www.monokli.com
Hírek/Cikkek Interjúk Monokli® Videók Ranglista Klublista Erdei Zsolt Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!

Cséffalvay Péter: kicsit egyedül maradtam

A+A-
2007. június 28.  11:582086 olvasás - 33 komment


Cséffalvay Péter: kicsit egyedül maradtam

A megszűnt Felix-Promotion helyét a tavaly ősszel megalakult Pro-Box Promotion próbálta átvenni a hazai piacon. Az istálló két gála rendezésén van túl, ám a folytatáson még gondolkodik a vállalkozás ügyeit intéző Cséffalvay Péter. Az üzletember a monokli.com-nak adott interjújában a Pro-Box további sorsát érintő kérdések mellett beszélt a csapat IBO-világbajnokával, Kovács Attilával kapcsolatos történésekről is.


- Honnan értesült Kovács Attila és a hamburgi Arena Promotions közti tárgyalásokról?
- Kizárólag a sajtóból tudtam a dolgokról – érkezett a válasz Cséffalvay Pétertől.

- Meglepte?
- Fejbe vert, teljes mértékben. Meglepődtem, mert én Attila sérülése miatt vállaltam be a szombathelyi gála kéthetes csúsztatását is, ami kétmillió forintos plusz költséget jelentett. Sajnos akkor már csak a ballagásra eső hétvége maradt számunkra, meg is kaptam érte a támadásokat, hogy nem volt hirdetve az esemény. De igen, volt hirdetve, csak az eredeti, kéthéttel korábbi időpontra. A másodiknál már természetesen voltak nehézségeink. Mindent megtettem, hogy Attila megvédhesse világbajnoki címét, azt hiszem, az ellenfélválasztásnál sem vallottunk szégyent, Frazier legyőzése pedig jócskán emelte Attila ázsióját. Nagyon mélyen a zsebünkbe kellett nyúlnunk, Fraziernek magyar szinten irtózatosan magas fellépti díja volt. De amúgy sem lett volna más lehetőségünk, mert az amerikai után következő ellenfélnek, már háromszor annyit kellett volna fizetnünk. Meg volt határozva, hogy kivel kell bokszolnunk, nem hozhattunk ide akárkit. Mi megtettünk mindent, hogy Attilának esélye legyen megvédeni az IBO világbajnoki övét. Ha ettől elzárkózunk, ma nem beszélhetnénk arról, hogy Kovács Attila világbajnok. Ezek után, persze hogy meglepődtem, amikor azt olvastam, hogy Kovács Attila a német Arenával tárgyalt.
Kovács Vipera Attila és Cséffalvay Péter

- Az IBO nagyváltósúlyú világbajnoka Pro-Box-bunyósként is kipróbálhatta volna magát külföldön, komoly kihívás érkezett az ausztrál Sam „King” Soliman menedzsmentjétől.
- A megkeresés Attila szombathelyi mérkőzésének eltolt időpontja előtt érkezett, de nem akartam tudomására hozni, hogy ne zavarja meg a felkészülését. De mint ahogy ő is elmondta, már a szombathelyi ringben közöltem vele: utazunk Ausztráliába! Aztán az események furcsa fordulatot vettek, a tudtunk nélkül Attila menedzsere, Karakó István tárgyalt az ügyben.

- Honnan szerezhetett tudomást Karakó István a Pro-Box címére érkező, titokban tartott e-mailről?
- Fogalmam sincs róla. Bizonyítani ma már nem lehet, de rajtam kívül maximum két ember, a közvetlen munkatársaim tudhattak a levél létezéséről, tartalmáról, senki más.

