28:37]
Ellenére, hogy Karacs helyett végül Bárdosit hívták egyéb okok miatt a sóderbe, Sanyi azért több alkalommal is felemlegette Karacs nevét, egészen addig, míg Fábry is lassan "megjegyezte".
Ezt akár tekinthetjük bemutatásnak is.
20 Ezüstszegi József [2008-04-23 19:39:44]
Lehet, hogy Mari néni is szurkolna Attilának, ha tudná egyáltalán hogy a világon van. A küzdősportos társadalom biztos kivétel nélkül szurkol neki, de szélesíteni kell a kört, hogy azok is ismerjék akik nem olvasnak mindennap szaklapokat.
19 T.pisti [2008-04-23 19:06:58]
Teljesen mindegy, hogy ebbe a retkes médiába Anettkák, Győzikék és Zimány Lindák a sztárok, de a küzdősportos magyar társadalomban mindenki tudja, hogy ki az a Karacs Attila.
Szurkolunk neki és az összes magyarnak, akiért más országban megszólal a Himnusz!
18 Ezüstszegi József [2008-04-23 19:01:11]
Véleményem szerint az a probléma, hogy nem bábáskodott senki (média) Attila mellett amikor elkezdte hozni a nemzetközi eredményeket, és amikor végre lehetett volna egy kis felhajtás, akkor jött az Ignashov meccs. Bárdosi Sanyinál azért szerencsésebb a helyzet, mert eszi a média, és pont a kezdetektől. Szerencsésebb ha magát a felkészülést és a nagy meccshez vezető utat is kiséri a média, még akkor is ha bulvár, mint az, hogy a média egy eseményre koncentrál, és ha ott gáz van akkor leszarják a sportolót. Olyan helyekre kell elvinni Attilát, ahol nem szakmai közönség találkozik vele, hanem Mari néni a piacról, Pista bácsi a kocsmából, és Rozika a titkárnő. Erre csak a bulvár képes. Ellenben ha kajálja őt a bulvársajtó, akkor majd kapkodhatja a telefonokat egy-egy verseny előtt.
17 leonidasz [2008-04-23 18:26:05]
OFF szerintem a magyar jégkorongválogatottat ne emlitsük egy komoly sportolókról szóló lapon. Az A csoportban mindenkitől minimum 8at fognak kapni, szóval ezt inkább hagyjuk. Zuhanórepüléssel fognak visszaesni a B divizióba.
ON hajrá Attila! lehet tudni, hogy pontosan mikor lesznek Amszterdamban a küzdelmek?
16 Öreg [2008-04-23 18:24:19]
Ne feledjük, a Fábry szín tiszta bulvár, és show, szóval olyat hív aki sowman, Bárdosi meg az. Nem mellékesen, olimpiai ezüstérmes, azt pedig nem igen lehet felűlmúlni, ha csak most Amszterdamban, és utána nyer, no akkor már hívni fogják mindenhova.
15 Peru [2008-04-23 18:21:16]
Vágó István sem azért lett népszerű, mert botrányos cikkek jelentek meg róla... Karacs sem fog szerepelni olyankor, amikor semmi értelme, viszont egy Fábryba vagy más helyekre nyugodtan meg lehetne hívni egy olyan profi sportágat képviselő harcost, mint a Karacs. Szerinted a K-1-et mennyien nézték az RTL-en..? kb.800 ezer a válasz.
Mennyien nézték volna, ha élőben adták volna, főműsoridőben, mint a románok..???
És mennyien nézték volna akkor, ha mondjuk élőben adják és még a gála előtt azzal foglalkoznak, aki az EB-be be tud kerülni nem azzal, akiről azt sem tudjuk nyer vagy nem élete első MMA meccsén..? Szerinted lettek volna rá annyian kíváncsak, mint egy bokszmeccsre..?? A választ mindenki döntse el maga. Szerntem: Igen! Mégsem ezt tették. Mégsem hívják Attliát. Lehet nem a médiában van a hiba, nem csak ők a felelősek, hanem a csapataban is több, jobb munka kell. Nem tudom miért van így jelenleg, de ezen dolgozni kell még, mert látom, hogy Ti is úgy érzitek nincsen kellő képpen megbecsülve Ő. Persze egy eredményes EB még hozhat sikereket...

Hajrá Karacs!
14 Suspect Zero [2008-04-23 18:12:17]
Peru: nagyon egyetértek. Ám árral szemben nem mindig érdemes úszni, ha egy ilyen kaliberű sportolóról van szó.

Bárdosi nagyobb visszhangot kapott a februári K-1 előtt, mint az egész torna. Többet foglalkoztak vele. A Fábry Só producere tuti nem azt kérdezte a munkatársaitól, amikor választottak, hogy ki a legjobb, hanem kit ismernek. De a Fábri Só különben is bulvárműsor. Bárdosi bulvárvonalon erősebb.
13 jake lamotta [2008-04-23 18:05:26]
Karacs a legnagyobb,és ezt bizonyitani is fogja hajrá..
12 Peru [2008-04-23 18:05:07]
Éppen ez az, hogy ne a bulvár miatt legyen képes a Fábryba bejutni, hanem azért, ami ő valóban:-)

