www.monokli.com
Hírek/Cikkek Interjúk Videók Ranglista Erdei Zsolt Mart Építőipar Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!

Balzsay Károly a vereség okairól, és a jövőjéről nyilatkozott

A+A-
2009. aug. 23., vasárnap, 21:178474 olvasás - 11 komment


Balzsay Károly a vereség okairól, és a jövőjéről nyilatkozott

A WBO nagyközépsúlyú bajnoki címétől szombaton megfosztott Balzsay Károly (21 győzelem – 1 vereség) az RTL Klubnak nyilatkozott a Robert Stieglitz elleni vereség okairól.


Balzsay Károly a Robert Stieglitz elleni küzdelem előtt
„Próbálok gondolkodni rajta, hogy mit rontottam, mit rontottunk el a felkészülés, a fogyasztás, vagy a meccs közbeni esetleges kevés folyadékbevitel alkalmával. Esetleg túl nagy volt az iram, ráadásul az összes ütést meghúztam” – kezdte Balzsay. „Rengeteg apró dolog rosszul sült el, amelyek összesűrűsödtek, és szerintem a 6-7. menettől ezért volt ez a nagy zuhanás.”

Szujó Zoltán ripoerter megkérdezte a 30 éves bokszolótól azt is, hogy a felkészülés során érzett-e valami intő jelet: „Érdeztem, hogy kicsit sok volt az edzésből, kicsit olyan munka íze lett a dolognak. Az egész évem nagy iramban ment, nem is volt elég pihenőm, így idén már a harmadik vb-meccsre készültem fel, talán ez is volt az oka, hogy egy kicsit belefásultam a munkába, és talán a fogyasztás alatt is túl szigorú voltam magamhoz. De rengeteg apró dologra jövök rá így szép lassan, és már tudom, mit kell majd legközelebb másként csinálni.

Balzsay elmondta, nem voltak súlyproblémái, hanem ellenkezőleg, túl hamar súlyközelbe került, aminek tartása talán kimeríthette a szervezetét, s a mérkőzésre nem sikerült a regenerálódnia.

A folytatással kapcsolatban Balzsay még nem tudott konkrétumot mondani: „Nem beszéltem az Universum vezetőivel, de hallottam, hogy ők mit nyilatkoztak. Nagyon pozitív a hozzáállásuk. Fritz-cel beszéltem, abban maradtunk, hogy most pihenek, és a későbbiekben leülünk, kielemezzük, mit rontottunk el.”

A volt világelső elmondta, benne van a pakliban, hogy azonnal visszavághat majd Robert Stieglitz-nek, de bárhogy is lesz, Balzsay nem aggódik a jövőjét illetően, biztos benne, hogy kap még lehetőséget a bizonyításra. 

A Balzsay-Stieglitz meccs - videó >>>
A gálán készült fotók - galéria >>>
Értékelje cikkünket: (Eddig 11 szavazat érkezett)

Ez elég gyenge lett... 1 Harmatos kis írás... 2 Adok még egy lehetoséget... 3 Alaposabb munkát várok el... 4 Nem ártana jobban tájékozódni a témával kapcsolatban... 5 Elmegy, bár vannak hiányosságok... 6 Elég jól sikerült... 7 Szépen kidolgozott, korrekt írás... 8 Teljesen belefedkeztem az olvasásba... 9 Ha minden cikk ilyen lenne... :) 10
Adja hozzá a kedvencekhez:

 
Moderálási alapelvek!
Szólj hozzá!!
Név:
E-mail cím:
Regisztráció
Belépés
Regisztráció lépései:
1. Kérem adjon meg egy felhasználói nevet és egy email címet!
2. Kattintson a "Regisztráció" menügombra!
3. Az e-mailben kapott linken keresztül aktiválhatja a regisztrációját!
4. Kattintson a belépés gombra!
Megmondóbox:
BB kódok: [b]félkövér[/b] [u]aláhúzott[/u] [i]dőlt[/i]
Elküld
Frissít
Fordít


Hozzászólások: ( 11 hozzászólás érkezett )
11 Shaham [2009-08-25 13:13:28]
"A volt világelső elmondta, benne van a pakliban, hogy azonnal visszavághat majd Robert Stieglitz-nek..."
Most már Stieglitz a világelső? :)
Kemény ez a súlycsoport, épp azért is bíztam benne hogy Karcsinak komoly meccsei lesznek. Várható volt, hogy Karcsi belefut 1-1 vereségbe, de én azt gondoltam az "igazi" sztárokhoz eljut. pl. a hatoson kívül, Bika, Bute, Miranda... Ezzel nagyon messze jutott az álommecsektől. Neki kell állni újra, egy jó taktikával viszavágni Stieglitznek és folytatni amíg lehet.
10 Tyll Vietta [2009-08-25 10:15:22]
Csak az utolsó két menetet volt szerencsém eddig megnézni. Sajnáltam Kareszt, de sz.tem nem vészes a veresége. Elsőre kondi ko-nak tűnik, továbbá némileg kevésbé látszott ütésállónak mint az ellenfele.

