www.monokli.com
Hírek/Cikkek Interjúk Videók Ranglista Erdei Zsolt Mart Építőipar Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!

Erdei Zsolt: a sok idegeskedés után vállalható kényszerpálya

A+A-
2009. okt. 14., szerda, 14:445367 olvasás - 43 komment


Erdei Zsolt: a sok idegeskedés után vállalható kényszerpálya

Kedden jelent meg a hír, miszerint a WBO félnehézsúlyú bajnoka Erdei Zsolt november 21-én a WBC jelenlegi világelsőjével, Giacobbe Fragomenivel lép szorítóba, ráadásul annak vb-címéért. A monokli.com megkereste minden idők legeredményesebb magyar profi ökölvívóját, amiből végül egy interjú kerekedett.


A veretlen klasszis az interjú során nem tagadta, hogy megfordult a fejében a visszavonulás is, de szerencsére hosszú idő után végre az Universum Box-Promotion is kitett magáért, és egy „nagy” küzdelmet szervezett mellőzött sztárjának.
giacobbe-fragomeni.jpg

Mert Giacobbe Fragomeni kemény dió, keményebb, mint az eddigi összes ellenfél. A 40 éves olasz klasszis már amatőrként is elsőrangú bunyósnak számított, hiszen Európa-bajnok volt nehézsúlyban, részt vett a 2000-es olimpián, amire David Haye legyőzésével jutott ki.

Profiként is Európa-bajnok lett, címét pont David Haye ellen vesztette el, ám mielőtt TKO-val kikapott volna a 9. menetben, helyenként alaposan megtréfálta az angolok nagyszájú sztárját. WBC vb-övét egy éve Rudolf Kraj legyőzésével szerezte meg, míg eddigi egyetlen címvédésén döntetlent bokszolt a korábbi IBF bajnok Krzysztof Wlodarczyk-kal. A talján bokszoló rekordja 26 győzelmet, 1 vereséget és 1 döntetlent számlál.

Szóval nem lesz egyszerű dolga Erdei Zsoltnak, hisz bár a két bunyós szinte teljesen egyforma magas, de míg „Madár” általában csak 78 kg, addig novemberi ellenfele 88-89 kilóval szokott mérlegre állni.

Az interjú közlése előtt fontos megjegyezni, hogy a WBC a legkomolyabb profi ökölvívó világszervezet, amelynek vb-címéért mindig nagy a tülekedés. WBC belt.jpgEz az a szövetség, amely nem sodródik az árral, hanem a szabályok finomításával alakítja, meghatározza a profi ökölvívás fejlődését.

A WBC volt az, amely az egészségügyi reformjaival biztonságosabbá tette a sportágat. Például WBC vezette be a négyköteles ringet, a kötelező doppingvizsgálatot, a meccseket megelőző teljeskörű orvosi ellenőrzést, valamit 12 menetre csökkentette a bajnoki mérkőzések időtartamát. De az elmúlt években is olyan reformokat hozott, mint a cirkálósúlyú határ 190 fontról 200 fontra (90,7 kg) való emelése, valamint a kötelező mérlegelés a meccs előtt 30 illetve 7 nappal is.

- Nem gondoltam volna, hogy lesz még alkalmam olyan szituációban beszélgetni veled, miközben te a következő mérkőzésedre készülsz. Sokan gondolták úgy, hogy hagyod az egészed, és bejelented a visszavonulásod!
- Mérkőzés nélkül?

- Igen!
- Megfordult a fejemben természetesen, mert nem kaptam lehetőséget bokszolni. Elég sok herce-hurca volt, és volt időszak, amikor végigment az agyamon, hogy nem engedem, hogy tovább packázzanak velem. De ez nem akartam, nem így akartam, mert szeretnék még bokszolni, hisz érzem magamban azt az erőt, és motivált vagyok.

- Hogy jött a Giacobbe Fragomeni elleni küzdelem? Ennyire nem akarták megveretni Jürgen Brähmert?
- Egyrészt nagyon nem akarták, hogy megverjem Jürgent. Másrészt szerveztek nekem egy címegyesítő mérkőzést az IBF világbajnokával, Tavoris Cloud-dal. Mindenben megállapodtak, minden rendben volt, kezet fogtak az alkura, de amikor alá kellett volna írni a szerződést, az amerikaiak egy e-mail-ben lemondták a küzdelmet. A november 21-i időpont viszont fix volt a tévénél, és hogy megmentsék a gálát, muszáj volt találni egy igazán komoly mérkőzést. A ZDF sem akart egy ugri-bugri meccset, így esett a választás az olasz bokszolóra.

- Fragomeni eléggé megtévesztő jelenség, mivel alacsonyabb nálad.
- Már amatőrként is nehézsúlyban bokszolt, soha nem lépett ringbe alacsonyabb súlycsoportokban. Hozzá van szokva a nagyobb pofonokhoz, a nehéz ellenfelekhez, így hiába kisebb termetű, egy vérbeli cirkálósúlyú bokszolóról van szó, aki fizikaival erősebb nálam.

