www.monokli.com
Hírek/Cikkek Interjúk Videók Ranglista Erdei Zsolt Mart Építőipar Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!

Döbbenet, hányinger, abszurditás...

A+A-
2009. aug. 5., szerda, 20:225175 olvasás - 37 komment


Döbbenet, hányinger, abszurditás...

Nem biztos, hogy ebben a sorrendben, de ezek a szavak jutottak eszembe, amikor szerda délután meghallottam, hogy Erdei Zsolt vb-címének interim változatáért augusztus 22-én, Budapesten küzd a német Jürgen Brähmer (33 győzelem – 2 vereség) és a lengyel Aleksy Kuziemski (17 győzelem – 0 vereség).


Zsolt Erdei - Klaus Peter Kohl
Persze voltak még szavak, amiket most nem írhatok le, hiszen a kultúráltság egy bizonyos határát nincs jogom átlépni. De kijelentem, hogy hányingerem van attól a döbbenetesen abszurd hírtől, ami szó szerint pofán vághatta Erdei Zsolt mellett az összes magyar bokszrajongót.

Normális esetben, itt a normálison van a hangsúly, interim vb-címért akkor szoktak mérkőzést rendezni, amikor a címvédő nem tud ringbe lépni: beteg, sérült vagy bármi hasonló. Általában ez az utolsó címvédéstől számítva 180 napon belül megtörténhet, ha hivatalos címvédést rendeltek el. Más esetben talán 270 nap, de nem néztem meg a szabálykönyvet, merthogy a mostani szituációban egyébként is teljesen lényegtelen, hiszen Erdei Zsolt nem sérült, nem beteg, hanem várja, hogy végre ringbe léphessen. Korábban úgy nyilatkozott, hogy a szíve szakadt meg, amikor megtudta, várhatóan nem búcsúzhat el a magyar közönségtől, hiszen ki tudja, hány év múlva rendez ismét Magyarországon boxgálát az Universum Box-Promotion, és mivel „Madár” már betöltötte a 35. életévét, szerződése tavasszal lejár, aligha lesz alkalma egy utolsó itthoni fellépésre.

Zsolt tehát készen áll ringbe lépni, többször nyilatkozta, így csak az Universum Box-Promotion nevű vállalkozáson múlik, mikor és hol lép kötelek közé. És akkor itt jön az abszurd része a történetnek. A német cég ugyebár nem csak promótálja, hanem menedzseli is a magyar ökölvívót, vagyis nem csak a saját szempontjait kellene nézni, hanem Klaus-Peter Kohl menedzserként, Erdei érdekeit is szem előtt kéne tartania. Erre mit tesznek a németek, interim bajnokságot rendeznek házon belül, ugyanis Brähmer mellett Kuziemski is az ő bokszolójuk! Nem ringbe küldenék valamelyik istállótársat „Madár” ellen, nem, az interim övért meccselnek ők ketten.

Szinte magam előtt látom azt az abszurd helyzetet, hogy az Universum beadvánnyal fordul a WBO (Boksz Világszervezet) vezérkarához, melyben azt kérik, hagy rendezhessék meg a megálmodott küzdelmet.

Tisztelt WBO,
Kedves Paco,

Mivel az Önök félnehézsúlyú világbajnoka, a magyar Erdei Zsolt nem tesz eleget a szabályok szerinti kötelezettségeinek, január óta nem védte meg a címet, kérnénk, hogy rendeljék el az interim bajnoki címmérkőzést a két legmagasabban rangsorolt, a címért érdeklődést mutató kihívó között. Tisztelettel megjegyeznénk, a 3. helyen rangsorolt Aleksy Kuziemski és az 5. helyen álló Jürgen Brähmer között mi szívesen megrendeznénk a küzdelmet, ha más jelentkező nincs. Mellékeltük kereskedelmi partnerünk, a ZDF televízió szándéknyilatkozatát, miszerint ők szívesen közvetítenék ezt a párharcot. Kérjük beadványunk pozitív elbírálását, hiszen felháborító, hogy ez az Erdei Zsolt milyen régen nem védte meg címét!