A leállított menet... Hmmm.

Valóban tudatánál volt Karesz amikor Stunek beszélt hozzá, és a gong pillanatában amikor felállni készült, erősen megrogyott. Ez egy ismert reakciója a kimerült testnek, de előfordul, hogy csak pillanatokig tart, (nem minden esetben).

Sokan emiatt "álltatják" a kötelekre dőlve szünetben a versenyzőt bizonyos helyzetekben, mivel a pihenés ugyan rendkkívül fontos, de az egy percben az izomzat úgy beállhat mint a gerely a földbe, és akkor néz ki úgy az ember ahogy Karesz.

A vereségek után mindig felmerülnek bizonyos kérdések, és ilyenkor derül ki, hogy az ökölvívás nem egy kerek tudomány, nincsenek benne mindenki számára minden pillanatban érvényes törvények. Még ezen a szinten is néha találgatnak, meg elrontanak bizonyos dolgokat a legjobb csapatok szakemberei.

Ebből az derül ki, hogy nincs biztos recept a bunyóban semmire.

Szintek vannak amiket el lehet érni, és ahonnan vissza lehet csúszni.

Azok az edzők lesznek jobbak a többinél, akik bizonyos logikai kockákat képesek fejben összerakni, és azokat használható módszerekké tudják alakítani.

Azok akik csupán elolvasnak és megtanulnak mások által használt módszereket sohasem fognak tudni abból kilépni, mivel nem ismerik az általuk használt módszerek kialakítának értelmét, miértjeit, és nem fognak tudni alkalmazkodni a felmerülő görbékhez.

Mostmár végül is mindegy. Remélhetőleg Karcsi csapatában lesznek akik logikusan gondolkozva próbálnak felkészülni az esetleges visszavágóra,,, ami megjegyzem sz.tem nehezebb feladat lenne mint a címvédés.

Amúgy világbajnoki mérkőzésen egy világbajnok sarkában olyan cutman dolgozik, (ha jól láttam steril kesztyű nélkül) aki nem ismeri az elemi higéniai szabályokat...

Ezt nem szabadna engedni.

9 vadasz [2009-08-25 07:08:01]
Én úgy érzem, hogy a kiforrott, technikás öklözőknek sokszor kifejezetten káros a Sdunekkel való közös munka. Erdeit nem tudta leépíteni, mert anniyra nagy klasszis, viszont a biztonsági box ráerőltetésével nagyon sokat ártott neki. Valaki a hozzászólásokban leírta, hogy Balzsay számára az edzőváltás jelenthetné a perspektívát. Én ezzel 100%-ig egyetértek.
Persze nem azt mondom, hogy a vereség csak az ő hibája, ez butaság, de biztos vagyok benne, hogy nagyon nagy felelősség terheli emiatt.
A rakkolós, egysíkú, munkás boxban Stieglicz jobb Karcsinál. Nem kéne Karcsira erőltetni egy tőle jórészt idegen stílust. Ő nem ebben nőtt fel.
Amúgy a mérkőzés nagyon megerősítette az Erdei iránt érzett tiszteletemet, és a sajnálatomat a karrierje elakadása miatt.
8 Duran [2009-08-24 11:52:44]
Igazad van ppali, fel kell állni Karesz, hajrá!
7 okoska [2009-08-24 10:01:54]
Karesznak ez a második címvédése volt! Egyébként pedig kár túlmagyarázni ezt a vereséget,egyszerűen jobb volt az ellenfele. Karesz jó bokszoló,de nem tartozik a legjobbak közé. Az,hogy folytatja szép dolog és drukkolok neki,de szerintem ennek nagyrészt egzisztenciális okai vannak. Hajrá Karcsi!! Ja és kedves Dolph75 szerintem ebbe ne keverjük bele KOKO-t mert ott teljesen más probléma volt( nagy arc) tudásban pedig messze felűlmúlta Kareszt .
6 Dolph75 [2009-08-24 08:41:17]
Sajnálom Kareszt de az ellenfél megérdemelten nyert. Szerintem több hibát is elkövettek: 1. Nem lenne szabad rögtön az első címvédést hazahozni. Ilyenkor nyugtalanabb az ember, mégiscsak itthon játszódik. Ez korai volt, úgy mint Kokónáál.
2. Úgy vettem észre Kareszéknál nem volt "B" terv. Elkezdette valamit, amin látszott, ez nem lesz elég. De nem történt semmi váltás, ugyanazt próbálta 10 meneten keresztül.

