www.monokli.com
Hírek/Cikkek Interjúk Videók Ranglista Erdei Zsolt Mart Építőipar Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!

Megalázták a világsztárt: 119 másodperig bírta Roy Jones Jr!

A+A-
2009. dec. 2., szerda, 13:387269 olvasás - 27 komment


Megalázták a világsztárt: 119 másodperig bírta Roy Jones Jr!

A száraz tények megdöbbentőek: Roy Jones Jr. alig 119 másodperc alatt elbukta a Danny Green elleni szerdai cirkálósúlyú küzdelmét.


roy jones.jpg
Egy okos bokszoló mindig tudja, mikor kell abbahagyni. Roy Jones Jr. nem ilyen! Hiába minden idők egyik legjobb, legzseniálisabb ökölvívója az amerikai legenda, képtelen volt befejezni karrierjét idejében, s most, közeledve a 41. születésnapjához, erre ő maga is rádöbbenhetett.

A pensacolai 2003-ban volt utoljára toppon, amikor az eredetileg középsúlyú bokszoló nehézsúlyban is vb-címet szerzett, s ezzel végleg beírta magát a boxtörténelebe. Ezt követően több súlyos kudarc is érte, de képtelen volt visszavonulni; lelke nem talált nyugalmat a ringen kívül.

2008-2009 elején még úgy tűnt tartani tudja a lépést az élvonalbeli bokszolókkal, hiszen több figyelemre érdemes győzelme volt, és Joe Calzaghe ellen csak pontozással kapott ki, úgy, hogy ellenfele padlón volt, és a meccs csak akkor csúszott ki végérvényesen a kezéből, amikor súlyos sérülése miatt félig vakon bokszolta végig a mérkőzés második felét.

Arra azonban aligha számított bárki is, hogy az egyszer már visszavonult Danny Green (28 győzelem – 3 vereség) alig 119 másodpercet enged neki. Pedig ez történt Sydney-ben, és ezt az ausszi klasszis lényegében meg is ígérte neki!

A „Zöld Gépezet” a meccs kezdő pillanatától támadólag lépett fel, s igyekezett sarokba szorítani ellenfelét, aki ekkor még több gyors balegyenessel megelőzte riválisát. Ám Green végül közel tudott férkőzni az amerikaihoz, s az első fejre mért ütésével (80. másodperc, jobbcsapott fül mögé) a sarokban padlóztatta a legendát. Jones felállt ugyan, ám rogyadozó lábai nem sok jóval kecsegtettek. Green a számolás után azonnal ellenfelére rontott, és iszonyú mennyiségű ütéssel szétbombázta ellenfelét, akit a mérkőzésvezető teljesen jogosan vett ki a küzdelemből 119 másodperccel a kezdés után. 

"Nem keresek mentséget, gratulálok Dannynek" - mondta a meccs után Jones, aki profiként először bokszolt az Egyesült Államokon kívül, s 54 győzelem mellett karrierje hatodik vereségét szenvedte el.

Ettől a kudarctól remélhetőleg Roy Jones Jr. is belátja, nincs értelme folytatni a karrierjét. A legenda ettől legenda marad, ahogyan a szintén legendás Julio Cesar Chavez körül is megmaradt a mítosz, hiába blamálta magát karrierje végén.

A mérkőzés teljes felvétele - videó >>>
Értékelje cikkünket: (Eddig 14 szavazat érkezett)

Ez elég gyenge lett... 1 Harmatos kis írás... 2 Adok még egy lehetoséget... 3 Alaposabb munkát várok el... 4 Nem ártana jobban tájékozódni a témával kapcsolatban... 5 Elmegy, bár vannak hiányosságok... 6 Elég jól sikerült... 7 Szépen kidolgozott, korrekt írás... 8 Teljesen belefedkeztem az olvasásba... 9 Ha minden cikk ilyen lenne... :) 10
Adja hozzá a kedvencekhez:

 
Moderálási alapelvek!
Szólj hozzá!!
Név:
E-mail cím:
Regisztráció
Belépés
Regisztráció lépései:
1. Kérem adjon meg egy felhasználói nevet és egy email címet!
2. Kattintson a "Regisztráció" menügombra!
3. Az e-mailben kapott linken keresztül aktiválhatja a regisztrációját!
4. Kattintson a belépés gombra!
Megmondóbox:
BB kódok: [b]félkövér[/b] [u]aláhúzott[/u] [i]dőlt[/i]
Elküld
Frissít
Fordít


Hozzászólások: ( 27 hozzászólás érkezett )
27 boxing doctor [2009-12-06 20:21:28]
en szerintem jones jr nem erötete eszt a mecset ugyis el ert a ökölvivasban mindent amit lehet es mar öreg, lattam lacy ellen is hogy kezd faradni hagya aban a bunyot jobban fog jarni szerintem
26 The Executioner [2009-12-05 09:42:59]