- Mi lesz a WBO-nál 2004-óta őrzött vb-címeddel?
- Elveszítem… elveszítem, de az is volt a cél, hogy Jürgen Brähmer legyen a világbajnok. Így végre van német világbajnoka az Universumnak, vagyis elérték azt, amit szerettek volna. Én viszont kényszerpályán mozogtam, mivel vagy elvállalom ezt a mérkőzést cirkálósúlyban, vagy várok arra, hogy majd jövőre bokszolhatok valamikor. A címem így is, úgy is elveszítem! Felháborodhattam volna, hogy miért nem adják oda Brähmert bokszolni, hisz ő a hivatalos kihívó, de már semmi kedvem nem volt semmilyen perpatvarhoz. Úgy érzem, hogy az elmúlt néhány hónapban éveket öregedtem. Most már bokszolni akarok, és nyugalmat magam körül.
Karoly_Balzsay_und_Zsolt_Erdei.jpg

- Pár héttel ezelőtt megfordult a fejemben, hogy ha ennyire nem akarják Brähmert bokszoltatni ellened, akkor súlycsoportot kellene váltanod, ám álmomban sem gondoltam, hogy cirkálósúlyban folytatod. Bennem egy nagyközépsúlyú vb-meccs képe jelent meg Robert Stieglitz ellen…
- Jók a megérzéseid, tényleg volt erről szó! Én a felkészülések során nem ritkán 76 kilóra is lefogyok. Valós lehetőség volt a nagyközépsúlyú mérkőzés Robert Stieglitz ellen, de én azt szeretném, ha Balzsay Karcsi hódítaná vissza a címet. Másrészt meg nem is akarok 76 kg-ban bokszolni, mert nem vagyok benne biztos, hogy azt az erőt, ami félnehézsúlyban megvan, megőrizném a fogyasztás után is.

- Bizonyára tudod, hogy a WBC szervezet nem olyan, mint a WBO, ahol képtelenek évek óta hivatalos kihívót prezentálni, hisz a zöld övért mindig is nagy volt a tülekedés. Ha megnyered a címed, akkor szinte azonnal kötelezni fognak a Krzysztof Wlodarczyk vagy a Herbie Hide elleni küzdelemre, vagy mindkettőre, ráadásul 90-120 napon belül bokszolni is kell. Fel vagy készülve egy sűrű 2010-re?
- Nem vagyok felkészülve erre, sőt, nem is akarok cirkálósúlyú maradni. Meg akarom szerezni az övet, és legfeljebb egyszer meg szeretném védeni, de nem akarok gyökeret verni ebben a súlycsoportban. Ez nem az a kategória, ahová én tartozom.

- Beszéltünk már a súlyodról. Mit gondolsz, mennyivel fogsz november 20-án mérlegelni?
- 82-83 kiló leszek.

- Hétfőn jött a hír, miszerint edződ, Fritz Sdunek egészségügyi okok miatt visszavonul. Ki készít fel a küzdelemre?
- Fritz Sdunek! A felkészülés nagy részében még támogatni fog engem, de két héttel a meccsem előtt Los Angelesbe utazik, mivel Vitalij Klicsko edzéseit továbbra is ő irányítja, de a gálára visszatér, és a sarkomból fogja a mérkőzésemet levezényelni. De ahogy vége a küzdelemnek, onnantól kezdve ő már nem az edzőm!

- Elképzelhető, hogy együtt vonultok vissza?
- Nem, nem, nem! Ő sem vonul teljesen vissza, mert Vitalij Klicsko mellett továbbra is a bokszban marad. És én úgy gondolom, hogy a visszavonulása sem egy teljesen végleges álláspont. Egészségügyi okok miatt fogalmazódott meg benne ez az elhatározás, de ő a boksz nélkül nem tud létezni. Ha nem is minden nap, de látjuk még a későbbiekben is az edzőteremben!
Értékelje cikkünket: (Eddig 23 szavazat érkezett)

Ez elég gyenge lett... 1 Harmatos kis írás... 2 Adok még egy lehetoséget... 3 Alaposabb munkát várok el... 4 Nem ártana jobban tájékozódni a témával kapcsolatban... 5 Elmegy, bár vannak hiányosságok... 6 Elég jól sikerült... 7 Szépen kidolgozott, korrekt írás... 8 Teljesen belefedkeztem az olvasásba... 9 Ha minden cikk ilyen lenne... :) 10
Adja hozzá a kedvencekhez:

 
Moderálási alapelvek!
Szólj hozzá!!
Név:
E-mail cím:
Regisztráció
Belépés
Regisztráció lépései:
1. Kérem adjon meg egy felhasználói nevet és egy email címet!
2. Kattintson a "Regisztráció" menügombra!
3. Az e-mailben kapott linken keresztül aktiválhatja a regisztrációját!
4. Kattintson a belépés gombra!
Megmondóbox:
BB kódok: [b]félkövér[/b] [u]aláhúzott[/u] [i]dőlt[/i]
Elküld
Frissít
Fordít


