www.monokli.com
Hírek/Cikkek Interjúk Videók Ranglista Erdei Zsolt Mart Építőipar Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!

Erdei Zsolt Pascal ellen bokszol?

A+A-
2012. febr. 18., szombat, 12:113222 olvasás - 30 komment


Erdei Madár Zsolt

A kanadai sportújságíró, Corey Erdman twitter-bejegyzése szerint valószínűleg két-három napon belül bejelentik az Erdei Zsolt – Jean Pascal félnehézsúlyú összecsapást, melynek helyéről és idejéből még nem tudott beszámolni.

Ugyanakkor mivel az eddig még be nem jelentett gálán Jermain Taylor - Joachim Alcine összecsapást is rendeznének, a Showtime közvetítése mellett, az utóbbi bokszoló és Pascal miatt Quebec a leginkább logikus helyszín.

Az ellenfélválasztás nem meglepetés, hiszen szinte Pascal az egyetlen szóba jöhető „komoly név”, aki tavasszal bokszolhat Erdei Zsolttal. Az egykori WBC világelső Pascal eredetileg Ismayl Sillakh (17 győzelem – 0 vereség) ellen tervezett ringbe lépni, ám a tárgyalások nemrég megszakadtak.


Értékelje cikkünket: (Eddig 5 szavazat érkezett)

Ez elég gyenge lett... 1 Harmatos kis írás... 2 Adok még egy lehetoséget... 3 Alaposabb munkát várok el... 4 Nem ártana jobban tájékozódni a témával kapcsolatban... 5 Elmegy, bár vannak hiányosságok... 6 Elég jól sikerült... 7 Szépen kidolgozott, korrekt írás... 8 Teljesen belefedkeztem az olvasásba... 9 Ha minden cikk ilyen lenne... :) 10
Adja hozzá a kedvencekhez:

 
Moderálási alapelvek!
Szólj hozzá!!
Név:
E-mail cím:
Regisztráció
Belépés
Regisztráció lépései:
1. Kérem adjon meg egy felhasználói nevet és egy email címet!
2. Kattintson a "Regisztráció" menügombra!
3. Az e-mailben kapott linken keresztül aktiválhatja a regisztrációját!
4. Kattintson a belépés gombra!
Megmondóbox:
BB kódok: [b]félkövér[/b] [u]aláhúzott[/u] [i]dőlt[/i]
Elküld
Frissít
Fordít


Hozzászólások: ( 30 hozzászólás érkezett )
30 Adam [2012-03-12 09:54:13]
Julio Cesar Gonzalez, aki ellen Zsolti elöször világbajnok lett, elhunyt közlekedési balesetben. 35 éves volt.
29 The Executioner [2012-02-22 14:35:17]
"Pascalnak értelmetlen egy ismeretlen, fiatal bunyóssal kiállnia, mert nem nyerne velemi semmit sem szakmailag, sem anyagilag,"

Ha nem a WBC írta volna ki a meccset,még egyet is értenék!
Így Pascal választása sem Sillakh-ra vet rossz fényt,hanem Erdeire,mert vele se fog semmit nyerni! De akkor sem értem,hogy miért Erdei után fut,mert egy felhozómeccs is elég lenne neki,nem? Vagy őt annak tekinti? :)

"A négerimádatoddal ferdehajlamra gondoltam nálad, de ha nincs így ne sértődj meg!"

Nem tudom,hogy mit szólnál,ha én is feszegetném a te fiúk iránti vonzódásodat? Persze ne sértődj meg,ha nincs ilyenről szó! Kettős mérce?
28 N_Ricsi [2012-02-22 10:49:55]
"Tény,hogy menekül,mint anno a 4-es torna elől!"
Az tény, hogy menekült mert nem vállalt el egy több meccses bizonytalan ideig elhúzódó tornát?
Pascal egy befutott sztárbunyós, neki nem kell kötelező kihívónak lenni ahhoz, hogy kihívhasson egy Dawsont, Hopkinst!
Egyszerű a képlet pedig, Pascalnak értelmetlen egy ismeretlen, fiatal bunyóssal kiállnia, mert nem nyerne velemi semmit sem szakmailag, sem anyagilag, ezt hangoztattad évekig Erdei esetében, akkor mért nem tudod megemészteni, hogy ez Sillakhnál sincs másképp...
Ennyi erővel Hamed is elfutott Koko elől anno? - neki is mi értelme lett volna Kokóval meccselnie?