- Maradjunk még az ominózus e-mailnél, laptársunk, a profibox.hu közzétette a levelet, s annak fordítását. Ez a teljes dokumentáció?
- Szó sincs róla, de mindezidáig - mert nem szeretek a sajtón keresztül üzengetni -, nem beszéltem a történtekről. Ám most már annyi vád és támadás ért, hogy úgy éreztem, nekem is el kell mondanom, mi történt valójában. A Karakó István válaszát közlő levélből kimaradt, hogy Attila, mint az IBO-világbajnoka, az ausztrálok által kínált pénzért nem hajlandó elhagyni az országot, mert annyit itthon is bármikor megkereshet, és élvezheti a hazai pálya előnyét is. Továbbá az is, ha meggondolnák magukat, és jelentősen emelnének a kínált összegen, akkor tárgyalhatnának a folytatásról. Ezek után Karakó István e-mailjére, egy udvarias, de határozottan elutasító válasz érkezett. Attila nem fogta fel, hogy én mindig gentleman módjára viselkedtem vele, nyilatkozataiban még a mai napig tekergeti ezt az ausztrál történetet. A szombathelyi mérkőzés után abban maradtunk, hogy két nappal később Attilával és menedzsmentjével leülünk tárgyalni, s megbeszéljük Solimanék kihívását. Ezek után Attila tizenkét napig elérhetetlen volt, még a saját edzője sem tudta, hol tartózkodik. Igaz, hogy a gála után nem tudtam Attilát teljes mértékben kifizetni, de az összeg közel fele már egy nap után rendelkezésére állt volna, s ezt fel is ajánlottam neki. Most már sejtem, miért nem fogadta el, mi állhatott a dolgok mögött, hiszen a kifizetés késlekedése jó hivatkozási alap volt számára.

- Ezek után mikor került sor a Soliman-kihívás megbeszélésére?
- Érdekes volt, hogy amikor végre le tudtunk ülni tárgyalni, egyedül az edző, Lévai Pista fogta fel, hogy ez mekkora lehetőség egy 33 éves bokszoló számára. Ráadásul verhető is lett volna az ellenfél. Attila azonban közölte, ő nem tudja bevállalni a meccset, mert az egészsége fontosabb. Elmondtam, nem értek egyet vele, nem szabad elszalasztani egy ilyen lehetőséget, de ha úgy gondolja, megpróbálom eltolni a meccs időpontját, mert a hozzánk érkező e-mailben az ausztrálok erre is lehetőséget adtak, hiszen mi választhattuk volna meg az időpontot. Megírtam nekik, hogy Attila orrműtétje miatt kicsit csúszna a mérkőzés, de természetesen állunk elébe. Ám semmilyen választ nem kaptam, ugyanakkor a sajtóban egymás után jelentek meg cikkek arról, hogy Soliman súlyproblémái miatt marad el a mérkőzés. Semmit nem értettem, csak néztem, s küldtem megint egy e-mailt Ausztráliába, ám hiába vártam a választ. Ezután éppen a monokli.com-on nyilatkozta Attila, nem érti, miért jövök én Soliman meccs lehetőségével, mikor az már rég tárgytalan. Persze - ellenben velem -, akkor ő már mindent tudott. Ezután egy nap három e-mailt is küldtem az ausztráloknak, legyenek szívesek, világosítsanak fel, mert a magyar sajtóban olyan hírek jelennek meg, melyek versenyzőjük súlyproblémáit hozzák fel a meccs meghiúsulásának okaként. Ekkor jött a válasz: „az ön emberének mi már mindent megírtunk.” Micsoda, milyen emberemnek? Visszaírtam, hogy nekem semmilyen emberem nincs, nem is kaptunk választ. Erre küldték el a Karakó Istvánnal folytatott levelezésüket.
Robert Frazier és Cséffalvay Péter

- A Pro-Boxnak valóban opciója van Kovács Attila következő mérkőzésének szervezésére?
- Természetesen, mindenkivel egy mérkőzésre, plusz opcióra szóló szerződést kötöttünk. Azóta semmilyen változás nem történt, nálam vannak a dokumentumok, nem tudom, honnan veszi Karakó István, hogy megszűnt az opciónk.

- Ön mikor beszélt személyesen Kovács Attilával?
- Nagyon régen. Nem voltam itthon, amikor a kifizetése megtörtént, de direkt előre hoztam, hogy ne kelljen várnia, míg megjövök. Ő azóta nem keresett, ám amikor korábban beszéltem vele, még akkor is végig tagadta, hogy bármit is tudna az egész ausztrál ügyről. Azt mondta, ez Karakó István magánakciója volt. Azért ha valakinek a menedzsere intézkedik, az vállalja már fel a dolgok ódiumát. De ha esetleg az első pillanatban nem is tudott volna róla, miután felvilágosítottam, elétettem a papírokat, le kellett volna állítani a menedzserét. A gyerekmesékből már kinőttem. De az is hozzátartozik az igazsághoz, hogy június 26-án este kaptam Attilától egy sms-t, melyben arról értesít, hogy jövő hét csütörtökön végzik el az orrműtétjét.