Hozzászólások: ( 43 hozzászólás érkezett )
43 anton [2009-10-19 20:57:37]
jani001
Ugyan már, aki szerzett egy világbajnoki övet, az nem könnyű eset pláne, ha tíz kilóval nehezebb.
Remélem, hogy utána nem lepkesúlyban találnak kihívót Erdeinek.
42 birok [2009-10-19 16:15:13]

ezzel minden érthetővé válik:

http://www.monokli.com/rovid-hirek/alekszejev-drozd-november-an_1_10478.html
41 jani001 [2009-10-18 16:28:27]
Erdei kapott megint egy lekvár palit.Nem fog sosem nagy egyéniséget kapni mert nem szerveznek neki.Nincs benne pénz mert nem szines a boxa.Nem igazi gladiátor nem kiváncsiak az emberek rá.nem küzd igazán.addig fog ilyen papagályokat kapni míg kinem szednek belőle mindent aztán segre ül mint koko.Nem lesz sosem nagyágyú,nem ütőképes.Egy töltelék a sok közül....uh ynerni fog mert nem nagyágyú az ellenfél...ha nem az ciki ha igen az nem dicsőség...ennyi
40 anton [2009-10-17 14:23:12]
Den
Kösz, már optimistább vagyok. Úgy olvasom, hogy magasság különbség nincs. Meg aztán 40 évesen elfogyhat a végére Fragomeni. Viszont nem rutintalan. Erdei nem az ütőerejéről híres, magasabb súlycsoportban mihez lesz ez elég, nem tudom.
39 Den [2009-10-17 10:50:22]


Anton!

A saját véleményem: 68 kilótól felfelé egy jobb boxoló bárkit ki tud ütni. Az első budapesti utcai harc alkalmácal a 68 kilós boxoló kiütötte a tiszta izom 90 kilós, de védekezni kevésbé tudó ellenfelét a döntőben.

Erdei- Fragomeni között 6- 8 kiló lesz.

A meccs Zsolt aznapi kondiciójától és mentális felkészültségén fog eldőlni. Itt nyerhet, de pl: Herbie Hyde ellen már korántsem.........

Láttunk már óriási vereségeket csupán 1,5 kilógramm miatt..... Itt 6- 8 kilóról és 10- 15 centivel magasabb ellenfelekről van szó!
38 Nezo [2009-10-17 09:11:34]
Veszekedés helyett inkább gyertek el Kielbe, mert könnyen lehet, hogy eredménytől függetlenül most láthatjátok Zsoltit utoljára a ringben. És ő ennyit megérdemel azért a rengeteg évért, amivel megajándékozott mindannyiunkat. Ez a véleményem.
37 tetko [2009-10-17 08:28:00]
Vadász!
Én a mostani magyarságról beszélek nem pedig a régi Nagymagyarországról. Most mi vagyunk elnyomva,mert a saját "vezetőink" nyomnak el minket. Újra nomád nép lettünk,mert itthon nincs normális megélhetés a barátaim kb.50%-a kint dolgozik külföldön. Miért te hogy fogalmaznál mik vagyunk? Ha a magyar nézeteid nem rejtegeted mindjárt le vagy rasszistázva. Neked magyarnak semmit sem lehet míg a többi szarházi azt csinál amit akar! PL. a Magyar gárda. A Magyar kormány oszlatta fel. Régen a vezetőink nagy harcosok voltak,most nagy szarháziak. Ja, és a német (boksz)iskola unalmas és egy kalap szar. Senki sem kíváncsi egy majdnem csak védekezésekből álló mérkőzésre. Madár ha nyerni akar akkor a Magyar iskola szerint kéne bokszolnia. Úgyhogy a kijelentésem akkor is fent tartom még ha ez eggyeseknek nem tetszik.
36 vadasz [2009-10-17 07:25:04]
Tetko!
Ki kérem magunknak, hogy mindig is a németek kutyái voltunk. 1526-ig teljesen egyenrangú felek voltunk. Magyar király volt német-római császár is (zsigmond). Többek között a kalandozóktól és Mátyástól úgy be voltak sz.rva a németek, hogy bűzlött tőle egész Európa.
1526-tól kisiklott az ország, és ez minden magyar lelkét egy kicsit nyomorékká tette. Azóta hisszük, hogy kicsik és szerencsétlenek vagyunk. Nőjünk ki ebből. Senkinek nem kutyája a magyar. És ezt Erdei is bebizonyítja november 21.-én , mert ellenszélben is új csúcsot hódít meg.
Hogy mi lesz azután. műmegküzd egy másik félnehézsúlyúból lett cirkálósbajnokkal: Roy Jones Jr.-ral! És őt is jól elveri. Ehhez mit szóltok?
35 jano [2009-10-16 21:24:33]
Suspect Zero, igazad van, tényleg ott a válasz az interjúban. Csak utána sem akarják Jurgent megveretni Erdeivel, és ahogy eddig, ezután sem fog címegyesítő mérkőzés összejönni, és szerintem több időt fog eltölteni cirkálósúlyba mint amennyit tervezett. De azért kiváncsian várom a fejleményeket.
34 tetko [2009-10-16 20:30:38]
Itt mindenki ossza az észt hogy mi lett volna ha ez lett volna vagy az lett volna. Szerintem itt Madárrol van szó nem pedig a többi kisiklott "tehetségről"! Végre van egy normális világbajnokunk aki nem olyan nagyképű mint a KO-KO volt. Ha magyarok vagytok akkor a szívetek Madár mellett dobog és nem a sok faszságot mondogatjátok. A magyarok mindig is a németek kutyái voltak ha tetszik ha nem! Én szurkolni fogok Zsoltinak és ha a magyar tv nem közvetíti,akkor megnézem a neten.
HAJRÁ MADÁR !!!!!!!
33 Shaham [2009-10-16 20:11:33]
Rob:
Világszinvonalon nem lehet ezt csinálni, de nem is erről volt szó.

