www.monokli.com
Hírek/Cikkek Interjúk Videók Ranglista Erdei Zsolt Mart Építőipar Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!

Vlagyimir Klicsko kiütéses győzelemre készül, ahogyan Rahman is

A+A-
2008. dec. 8., hétfő, 19:542590 olvasás - 44 komment


Vlagyimir Klicsko kiütéses győzelemre készül, ahogyan Rahman is

Szombat este Mannheimben rendezik azt a profiboksz gálát, melynek főmeccsén Vlagyimir Klicsko (51 győzelem – 3 vereség), az IBF és a WBO szövetségek nehézsúlyú bajnoka igyekszik megvédeni címét az amerikai Hasim Rahman (45 győzelem – 6 vereség – 2 döntetlen) ellen.


Vlagyimir Klicsko: „Hasim Rahman egy igazi kihívó. Valószínűleg neki ez az utolsó lehetősége a címszerzése. Ha kikap, aligha térhet már vissza, ez teszi őt igazán veszélyessé. Felkészültem a 12 menetre, de egy idő előtti győzelem lenne a tiszta győzelem. Ez bármelyik menetben megtörténhet. Meg fogom próbálni olyan világosan megnyerni a meccset, amennyire csak tudom.”

Emanuel Steward, Klicsko edzője: „Vlagyimir nagyon elszántan dolgozott. Tudja, hogy Rahman mi tud, ezért komolyan veszi őt. Mi nagyon tiszteljük Rahmant, mert veszélyes ellenfél.”

Hasim Rahman: „Tanultam a múltból, és nagyon jól felkészültem. Ez itt a nyugodt Klicsko-föld, de vasárnap reggel már Rahman felségterülete lesz. Hamar meg fogom nyerni ezt a meccset.

Az ukrán klasszis eredetileg az oroszok olimpiai bajnokával, Alexander Povetkinnel küzdött volna, ám annak sérülése miatt Lennox Lewis egykori legyőzője, a kétszeres nehézsúlyú bajnok Hasim Rahman kapott lehetőséget.
Értékelje cikkünket: (Eddig 6 szavazat érkezett)

Ez elég gyenge lett... 1 Harmatos kis írás... 2 Adok még egy lehetoséget... 3 Alaposabb munkát várok el... 4 Nem ártana jobban tájékozódni a témával kapcsolatban... 5 Elmegy, bár vannak hiányosságok... 6 Elég jól sikerült... 7 Szépen kidolgozott, korrekt írás... 8 Teljesen belefedkeztem az olvasásba... 9 Ha minden cikk ilyen lenne... :) 10
Adja hozzá a kedvencekhez:

 
Moderálási alapelvek!
Szólj hozzá!!
Név:
E-mail cím:
Regisztráció
Belépés
Regisztráció lépései:
1. Kérem adjon meg egy felhasználói nevet és egy email címet!
2. Kattintson a "Regisztráció" menügombra!
3. Az e-mailben kapott linken keresztül aktiválhatja a regisztrációját!
4. Kattintson a belépés gombra!
Megmondóbox:
BB kódok: [b]félkövér[/b] [u]aláhúzott[/u] [i]dőlt[/i]
Elküld
Frissít
Fordít