Sportbaráti üdvözlettel,
„KP” Kohl

Mit tesz isten, a WBO-nak eszébe sem jut azt mondani, hogy „de gyerekek, Erdei a ti ökölvívótok, miért nem bokszoltatjátok a lengyel vagy a német ellen?” Kérdések helyett természetesen engedélyezték a megálmodott meccset, legfeljebb azzal a kitétellel, hogy a győztessel még az idén álljon ki Erdei Zsolt, különben elveszti a címét. Na, ha ez így van, akkor lesz még bonyodalom rendesen, hiszen ha most nem volt akadálya egy Erdei-Brähmer meccsnek, mégsem rendezték meg, akkor mi a garancia arra, hogy az év végén meg fogják csinálni? Vagy „jó gazdaként” ismét a WBO-hoz fordulnak, hogy vegyék már el végre Zsolt övét?

Van arra garancia, hogy ez nem így fog történni? Döbbenet, hányinger, abszurditás… Universum Box-Promotion!
Értékelje cikkünket: (Eddig 23 szavazat érkezett)

Ez elég gyenge lett... 1 Harmatos kis írás... 2 Adok még egy lehetoséget... 3 Alaposabb munkát várok el... 4 Nem ártana jobban tájékozódni a témával kapcsolatban... 5 Elmegy, bár vannak hiányosságok... 6 Elég jól sikerült... 7 Szépen kidolgozott, korrekt írás... 8 Teljesen belefedkeztem az olvasásba... 9 Ha minden cikk ilyen lenne... :) 10
Adja hozzá a kedvencekhez:

 
Moderálási alapelvek!
Szólj hozzá!!
Név:
E-mail cím:
Regisztráció
Belépés
Regisztráció lépései:
1. Kérem adjon meg egy felhasználói nevet és egy email címet!
2. Kattintson a "Regisztráció" menügombra!
3. Az e-mailben kapott linken keresztül aktiválhatja a regisztrációját!
4. Kattintson a belépés gombra!
Megmondóbox:
BB kódok: [b]félkövér[/b] [u]aláhúzott[/u] [i]dőlt[/i]
Elküld
Frissít
Fordít


Hozzászólások: ( 37 hozzászólás érkezett )
37 egykori bunyos [2009-08-24 18:30:26]
minden tiszteletem zsolti iránt de szerintem jobb ha most abba hagyja vagy ugy fog járni mint a karesz nagyon sajnálom!
36 2pac [2009-08-11 15:52:01]
Na ez számomra meglepetés...eddig azt hittem Sturm teljesen elégedett a karrierével az Universumnál...:)
35 Suspect Zero [2009-08-11 13:28:57]
Köszönjük Ádám!
34 Adam [2009-08-11 13:16:41]
http://www.express.de/nachrichten/sport/mix/felix-sturm-will-nie-mehr-fuer-universum-boxen_artikel_1246563224315.html

Felix Sturm nem hosszabbítja meg a szerzödését az Universummal.

Hevenyészett fordítás:

"Inkább abahagyom a bokszot, de nek akarok sogha többet az Universumnál bokszolni!"

Kohl szerint az Universumnak joga van egyoldalúan meghosszabítani a szerzödést.
Kezdödhet a pereskedés.
33 birok [2009-08-10 22:10:20]
A Klicskó meccsek nem unalmasak?
32 totya [2009-08-09 22:45:59]
Két dolog történhet ekkora kihagyás után. Az egyik, hogy leáll és végleg búcsút int . A másik,hogy feltöltődik, mind lelkileg mind testileg .
Reméljük ez utóbbi történik most. Annó amikor a Zsolt profi lett akkor úgy ítéltem meg, hogy belőle semmi nem lesz . Az Universum rám cáfolt
Mint tudjuk a profi box az nem sport hanem biznisz. Szerintem a Zsolt is azért szeretett volna a súlycsoport élvonalából ellenfeleket ,mivel mind maga mind másik előtt így tisztázni tudta volna a valóságos viszonyokat. Ha most kiszáll , ez a kérdés örökre megválaszolatlan lesz
Kérdés, hogy együtt tud e élni ő ezzel a dilemmával, hogy " valóban világbajnok voltam vagy csak az Universum manipulációja"

A Zsoltban mint emberben és mint boxolóban is már bízom .
Az idő nem neki dolgozik , de talán még nincs túl késő akár jövő évben is, hogy belecsapjon a lecsóba.
31 Dagobert [2009-08-09 16:56:06]
Lehet, sőt kívánom hogy igazad legyen, de a legnagyobbak nem állnak ki vele, mert most unalmas meccseket csinál, így a TV sem veszi meg (tudod a kenyért meg a cirkusz esete). Ha tényleg paprikajancsik voltak az eddigi kihívói, akkor neki azokkal kellett volna feltörölnie a padlót, és akkor most LA-ben szopogathatná a koktélokat.......
30 totya [2009-08-08 17:10:36]
Azért az nem lenne semmi, ha dögunalmasan , csak éppen annyival amennyi a nyeréshez kell , verné a súlycsoport elitjét.