Den:
"Sturm, Dzinziruk és az a női világbajnok adja meg. Akivel ennyre pofátlanul, arcátlanul, minden erkölcsi, leírt és iratlan szabályt, valamint a szerződése minden pontját áthágva bán egy cég a veretlen világbajnokával és szándékosan nem ad munkát neki, az szűnjön meg!"

Ezekből mind bajnokot csinált az UNI vagy nem? Pénzt is kerestek szépen. Most hogy kevesebb a pénz és a lehetőség, mindenki fut minden irányban. Erdeiből is az UNI csinált bajnokot, most pedig azzal foglalkoznak hogy túléljék a válságot. Ezért kell nekik a német bajnok. Tudják hogy Brahmer nem tudná megverni Erdeit, ezért inkább Fragomenit hozzák neki, hogy Brahmernek is jusson öv. Szerintem ez sokkal nagyobb kihivás Erdeinek és sokkal nagyobb győzelem is lenne mint Brahmer ellen. Ebböl szerintem jól jött ki Erdei.

"az arcomba mondja Kohl, hogy Erdei beteg és nem akart kiállni, miközben semmi baja?"

Mondja inkább azt hogy Erdei kevesellte a pénzt ezért nem boxol?

"Mellékesen az Usa- ban tized annyi pénzért állnak ki, mint a válság előtt, Zsolt nem állt ki 33 millióért."

... de az UNI adta volna nem? Akkor milyen szerződésszegésről beszélsz?

"Mivel tartozik Erdei és kinek? Üzleti érdek? Egy fillért nem keres és megfosztják minden lehetőségtől: munkanélküli lesz, amit elért elveszik tőle az Uninál."

...:) Azért maradjunk annyiban, hogy nem kell munkanélkülire menni... Valahogy nem akarod felfogni, hogy az UNI által nagyon sok pénzt keresett már, de ezt kár is ragozni.

"A szándékosság egyértelmű, Erdei pedig tűri!"

Szerzödés. Ha ugrál, meccs nélkül vonulhat vissza. Az az igazi kibaszás.

"3 éve felsővégzettséget szereztem, én voltam a legjobb tanuló. Egy nem mindennapian szép, volt egyetemi tanárnő osztálytársam hívott fel, hogy segítsek neki matematikából felkészülni.
Mindketten ötöst kaptunk vizsgán."

Ez nem tudom hogy jön ide, de gratulálok.