Hozzászólások: ( 44 hozzászólás érkezett )
44 Szepesi Imre [2008-12-14 00:27:28]
jó tyson így Tyson úgy de a jelenben élünk!
43 verna [2008-12-14 00:03:30]
tiszta szegyen ez a nehezsuly. ilyen emberek mint rahman klicsko ugynevezett boxolok. meg az a szar duma rahmantol is hogy o maximalisan felkeszult. milyen felkeszules lehetett ez?:-))) katasztrofa ez a nehezsuly. jobb ha az ujsagirok keresnek valami mas melot mert nincs mirol irni a nehezsulyban
42 Iron cat [2008-12-13 23:16:57]
Mondd a vaknak, h virrad... Attól még, h sportról van szó, még lehetne vitakultúra.
41 verna [2008-12-13 22:25:08]
nem kell itt vitazni eleg csendben megnezni nehany tyson meccset es nehany klicskot. eg es fold a kulonbseg.kibaszott nagy dinamikaval bokszolt tyson papa. felutest ahogy o csinalta hol tanitjak?:-))
40 Nadzsi1 [2008-12-13 22:03:55]
felőlem vegyék a kezükbe, de ne olyan unalmas (lehet, hogy nem ez a legjobb szó rá) boxot mutassanak, amit Klicsko képvisel. Abban igaza van vernanak, hogy egy Tyson százszor jobb boxot mitatott be. Legalábbis én így látom. Ha azt a nevet hallom, hogy Tyson, akkor mindig egy horogütés jut eszembe, amikor azt, hogy Klicsko, akkor mindig egy kalapácsütés :)
39 verna [2008-12-13 21:57:42]
nemis tudom minek irkalom ide az altalam igaznak velt dolgokat.hat erdekli tysont vagy klicskot hogy en hogy boldogulok a sajat teruletemen? hehehe ezt a hulyeseget
38 verna [2008-12-13 21:48:04]
adam egyebkent telleg nincs mirol vitazni mert abszolut igazam van:-)))
37 verna [2008-12-13 21:47:28]
nagyon meghato.
36 JollyDee [2008-12-13 20:45:25]
Verna,
Tyson akkor volt, Klitschko pedig most van. Klitschko 9 éves volt és szinte még hátulgombolósban járt amikor Tyson világbajnok lett... Most nézd meg hol van vasmiska és hol acélkalapács. Az extralarge feketék inkább kosarazni, amerikai focizni mennek mintsem összeveretni magukat. A maradék aki nem fér be se ide se oda pedig csak hobbyboxolónak számítanak. Az oroszok teljesen uralmuk alá fogják vonni a nehézsúlyt -aminek a jelei már most is látszanak - sőt lehet, hogy az egész profi bunyót.
35 verna [2008-12-13 20:29:20]
mi ebbe a tajekoztatlansag te szerencsetlen?:-))
34 Adam [2008-12-13 19:02:18]
Akkora tájékozatlanságról teszel tanúbizonyságot, hogy még vitatkozni sem e´rdemes veled, mert nincs miröl.
33 verna [2008-12-13 18:46:25]
ha olyan nagyon jo a bunyoja klicskonak hogy lehet hogy nem iosmerik amerikaban? de meg lennox is azt mondta rola miutan megverte hogy o csak 1 europai bajnok.lattam a nyilatkoztat. es nem rolam van szo hogy ele alljak hanem klicskorol. bizonyitson o . nincs annak az embernek tehetsege szepko csak szeretsz ellentmondani mer akkora az egod:-))) megneztem volna tyson mennyi ido alatt sopri ki a ringbol
32 Szepesi imre [2008-12-13 18:35:06]
Figyelj verna hogy jössz te ahoz hogy oszd klicskot sajnos csak az orrod elé látsz! nem látod azt a rengeteg edzést és alázatos munkát ami abban a három világbajnoki címben benne van! mindannyian leszóljátok Klicskhot ha olyan nagyon szar a bunyója akkor menj oda álj elé és verd meg! a tények magukért beszélnek és egyes embereknek fájó az igazság!európa a box jövője ez van! és én nem Klicskot istenítem csak a tényeket próbálom közölni több kevesebb sikerrel!
31 verna [2008-12-13 17:20:26]
shaham europa most is messze van a profiboksztol.angliat leszamitva ok mindig elojonnek 1-2 karakterrel aki vilaghiru lesz.pl hamed lennox eubank.2fekete 1 arab:-)).en olyan faszikrol beszelek akik igazan elismertek voltak akiken latszott hogy verbeli bunyos.pl ali tyson nem klicskos felekrol beszelek akiknek a meretuknel fogva van helyuk a nehezsulyba.ha amerikaba megkerdezned az atlag embert hallott e mar klicskorol valoszinu azt mondana nem. deha alit megkerdezned arrol meg a 80eves nagyapam is hallott. azis igaz hogy rengeteg a szervezet meg a klub. ma mar mindenki vilagbajnok lehet kap 1 semmitmondo ovet es kesz. regen a bajnok az abszolut bajnok volt nem volt kerdes.ma meg sajnos klicsko felek is bajnokok lesznek:-))) hova jut ez a vilag?:-)))
30 Shaham [2008-12-13 17:04:14]
A jelenlegi p4p top 10 csak Hopkins fekete, Calderon feles...:)
http://www.thering-online.com/ratings/
A nehézsúlyban csak Peter és Gomez.