Az föltételezés, hogy az Erdei meccsei akkor is unalmasak lenn ének, ha az elittel hoznák össze alapvetően hibás, hiszen a ringben unalomhoz is két ember kell .
29 Dagobert [2009-08-08 16:54:08]
Na ne vicceljetek már, tengerentúl? Madárral? Mégis ki lesz rá kíváncsi az USÁ-ban? Dögunalom a meccse, és ha már vb címe sem lesz akkor nem kell majd a kutyának sem....Csak 1 esélye marad, apróért vagy talán ingyen bevállalni meccseket, "hurkagyurkának" jelentkezni a nagy tehetségeknek tartottak promótereihez, aztán mindeztt kiütni. 3-4 ilyen meccsel összejöhet a nagy lé meg a világhírnév. Ezt a ferdeszemű kazahot is be lehetne vállalni, aztán kicsapni 3 menet alatt....és akkor idejönne Roy Jones is, meg Hopkins...még Mucsaaröcsögére, a kultúrba is.....
28 F@Bika [2009-08-07 12:45:04]
Az Erdei-UNI szerződésbe nem látok bele, de ha jövőre lejár a szerződése és nincs "apró-betű", ami ne engedné másik istállóhoz csatlakozni, várja ki. Én nem tartom esélytelennek egy tengerentúli céghez igazolást és még a kora is engedi pár évig boxolni.
Azok talán kihajtják belőle a maradékot.
hajrá Madár
27 Rob [2009-08-07 08:41:07]
Erdei a "célszerű, óvatos és végtelen unalmas" bokszát az univerzumnál vette fel. Ott nevelték bele. Előtte egy virtuóz, nagyütő amatőr volt. Szóval az UNI vastagon benne van ebben is. Bár abban tényleg egyet értek, hogy néha meghúzkodhatta volna a jobbkezeket. Attól mindig kiakadtam, mikor a kommentátoraink már a hatodik menet után azt számolgatták, hogy megvan a pontelőny, már csak biztosra kell menni, semmi rizikósat nem bevállalni. Mintha Zsolti is ezt csinálta volna. Ennek ellenére jó meccseket csinált.

Sajna erről az ügyről meg az a véleményem, hogy Erdeit nem akarják már bokszoltatni. A decemberi meccset valahogy megtorpedózzák. Zsolti elé letesznek egy vállalhatatlan szerződést, megint az utolsó pillanatban szólnak vagy aláíratnak vele egy sajtcetlit, mint most is tették. Kap egy kis fájdalomdíjat meccs nélkül. Ezután már perelni nem nagyon lehet. A szerződése lejár és mehet Isten hírével, nekik meg van egy világbajnokuk, akinek a ZDF is örül. Mekkorát röhögnék, ha nem Brähmer nyerne!
26 Gyenes Tamas Nunu [2009-08-06 23:46:00]
Ez nagyon durva ügy! Ilyet megjátszani egy veretlen világbajnok bokszolóval, az valami hihetetlen!
Csak sajnos, én látok benne rációt (konkrétan nem, de valahogy mégis). Madárt a súlycsoportja egyik legjobb ökölvívójának tartja a hazai szakma, kiemelve a gyorsaságát és a technikáját, némileg felróva az ütőerejét. Jó kérdés, nem tudom, igazán nagy klasszissal nem harcolt, hogy igazságot mondjunk róla. DE!
A ranglisták szerint hurka-gyurka ellenfeleket kapott (legalábbis ahhoz képest, hogy WBO-címvédés), és azok a meccsek szépen végigmentek, a (Gonzalez ellenit is figyelembe véve) 12 vb-meccsen született 4 kiütés(12. 10. 8. és 11 menetben). Ha ezeket nézem, akkor nem valami fényes győzelmek. Ha lehurka-gyurkázom az ellenfelemet, akkor az a minimum, hogy feltörlöm vele a padlót pár menet alatt. Ha nincs látványos harc, akkor az nem érdekel senkit, leszámítva az érintett magyarokat, de hát azt meg lássuk be, nem vagyunk komoly piaci tényező a világbajnoki boksz szintjén.
Lehet itt szidni az Universumot, mert gusztustalan, hányinger, amit művelnek, de Madár legalább olyan hibás a célszerű, óvatos, és végtelen unalmas bokszával.
25 totya [2009-08-06 22:30:38]
Én is úgy gondoltam. hogy ez most ide pont jó.
24 jano [2009-08-06 22:23:46]
:)