- Van-e a Pro-Boxnak edző, versenyző, munkatárs felé bármilyen tartozása?
- Igen, van, de senki elől nem bujkálunk, folyamatosan egyeztetünk, mindenki számára elérhető vagyok telefonon. Lévai Istvánnal és Miló Vikivel szemben van még restanciánk, de a jövő héten ezek az összegek is kifizetésre kerülnek. Attila hozzáállása ebben az ügyben is érdekes volt, felajánlotta, nem viszi el a pénzét, fizessük ki előbb a többieket, erre másnap interjúban azt nyilatkozta, vele szemben még nem rendeztük a tartozást. Ezek a dolgok nagyon elgondolkodtatják az embert, pláne azután, hogy Karakó István azóta is pocskondiázza a Pro-Boxot.

- Túl vannak két gálán, de tervben volt egy júniusban, Szlovákiában megrendezésre kerülő esemény is. Most a hónap végét írjuk, de nincs hír semmilyen Pro-Box rendezvényről.
- Igen, terveztük, de nem lesz gála. Úgy érzem etikusnak, hogy amíg minden tartozást nem rendeztünk, addig nem foghatunk bele egy új gála szervezésébe. Szeretném tisztességesen lezárni a függőben lévő ügyeinket, s csak utána lehet szó bármilyen folytatásról. Eldöntjük, megyünk-e tovább vagy sem. Őszintén megmondom, nagyon elvette a kedvemet a huzavona. A világon senkitől még egy pozitív hozzászólást sem kaptunk, hogy másfél hónap alatt a semmiből szerveztük meg a pápai gálánkat, majd két hónapra rá, a szombathelyit. Ezek a rendezvények pedig nem kevés pénzünkbe kerültek, nem tudom, ezek után nekem van-e bármilyen szégyellnivalóm?
Pro-Box Promotion

- Négyen alapították az istállót, megkapta társaitól azt a segítséget, amit elvárt volna?
- Ezt inkább belső ügyként kezelném, de egy mondatban: nem az történt, amit a kezdésnél megbeszéltünk, kicsit egyedül maradtam.

- Családos ember, nem vonták kérdőre a szerettei, hogy miért öli a pénzét és energiáját egy profiboksz vállalkozásba?
- Dehogynem! De a nejem tisztában volt a dolgokkal, hiszen előtte már négy évet eltöltöttem a profibokszban. Maradjunk annyiban, az én felelősségem a történet, tudtam, mibe kezdek, amikor felvállaltam a dolgokat. Talán az is volt a baj, hogy a négy Pro-Box alapító közül egyedül én voltam tisztában a ránk váró nehézségekkel. Ám az ökölvívók miatt, nosztalgiából bevállaltam a folytatást, segíteni akartam, hogy ne törjön ketté a karrierjük. De volt egy kikötésem, amiről kevesen tudnak, azt mondtam: nézzük meg, hogy mennek a dolgok, két gálát vállalok.

- Lehet nosztalgiából, érzelmektől befolyásolva üzleti alapú vállalkozást működtetni?
- Egy másodpercig nem hittem, hogy üzletileg rentábilis lesz a Pro-Box. Azt mondtam, ha az első évben nullára ki tudom hozni a vállalkozást, akkor megemelem saját magam előtt a kalapomat.

- Hol van most az a képzeletbeli kalap?
- Lenn, a földön.

- Ez akár végszónak is megtenné, de ne zárjuk le ilyen negatívan a beszélgetést. A vállalt két gála már lement, merre tovább, gondolkodik még, vagy már megszületett a döntés?
- Bennem már megvan a döntés.

- Mikor hozza nyilvánosságra?
- Miután minden függőben lévő ügyet lerendeztem, nem szeretném, ha bárki köpködne utánam. Az azonban biztos, ha valamilyen oknál fogva mégis a folytatás mellett döntenék, egy teljesen átalakított csapattal, új szemléletmóddal vágnék bele a folytatásba. Magyarországon az egy promóciós gálák ideje lejárt, olyan pici a piac, hogy csak nyílt rendezvényeket szabad szervezni. Ez azt jelenti, hogy több promóciónak kellene vállalnia a költségeket, s az istállók kiemelkedő versenyzőit egy gálára kellene összehozni. Csak összefogással maradhat fent a Magyarországon a profiboksz.

