www.monokli.com
Hírek/Cikkek Interjúk Monokli® Videók Ranglista Erdei Zsolt Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!

Vlagyimir Klicsko kiütötte kihívóját, az amerikai Thompsont

A+A-
2008. júl. 13., vasárnap, 07:273545 olvasás - 43 komment


Vlagyimir Klicsko kiütötte kihívóját, az amerikai Thompsont

A nehézsúly jelenlegi legnagyobb nagyágyúja, az IBF/WBO világbajnok Vlagyimir Klicsko (51 győzelem – 3 vereség) szombat este Hamburgban bokszolt, éspedig a WBO által elrendelt Tony Thompson (31 győzelem – 2 vereség) ellen.


Wladimir Klitschko-Tony Thompson.jpg

A küzdelem annak ellenére veszélyt hordozott az ukrán ökölvívó számára, hogy a szakértők szerint ő volt a toronymagas favorit, mivel az amerikai kihívó egy kiváló felépítésű, fordított alapállású harcos, aki nyolc hosszú esztendeje nem talált legyőzőre. klitschko thompson.jpgA lassú első menet után Klicsko a második körben remekül és pontosan használta jobb kezét, ám a végén egy vétlen összefejelés miatt mindkét ökölvívó megsérült. Később szorosabb menetek következtek, merthogy Klicsko elég pontatlanul kezdett bokszolni, és a koncentráltnak tűnő amerikai többször sikerrel megelőzte őt. Aztán a hatodik menetben, amely az egész mérkőzés legjobb három perce volt, Klicsko ismét magabiztossá vált. Innentől fogva Thompson passzívabb lett, és csak pár alkalommal tudott olyan akciót indítani, amely veszélyeztette az egyébként sokat fogó Klicsko dominanciáját. Az egyik ilyen akció a 7. menet középén volt, amikor Thompson egy balhoroggal tisztán eltalálta versenytársát, akin át is szaladt az ütés, de nem került bajba!

Thompson.jpgA nyolcadik menettől Klicsko ismét visszaszerezte a második körben megcsodált pontosságát, és így a fáradni látszó Thompson sorsa lényegében megpecsélődött. A kihívó fásultsága tetten érhető volt, hisz egy-egy szabálytalanság miatt sokkal többet reklamált, mint a meccs elején. A 10. menetben volt két földrevitel, amiből az amerikai már nagyon nehezen, és kevés meggyőződéssel állt fel. A mérkőzés a 11. menet közepén fejeződött be, amikor Klicsko egy kombinációt indított, amiből a jobbhorog utat talált Thompson állához. A padlóra huppanó Thompsont Joe Cortez mérkőzésvezető kiszámolta. Ám a mérkőzést élőben nézve inkább azt lehetett érezni, hogy Thompson már megunta, hogy nem tud mit kezdeni ellenfelével, vagyis minden puskaporát ellőtte, ekképp megváltás volt számára, hogy végre kapott egy olyan ütést, amitől kifeküdhetett.

Érdemes megnézni a mérkőzés összefoglalóját!

alex povetkin.jpgÖsszegzésként el lehet mondani, hogy Klicsko megint magabiztosan nyert egy nem túl látványos, ám érdekfeszítő mérkőzésen. A fordított alapállású Thompson veszélyes kihívónak számított, merthogy magassága miatt nem volt jelentős fizikai hátrányban, és álla kiállta a legnagyobb Klicsko ütéseket is. Kicsivel nagyobb aktivitással talán meglephette volna a világbajnokot, ám mint tudjuk, mindenki úgy bokszol, ahogy hagyják. Vlagyimir Klicsko (51 győzelem – 3 vereség) legközelebb Alexander Povetkinnel (15 győzelem – 0 vereség), az IBF által elrendelt kihívóval kell bokszolnia. Ez még veszélyesebbek ígérkezik!
Értékelje cikkünket: (Eddig 16 szavazat érkezett)