http://www.thering-online.com/ratings/heavyweight/
Verna ez kicsit összetetebb dolog mivel akkoriban pl. az oroszok nem nagyon profiskodtak és europa is messze volt a profiboksztól...stb.
29 Szepesi imre [2008-12-13 16:20:14]
csak néhány nagy név a jelenből ismétlem a jelenből: Mikel Kessler, Joe Calzaghe, Felix Sturm, Ricky Hatton, A két Klicsko, erős túlzással is de Ruslan Csagajev,és még sorolhatnám!
28 verna [2008-12-13 02:27:27]
egyebkent meg suspect nem szoktam gondolkozni mert faraszt
27 verna [2008-12-13 02:23:06]
nehezsulyba kivolt meg hires feher akit jegyeznek? vagy aki bekerult a boxlegendak cimu filmbe?
vagy mi volt pontosan annak a cime. benne volt dempsey marciano meg vagy 15fekete hehehehe.
26 Suspect Zero [2008-12-13 00:50:12]
Nem gondolod, hogy ha csak Dempseyt és Marcianót ismered, az csak a te ismereteidre bizonyíték?
25 verna [2008-12-13 00:18:04]
boxpetya nem a borszin dont persze de nezd a tenyeket hany feher es hany fekete lett vilaghiru? sokkal tobb a fekete.dempseyt vagy marcianon kivul nem is ismerek hires feher nehezsulyut persze ok kemenyek voltak
24 Boxpetya [2008-12-12 23:49:17]
Ha egy tehetséges fehér egész életében azért fel, és fekszik, hogy jó bokszoló legyen, klasszis lesz. Ha egy fekete csinálja ezt, akkor ő is az lesz. Ha egy ázsiai, akkor ő. Nem bőrszín kérdése az ökölvívás. Tehetség, kiválasztás, adottság, motiváció, és persze az egyéb feltételek, lehetőségek együtt. Nem a bőrszín dönt.
23 kuti [2008-12-12 22:47:05]
Szerintem pedig a szinesboru bokszolok sokkal jobbak voltak,vannak es lesznek mint a feherek.Lehet neha 1-2 kivetel de a bokszot a szinesboruek uraljak.Jelenleg pedig avval kell beernunk ami van.A regi nagyok nehezsulyban kioregedtek a jelenlegiek meg nem ertek meg igazan be.
22 verna [2008-12-12 22:39:15]
feher boxolok a legjobbak? heheh mikor almodtad ezt ? amig van 10vilaghiru neger akit amerikaba is ismernek addig van 0.5feher
vagy irhattam volna 20:1 aranyt hogy megertsd
klicsko vilagbajnoki cimenek akkora erteke van mintha en bemennek 1 ovodaba es az osszes ovodast megvernem. ilyen nyomorek bunyost mint klicsko csak nezd meg . abszolut merev fejet allandoan kiemeli utesektol fel semmi tehetseg abba az emberbe. nincs a vereben a boksz. es aztan nezd meg tysont vagy alit. csakhogy lasd hogyan kell utni a ringben meg azt a brutalis erot ami vadallatias gyorsasaggal parosul naluk.
21 Suspect Zero [2008-12-12 18:15:17]
22:45 kor kezd a német rtl, ekképp 23 órát tippelek.
20 Szepesi Imre [2008-12-12 18:07:52]
srácok a sport tv 21:00 tól adja de nem tudjátok h a meccs mikor is kezdődik pontosan?
19 Szepesi Imre [2008-12-12 17:36:11]
Kuti én nem istenítem csak elismerem! ez olyan h sokan útálják a legjobbat mert nem képesek elviselni hogy ő a legjobb! a fehér boxolók a legjobbak ez van lol!
18 kuti [2008-12-11 12:40:29]
OK!Utalom mint a ketnapos sz@rt!!!Most jobb???!!Te pedig istenited egyfolytaban pedig jobb lenne ha hallgatnal ilyen alapon!Remelem Rahman kicsapja es utana megnezem a velemenyed! A tescos borospohar all remelem osszetorik!!
17 verna [2008-12-11 06:53:29]
kutinak igaza van. az is igaz hogy a nehezsuly megint a melypontjat eli. tyson esetleg evander ota nem volt nehezsulyu akibe ver van. ez a szerencsetlen klicsko megnezhetne tyson filmjeit hogy hogy is nez ki egy felutes peldaul. olyan felutes amibol egy is eleg:-))) utesallosagarol nem beszelhetek klicskonal mert az nincs. ugyhogy jobb hijan ot nrevezik valamilyen bajnoknak de nem sok koze van a klasszis bunyosokhoz.tehetseg annyi van benne mint a doglott csotanyba.wehehehe
16 Szepesi Imre [2008-12-11 01:31:43]
Kuti! a faszt nem utálod állandóan szarod szapulod ahelyett hogy élnél a hallgatás jogával!
15 verna [2008-12-10 03:19:22]
hat ez a klicsjo is eleg nagy szerencsetlenseg. jobb hijan ez van a nehzsulyba.olyan szamomra mint 1 gnu.megse kozeliti a jo oreg tysont, persze amikor csucsformaban volt.
14 jano [2008-12-09 19:30:59]
Meglepődnék ha Hasim nyerne... Szerintem az egyik leggyengébb ellenfél
akit választhatott Wlad. Hasim még mindig abból él, hogy egyszer véletlenül kiütötte Lenoxot. :)
13 szefi [2008-12-09 17:55:51]
sima ügy. vlagyimir 6-7 menet alatt kifekteti a niggert. Ennyi.