totya mondta: nagy balhé lesz!
Ez jó. Remélem nem a Nemzeti múzeum kirablására gondolsz mint a régi kabaréban! :)
Bocs de ezt nem lehetett kihagyni. :)
23 totya [2009-08-06 22:19:32]
Nem szeretnék a rendezők helyében lenni és nem szeretnék az Universumos vezetők helyében sem lenni 22-én , mivel szerény véleményem szerint ott nagy balhé lesz .
22 Dagobert [2009-08-06 22:09:16]
Megmondta a hőn szeretett és egyetlen Ferink hogy mi kell most ide: "Lószart, mama...", úgyhogy lószart Herr Kohlnak.
21 Terence Hill [2009-08-06 20:06:19]
Gyerekek, őszintén kérek mindenkit: nem obszcén, de korrekt, szókimondó TRANSZPARENSDÖMPINGgel vonuljunk ki, és a Brähmer meccs alatt olyan orkánerejű ordítással skandáljuk, hogy HAJRÁ ERDEI ZSOLT, hogy a ZDF puskamikrofonjai se tudják elkerülni a felvételüket, még ha a hangmérnökük vért is izzad, hadd tudja meg egész Németország, mit gondol a magyar közönség erről a sz... bandáról.
Zsoltnak meg ügyvédet, menedzsert!...
20 Dagobert [2009-08-06 18:47:23]
Mondom, dobáljuk meg lószarral...csak persze kérdés hogy a sok kőagyú badigardot ki fogja lecsapni, ha elszabadul a pokol...de én benne vagyok...ugyis mennem kell a fogorvoshoz
19 jake lamotta [2009-08-06 16:52:33]
Erdei ellen nem mertek boxoltatni senkit mert bármelyik Unis boxolot szétbombázná,igy megprobálják kiturni öt,,gusztustalan felháborito mentalitás,,,Erdeit sajnálom ,mert ö sem lesz fiatalabb,,,
18 Den [2009-08-06 14:49:02]
Koko véleményére én is rendkívüli módon kíváncsi lennék 3 apropó alapján:

1- mert illetékes elvtárs lett,

2- mert vele is "kicseszett az UNI",- ezért abba is hagyta,

3- mert ő is oroszlán, mint én, odavan a bunyóért, mint én, sokáig boxolt Erdeivel együtt, mint én is.
17 jano [2009-08-06 11:19:13]
rahan, tök igazad van. Ha már Zsolt nem nyilatkozik az üggyel kapcsolatban, akkor Koko aki WBO funkcionárius, alelnök, igazán megszólalhatna
a szervezet oldaláról. Másrészt nekem ez az egész ügy gyanús. Mire tud az uni hivatkozni, ennél a lépésénél? Lehet hogy Zsolt nem fogadott el néhány ajánlatot, lehetőséget? Máskor is leírtam, és most is leírom: sajnos nem tudjuk hogy mi zajlik a színfalak mögött, és nem is fogjuk megtudni, mert akik tudják azok nem szólalnak meg. Én nem akarom kritizálni Zsoltot, mert nagyon kedvelem mint sportembert, de ez a hallgatása is furcsa egy kicsit a részéről. Remélem azért összejön neki valami normális meccs a végére... Sok sikert Zsolt.

16 okoska [2009-08-06 11:12:20]
Annak mondjuk én is örűlnék ha KOKO megszólalna ez ügyben..... Vajon ilyenkor mit csinálhat Erdei MADÁR Zsolt ? Mert van egy olyan érzésem,hogy a hozzászólókat jobban érdekli Zsolt sorsa mint őt !
15 2pac [2009-08-06 10:41:28]