Ez elég gyenge lett... 1 Harmatos kis írás... 2 Adok még egy lehetoséget... 3 Alaposabb munkát várok el... 4 Nem ártana jobban tájékozódni a témával kapcsolatban... 5 Elmegy, bár vannak hiányosságok... 6 Elég jól sikerült... 7 Szépen kidolgozott, korrekt írás... 8 Teljesen belefedkeztem az olvasásba... 9 Ha minden cikk ilyen lenne... :) 10
Adja hozzá a kedvencekhez:

 
Szólj hozzá!!
Név:
E-mail cím:
Regisztráció
Belépés
Regisztráció lépései:
1. Kérem adjon meg egy felhasználói nevet és egy email címet!
2. Kattintson a "Regisztráció" menügombra!
3. Az e-mailben kapott linken keresztül aktiválhatja a regisztrációját!
4. Kattintson a belépés gombra!
Megmondóbox:
BB kódok: [b]félkövér[/b] [u]aláhúzott[/u] [i]dőlt[/i]
Elküld
Frissít
Fordít


Hozzászólások: ( 43 hozzászólás érkezett )
43 Öreg [2008-07-18 18:00:35]
Nem a legjobb barátom Suspect Zero, ezt már ti is észrevehettétek, de most nem érdemli meg amit kap. Senki, így én sem tudom megfizetni azt, hogy folyamatosan friss hirek legyenek fent. Povetkin, meg a véleményem szerint, nem akkora hír, hogy ezért valakit is meg kellene szólni, pláne úgy, hogy pl. te már tudod is azt, amit hiányolsz. Majd, ha Povetkin legyőzi Klichkot akkor igen, bár az én véleményem szerint ez sosem fog bekövetkezni. Most látom már nincs harag, jobb is így.
42 Suspect Zero [2008-07-18 17:51:15]
Nem akartalak félhülyének nevezni, sokkal tisztességesebb lettem volna, ha azt írom, amit gondolok rólad. Ám akkor magamat kellene moderálni, mivel Bézé most egy hétig egyáltalán nem lesz gép előtt.
41 Zollee [2008-07-18 17:46:00]
De azért az is érdekes, hogy a másik két magyar bokszoldal sem ír a Povetkin vs Sykes meccsről. Mintha elhalasztották volna az egész gálát... Egy árva szó sincs. Leibigab! Te mit tudsz erről?
40 Zollee [2008-07-18 17:33:22]
Leibigab! Rendben van. Legyen úgy. Hát ha nem ír Povetkinékről, akkor ne írjon. Ja és nem akartam személyeskedni sem, de ha félhülyének nevez valaki, azt nem fogom eltűrni, és nem fogom behúzni a farkamat sem. Én ide beszélgetni jöttem, de kihozta belőlem a rossz oldalamat. Tudok én ilyen szemét is lenni ám...
39 leibigab [2008-07-18 17:27:56]
Zollee

Suspectet most had védjem meg....nem tudom , hogy ezért mennyit fizetnek neki, de biztos vagyok benne, hogy jóval kevesebbet annál, mint amennyi időt áldoz az oldalra és ezért amennyi elvárható lenne...Itthon sokan ingyen, vagy max. bagóért irogatnak a bokszról (legyen szó bármelyik oldalról), ezért sztem nem illendő rajtuk számon kérni, hogy miért nem írnak többet...
38 Zollee [2008-07-18 17:26:39]
Suspect! Te nem vagy szerkesztő, ugyanis azok nem szoktak személyeskedni, sehogyan, semmilyen módon. De én sem vagyok szerkesztő, úgyhogy megmondom neked, hogy egy rakás szar vagy, kereken-perecen, aki csak okoskodik és jártatja a száját, és tehetsége meg semmi.