12 Sasi [2008-12-09 17:51:55]
Den, Suspect,

Tényleg lesz közvetítés Angliából - az említett városból - két címmérkőzéssel. Az egyik egy félnehézsúlyú nemzetközösségi (Nathan Cleverly - Elliot Ness?), a másik egy brit nagyváltósúlyú bajnoki összecsapás.
11 kuti [2008-12-09 17:23:55]
En nem utalom csak nem szeretem a stilusat ennyi.Annyira azert nem erdekel,hogy klubbot nyissak miatta.
10 Szepesi Imre [2008-12-09 17:10:02]
kuti neked nyitni kéne egy antiklicsko klubbot csak azt tudnám miért utálod ennyire?
9 Den [2008-12-09 15:41:14]
Elírták a tévéújságban és a Port.hu oldalon is?
8 Suspect Zero [2008-12-09 14:06:20]
Den: nem jöttem még rá. Widnest írnak, ami Anglia, ám pénteken semmilyen gála nem lesz Nagy Britanniában a boxrec szerint.
7 kuti [2008-12-09 12:19:40]
Szerintem semmit nem jelent mit mond valaki a meccs elott,legalabbis nem sokat.Minden a ringben dol majd el,nyilatkozhat itt barki barmit.Egyebkent meg ha az a taktikaja ,hogy lerohanja es agressziv lesz akkor ugyanugy celt er vele mintha nem mondott volna semmit.Klicskonak nem lesz kemenyebb alla,max mindket kezet kinyujtva fog kozlekedni,hogy tavol tudja tartani Rahmant.Klicsko lehet jobb de bizom Rahmanban hatha!Meg ha 1 szerencses utessel is a lenyeg boruljon fel Klicsko!
6 Den [2008-12-09 11:05:01]
Suspect Zero- Adam: lesz pénteken a Sport 2 adón egy másik gála, ott milyen meccseket láthatunk?
5 Den [2008-12-09 10:34:30]
Rahman elárulta magát és ez nagy hiba volt: """Hamar meg fogom nyerni ezt a meccset."""

Magyarul nekiesik rögtön. Ez az egyetlen taktika, amivel nyerhet, de miért kellett ezt elárulni?
4 hioz [2008-12-09 09:38:40]
Szerintem sincs sok esélye Rahman-nak:
Ha csak a pofája nagy és nem kockáztat, akkor semmi,
ha végigmegy a meccs (nem fog), akkor semmi,
ha kockáztat, és "neki mer menni" Klicskónak, akkor van kis sansza, mert ütni tud, és Wlad sérülékeny.
De alacsony az ukránhoz képest, és már láttuk, mily nehéz a csapkodó csápok közé jutni, melyek igen nagyokat csapnak vissza...
3 leeloodallas [2008-12-09 06:18:37]
Rahman csak a gyors K.O.-ban bízhat. Az is csak egy lucky-punch-csal jöhet össze, reálisan nincs esélye, csak amennyi bárkinek lenne, aki betéved a ringbe.
2 Samat [2008-12-09 00:02:55]
Ez? Ugyan. Rahman nem rossz, de már sehol sincs.
1 ivan [2008-12-08 23:26:58]
Nem lesz egyszerü mérkőzés...


Impresszum Levél nekünk Médiaajánlat
www.monokli.com
monokli@monokli.com


SITEMAP XML Küzdelem a spammelők ellen site statistics SG.hu WebTop
Magyar hungaroo.com - A magyar linkjegyzéke Magyar Honlap Linkek Best-Top Statisztika