Balogh Zoltán
Értékelje cikkünket: (Eddig 23 szavazat érkezett)

Ez elég gyenge lett... 1 Harmatos kis írás... 2 Adok még egy lehetoséget... 3 Alaposabb munkát várok el... 4 Nem ártana jobban tájékozódni a témával kapcsolatban... 5 Elmegy, bár vannak hiányosságok... 6 Elég jól sikerült... 7 Szépen kidolgozott, korrekt írás... 8 Teljesen belefedkeztem az olvasásba... 9 Ha minden cikk ilyen lenne... :) 10
Adja hozzá a kedvencekhez:

 
Szólj hozzá!!
Név:
E-mail cím:
Regisztráció
Belépés
Regisztráció lépései:
1. Kérem adjon meg egy felhasználói nevet és egy email címet!
2. Kattintson a "Regisztráció" menügombra!
3. Az e-mailben kapott linken keresztül aktiválhatja a regisztrációját!
4. Kattintson a belépés gombra!
Megmondóbox:
BB kódok: [b]félkövér[/b] [u]aláhúzott[/u] [i]dőlt[/i]
Elküld
Frissít
Fordít


Hozzászólások: ( 33 hozzászólás érkezett )
33 popovics tamás [2007-07-03 08:16:56]
Bing!
Nem volt kedvem ennyi rosszindulat mellett ,lyen részletesen elmagyarázni a sok rosszindulatú"boxszeretőnek,hogy mi a helyzet a házunk táján.Te ezt türelmesen,és összeszedetten megtetted.Köszönöm,köszönjük szépen.Ehhez nincs mit hozzáfűzni,megadtad a végszót.Ezzel lezártnak tekintem a magam részéről a témát.Inkább a jövőben,ha jön a lehetőség egyjó mérkőzéssel próbállak benneteket szórakoztatni,mint ezzel a felesleges szóáradattal.Mégegyszer KÖSZÖNÖM neked és a hasonló lojális véleményezőnek.Üdv,tisztelettel:POPO
32 Rofi [2007-07-03 07:05:48]
Bing!Le a kalappal!Ezt fantaztikusan összeszedted!Ehhez nincs mit hozzátenni!
31 Bing [2007-07-02 23:55:19]
Egyetértek azokkal, akik a pénz szerepét teszik előtérbe ebben a kérdésben. A profi boxban még a legnagyobbak között is a pénz dönt, hát még nálunk.
Én nem voltam tagja a Felix Promotionsnak, szóval teljes biztonsággal nem tudom megmondani, hogy Félixnek honnan volt a pénze, de gyanítom, hogy a jelentős részét a TV adta. Nézzétek meg, hogy felvirágoztak azok a sportágak, ahova valamelyik kereskedelmi adó betette a lábát. Elég csak a magyar Dakar szerepléseket említenem.
Fizetős TV nélkül lehet, hogy Félix sem jutott volna olyan messzire. De erről őt kéne megkérdezni.

Aztán azt sem szabadna elfelejteni, hogy Cséffalvayékon kívül nem nagyon volt más alternatíva. Itt volt egy csomó, magyar szinten felfutattott, jól promotált, eladható bokszoló, akiket nem lehetett csak úgy veszni hagyni. Biztos vagyok persze abban, hogy Cséffalyvai úr sem pusztán szerelemből kezdett neki az egésznek, biztos hogy hosszabb távon reménykedett abban, hogy talán valami haszon is lesz belőle, de nem hiszem, hogy igaza lenne annak, aki azt állította: "azt hitték, hogy dől majd a lé". Nem hitték azt, ebben teljesen biztos vagyok.

Az okosokat kérdezném, szerintük mit kellett volna máshogy csinálnia a Pro-boxnak. A Sport1 alapból úgy kezdte, hogy nem fizet, örüljenek, hogy képernyőre kerülnek. Az egyébb költségek nem lettek kevesebbek, szóval egyhén szólva is kevesebb léből várta mindenki, hogy ugyan az jöjjön. Aki azt hiszi, hogy ilyen rövid távon tehetséggel ellensúlyozni lehet a pénzhiányt, az szerintem Téved.

Hozzátenném, a Pro-Box hozott egy olyan ellenfelet Attilának, amilyet még sosem kapott, és rendezett két gálát, amiből ugyan csak az egyiken voltam ott, de az teljesen rendben volt. Most akkor mi a baj? Az, hogy nem megy minden úgy, mint Félixnél. Ja kérem, tessék megnézni ki miből főzőtt...
Nagy Józsi meccséről pedig annyit, hogy én nem tudok róla, hogy kényszerítették volna őt. Mellesleg egy ilyen meccset nem hiszem, hogy ki szabad hagyni. Legyünk őszinték, Józsi nem egy világklasszis tehetség, inkább egy szorgalmas és jó ütőerejű középszintű bokszoló. Ő nem az a fazon, akit a mérleg jellemez, sokkal inkább az ütőereje. Szóval annyira nem ártott neki ez a meccs. Inkin nem az Ő kategóriája, de ebből is lehet tanulni.