32 Suspect Zero [2009-10-16 19:54:14]
Erre a felvetésre pont Erdei Zsolt adott választ pont ebben az interjúban!

Máskülönben teljesen jogosak a felvetéseid! Fragomeni szerencsére kicsi, kicsit puhos cirkálósúlyú, nem egy 191 cm magas David Haye.
31 jano [2009-10-16 19:49:20]
Én személyszerint azért nem vagyok kibékülve ezzel a cirkálósúllyal,
mert azért oda Erdei kistermetű. Én nem mondom hogy ezt az olasz palit nem veri meg, de mi lesz esetleg utána? Arra gondolok, (szaladjunk egy kicsit előre) hogy ha megnyeri a címet, kik ellen tudja megvédeni? Én attól tartok, hogy megint inkább biztonsági játék lesz, és most már kényszerből.
Félnehézsúlyban, szinte bárkivel összelehetett ereszteni Zsoltot, de a cirkálósúly már nem az ő pályája. A nagy fizikai különbségek, testmagasság, ütőtáv,ütőerő stb... nem túl kedvező Zsolt számára ebben a súlycsoportban.
30 Master Coach [2009-10-16 19:28:28]
Ismerem az olaszt. Boxolni kell ellene, és kerülni a dulakodást. Lehet, hogy sokan kikezdik majd Zsoltit a mérkőzés után, de a balkezével megint könnyen megoldja.
29 anton [2009-10-16 18:45:22]
Den
Érdekelne a véleményed, hogy lehet-e nyerni ezen a szinten egy 10 kilóval nehezebb ellenfél ellen.
28 Rob [2009-10-16 17:52:25]
Szerintem van itt részigazság minden hozzászólásban, e mindegyikőtök a sajátjából nem enged. Ha Erdei ugrál, azért még nem biztos, hogy kirúgják a többi magyart is. A többieknek meg nincs miért ugrálniuk egyenlőre, mert nem is tettek le annyit az asztalra és nem is csesztek ki velük így. Abban viszont tényleg Den-nek adok igazat, hogy Zsoltit orrba-szájba szívatják és nem csinál semmit. Bevállalt egy nehéz meccset, amiben a vereséggel is számolni kell és a következményeivel. A félnehézsúlyú övét elvették. A helyzet azért nem rózsás és ki lehetett volna préselni szerintem is az UNI-ból egy meccset, de a WBO is elmehet a francba a ranglistájával és a magyar alelnökével együtt. Szeretem Koko-t, de nem tudtak Madárnak produkálni egy kihívót, aki ki is áll és fogalmuk sem volt ugye, hogy mi folyik a háttérben? Nagy nevek a listán, de mit ér, ha egyiket sem érdekli ez az öv. Láttuk, hogy simán felkerül egy név, ha akarják és oda teszik-tosszák, ahová jól esik. Shaham! A semmiből nem lehet enni és rezsit fizetni. Ingyen csak egy fanatikus dolgozik, de csak addig, míg éhen nem hal. Pénz kell még ezen kívül másra is. Kíváncsi lennék meló és család mellett edzenél e napi 2x INGYEN és ha igen, meddig tartana ki a lendületed? Ja, a legfontosabbat elfelejtettem! Világszínvonalról beszélek és nem kedvtelési sportolóról. Mert ugye ez is szempont!
27 vadasz [2009-10-16 17:49:04]
Senki nem fogja a Zsoltot bedarálni. Szétvágja az olasz srácot, mint az ukrán utak a zsigulit!!!
Amúgy egy hete még a Den álláspontján voltam, és sokat bosszankodtam az Erdei elvén: "Vágjatok csak nyugodtan fát a hátamon", de most örülök ennek a kiváló lehetőségnek. Erdei élni fog vele, és az egész Világnak bebizonyítja, hogy a legjobbak között van súlycsoportoktól függetlenül.
Az UNi-t meg ne védje senki, pláne meg ne magasztalja, mert válság ide vagy oda, akkor is tudta volna tisztességesen menedzselni a Zsoltot, ha akarja. De nem akarta, mert here Kohlban nincs tisztesség.
Oszt kész!
26 Den [2009-10-16 17:39:29]
A rádióban egy 3 tagú együttes amerikai bevezetését mondta el egy menedzser. A vége ugyanaz volt: profit a 3. évtől képződik, addig bevezetik, megismertetik a néppel az együttest.
25 Den [2009-10-16 17:35:50]
Shaham: mindenre kapsz választ!

6,5 évig az amatőrök között voltam, az volt a tanulóidő. Aztán 3,5 évet a profik között. Amikor a veretlen Gátfi András kiütötte Nagy Józsit, akkor megkérdezték, hogy kivel edz Gálfi. Akkor csörgött a telefonom, felhívott a Magyar Profi Szövetség elnöke, hogy legyek profi. Egy másik magyar boxistálló is hívott megnézni edzőmeccsre. Az ellenfelem- akit ők jelöltek ki- nem tudott kijönni a 4. menetre. De még egy 9- szeres magyar bajnok is hívott boxolni, de hozzátették, hogy 2 évig nem tudnak fizetni semmit.
Nekem 1 rokonom kivételével, mindenkim meghalt már 17 éve. Szerinted ki szponzorált volna?

Nagy Csonttörő János boxolt volna, ha bárki kifizette volna Rácz Félixnek a 25 milliós költségét, amit a Jani felfuttatására fektetett be. Ez volt a szerződéstől való elállásának a feltétele Félixnek.

Az utolsó kérdésedre a választ majd: Sturm, Dzinziruk és az a női világbajnok adja meg. Akivel ennyre pofátlanul, arcátlanul, minden erkölcsi, leírt és iratlan szabályt, valamint a szerződése minden pontját áthágva bán egy cég a veretlen világbajnokával és szándékosan nem ad munkát neki, az szűnjön meg!

Itt M- on tud rendezni Brahmernek gálát az Uni, az arcomba mondja Kohl, hogy Erdei beteg és nem akart kiállni, miközben semmi baja??????? Utána mérkőzés nélkül átjátssza az övet a németnek? Mivel tartozik Erdei és kinek? Zsolt azt köszönheti, hogy ki akarják tenni a szűrét..........elveszik az övét!
Üzleti érdek? Egy fillért nem keres és megfosztják minden lehetőségtől: munkanélküli lesz, amit elért elveszik tőle az Uninál.
A szándékosság egyértelmű, Erdei pedig tűri!