én is, mint leeloodallas, többször is eldöntöötem hogy nem szólok hozzá ehhez a témához, mert olyannak látom a helyzetet amilyen, és az utóbbi hirek csak alátámasztják korábbi eszmefuttatásaimat. Kicsit tanultam jogot, és állitom - a legapróbb kis pont megszegéséért lehet perelni. Kérdés az, hogy Zsoltnak milyen szerződése van. Milyen büntető szankciók és garanciák, feltételek és egyéb helyzetek vannak benne. De ez csak a kártérités összegét változtatja. Ha egyértelmű szerződésszegésről van szó, akkor nem értem, miért hagyja Erdei, hogy HÜLYÉT csináljanak belőle??? Ez nem gyerekjáték, ez biznisz!!! Itt nem lehet csakúgy figyelmen kivül hagyni a szerződésbe foglalt kötelezettségeket! Bár, az Universum erre rácáfolt:) Igy még akár el is veszitheti az övét? Miért nem? Majd valami izetlen Bramer vagy Kuzya elfoglalja a helyét...(((((((((((((((((((((((((((((
Egyetértek vadásszal, bármelyik, önmagát tisztelő világbajnok rég kitörne a sajtóban valami nyilvános megsemmisitő kritikával, ez minimum. Másrészt konkrét lépéseket tenne, hogy megvédje érdekeit. Elvégre ő ismert ember, nem is szegény, vannak ismerettségei, barátai, szurkolói...és elvileg ez a munkája, ezzel keresi a pénzét. Ráadásúl nincs már olyan sok meccse hátra. Az ő helyzetében általában már 1 pár jó nagy, pénzes meccsre hajtanak. Ha ennyire szarúl dolgozik a menedzsmentje (és nem is most kezdték), akár fel is bonthatja a szerződést (a benne foglaltaktól fűggően).
Ti meg itt AKCIÓT terveztek? :))) Császárkirály! Hadd lássák a németek, hogy Zsoltnak vannak szurkolói, és nem tetszik az ő politikájuk, bár szerintem ezzel úgyis tisztában vannak.
14 laikus 3 [2009-08-06 10:31:47]
Nyilatkozott már Zsolt valamit az üggyel kapcsolatban?
13 vadasz [2009-08-06 08:52:15]
Bármelyik világbajnok már rég egy minimium 10 millió eurós kártérítési pert akasztott volna a rohadék Kohl nyakába szerződésszegésért. Beperelhetné egyrészt, mint promotert, másrészt mint menedzsert.
Aki pedig megnézi élőben aug. 22.-én a Brahmer-Kuziemskit, meg a német csajt, az szerintem egy utolsó gerinctelen tróger bunkó.
12 Tyll Vietta [2009-08-06 08:15:22]
Nem hiszem, hogy véletlen lenne pont nálunk megrendezni a meccset. Mondjuk amire számít Kohl, azt meg is kapja majd a magyaroktól, mert vagy végig fújjolják a jelenlétét, vagy tüntetőleg kivonul az aréna 90 százaléka, és akkor bokszolhatnak üres nézőtér előtt Brémerék.

Ha a meccset nem halasztják el mégsem, a botrány teljesen biztos. Olyasmi is megtörténhet, mint az emlékezetes Golota meccsen történt székreptetéses tömegtorna.

Ezzel ugyanis nem csak Erdeit sértik meg, hanem a magyar szurkolót magát is, és hát nem mindenki olyan úriember mint Zsolti.
11 rahan [2009-08-06 06:35:09]
Az a baj hogy a Magyar ekkor is barom és ott marad mert ha már bejutott miért menne ki.Ha nem lesz megszervezve a kivonulás nem fog semmi sem történni!!!!!Bökőt a nyakba hogy így lesz.......pedig az ellenkezőjét szívesen látnám a tévé közvetítésnél
10 sheriff [2009-08-06 02:01:35]
szerintem egyszerű.