Látom sokakban túlteng a tisztelet azok iránt,akik valóban letettek valamit az aztalra a bokszban,és akik egyébként "élő legendák"!Még szerintem sokakból bohócot csinálna Roy,de már a nagyütő,erős bokszolók nem fekszenek neki,ennyi!
Gondolom,ha más lenne a bőrszíne,akkor meg tudta volna hozni a döntést! :))
De La Hoya (aki szintén nem európai,hanem latin származású) meg tudta hozni a döntést? :) Meg kellene nézni az utolsó csúfos meccseit esetleg!
Az öreg Hop apó is,és a pár "számmal" kisebb Pacman is bohócot csinált belőle!Akkor miről beszélünk?
Calzaghe ellen sem vallott szégyent Roy,felrepedt szemöldökkel is végigbokszolta a meccset,az elején pedig ő küldte padlóra Joe-t!
Roy legalább kiáll bárkivel,nem nézi,hogy neki mi,vagy ki feküdne még mindig!Azt hiszem erről szól a dolog,és nem a mondva csinált dolgokról!
25 Szepesi Imre [2009-12-05 08:53:14]
én megmondtam már egy hónappal ezelőtt h kiüti a niggert és tessék
nesztek basszátok meg a világ egyik legnagyobb bunyósa nem tudta meghozni azt az alázatos döntést mint De la hoya vagy Calzaghe nem vonult vissza és a saját vesztébe rohant...
24 The Executioner [2009-12-04 10:50:46]


Sosem vállalnák be Green-t Erdeiék!Green nem Fragomeni kategóriája,sokkal gyorsabb,erősebb,mozgákonyabb,fiatalabb,és persze könnyebb,mint az olasz!De ami számítana náluk,az az ütőerő!Na ez az amiért menekülnek minden komolyabb fegyverzettel rendelkező bokszoló elöl,mégha ezt máshogy kommentálják is!Bár azt Erdei is elismerte utólag,hogy félnehézben voltak komolyabb ütőerővel rendelkező ellenfelei,mint Fragomeni,és akkor még kikről beszélünk az ellenfelek tekintetében? (Mendoza? Geraschenko? Sahnoune?)

A Nard vs. Erdei meccshez még egy érdekesség,amiért végképp nem kellene rajta agyalni: egy nyilatkozat Hop-tól:
"Mindenki tudja, mi történik, ha az ember átmegy Európába, na, hát ez az, amiért én ezt soha nem tettem."
Ezek után nincs miről beszélni,szerintem!Ez az,amit minden amerikai bokszoló elolvas,vagy hall róla,és ezért nem fog átjönni senki,valószínűleg!
Meg amúgy is egy Green vs Mundine vagy egy Green vs Hopkins meccs van kilátásban!
23 Sasi [2009-12-03 20:53:30]
Legfeljebb az IBO övért küzdhetnének... hacsak a WBC nem hajlana arra, hogy az interim övért Wlodarczyk és Hide megküzdjön.
22 lecso [2009-12-03 19:42:48]
Erdei vs Green?
21 The Executioner [2009-12-03 12:37:37]

N_Ricsi

Teljesen nem,de abban egyet értek,hogy Roy-nak vissza kéne vonulnia!
DE Roy-t még1x kiterülve látni,és pont Erdei ellen? :))) Ahhoz ütőerő is kellene ám! Megint átesünk,mint mindig a ló túloldalára,valószínűleg azon a meccsen nem lenne kiütés,de hogy ki a képzettebb az ugye nem kérdés?!
Vagy igen? :) És a rutin se,ez esetben nem Erdei mellett szólna!
Akkor miért győzne Erdei? Mert fiatalabb? :) Lehet,hogy Roy már fogatlan oroszlán,de meggyőződésem,hogy fölényes pontozással verné Erdeit,és most ezt elfogultság nélkül írom! Egyébként utoljára kit ütött ki Erdei? Ha megnézted,akkor miről beszélünk? Méghogy kiterülne Madár ellen? Vicc!

Nard vs Erdei? :)

1.Hopkinsnak eddig is lett volna lehetősége kiállni Erdeivel,hiszen ő volt az első helyen a hivatalos kihívói listán a WBO-nál,plusz még szuperbajnok is volt,van ott!
2.Semmit nem nyerne Hop Erdei legyőzésével,az övek eddig se zaklatták fel!
3.Pénze nem sok van az UBP-nek,még gyengébb ellenfélre sem,nemhogy egy Bernard szintű ászra!
4.Ha úgyis lenne,ahogy mondod,hogy övet szeretne cirkálóban is,akkor sokkal valószínűbb,ezek után egy Green vs Hopkins meccs!
5.Jó a kapcsolat az UBP és a GBP között? Lehet,de Nardnak ott még Oscar se mondja meg,hogy kivel bokszoljon,pláne nem más!