Ja. És ha még nem neveztek lustának, akkor most épp itt volt az ideje!
37 sheriff [2008-07-18 17:25:17]
Nekem erről az egészről Erdei jut eszembe. Csak amig az ukrán ezzel a bunyóval győz, addig nem éri meg neki változtatni. Nemcsak, hogy világbajnok, hanem a jelenlegi legjobbnak tartott, tehát egy izgalmasabb, látványosabb, de esetlegesen elveszitett meccsel neki lenne vesztenivalója.
36 Suspect Zero [2008-07-18 17:22:43]
Lustának sem neveztek még. Megírok pár hírt, aztán megyek vissza pihenni, és ma már nem foglalkozok ilyen félhülyével, mint te.
35 Zollee [2008-07-18 17:13:20]
Tudod Suspect, a nehézsúly sok embert érdekel, a macska-jancsik meg nem nagyon. Ki a túrót érdekel, hogy egy 50 kg-os japán gyerek kiütütt egy másik 50 kg-os malawi bunyóst? Nem tudom mi a tapasztalatod, de egy nehézsúlyú hírhez szinte mindig van minimum egy hozzászólás. A Toney-Rahman meccs sem volt annyira "érdekes", hiszen nem címért ment, és nem is eliminátori volt, de ti mégis írtatok róla: sajtótájékoztató, mérlegelés, meccs, "utóhangok" (Toney-tól). A Povetkin vs Sykes-ról meg semmi. Azért furcsa mert Povetkin legközelebb Klicskóval fog bunyózni. Ezért fontos ő most! De ti inkább maradtatok lusták.

Suspect! Egy bokszoldalhoz kemény, "dolgos" szerkesztők kellenek akik nem lusták és győzik írni a legfontosabb híreket. Csalódtam bennetek!
34 Suspect Zero [2008-07-18 17:05:57]
Miért pont a Povetkin-Sykes cikkekt hiányolod? Képtelenség azt a miniumum 30-40 hírt megírni, ami naponta keletkezik a bosz világában. Majd ha kifizeted, hogy napi 8 órát csak a monoklival foglalkozhassak, ígérem, megmonhatod, hogy mit hagyhatok ki a szórásból, és mit nem!
33 Zollee [2008-07-18 16:58:12]
Suspect! Nagyon megerőlteted magad... Azt fogod leírni, hogy Povetkin 103 kg, Sykes meg 107, 9 kg. Hát ez szép teljesítmény. Látod én nem vagyok szerkesztő, mégis le tudtam írni. :)
32 Zollee [2008-07-18 16:55:28]
Suspect! Egy igazi szerkesztő mindig semleges, és nem mond véleményeket boksz-hírekkel kapcsolatban. Ha unalmas a meccs, ha nem, ha érdekli, ha nem, ha nagyra tart egy bunyóst, ha nem, egy szerkesztő feladata az, hogy TUDÓSÍTSON!
Meg ha már 2 nap alatt keletkezett 3 cikk egy másik, idegen oldalon, akkor abból össze lehetne hozni 1-et. Azért nem hittem volna, hogy ennyire lusták vagytok. :(((
31 Suspect Zero [2008-07-18 16:46:03]
Megvallom, annyira azért nem érdekel, hogy a két nap alatt keletkezett három fightnewsos hírrel egyenként foglalkozzak. Ki az a Skyes, hogy annyira érdekes? Inkbáb strandolok. Megírtuk, hogy bokszolni fognak, megírtuk, hogy Povetkin hadserega Hamburgban járt. Most mindjárt foglalkozok a mérlegeléssel.
30 Zollee [2008-07-18 16:31:08]
Sajnos csak itt tudom megírni a mondandómat, mert még ezzel kapcsolatban nem készült cikk. Tisztelt szerkesztő urak! Elfelejtettétek, vagy ennyire nem érdekel benneteket az ALEXANDER POVETKIN VS TAURUS SYKES meccs? Egy cikk sincs még róluk, se a sajtótájékoztatóról, se nyilatkozatokról. Miért nincs tudósítás? Összebeszéltetek a másik két magyar oldallal is, mert ott sem látok róluk cikkeket!? Az boxnews meg a boxen meg a stb. már javában "regényt" ír az elkövetkező mérkőzésről, ti meg még nem... Elég szomorú...
29 Szepesi Imre [2008-07-16 17:51:53]
Sajna az amerikai sportszerűtlen és igénytelen boxot mutatott be, de ami még ennél is fájóbb hogy Wlad lealacsonyodott erre a szintre!! amúgy okosan csinálta felőrölte majd kiütötte!! amúgy ha valaki kritizálná az ukránt az álljon oda Thompson elé, üsse ki a 4.menetben és utánna szórja a szavakat!!!
28 morgo [2008-07-14 15:15:16]
Megnéztem még egyszer a meccset. Azt kell mondanom, hogy kifejezetten jó nehézsúlyú derby volt. Mindkét bunyós folyamatosan mozgott, és sokat ütöttek. Klicsko már az első menetben is mindkét kezét használta, ami nála elég ritka. A meccs során gyakran ütött horgokat, sőt felütést is láttunk Tőle. Emellett kifejezetten nem a szokásos egyeket, hanem bal-jobb kombnációkat, sőt test-fej kombókat is ütött. Mi volt ebben a sótlan? Talán csak annyi, hogy Thompson a meccs második részében nem tudott visszatámadni, csak nyelte a pofonokat, és próbálta végigállni a meccset.