Mellékesen az Usa- ban tized annyi pénzért állnak ki, mint a válság előtt, Zsolt nem állt ki 33 millióért.

Shaham: 3 éve felsővégzettséget szereztem, én voltam a legjobb tanuló. Egy nem mindennapian szép, volt egyetemi tanárnő osztálytársam hívott fel, hogy segítsek neki matematikából felkészülni.
Mindketten ötöst kaptunk vizsgán.
24 Sasi [2009-10-16 17:23:05]
Menedzselni olyan bokszolót érdemes, aki nem csak az eredményt tudja jó esetben szállítani, hanem fel is kelti az emberek érdeklődését.

Egy "nullás" ajánlat csak papíron létezik, mert a menedzser fizeti az ellenfelet, és a rendezési költségeket. Az az ő befektetése, ami elég kemény összeg 2 év / 8-10 meccsre lebontva. A bokszoló meg a munkáját és a tehetségét viszi a közösbe, valamint fedezi az edzései költségét, ami két éven át szintén nem két fillért jelent.

Den írásából viszont azt olvasom ki, hogy ő egy folyamatosan edzésben lévő sportoló volt. Ha ez így van, akkor egy ilyen "nullás" szerződés nem is olyan rossz ajánlat a szempontjából, mert egyébként is költött a sportolására. Több profi ennél rosszabb feltételekkel is elkezdte...
23 Shaham [2009-10-16 16:40:16]
"2 profi klub tett le elém szerződést, de mindketten megmondták, hogy 2 évig nem kapok egy fillért sem, mert az a felfuttatási idő."
"Koko, Erdei, Gálfi, Nagy, Balzsay, Bedákék stb. mögött állt vagy klub, vagy szponzor, ezért tudtak csak a boxszal foglalkozni..."

Szerződés (érdek) nélkül senki nem ad pénzt. Egy ismeretlen bunyóst menedzselni kell, ami pénzbe kerül és lehet hogy nem jön vissza a ráfordított összeg. A többség ilyen. Ha ilyen jó vagy el kellett volna fogadnod. Addig se keverd össze az edzőmeccseket az élessel...
Ha jobban megnézed aki az UNI-hoz kerültek anyagilag nagyon nem jártak rosszul. Az UNI által megalapozták életüket, arról nem beszélve, hogy KOKO meg az UNI sokat adott Magyarországnak is boksz szempontból. Az UNI is egy vállalat és egyértelmü hogy a saját érdekei fontosabbak mint a bokszoloké. Lehet ugrálni meg osztani az észt, de Erdei biztosan rosszabúl járna ha nem úgy játszik ahogy ők akarják. Kicsit szar is a helyzet mert most az üzleti érdek ütközik Erdei érdekeivel, de így müködik minden. Erdei is pontosan tudja mit köszönhet nekik. Te meg hogy ha lett volna ilyen lehetöséged, nem irkálnál ilyeneket.


"Rácz Félix miért is kért 25 milliót a Chacont verő Csönttörőtől?"
Lehet azért mert annyit költött is rá. Rácz nem lett a Janiból milliomos az biztos... Volt nekik szerződésük, Jani volt a húzó név, elcseszte, Felix promo is ment a levesbe. Akkor rájöttek hogy amit befektettek soha nem jön vissza. Jani visszavonult, utána meg megint bokszolni akart más szinekben (miközben szerzödésben volt még Félix Promo-val). Az egyszerű ember meg csak követel, lojalitás meg hála nem létezik számukra...

"Ja Den még 1 kérdés. Szerinted mi lenne ha az UNI kibaszná most a magyarokat? Hova mennének? Mit csinálnának?"
Erre nem kaptam választ. De valoszinü hogy ugyanúgy járnának mint te. Nincs pénz nincs boksz... Nekik mondjad hogy menjenek el az UNI-tól, miközben ez nekik életük lehetősége.
22 Den [2009-10-16 10:26:59]
4 világbajnok edzőpartnere voltam, többek között Erdeivel 5 évig, Gálfival 1,5 évig, Nagy Józsival és Szabó Lórival is edzőmeccseztem sokszor. Egyszer nem voltam ellenük földön.

Kiütöttem edzőmeccsen 4 profit. Egy kiköpte a hátsó fogát, aki megverte Gálfit- direkt nem írom le a nevét.

2 profi klub tett le elém szerződést, de mindketten megmondták, hogy 2 évig nem kapok egy fillért sem, mert az a felfuttatási idő.

Rácz Félix miért is kért 25 milliót a Chacont verő Csönttörőtől?