Végül Csomának: Nagyon remélem, hogy igazi belső ember vagy a Pro Boxnál, mert különben elég égő, amit Popóval csinálsz. Remélem nem a "jól informált" magyar médiára támaszkodva próbálsz leszólni valakit, aki a dolgok közepében van. Igyenkszem ezt most nem gúnyosan írni, de eszedbe jutott már, hogy valaki többet tud erről a dologról, mint Te?
30 Tyll Vietta [2007-07-02 21:46:22]
Csoma. A visszatetsző viselkedés mindenkinek más, ezt biztosan te is így látod. Sz.tem nem az, ha valaki, aki mellesleg belülről érintett, kiáll bizonyos ügyek mellé. Ezt megérteni kéne, nem blamálni. Én megértem Kovács Attilát is, a csapatával együtt, akik egy világbajnoki címmel a tarsolyukban komolyabb mozgatásra várnak, és nem felel meg nekik a lassabb haladás. Ők esetleg nem tudnak, nem akarnak tekintettel lenni a Pro-box-ra. Ez a bokszvállalkozás viszont pont értük, ill miattuk (is) jött létre, hogy ne széledjen szét az elért érték, és volt aki ezt szerencsére felvállalta. Ő volt Cséffalvy (is).

Nyilván úgy érezte, hogy a Félix mellett tanultakat tudni fogja kamatoztatni, és ezt joggal tette. De ez még kevés, hiszen vezetni valamit egyszerű, ha van miből. Ha nincs, akkor már nem olyan fain a világ. Most ő lett céltáblája sokaknak, holott minden jószándék meg lehetett benne.

Félix is nehezen kezdte, de az a kezdet nem árgusan figyelő tekintetek előtt zajlott, és évekig tartott. A Pro-Box-tól mindenki a Félix Promotion egyeneságú folytatását várta el döccenés nélkül, de ez kihátráló tévé csatorna nélkül, meg szponzorok nélkül nem megy.

29 popovics tamás [2007-07-02 21:08:49]
Elnézést,nem a Matolcsi Józsikáról van szó Csomának intézett válaszomban,hanem a Komjáti Laciról.
28 popovics tamás [2007-07-02 20:59:49]
Hogy mi a jövő,én sem tudom.De ellentétben a jó Magyar szokással,ha süllyedni látszik egy hajó még ha nem is tudok segíteni rajta,legalább nem fúrok rá még egy lyukat.Minden üzenetem erről szól sajnálom,hogy nem egyértelmű mindenki számára.Egyébként meg,és itt kihangsúlyoznám,hogy aki kivétel azt SZÁZSZOR,EZERSZER MEGKÖVETEM sajnos a sportársaim között több a jellemtelen jelen felállásban,mint a mostani vezető gárdában.Az meg ,hogy ki a nevetséges?Tudod van aki a Mr Beant szereti,van aki a hazug politikusainkat és van ki rajtam derül.Egy sportolónak a közönség szórakoztatása a feladata.
27 popovics tamás [2007-07-02 20:45:04]
Csoma!
Hidd el én is sajnálom a Nagy Józsit is meg a Matolcsit is.Biztosan nem tudod de szegény Józsin a mérkőzés előtt két héttel,még 17-kg felesleg volt,ez azért magáért beszél.Pedig tudomásom szerint régóta készült.Egy jó lehetőségért,pedig ki kell menni.A győzelem persze nem csak tehetség,hanem szerencse kérdése is.Sajnos ez van.Aldozatról meg csak akkor beszélünk ha kényszerítik az embert,itt pedig szó sem volt erről.Jómagam is boxoltam Berlinben,és kikaptam pontozással 10-menetben a Kurzawától(mellesleg sokan nem így látták),nem örültem de ez van.
26 lefthook [2007-07-02 20:12:01]
Szerintem meg még viccnek is rossz. Ha van pénz van boksz, ha nincs akkor meg nincs. Itt nincs pénz, úgyhogy boksz sem lesz. Egyébként sem tudnának megegyezni, ha többen akarnának egy gálát megrendezni. Mindenki mutogatna egymásra, aztán végül gála sem lenne. Mindennek egyértelmű gazdasági oka van. Megmondom mi lesz: az, ami régen volt. Eladják majd a bunyósokat külföldre ellenfélnek, meg talán néhány vidéki vurstli gála, vagy egyenesen edzőtermi mega rendezvény. Az összefogás gondolata, meg egyenesen utópikus. Mikor volt ebben az országban bármiben is összefogás?
25 bela6 [2007-07-02 19:27:07]
Igen ez egy jó ötlet.
24 Erwin [2007-07-02 19:00:09]
bela6