És ne legyünk elvakultak, Karesz jó bokszoló de itt a profik közt nem voltak komoly ellenfelei. A múltkori meccse szerintem intő jel volt. Azt a fickót egy világbajnoki övre áhitozó öklözőnek könnyedén le kellett volna győznie. Az a meccs enyhén vitatottra sikeredett. Kokónál ugyanezt csinálta az Univerzum. Hozták a neve nincs, ismeretlen öklözőket akiket sorban ledarált. Kialakult verhetetlenség mítosza, nevetőgörcsöt kaptam, amikor elkezdék mondani, hogy majd legyőzi Hamedet! Aztán jött egyetlen egy komolyabb ellenfél s lecsapta rögtön. Bízom benne hogy ettől Karesz még talpra áll, hisz van aki jobb boxoló lesz ettől, például a Klicskó fivérek, de tartok tőle, hogy nem is Karesszal lesz a baj, hanem az Univerzummal. Madárt is "jegelik"....
5 ppali [2009-08-24 07:58:59]
Ez az Karesz! Ez már hozzáálllás! Az életben benne van, elesünk, felkelünk, továbbmegyünk! A szürke hétköznapokon is! Vedd úgy: ez csak egy "szürke hétköznap" volt! Állj fel, és menj, az úton tovább! Mi melletted vagyunk! Még a bírálóid is! Ez most csak elkeseredés, ami kijön belőlünk! Hajrá Karesz!
4 jano [2009-08-24 07:15:11]
debrecen, teljesen egyetértek az írásod minden részével. Én is hozzátennék annyit, hogy ha Kareszban meg lesz a kitartás, és jól építik a pályáját, akkor odaérhet az elithez, ha még több meccs lesz a hátamögött. Szerintem az adotságai megvannak hozzá, csak még van mit fejlődnie..
3 debrecen [2009-08-24 03:27:10]
zst Teljesseggel egyetertek az irasoddal, talan csak egy kicsit tennek hozza!!!! Kezdem a showtime hatokkal. Minden Magyar okolvivo rajongo fel volt haborodva azon hogy Karcsit nem valogattak be a legjobb hat koze sulycsoportjaban, habar vilagbajnok volt. Elso pont. Melyik szervezetnel? WBO? (futottak meg kategoria) 2. pont. Milyen ellenfelekkel merkozott idaig? (futottak meg kategoria...) Az egyetlen egy komoly ellenfel akitol a cimet szerezte (szerintem kikapott Karesz, de ez nezopont kerdese.....) Abbol a 8-10 emberkebol akit a vilag is ismer, SENKIVEL sem talalkozott!
Kapis? Sajnos Csotonyi Urnak megint igaza volt! Ha Karesz ettol a nemettol is kikap, akkor kit fog megverni??????????? Akarmennyire is szeretnem ha Karesz nagyagyu lenne, sajnos egyetlen egy embert nem latok a hatokbol, aki ellen esellyel lepne szoritoba! Nem beszelve a tobbi 3-4 rol aki be sem fert a hatba!!!! Szereny velemenyem szerint meg Sakio Bika is kivegezne Kareszt ido elott! Ez van, ezt kell szeretni. Sajnos csak a remeny maradt!
2 zst [2009-08-24 01:01:02]
Ebben a történetben az edző szerepe, odafigyelése a tanítványára (súly tartása, edzéskedve, erőnlétének ellenőrzése, mérközés közbeni változtatott taktika alkalmazása, stb) döntő fontosságú volt.
Nem lehet egyértelműen csak a versenyzőtől rutinból, valahogy egy kiütéses győzelmet és ezzel a megoldást várni.
Biztos vagyok benne, hogy a fellelősséget Fritz Sdunek is átgondolta, mérlegelte és ennek tudatában kommunikált a mérközést követően az UBP vezetőivel.
Másként nem lennének Karcsi további kilátásai ilyen kedvezőek.

Nekem furcsa, hogy nem aggódik Karcsi, mert a problémákon ő még csak gondolkodik, teljesítőképességének nem érzi a határait (melynek alapja tökéletes felkészültség) taktikailag pedig a sarokból mérközés közben nem kap, vagy nem fogad el megvalósítható eredményes tanácsokat.
Remélem minnél előbb megtalálják a hibák okait (egy WBO világbajnok erőnlétileg nem fogyhat el a 6.-7. menetben), és a későbbiekben nagyon komoly győzelmeket arat.
Tiszta szívből sok síkert kívánok!
1 Adam [2009-08-23 21:35:04]
Néhány érdekesség a történelmi Stieglitz családról:

http://dic.academic.ru/dic.nsf/enwiki/5367711

http://en.wikipedia.org/wiki/Alexander_von_Stieglitz

http://de.wikipedia.org/wiki/Ludwig_Stieglitz

http://en.wikipedia.org/wiki/Ludwig_von_Stieglitz

http://www.adb.online.anu.edu.au/biogs/A020508b.htm

http://ltartstudio.com/conservation/stiglitzmuseum.asp

http://www.familiepoel.de/index.php/ii-linie/17-pieter-poel.html


Impresszum Levél nekünk Médiaajánlat
www.monokli.com
monokli@monokli.com


SITEMAP XML Küzdelem a spammelők ellen site statistics SG.hu WebTop
Magyar hungaroo.com - A magyar linkjegyzéke Magyar Honlap Linkek Best-Top Statisztika