Bármennyire is rossz lenne Karcsiéknak, üres lelátok mellett kell rendezni az összecsapásokat.
De aki kimegy, annak is el kellene jönnie a többi meccsről, maximum a magyarok meccsét megnézni...
9 rahan [2009-08-06 00:04:20]
Jut eszembe....hát van egy Kovács István Wbo alelnökünk....ő nem tud valamit segíteni...fű alatt.Ennyire már nem cimborák Zsolttal?????
8 rahan [2009-08-05 23:41:17]
Bocs ha durva leszek de Zsolti egy mulya barom. Imádom a stílusát a vívását......de ordít hogy kifognak vele b....ni!!! Hihetetlen hogy még mindig azt gondolja hogy "ááááá ők nem ilyenek..meg kell érteni most más a fontossági sorrend" .Lehúzzák a klotyón és mosolyogva nyeli a szaros vizet.Elképesztő...nemhogy odabaszna az asztalra mi a szert szopatják....leüvöltené a Khol buráját,utána legalább kibukna merre tovább....vagy velük vagy szembe velük.Van valaki aki védi a Zsolt érdekeit...Dámosi vagy valaki sportjogász??? Ennyire magára hagyták vagy mi van?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????,
7 Dagobert [2009-08-05 22:49:46]
Szerintem dobáljuk meg lószarral Kohl bácsit.....
6 chickenpicker [2009-08-05 22:38:55]
Egyre jobban nem kedvelem az Universumot, Erdei Zsolti tehetségét már elpazarolták, vajon Balzsay Karcsit mikor teszik tönkre?
Nem jön be ez a kis kockázat, kis pénz menedzselési szlogen....
Már a Sauerland is lekörözte a lassan elbukó német riválisát...legalább ők mernek kockáztatni és engedik megvalósítani Arthur király álmát. Erdei Zsolt is megérdemelte volna a rivaldafényt, s hogy súlycsoportja legjobbjaival küzdjön...
5 Samat [2009-08-05 21:54:06]
Kérdés, hogy milyen összetételű nézők lesznek ott a gálán. Ha sokan ismerik majd a hátteret, még egy zaftos botrányt is elképzelek... RAJTAM NEM FOG MÚLNI. Milyen lenne, ha nem tudnák megrendezni a meccset, annyi szék repülne a ringbe... felháborító húzás volt az UNI-tól!
4 csakk [2009-08-05 21:43:28]
Khol tervez de ..(remélem) más végez.
Ez nagy kockázat: magyar közönség és WBO vezérkar előtt megrendezni? 1 hónap sincs hátra, a résztvevők felkészűltek? a WBA vonalat ezzel végleg feladnák. nem értem, ez csak provokáció lehet.
3 debrecen [2009-08-05 21:20:24]
Van egy szomszedom, Miklos a neve. Nehanapjan amikor meglat a kerites mellett szoszolni, odajon es panaszkodik hogy az asszony felpofozta, meg belerugott stb stb. Sokaig szanakozva neztem a boldogtalant, aztan legutobb azt mondtam neki:- Nezd Miklos! Errol a temarol nem akarok hallani tobbet, AZ ASSZONYOD ANNYIT TESZ ELLENED, AMENNYIT TE MEGENGEDSZ NEKI HOGY CSINALJON!!!!!!! Zsolt! Talan tanulhatnal ebbol a sztoribol!Talan mar reges reg perelni kellett volna az Universumot szerzodesszegesert, mivel KELLETT hogy lassad hogy merre alakulnak az esemenyek!!!!!!! Elmulasztottad a lehetoseget hogy tudtukra adjad hogy veled nem lehet babralni! Ennek az egesz profizmusnak nem csak az Universumnak kene hogy business legyen, hanem neked is! Es foleg neked. Ha az Universum elveszit rajtad egy par milliot, azt behozza valaki mason. Ha TE elveszitesz 191 millio forintot, akkor hogyan hozod be????
Valamit elmulasztottal, amit jovatenni most mar lehetetlen! Most mar szemtelenul azt tesznek veled amit akarnak! Meddig hagyod hogy alazzanak? Legyen mar egy kis onbecsulesed, es ha mast nem is tudsz elerni, legalabb VERETLENUL zard le a karrieredet. (egy egyutterzo baratod)
2 laikus 3 [2009-08-05 20:52:00]
........................................................ Volt egy mondatom,. de kitöröltem. Nem szerepelt benne egy csúnya szó sem, nem azért töröltem ki. Azért töröltem ki, mert nincs jelentősége........ Nagyon nem gondolom, hogy meg lehetne tenni ezeket a dolgokat a Zsolttal, ha ő nem engedné meg bizonyos szinten túl. Úgy tűnik, hogy amit enged, azt megteszik vele. Ha tévedek, bocsánat! Ha bárkit alaptalanul vádolok, bocsánat!
1 leeloodallas [2009-08-05 20:34:59]
Majdnem egy éve ezt mondom: Madár karrierje lezárult, hamis ábránd azt hinni, hogy lesz még egy "nagy meccs". Csak egy búcsúmeccset tudok elképzelni, az eddigieknél is gyengébb ellenféllel. De hányszor döntöttem már el, hogy nem szólok hozzá ehhez a témához...


Impresszum Levél nekünk Médiaajánlat
www.monokli.com
monokli@monokli.com


SITEMAP XML Küzdelem a spammelők ellen site statistics SG.hu WebTop
Magyar hungaroo.com - A magyar linkjegyzéke Magyar Honlap Linkek Best-Top Statisztika