Koko, Erdei, Gálfi, Nagy, Balzsay, Bedákék stb. mögött állt vagy klub, vagy szponzor, ezért tudtak csak a boxszal foglalkozni....................
21 szabír [2009-10-16 10:14:16]
Egyébként miből gondoljátok, hogy den (vagy még jópár bokszoló) nem tudta volna elérni azt a szintet, mint pl. Zsolt? Honnan tudjátok, hogy annak a gátja csupán a tehetség hiánya volt? Ezer millió oka lehet annak, ha valaki nem azt csinálja, amihez igazán értene. Ti mind olyan területen mozogtok, amiben a legtehetségesebbek, legjobbak vagytok?
Van olyan focista, aki megjárta Európát, sztárolják itthon, pedig középiskolában bohócot csináltam belőle a pályán. Szétment a térdem 18 évesen, nem tudtam folytatni. (már bocs, hogy a saját példámmal untatlak titeket) De elég lett volna az is, ha nem karol fel senki, vagy a szülők nem támogatják és máris másik pálya után kell néznem.
Ha minden országból valóban a legtehetségesebbek kezdenék-és folytatnák- gyerekkoruktól a bokszot ma egyik meccsen sem unatkoznánk és lehet, hogy Erdei egy középszintű bunyóssá avanzsálna.
20 szabír [2009-10-16 10:04:10]
Ja. Sajnos az olasz be fogja darálni. Egyszerűen erősebb. Zsolt nincs annyira jó kondiban, hogy kimozogja 12 meneten át, na meg nem is az a táncoslábú. A balegyenesek itt lepattognak, nem állítja meg vele Fragomenit.
19 szegalt [2009-10-16 09:12:01]
szerintem fölösleges a személyeskedés, 1ébként pedig van igazság abban, amit den mond. legalábbis annyiban, hogy miért tudnak lelépni az universumtól egyesek szemrebbenés nélkül, és miért lehet halálra szivatni egy másik embert. szerintem annyi a válasz, hogy erdei már legfeljebb 1-2 meccset ha akar bunyózni, így ezt már "fél lábon is kihúzza" és tesz rá h milyen mocsokul bánnak vele. csak az zavar h erdeit ilyen pofátlanul bedobják egy cirkálósúlyú állat elé, aki ráadásul még bokszolni is tud. és ha bravúrral nyer akkor mi lesz? megvédheti a cirkálósúlyú címét? ebben a súlyban simán beleléphet 1 rohadt nagy ko-ba és mehet haza. ennél sztem a pereskedés és a meccs nélküli visszavonulás is jobb lett volna.

erdeit sztem ezzel már kicsinálta az uni-maffia, mire számíthat a többi, kevésbé tehetséges magyar? ha úgy állunk hozzá h az uni baráti szivességet tesz azzal, hogy a magyarok náluk bokszolhatnak, akkor sz-rt sem ér az egész
18 tetko [2009-10-15 20:05:23]
Én arra lennék kíváncsi hogy Den a "profi bokszoló" ha olyan menő volt akkor mi a fasznak hagyta abba a bokszot? Attól tartotta magát profi bunyósnak hogy fejvédő nélkül bokszolhatott. Zsolti tudja jól hogy mit csinál. Ő már le tett valamit az asztalra. Hé Den! Tanácsokat osztogatni a legkönnyebb szerintem ha a Zsolti helyébe lennél már biztos segédmunkásként adogatnád a téglát valami építkezésen. Amilyen okos vagy.
17 Shaham [2009-10-15 17:51:40]
Ja Den még 1 kérdés. Szerinted mi lenne ha az UNI kibaszná most a magyarokat? Hova mennének? Mit csinálnának?

"Amikor kényszerből abbahagytam a profi bunyót- mert meg kellett élni valamiből"

Lehet ez lenne? Lehet hogy ezért nem verik magukat értelmetlenül...
16 Shaham [2009-10-15 17:49:14]
Den: "Amikor kényszerből abbahagytam a profi bunyót- mert meg kellett élni valamiből"

Miért nem hivogattad De la Hoya-t?

Erdei tudja mit csinál és mi a jó neki. Nem hülye. Van szerzödése. Az UNI nem szegte meg (csak a pénz lett kevesebb)...stb. Nyomást már régen sem lehetett gyakorolni az UNI-ra nemhogy most. Egyszer Juan Carlos ugrált Kholnak pont a meccs elött , hogy nem megy ki boxolni ha nem fizetnek többet... nem is kellett neki utána mennie...
15 Den [2009-10-15 15:57:54]
A forma 1- ben például a legkomolyabb sport döntő bizottság mondja ki a pilóta felett az akár örökös eltíltást- példát statuálva............

Minimális kreatív képzelőerővel olyan nyomást lehetett volna- de akár még most is- az UNI- ra zúdítani, hogy egyből lett volna meccse Zsoltnak!

Reklámkampány hírdetéssel a német újságokban,
összehívni riportereket és felvázolni a képtelen helyzetet,
komoly sportügyvéddel fellépni,
feltétlenül elmennék a WBO- hoz egy ügyvéddel, hogy tudatában vannak e, mi történik vele már közel 1 éve?

Stb..........
14 Den [2009-10-15 14:45:31]
Zsolt mondta, hogy "kényszerpályán van".