De álmodozni persze szabad,ahogy Dávid is írta! :)

Szerintem Cloud,Johnson,Nard,Green,Tarver,Dawson az "álomkategória",pedig milyen meccsek lennének! :)
Éppen ezért leszek kíváncsi Kohlék következő "nagy" dobására! :)
20 Rajhi [2009-12-03 10:09:55]
Nem róla lenne szó, azt mondanám színlelt.
Eddig jó lett volna egy Erdei - Jones, most már értelmetlen.
19 debrecen [2009-12-03 02:13:11]
Kimondva kimondatlanul Roy eddig is a "futottak meg" kategoriaba tertozott. (legalabbis az utolso 5 evben) Soha tobbet nem fog egy meccse sem egy csarnokot megtolteni tobbe!!!!Semmi ertelme egy Roy Erdei meccsnek, hacsak nem Zsolt szempontjabol, hogy az unokainak eltudna meselni hogy legyozte a nagy Roy Jones-t. Aztan hogy ennek a gyozelemnek mennyi erteke lenne???????
18 -David- [2009-12-02 21:48:32]
Álmodozni azért szabad...gondolom Én, hogy nem fővesztéssel járó bűn:)
17 spinner [2009-12-02 20:51:07]
Az bisztos hogy a WBC nem bonatna fel a két kotelezo címvedésrol szolo szerzodest egy ´´hu varok rád cirkalosujbanˇ´ reklam miat, N_Ricsi mond az erdekes kivancsi lennek honnan jott az info. mindenesetre en is utana nézek...


............................ROY JONES JR. A KIRALY.....................................
16 kuti [2009-12-02 19:52:34]
Azt tudnam hol erte a megrendito utes?????Amitol lement az a vallan landolt onnan csuszott a tarkoja fele.Ez igazi ko volt????????hm!
Ha tovabb engedik nem lett volna gondja a 2. menetben szerintem.
Kar erte!Az IBO ov nem ert ennyit!
15 Sasi [2009-12-02 16:59:18]
Rob,

Nem hogy nem könnyű, lehetetlen. Soha nem lesz Erdei-Jones mérkőzés a WBC címért. A WBC - talán - egy esetben állna el a határozatától, ha címegyesítést bokszol Erdei Zsolt valamelyik másik nagy szervezet világbajnokával.
14 Rob [2009-12-02 16:55:40]
Senki sem mondta, hogy könnyű lenne elérni a WBC-nél, hogy elfogadják ezt a meccset, de jó lenne, ha sikerülne. Jones mindig ilyen stílusban bokszolt, sosem volt a nagykönyvben leírt alapállás híve. Az más kérdés, hogy benyelte és egy kicsit hátra is ment az ütés. Ez van. Lacy ellen mindenki a nagy visszatérőt emlegette, most meg megint azt, hogy azonnal vonuljon vissza. Szerintem háromból kétszer verné Green-t. Ez volt az az egy. Az mindenesetre biztos, hogy Erdei vele jobban járna mind szakmailag, hírnévben és pénzben, mint bármelyik kötelező kihívójával.
13 keoma [2009-12-02 16:28:20]
Azt hiszi, hogy rajta nem fog az idő. Mi a fenét akart leengedett kezekkel?
12 Sasi [2009-12-02 16:19:12]
Több ok miatt nem is engedné a WBC megrendezni... Vannak kötelező mérkőzések, ráadásul Roy ezek után szépen eltűnik a ranglistáról is.
11 N_Ricsi [2009-12-02 16:12:15]
"Erdei-Jones WBC cirkálósúlyú mérkőzés?"
Na ez az a mérkőzés, amit egy ilyen Green elleni zakó után értelmetlen lenne megrendezni. Jones vonuljon vissza, és soha többet ne boxoljon, nagy kedvencem volt mindig is, de nem szeretném újra kiterülve látni, még Zsolt ellen sem...
A WBC meg annál komolyabb szervezet, hogy két kötelezően előírt címvédést félredobjon, egy örökre kiégett Roy Jones kedvéért.

Szerintem sokkal nagyobb esély van most egy Hopkins-Erdei ütközetre az USA-ban. Március közepén bunyózott volna Hopkins Jones-al, az MGM Grandban, amit az HBO PPV rendszerben közvetített volna. Szerintem ez a gála nem marad el, és Hopkins cirkálóban bunyózik majd...
Hogy miért is gondolom, hogy Erdeit választják?