Az aláhúzott részre gondoltam pl.:

- Mikor hozza nyilvánosságra?
- Miután minden függőben lévő ügyet lerendeztem, nem szeretném, ha bárki köpködne utánam. Az azonban biztos, ha valamilyen oknál fogva mégis a folytatás mellett döntenék, egy teljesen átalakított csapattal, új szemléletmóddal vágnék bele a folytatásba. Magyarországon az egy promóciós gálák ideje lejárt, olyan pici a piac, hogy csak nyílt rendezvényeket szabad szervezni. Ez azt jelenti, hogy több promóciónak kellene vállalnia a költségeket, s az istállók kiemelkedő versenyzőit egy gálára kellene összehozni. Csak összefogással maradhat fent a Magyarországon a profiboksz.

Amennyire tudom, ezt Szlovákiában és Romániában is szerették volna megjátszani, hogy nem egyedül rendezi a gálát a Pro-Box, hanem összefogva a helyiekkel, így a költségek eloszlottak volna. Sark is gondolom ezért lett "benyomva" a szombathelyi gála tv-s programjába, hogy a nézők megismerjék (mert előtte a nagyközönség maximum annyit tudott róla, hogy lecsavarta Kertészt Tapolcán, hogy meg Bogeszt kiütötte Pakson) és így kvázi előkészítsék neki a terepet az interjúban is említett szlovák gálára. Most hogy ez közös rendezés mennyire nagy ötlet, az persze relatív, de magyar viszonyok között szerintem egyáltalán nem lett volna hülyeség.
23 bela6 [2007-07-02 18:41:58]
Ervin kiváncsi lennék azokra a jó "ötletekre" amiket a Péterről írtál. Mert én nem ezt szűrtem le az utolsó gála után.
22 Csoma [2007-07-02 18:32:02]
Kedves Tamás,
Pro-Box esetében tisztességről és korrektségről nem lehet beszélni. Egy csapat amely ilyen könnyen feláldozza a maradék embereit, mint ahogy a Nagy Józsit is, nem lehet komolyan venni. Nem értem az elfogultságodat. Kérlek írd le, hogy milyen jövőt szán Neked a Pro-Box. Miért vagy ilyen elégedett? Rajtad kívül senkiről sem lehet elmondani. Ez visszatetsző. Nevetségessé válsz.
Hidd el minden tiszteletem a Bokszolóké! És sajnálom a kialalult helyzetet.


21 popovics tamás [2007-07-02 18:07:38]
Kedves Csoma!