Leibigab

Igazad van, izlés kérdése. Nekem például gyakran Ali meccsei voltak unalmasak. Sokszor csak táncolt, fárasztotta az ellenfeleit, és fogott. Különösen erről szólt a Foreman elleni meccse, mégis rengetegen istenítik miatta. Nekem mint mondtam Mike Tyson meccsei voltak élvezetesek, mert Ő soha nem bohóckodott. Belépett a ringbe és széttépte az ellenfeleit. Hogy a szakembereknek ez nem feltétlenül tetszik? Én csak rajongó vagyok :)
27 leibigab [2008-07-14 14:22:47]
Zolee

Megnézem ezeket is, de ha jo nehézsúlyú meccseket akarok látni, akkor a régieket kell betennem a lejátszóba:-)
26 Debreczeni Gábor [2008-07-14 12:26:25]
Borzasztó XAR meccs volt!!
25 Zollee [2008-07-14 11:46:31]
Akkor nézd azokat a meccseket leibigab! Bár nem lesznek valami érdekesek, mert má rég lejátszották őket, és mindenki tudja az eredményeket is, de hát... ízlés kérdése.
24 leibigab [2008-07-14 10:53:05]
morgo

Hát nem tudom, izlés kérdése, hogy a múlt bajnokai szebb meccseket csínáltak-e. Az én izlésem szerint nem szebb meccseket, hanem sokkal szebb, sokkal jobb meccseket csináltak...
23 bpjotruska [2008-07-14 10:26:00]
Ez tenyleg turheto meccs volt az ezelottihez kepest. De azt azert ne mondja senki, hogy Lewis nem volt latvanyosabb ( es foleg jobb ). Komoly ellenfeleket is le tudott rendezni 1-2 menet alatt - ugye senki sem allitana, hogy a csucson levo Golota es Razor Ruddock amolyan Ray Austin-kategoriaju ellenfelek? Vagy azt, hogy a kiegett Tyson akit Lewis kiutott, kevesbbe volt veszelyes, mint Thompson? De nem art megnezni a Botha elleni meccseiket, o volt az egyetlen ellenfel, aki kb. ugyanolyan formaban allt ki Lewis es Klicsko ellen is. Csak Lewis nem olelkezett vele 8 menetet, mielott kiutte...Es amiert valakinek hosszu keze es jo balegyenese van, attol meg uthet felutest is, nem muszaj fogasbol es olelesbol alljon a belharc ... Lewis gyilkos feluteseit kevesen "hordtak ki" labon ( Holyfield es Vitali ) , annal tobben fogtak padlot tole.
22 morgo [2008-07-13 23:27:35]
Finnyásak vagytok! Állandóan a múlt bajnokaira hivatkoztok, akik pedig semmivel nem csináltak szebb meccseket. Kivételt képez ez alól Iron Mike, akinek minden megmozdulása életveszélyes, és élvezhető volt. Lewis? Ugyan attól az embertől tanult bokszolni, aki most Klicskot edzi, és ugyanezt csinálta a ringben, csak nagyobb showman volt. Ali? Minden zsenialitása mellett neki köszönhetjük, hogy a bujkálós, birkózós stílus egyáltalán megjelent a bokszban. Holyfield? Szép volt, jó volt, elmúlt, Ő sem volt látványosabb. Klicsko