1. Szerintem nem valószínű, hogy Hopkins Dawsonnal vagy mással meccselne félnehézsúlyban. Cirkálósúlyban még nem szerzett világbajnoki övet az amerikai, ráadásul Zsolt az egyetlen a világbajnokok közül aki naturálisan messze nem cirkálósúlyú...

2. Mivel Zsoltnak nyáron lejár a szerződése, lesz még valamikor tavasszal egy utolsó mérkőzése, ahol kétlem hogy biztonsági ellenfelet kap majd. Kohl szerintem simán belemegy, pláne hogy ezzel a derbivel csak nyerhet az Uni végeredménytől függetlenül...

3. A Golden Boy Promotion és az Universum partneri kapcsolatban állnak egymással

4. A WBC öv ígyis-úgyis elúszna Zsolt visszavonulása után, ugyanis nem Alekseev, hanem Wlodarczyk és Hide bunyózna a betöltetlen övért.
10 Rob [2009-12-02 16:11:20]
Kit érdekel mit beszélnek utána! Nagy meccs lenne, nagy zsozsóval. Zsoltinak egy nagy kihívás. Roy Jones miatt megtelnek bárhol a sportcsarnokok. Mi kell még?
9 Rob [2009-12-02 16:07:22]
Dávid, tökéletesen egyetértek veled. Az utolsó lehetősége lenne Jonesnak és még a legrangosabb övet is begyűjthetné. Azért Az IBO-val kevésbé villoghatna, mint a WBC-vel. Ha a nyamvadt Kohl nem tudja megszervezni, rendezzék az USA-ban. Egyébként gratulála Green-nek.
8 Vadasz [2009-12-02 16:00:48]
David! Jó beszísz Tesvír! De ha legyőzi Erdei, akkor azt mondják: 10 éve megette volna a magyart. Ha kikap tőle azt mondják: Na tessék, még a kiöregedett Jones is legyőzte. Ha nyert volna Green ellen, az teljesen más tészta lett volna.
7 -David- [2009-12-02 15:36:29]
Erdei-Jones WBC cirkálósúlyú mérkőzés? Engem érdekelne, akár Pensacolában vagy akár Budapesten?
Jó lenne Roy-t húzni egy kicsit...."Láttod félnehézben kitértél előlem, és most itt vagyok a legrangosabb cirkálósúlyú öv tulajdonosaként! Rád várok! Nézz magadba Roy te is tudod: az előző meccsed nem hinném, hogy komolyan vetted, hisz mindig a legrangosabb övek megszerzésére törekedtél! Én most komoly szándékokról, két bajnok küzdelméről beszélek! Ez lehet a ringben töltött halandó életünk utolsó nagy dobása, egy hatalmas csata a vallhala kapuja előtt! Én itt vagyok, tudod jól: a WBC bajnoki öv tulaja. És nem térek ki előled! Gyere és vedd el!" :)
De szép is lenne!
6 Den [2009-12-02 14:35:21]
Azért volt igaza a bírónak,- hogy leállította,- mert volt még hátra 1 perc, addig kapott volna még 100 ütést a kettős fedezékére!

Nem tiltakozott Jones...............
5 intrepidboi [2009-12-02 14:14:45]
Nagyon sajnálom Jones-t,de ebből is látszik,hogy ő nem arra megy,hogy minél szebb mérlege legyen.Kiütötték az első menetben,megesett már vele máskor is.Ha jól amlékszem 3-4éve mondta,hogy addig bokszol amíg élvezi a bokszot és szereti csinálni.Az látszott h jól érezte magát a ringben az elején.
4 Shaham [2009-12-02 14:06:18]
Nem tudott időben kiszállni, most meg olyanok verik meg akiket régen reggelire megevett volna... mint a Tyson verő McBride...pfff
3 Suspect Zero [2009-12-02 14:01:38]
Biztos más meccset néztem! :) A 6. menettől esett vissza Jones, addig partiban volt. A 7.-ben sérült meg.
2 okoska [2009-12-02 13:59:34]
Calzaghe ellen Jones 1 menetet nyert,tehát elég téves az a gondolat,hogy sérülése után csúszott ki a meccs Jones "kezéből" Biztos te egy másik meccset néztél......
1 Boxpetya [2009-12-02 13:55:42]
Ezt nem hiszem el! Sejtettem, hogy Roy ki fog kapni, de ez túl gyors a lelkemnek...


Impresszum Levél nekünk Médiaajánlat
www.monokli.com
monokli@monokli.com


SITEMAP XML Küzdelem a spammelők ellen site statistics SG.hu WebTop
Magyar hungaroo.com - A magyar linkjegyzéke Magyar Honlap Linkek Best-Top Statisztika