És azt sem mindegy vajon kit ismernek többen...??? Jobb, hogy olyan embert ismernek többen akár a Fábry miatt is, aki egy meccses(pl. Bárdosi) vagy jobb ha olyat, aki bejutott az EB döntőbe..?
11 Suspect Zero [2008-04-23 17:53:31]
Nagyon vagány írás. De vannak olyan kapuk, amiket döngetni kell, hogy kinyíljon. A Fábry Show is azért Bárdosival foglalkozott, mert őt többen ismerik, többet szerepel. Elő kell készíteni a terepet, hogy egy 2 milliós nézettségű műsor fogadja Attilát. Szar a bulvár, ám néha szükséges rossz.
10 Öreg [2008-04-23 17:12:57]
No, ez azért nem teljesen igaz. Attilával, foglalkozik, minden küzdősport portál, így a monokli.com, a Fight.hu, az xlsport.hu, profibox.hu, küzdőtér.com és még sorolhatnám. Összeségében ez több olvasót jelent, mint a nemzeti sport olvasói, sőt a sokszorosa. szóval egyszerűen nem igaz. halkan megjegyzem, hogy nagyon kevés olyan lapszáma van a küzdőtér magazinnak, hogy ne lenne benne.
ezzel együtt, persze, hogy többet kellene, itt a képes médiára gondolunk, mert sajnos, mindenkinek ez a média, vagyis a TELEVÍZIÓ.
9 fowler [2008-04-23 16:38:22]
Attila szép csendben "tegye a dolgát", aztán ha eléri a célt, akkor mindenki "Karacs-szurkoló" lesz. Ez a divat kis hazánkban. Jó példa erre a jégkorongválogatott sikere, pár napja sokan azt sem tudták, hogy van jégkorongválogatottunk, ma mindenki a szurkolójuk. Attilának Sok sikert kívánok!
8 apaba [2008-04-23 14:51:53]
Sziasztok !

Győzike, anettka, stb........vigyorgó bulvárkurvák, (már bocs a szóhasználatért ) akikre évek múlva senki sem fog emlékezni, de aki alkot, aki valami értéket képvisel, véghezvisz valamit, amit csak kevesen tudnak, az ő neve mindig ott lesz valahol. Mindenki eldöntheti, hogy mivel azonosul szívesebben.....én inkább lennék egy "éhező" Karacs...... bár akkor abba kéne hagynom az edzést úgy egy évre :))))))))))))

De amúgy mindettől függetlenül én is sajnálom, hogy nincs médiatámogatása ezeknek a sportoknak, emberileg azt sajnálom, hogy nincs anyagilag kellően támogatva, nézőként pedig azt, hogy nagyon sok jó meccset nem láthatunk....
7 Peru [2008-04-23 14:37:10]
Kedves Uraim!!!!

A Mádia eleve többes számú szó. A Médium az egyes száma ennek a szónak..

Tehát van médium, médiumok, média...

A Médiák helytelen, a magyar nyelvtanban nem szereplő szó!
A cikk amiről szól az páratlanul jó és Karacs nevében is köszönjük. Sajnos, amikor megkerestük a Fábry Showt azonnal meghívták a Bárdosit, pedig mi nem őt, hanem a Karacsot szerettük volna berakni. De ők megkerültek minket, pedig tavaly szeptember óta leveleztem a producer úrral, aki mint mondtam hosszas gondolkodás után rávette magát a K-1-re, és behívta a Sanyit, persze nekünk mit sem szólva erről..:-)
Magyar média??? Vicc az egész. Győzike, Anettka, és társai jól laknak, míg az igazi értékeket mutató Karacs nem..!

Persze erre az a válasz, hogy az embereket a botrány és cikiség jobban mozgatja, mint a probléma mentes tisztes sportoló és ezért inkább őket adják el. Mindig ezt mondják nekem a nagyobb médiumok képviselői, mikor beszélek velük...

Szerintem ez nem így van és remélem most már ezt el is merjük mondani...!

Szégyen gyalázat ez uraim..! Köszönöm a cikk írójának, hogy bevállalta ezt a témát.
6 bézé [2008-04-23 11:45:57]
Egyetértek Xandával, szorítsunk ennek az igazi sportembernek, aki nem nyafog a nehézségek miatt, egyszerűen csak odaáll verekedni, teszi a dolgát legjobb tudása szerint. Hajrá, Attila, drukkolunk neked!!!
5 Xanda [2008-04-23 11:27:34]
Ennek a hírnek sokkal több a mondanivalója, semmint hogy a "média" kifejezést taglaljuk. Sok sikert kívánok hazánk fiának, legyünk büszkék arra, hogy a HUN képvisel bennünket Amszterdamban! Azon a gálán, amiről milliók beszélnek!
4 Flex [2008-04-23 10:20:45]
Akkor segítek:)
A média,az már többes számot jelöl.
3 Adam [2008-04-23 08:53:59]
Ez néhány pszichopata régi vesszöparipája.
Hogy hangzik a "Média foglalkoztak vele." mondat?
Ez lenne a szabatos szép magyar nyelvi stilus?

Jómagam maradok a médiák kifejezésnél, mint többesszámú megjelelölésnél. Akkor is, ha van, akinek nem tetszik.

https://kelt.mokk.bme.hu/lists/pipermail/nams/2007-September/000029.html
2 Romsy [2008-04-23 08:43:06]
"távol a médiáktól"

Gratulálok.
1 VRRRT [2008-04-23 08:20:41]
Ez van, ilyen a magyar média...

Oscar-Pacquiao: ki nyerne?
Oscar PTS
Oscar KO-TKO
Pacquiao PTS
Pacquiao KO-TKO
döntetlen vagy döntés nélkül
Impresszum Levél nekünk Médiaajánlat
www.monokli.com
monokli@monokli.com


SITEMAP XML PageRank Toplista - SEO Tools Küzdelem a spammelők ellen site statistics Webtop
Magyar hungaroo.com - A magyar linkjegyzéke Magyar Honlap Linkek Best-Top Statisztika