már az ezredforduló bunyósa, akinek a stílusát, a meccseit tudatosan, az adott ellenfél ellen építik fel. Szinte mindenkinél magasabb, és hosszú a karja. Miért is kéne belharcolnia? Baromi módon jó a bal jabje, ne üssön ilyet, csak mert nem szép? Olyan jobb egyenese van, ami egy ökröt is letaglózna, ne használja, mert horgot ütni látványosabb? Amíg rendre kiüti az ellenfeleit, és nem csak bal kézzel bohóckodik 12 meneten keresztül, nekem semmi bajom vele. Hozzáteszem mindehhez, hogy az Ibragimov elleni meccse tényleg pocsék volt, de a tegnapival abszolúte semmi bajom nincs...
21 tompo2 [2008-07-13 20:10:52]
Ez a meccs egy vicc volt szerintem és a Borossal értek egyet mindenben!!!
Ez az amerikai meg jóformán alig ütött hátsókezeset amit ütött az meg lassú,erőtlen masszatolás volt nembeszélve alig ált a lábain meg úgy tünt az egészhez semmi kedve max a lé járt a fejében!!Nyerni végképp nem akart az látszott!
20 boxingfan [2008-07-13 19:31:15]
Én csak azt várom hogy egyszer egy olyan meccsen lássam Klicskót amikor az ellenfél vissza is üt és nem csak védekezik. Pl. nekem nagyon tetszet a Klicskó vs Brewster I. Ott Brewster csak ment előre még akkor is ha bekapott 1-2 ütést, sőt még a leütés után is ugyanúgy folytatta. Kár hogy a revanson már ő is csak védekezett, meg is lett az eredménye.
Most Haye-ben látom azt a tüzet és azt az agresszivitást ami talán bejöhet Klicskó ellen.

P.S. És megint bemondtam a tutit :)
19 kuti [2008-07-13 18:45:50]
Jellegtelen okolvivok igazi egyeniseg nelkul a mostani nehezsulyu bajnokok.Haye-ben most ugy latszik minden megvan ami beloluk hianyzik.
Azert kritizaljak oket mert nem tudnak igazi maradandot alkotni igy akarmit csinalnak sohasem lesznek eleg jok a tobbsegnek.
18 Zollee [2008-07-13 18:08:16]
Egyetértek Jacomoval!
17 Jacomo [2008-07-13 18:00:28]
Én azt gondolom hogy ha Klitchko kiüti mondjuk a 2 .menetben akkor az is lett vollna mondva hogy hurka ellenfél volt..Thompson azért jol birta azokat a rombolo 400-500 kg körüli ütéseket..amit még anno mértek Klitchkonak..Thompsonnál nagyobb méretü erösebb ökölvivok ledölltek mint a nagykabát ..kevesebb menet alatt ..mellesleg kasszirozott 8 millio euro körül ..de itt látom sokan ellene vannak.. és azt várják mikor verik meg..kritizállni könnyü..
16 Zollee [2008-07-13 17:37:45]
Realdeal! Nekem is van a régebbiek közül kedvencem, de ideje olyan ökölvívónak is szurkolni, aki ebbe a generációba tartozik. Amúgy nem tudom honnan veszed azt, hogy nem vagyok nyugodt. Halál nyugodt vagyok.