Bár elfogult is lehetnék,de inkább a tisztesség beszél belőlem.Csak a reményeimnek és a megtapasztalt jó dolgoknak adok hangot és lehet,hogy többet látok mint te.Egy kezdeményezést,ami tapasztalatom szerint,hangsúlyozom tapasztalatom szerint a korrektségről és tisztességről szólt eddig(nem tudom ismertek-e ezek a fogalmak előtted),csak támogatni szabad.Még akkor is ha csak lélekben vagy egy-két jó szóval tudod.
20 Erwin [2007-07-02 17:38:20]
Az a legnagyobb baj szerintem, hogy komoly kereskedelmi tv-s háttér nélkül sajnos szinte reménytelen a helyzet. Ez a világon mindenhol így van, a tv-s pénz az egyik legfontosabb, ha nem a legfontosabb tényező egy promóció, vagy egy bunyós karrierjében. Ez így van a németeknél, a briteknél, vagy az USA-ban. Ha jók az infóim - javítsatok ki, ha tévedek - akkor a Sport1 egy fillért sem fizet a Pro-Boxnak, „csak” főműsor- és reklámidőt adnak. Saját zsebből pedig nagyon nehéz hosszú távon komoly ellenfeleket hozni, és jó gálákat szervezni. Popó súlycsoportjában - amennyire én tudom - olyan 3-5 ezer euró körül mozog egy elfogadható felhozó ember költsége tokkal-vonóval együtt (és itt most nem a 0-30 mérlegű csövesekre kell gondolni felhozó ember címszó alatt, hanem olyanokra, akik legalább úgy helytállnak, mint szombaton Komjáthi az argentin srác ellen), egy címmeccsre hozott komolyabb (külföldi) ellenfél pedig ennek a többszöröse. Tehát lehet valaki szakmai zseni, ha nincs pénz, akkor fújhatja sajnos. Félixnek honi szinten komoly hátteret tudott biztosítani a TV2, amit ő ki is tudott használni. Cséffalvay Péternek vannak, vagy voltak jó ötletei, annak ellenére is, hogy szerintem sosem állította magáról, hogy olyan rettentő nagy boksz guru lenne. De ahogy lenni szokott, a baj mindig csőstől jön, és még a szerencse sem ált a Pro-Box mellé (már a pápai gála is nagy harccal indult, hiszen én pl. már kocsiban ültem és útban voltam a mérlegelésre, de még akkor is bizonytalan volt, hogy ki tud mérlegelni, mert a viharok miatt aki késhetett, az késett is). A szombathelyi gála körüli dolgokat meg nem kell ecsetelni. Kár, hogy így alakult, én nagyon sajnálom.
19 Flex [2007-07-02 10:20:15]
Popo,hol lettél/lettetek kritizálva álltalam?

Az interjut meg lehetett volna csinálni a Nagy-Inkin meccs után.
Sajnálom hogy kikapott,és amig nem láttam a meccset nem is merem leirni,mert biztosan szépen helytállt.
Láttam én már Matolcsi-Trabant meccset németorsuzágban,u.h tudom mi a pálya.

Mi van doktorur????
18 Tyll Vietta [2007-07-02 08:10:41]
Mire gondolsz? Szakmai szakértelemre? Popo Füzesy Zoltánnal készül. Ez így röviden is sokat mond. Az ellenfeleik megfizetése pedig anyagi kérdés, és nagyon sok pénzről van szó minden esetben. Sz.tem. Bár mindenki csak találgat, ahogy én is.
17 bela6 [2007-07-02 07:41:42]
Tyll lehet, hogy tényleg a lé hiányzik. De a szakértelem is.
16 Tyll Vietta [2007-07-02 07:35:54]
Kinek kéne többet felmutatni? Aki tudja miről beszélnek, írnak, annak nem kell elmagyarázni, aki meg nem, annak semmi sem elég. Amúgy itthon általában nem a szakértelem hiányzik, hanem a lé.
15 bela6 [2007-07-02 07:32:37]
Csomának igaza van. Ez tényleg nevettséges amit a popó csinál. Ha ennyire értenek a box menedzseléséhez, akkor miért nem tudnak többet felmutatni?
14 Csoma [2007-07-02 06:59:34]
Popo! Te lettél a Pro-Box szócsöve és ezáltal a húzóembere. Kezd nevetségessé vállni az elfogultságod. Neked is csak akkora jövöd lesz ennél a csapatnál, mint a többieknek. SEMMI! Ezért kár a sok ömlengésért.

Nagy Józsit meg sajnálom. A Pro-Box elvéreztette.
13 popovics tamás [2007-07-01 21:41:26]
Flex és bela6!Ti csak fitymálni és herótozni tudtok?Ok.Szíve joga mindenkinek a szabad véleménynyílvánítás.De kérdem én,ha ilyen okoksak ,kemények ,bátrak és felkészültek vagytok,mint ahogy a véleményetekből kitűnik miért nem jártok elöl a példátokkal?Ja és miért nem mutatkoztok be?Ezekalapján biztos vagyok benne,"hogy okosak és tehetséges srácok vagytok".Kérlek benneteket tanítsatok.Köszönettel:Popovics Tamás(POPO)
12 Adam [2007-07-01 19:53:33]
A gálák valóban jók lettek, és az ellenfelek sem voltak rosszak.

A kifizetésekröl nem tudok semmit, azt nem tudom megítélni.