Én a helyében már réges- régen felvettem volna a kapcsolatot a K2- vel, a Sauerlanddal, és De La Hoya- val.

Valamelyik bejött volna és akkor lett volna meccse félnehézben.
13 vadasz [2009-10-15 14:35:32]
Öreg! "minden idők legeredményesebb magyar profi ökölvívója"- ez így igaz. De az első kiírásban még nem ez szerepelt.
12 Den [2009-10-15 14:25:23]
Olvassátok el az Index cikkét is, minden bajotok lesz.

Én már nem értem Zsoltot..... A ringen kívül is talpon kéne maradni!

Amikor kényszerből abbahagytam a profi bunyót- mert meg kellett élni valamiből és nem maradt időm lejárni napközben az edzésekre- akkor azt mondtam: az életben a ringben értek a legkisebb pofonok!

Erdei is így van ezzel, de ez már nem lojalításnak számít, hanem emberi hülyeségnek, mint akivel bármit meg lehet tenni és nem képes felnőni, nem képes megvédeni magát az életben, a ringen kívül..............
11 debrecen [2009-10-15 04:03:03]
Osztan hol lesz az a sutogeto soros parti?????
10 birok [2009-10-14 18:09:57]
Laci reggel 5kor hívott, hogy menjünk szalókra fürdeni. Nekem a péntek délután jó lenne. Sütünk le valami húst meg viszünk sört.
9 birok [2009-10-14 18:03:51]
Árpi! csütörtökön jössz haza?
8 forgon arpi [2009-10-14 17:15:38]
Add meg nekik Csikkánó!Kösd hátra a sarkukat!
7 birok [2009-10-14 16:45:19]
Elmegyek én ehhez a Kohl-hoz oszt jól felpofozom. Hátrakötöm a sarkát és megmondom neki hogy ne szemétkedjen a Zsolti fiúnkkal. Ennyi
6 Den [2009-10-14 16:33:32]
Már minden elhangzott Madártól- több cikkből összerakva!

A saját véleményem! Mások is világbajnokok lettek az UNI boxistálló égisze alatt és úgy ott tudták hagyni egyből- teljesen jogosan!

Akkor lássuk a 2 dolgot: erkölcsi tartozás és anyagilag ki jár jobban?

Erkölcsileg a legszemetebb cég és még belehazudik a nézők szemébe a gálán Kohl: beteg volt Erdei, nem akar kiállni stb. Közben Brahmernek tudtak pofátlanul gálát szervezni- pnt- Magyarországon a nézők között Erdeivel...........

Anyagilag? Mindig a cég jár jobban, nem a boxoló..........

Semmivel sem tartozik Erdei Zsolt- ráadásul éveket öregedett hálából egy fillér kereset nélkül, valamint az UNI el is veszi az övét Brahmer javára! Miért is hálálkodik Zsolt?

Sportügyvéd kell ide, nem súlycsoportváltás..................

Miért tudják más világbajnokok a saját kezükbe venni az érdekeik irányítását és Zsolt nem?

Ez magas nekem és ideges is lettem.
5 Öreg [2009-10-14 16:33:19]
vadasz
Olvass, minden idők legeredményesebb magyar profi ökölvívója, szóval ez az igazság.
4 adall [2009-10-14 15:35:20]
.... s valóban....éveket öregedett, mindig gondterhelt volt a homloka, csak ment leszegett fejjel - ami eddig nem volt rá jellemző.... mondtam neki - legyintett - hát nem tudom mi lesz - hajrá szomszéd
3 silverwolf [2009-10-14 15:30:17]
Drukkolok neki. Drukkoljunk neki. Nem lesz egyszeru. Ha hisz magaban, meg tudja csinalni. Hajra Zsolt!
2 vadasz [2009-10-14 15:00:34]
Ja! azt nem is tudtam, hogy Erdei Zsolt minden idők legeredményesebb profi ökölvívója.
1 vadasz [2009-10-14 14:58:33]
Kár, hogy Cloud-ék lemondták a meccset. Pedig nagyon verte mellét az amerikai, hogy ki akar állni Erdeivel.
Én úgy emlékszek volt WBC bajnoka az UNI-nak, méghozzá éppen cirkálóban, Juan Carlos Gomez.
"Már semmi kedvem sem volt semmilyen perpatvarhoz" - ez aztán a hozzáállás.
5-7 kg lesz a két bunyós között nov. 21.-én. Az elég sok, de Erdei simán meg fogja oldani.
Az viszont megijesztett, hogy éveket öregedett az elmúlt hónapokban. Reméljük a meccsen ez nem fog látszódni rajta.


Impresszum Levél nekünk Médiaajánlat
www.monokli.com
monokli@monokli.com


SITEMAP XML Küzdelem a spammelők ellen site statistics SG.hu WebTop
Magyar hungaroo.com - A magyar linkjegyzéke Magyar Honlap Linkek Best-Top Statisztika