Boxingfan szokásához híven bemondta az "okosat".

Kuti! Ha nem tetszik vagy nem szereted, akkor minek nézed? Ne kínozd magad inkább. Nézzél inkább "mindenki által agyon-nézett" Holyfield, Tyson, Lewis meccseket. Haye-nek meg semmi esélye a keleti óriások ellen. Meg ő mire sorra kerül...
A WBA-nál most egy ideig állóvíz lesz (Valujev fog csak Ruizzal meccselni), a WBC-nél megy a Peter-V. Klicsko-Vircsisz-Gomez tervezet, az IBF-nél pedig Vl. Klicsko Povetkinnel bokszol az év végén.
15 kuti [2008-07-13 17:28:24]
Azert nezem Klicsko meccseit mert sajna mast nem lehet, de persze ha Lewis vagy Tyson meg aktiv lenne akkor nem neznem soha mint ahogy azt tettem abban az idokben.A masik ok az ,hogy varom mikor szalad bele egy szegyenteljes veresegbe mint eddig parszor tette.Kivancsi leszek mit tud majd csinalni Haye-el ha addig meg bajnok lesz.Haye hevesebb gyorsabb ezert par menet alatt elintezi majd a nagy ukrant.
14 boxingfan [2008-07-13 17:20:31]
Két nagydarab fickó verekedett egyet. Bokszolni egyik sem tud.
13 realdeal [2008-07-13 17:08:20]
Zolle! Persze hogy nézni fogom Klicskó meccseit meg a többit ami érdekel és tudod miért, mert imádom a bunyót. Olsasd el figyelmesen amit írtam (utolsó 3 sor).Csak a véleményemet írtam le, tudod ez egy ilyen oldal.....
Nekem Holyfield a kedvencem, de ha szarul boxol róla is megírom.Ne légy elfogult.Csak nyugi.
12 Zollee [2008-07-13 16:14:30]
Azért ezzel nem értek egyet Suspect! Vlagyimir Klicsko igen szép pályát futott be eddig. Csak az irigyek mondanak ilyet! Ha nem tetszik, nem kell nézni. Ez ilyen egyszerű! Klicsko olimpiai bajnok volt 1996-ban, 12 éve profi. 2002-2003 között IBF, 2006 óta IBF és IBO, 2007 óta pedig még a WBO bajnoka is. Hatalmas, nagy erejű fekete-amerikaiakat padlózott le pályafutása alatt, nagy meccseket vívott. Az, hogy most "szerintetek nem volt jó meccs"... Hát Istenem. Minden ökölvívónak vannak nem jól sikerült meccsei. Pl. ha már így panaszkodtok, vegyük Klicsko utolsó 2 meccsét, de még ide sorolhatjuk a Peter ellenit is. És a másik 51 meccs? Azok csak úgy voltak?! Vissza tudott vágni korábbi legyőzőjének, Lamon Brewsternek is.

Most sokan elégedetlenek az ukrán bunyóssal, de eltellik majd 10-20 év, amikor már nosztalgiázni fognak rajta, hogy "milyen nagy bunyós volt Klicsko", "nagy meccseket vívott, akkor ő volt a legjobb" stb. Ez minden bunyóssal így van. Lehet, hogy akkor, abban az időben egy pár meccsét nem szerették, de örömmel emlékeznek vissza azokra az ökölvívókra. Az évek múltával minden megszépül - szokták mondogatni. A "rossz" meccseket elfelejteik, és csak a "jó", az emlékezetes, nagy meccsek maradnak meg az emlékekben.