Off: flex miért nem írsz az "eredeti" álneveden? Szégyelled?
11 bela6 [2007-07-01 19:43:31]
A négy "üzletember" közül mutassatok rá arra az emberre aki igazán ért a profiboxhoz. Mert úgy látom, hogy egyik sem. Mindenki azt remélte dőlni fog a pénz, de amikor a kifizetésekről van szó, mindenki bújkál és nem lehet elérni. Azért kiváncsi lennék, hogy a gálákat kik szervezték ilyen színvonalasra, és kinek volt olyan tudása, hogy kiválassza a megfelelő ellenfeleket a boxoló tudásához mérten.
10 Flex [2007-07-01 18:22:19]
nem inkább veled:)már ugyis befutott sztár vagy itt:)
9 Adam [2007-07-01 15:05:26]
Veled?
8 Flex [2007-07-01 14:07:28]
most kéne ujra interjut csinálni, a hohér meccs után.
7 Anton [2007-06-29 15:30:15]
Országosan fogható TV csatorna élő adása nélkül nehéz anyagilag sikeressé tenni a gálákat. Meg az ismertség is kell.
6 Adam [2007-06-28 22:25:11]
Reméljük, hogy jó mérlegüek maradnak, és nem lesz semmi baj.
5 naiv [2007-06-28 22:11:48]
Ezeket a bokszolókat Félix építette fel,jó mérlegüek,most még eladhatók.Mi lessz,ha már nem?
4 lefthook [2007-06-28 20:37:01]
Ahol nincs pénz, ott nem lehet profi boksz. POPO, te nagyon optimista vagy, mint mindig :-) Nem éri meg az egész világon profi boksszal foglalkozni, csak azokon a helyeken, ahol sok a pénz. Magyarország totálisan csóró hely. Itt esély sincs rá. Max azoknak éri meg, akik külföldre adják el a bokszolókat ellenfélnek. Valami normális pénzt azon rövid idő alatt lehetett keresni, míg ment a csatornák közti háború, és rendesen TV képernyőre került a Magyar bunyó. -Esetleg, ha valaki direkt lefekszik a legjobban ellene fizető menetben, azon egy kis fogadással jól lehet keresni :-)
3 Csoma [2007-06-28 17:49:23]
Nekem meg az a véleményem, hogy Cséfalvay Úr igen csak mellé beszél.
Megvezetni csak azokat lehet, akik felületesen követik a mai magyar profi boksz eseményeit. Itt az igazi vesztesek a bokszolók. Nem csak Attila, de a többi Pro-Boxhoz tartozó bokszolónak sincs jövője. Lehet okoskodni, de hamarosan mindenki rá fog jönni, hogy ez a csapat alkalmatlan a feladata ellátására.
2 popovics tamás [2007-06-28 13:14:29]
Azt gondolom,hogy a PRO-BOX egy újj követendő példát hozott a honi profiboxba.Nem a sportolók kihasználásáról(becsapásáról),hanem egy sikeres együttműködésről szól a közös munka.Szándékosan nem múltidőről beszélek,mert bízom benne ellentétben a jó Magyar szokásokkal(hogy ami a világon mindenhol profitot termel)az majd talán kishazánkban is megéri.A PRO-BOX vezetése és köztük a Cséffalvy Péter számomra csak a korrektséget és sportbarátságot testesíti meg.Bízom a kitartásukban és a folytatásban.
1 Adam [2007-06-28 12:41:14]
Jól sikerült. Viszont semmi nem volt benne, ami meglepett volna. A dolgok sajnos úgy mennek, ahogy az várható volt.

Ha pedig eddig senki sem méltatta a Pro-box munkáját, akkor én leszek az elsö: Frazier elhozása nagyon nagy fegyvertény volt.
Ezen meccs hírére külföldön is mindenki felkapta a fejét, gratulálok!

ki nyeri a címet?
Pascal PTS
Pascal KO-TKO
Balzsay PTS
Balzsay KO-TKO
döntetlen vagy döntés nélkül
dentista ungheria, impianti ungheria, stomatologo, implantologia - építőipar, épületgépészet, mélyépítés - trapézlemez, csarnoképítés - fűnyíró szivattyú
Impresszum Levél nekünk Médiaajánlat
www.monokli.com
monokli@monokli.com


ROR INFO SITEMAP XML Valid HTML 4.01 Transitional Valid CSS!
Page Strength SEO Tool - SEOmoz.org PageRank Toplista - SEO Tools Fight Against Unliked Spammer Tools Küzdelem a spammelők ellen site statistics Webtop
Magyar hungaroo.com - A magyar linkjegyzéke Magyar Honlap Linkek Best-Top Statisztika