11 Suspect Zero [2008-07-13 15:57:41]

Minden felnőtt ember el tudja dönteni, mi tetszik neki és mi nem. Én szerintem jobb volt a szombat esti meccs, mint az Ibragimov elleni, ám összességében Klicsko egész pályafutása méltatlan ahhoz a mesterségesen gerjesztett hisztihez, ami körülveszi. Én évek óta csak úgy tudom megnézni Vlagyimir Klicsko bármelyik meccsét, ha előtte arra a jóleső érzésre gondolok, amikor Sander lecsapta, vagy amikor Brewster ellen szerencsétlenkedett. Williamson is megverte volna, ám időben megállítottál a meccset. De akkoriban még sokkal inkább bokszolt, mint manapság.
10 Zollee [2008-07-13 15:12:29]
Nevetségesek vagytok! Az utóbbi időben csak azt hallani tőletek, hogy "jaj Klicsko de szarul bokszolt", "jaj a fénykorában lévő Tyson meg Lewis kéne ide, mert ők levernék ezt a kelet-európai bandát". Sok a panasz! Tudjátok mit? NEM KELL AKKOR NÉZNI! És hogy mi a nevetséges? Nagyon jól tudjátok, vagy legalábbis érzitek azt, hogy mit fogtok a TV-ben látni, s mind ezek ellenére megnézitek. Ez a cikk ma reggel fél 8-kor került fel, és máris több mint 1000 az olvasottsága. De ugyanez a helyzet más korábbi Klicsko-cikknél is, pl. az Ibragimov elleni után is. Akkor is sok volt a panasz, voltak akik azt mondták, hogy ők már nem fogják nézni Klicskót, és tessék, mégis nézik. Sok a hozzászólás a cikkekhez, s nemcsak itt, hanem a profiboksz.hu-n is, ami azt jelenti, hogy mindenki nézte Klicskót. Akkor ezek szerint mégis csak érdekel mindenkit a mai nehézsúly! Nem de bár?!

Hát realdeal barátom... Ehhez nem tudok mit hozzáfűzni. Neked nem tetszett a meccs, nekem meg igen. De ha eleged van Klicskóból, meg a mai nehézsúlyból, akkor nem kell nézni. De tudom jól, hogy akik most elégedetlenek, és panaszkodnak, azok is fogják nézni Klicsko következő meccsét, meg az azt követőt, meg az azt követőt...
És hogy miért? Mert Klicsko a legnagyobb bajnok a mai nehézsúlyban.
9 kuti [2008-07-13 14:27:39]
Egysiku fantaziatlan statikus unalmas kocka bunyo amit Klicsko csinal!!Allandoan a balkezet elore tartva lokdosi az ellenfelet es probal elkerulni minden komolyabb adok kapokot.Ja es persze a fogasai amit minden ok nelkul szeret alkalmazni szabalytalanul.Eddig is utaltam a stilusat ezutan sem lesz maskeppen.Ha Thompson tobbszor lepte volna meg jo balosokkal szetesett volna Klicsko egysiku boksza.Sajnalom hogy nem kapott ki!Az ilyen nullak 10 eve a cimmecs kozelebe sem kerultek volna!Egyetertek azzal,hogy Boros Tamas elemzese tobbet ert az egesz meccsnel!Boros Tamas rulez!!
8 realdeal [2008-07-13 14:00:05]
Hát Zollee ha neked ez jó meccs, akkor vagy nem eggyről beszélünk vagy még nem láttál jó meccset...na de mindegy...Én teljesen egyetértek Boros Tamással:Klicskó unalmas, ötlettelen, egysíkú volt, aki néha azt sem tudta hogy mit csináljon. Most is bebizonyította hogy nem tud mit kezdeni a közelharccal.Ha egy agresszív, lerohanós bunyót képviselő ellenféllel kerül szemben zavarba jön és csak kalinpál a kezeivel. Na de nem áll szándékomban fikázni,mert amugy szimpatikus, nagyon jó ökölvívónak tartom ,aki JELENLEG megérdemelten világbajnok.De azért lássuk be ez a "színvonal" messze elmarad a régi világbajnokokétól.
7 Boxpetya [2008-07-13 13:56:22]
Azért vicces, hogy a 43 esztendős Lennox Lewistól sokan sokkal többet várnának, mint a legtöbb mai élvonalbeli nehézsúlyútól. Az meg nevetséges, hogy valószínűleg tényleg többet mutatna! :))))
6 ivetka [2008-07-13 13:46:16]
Hat testverem en nem ajultam el a szinvonaltol....
........
A jooreg Mike Tyson ,Lennox Lewis, Evander Hollyfield,meg otthon toltik a nyugdijas hetkoznapokat....
5 realdeal [2008-07-13 13:35:41]
sziasztok
4 Zollee [2008-07-13 10:45:02]
Szerintem meg jó meccs volt. Sokan túl dramatizálják az egészet, meg temetik a nehézsúlyt. Nem kell! Tele van jó bunyósokkal a súlycsoport. Szántó Öcsi bácsival meg nem értek egyet. Hol van az előírva, hogy "majd jön egy amerikai tehetség, aki móresre tanítja ezeket a bokszolókat". Miért pont amerikai? Meg miért kell őket móresre tanítani? Pillanatnyilag ott tartunk, hogy az ex-szovjetek tanítják móresre a tengerentúliakat. Kelet-Európa mindig is ontotta a jobbnál-jobb ökölvívókat, s azzal, hogy a vasfüggöny leomlott, mehettek profinak, véget vetve a hosszú amerikai hegemóniának. Ha jól megnézzük Klicskónak ez volt az 5. címvédése: ebből 4 volt az amerikai kihívó, akiket az ukrán padlóra küldött, s egy orosz, akit csak pontozással tudott legyőzni. Ilyen a volt szovjet boksziskola: sok a tehetség, hasonló a stílus. De erről nem is beszélek tovább, mert már korábbi hozzászólásaimban ezt megtettem.

A meccshez visszatérve: Klicsko megérdemelten győzött, jól bunyózott. Biztos azért fanyalognak sokan, mert gyors Klicsko-KO-t vártak. Én szoros meccsre számítottam, hiszen Thompson közel olyan magas volt, mint az ukrán, és ráadásul balkezes. Ibragimov is balkezes volt, és végigment, Thompsonnal is csak a 11. menetben végzett. Szép volt Klicsko!
3 nykoo [2008-07-13 09:46:25]
sztem nem volt igazán jó a meccs, de akkor is megérdemelte a győzelmet
azért is boldog vagyok, hogy megverték ezt a nagyképű amarikai :)
2 borisz [2008-07-13 09:31:34]
Leo! Teljesen egyetértek, sótlan, unalmas meccs, méltatlan ahhoz, hogy két öv kerüljön a győztes derekára! Az tetszett, hogy Koko úgy kérdezgette Borost, mintha ő nem bokszolt volna! Feladta a labdákat neki, jó volt stúdió beszélgetés!
1 leonidasz [2008-07-13 08:14:50]
A legélvezetesebb része a közvetitésnek az volt, mikor Boros Tamás elmondta az igazságot a nehézsúlyról! Komolyan, csak azt sajnálom, hogy a meccs utáni értékelésre nem maradt elég idő, mivel sokkal jobb volt mint maga a meccs!

Oscar-Pacquiao: ki nyerne?
Oscar PTS
Oscar KO-TKO
Pacquiao PTS
Pacquiao KO-TKO
döntetlen vagy döntés nélkül
Impresszum Levél nekünk Médiaajánlat
www.monokli.com
monokli@monokli.com


SITEMAP XML PageRank Toplista - SEO Tools Küzdelem a spammelők ellen site statistics Webtop
Magyar hungaroo.com - A magyar linkjegyzéke Magyar Honlap Linkek Best-Top Statisztika