A négerimádatoddal ferdehajlamra gondoltam nálad, de ha nincs így ne sértődj meg!
27 The Executioner [2012-02-22 09:59:08]
debrecen,
ez már az alja annak,amit eddig gondoltam rólad,dehát amint látom,nálad is van mindig lentebb! :(
A mondandódra válaszolva,sajnos:
Bocsáss meg,hogy kihagytam e két szót: NE

De leírom,megint,hogy te is megértsd,mert látom,hogy már megint kezded:
Tehát NE nekem címezd,hanem írjál neki pl. a facebookra!!!! Ha ezt nem teszed,akkor légyszíves hanyagolj,mert hiteltelen,és hazug vagy!
Én is mostantól mondjuk Szaros Pistának szólítsalak,mert ahhoz van kedvem? De ha csak így értesz meg dolgokat,akkor legyen! Egy kisgyerekkel is csak az ő szintjén lehet beszélni! :))
Tehát kedves Szaros úr megnéztem,és javítottam a hibámat! XD
De szerintem csak annyi helyesírási hibád,vagy szókihagyásod legyen,mint nekem,és már boldog leszek! :))

Ricsi,egyre jobban sajnállak,de most komolyan! Az utolsó mondatod miatt meg főleg,mert a bokszvilágban,ahova te is írkálsz picit visszatetsző a dolog,és főleg rám vonatkoztatva ez nem igaz! Csak néhány név a kedvenceim közül:Pacman,Donaire,Bute,Kessler,Adamek,Lebedev,
Morales,Duran,stb. napestig sorolhatnám,bár lehet,hogy ők is négerré váltak,mert megemlítettem őket? :))) Szánalmas Ricsi,nem gondolod,és te is süllyedsz oda,ahová a többi "nagyokos"?! :(

"Ez itt a lényeg, erre kéne válaszolnod!"

Már válaszoltam,szerintem! Sillakh-nak minden adottsága megvan hozzá,hogy azzá váljon,amit sok szakíró jósol neki!De mivel még ő sem bizonyított ezért nem vagyok én sem biztos benne,hogy mi lesz belőle!
Erdei esete picit más,de neki is megvan a a lehetősége,hogy azzzá váljon,amit itthon pl. állítanak róla! Tehát az ő esetében sem vagyok biztos,hogy nem tör fel! Bármi megtörténhet,főleg az "fekete lovaknál",és Sillakh,Erdei,és Campillo is ezek közé tartozik!
sillakh is maradhatna örök tehetség,ha elmenne az UBP-hez vegetálni,de szerencsére nem ez a célja! :)
Sillakh-nál azért adok nagyobb esélyt rá,mert ő fiatal,tehát nagyobb a lehetősége a biznyításra! De ahogy már mondtam,a lehetőség adott mindenkinek az első 10-ben,vagy környékén!

"tudom te megnéznéd Erdeit is White ellen..."
White elleni vereségrő én is tudok,de én nem White ellen nézném meg,hanem Despaigne ellen! De sorolhatnék még pár érdkes nevet!

"Tény, hogy menekül? Aranyos vagy."

Tény,hogy menekül,mint anno a 4-es torna elől!

DiBella pedig a szemmebn egyre nagyobb lesz,ezt nem sokan érik el nálam,de ő igen! Rajta már nem sok minden múlik,de még mindig elővehetné az ütőkártyáját,ha nem jön össze a Pascal meccs,mert Johnson még mindig belépő az első 5-be,nálam!
26 N_Ricsi [2012-02-21 23:18:20]
Mint mindig most sem a kérdésekre válaszoltál!
Miért vagy abban biztos, hogy Shillakh a felsoroltaknál nagyobb neveket is legyőz majd vagy már most legyőzne ill. hogy elit bunyós lesz belőle? És miért nem vagy és miért nem voltál abban soha biztos abban, hogy Zsolt igen? Ez itt a lényeg, erre kéne válaszolnod!

"Azért a lesajnált Despaigne-t is megnézném sok emberke ellen!"
Én most láttam nem is olyan rég egy Cornelius White nevű kutyaütő ellen, tudom te megnéznéd Erdeit is White ellen....

"Pascal pedig nem először menekül előle! Ez TÉNY!!!"
Tény, hogy menekül? Aranyos vagy...

"Belinkeltem Gotzev-ék nyilatkozatát,talán olvasd el!"
Bár DiBella mondatainak is ilyen nagy jelentőséget tulajdonítottál volna Donk Kingel vagy Yvon Mitchellel szemben... Bár te csak azt hallasz meg amit hallani akarsz, és/vagy téged igazol.
Teszem hozzá sajnos. Nehéz lehet úgy élni, hogy mindenre tudod a választ és mindenki hülye rajtad kívül...

Jó éjt Exe, és nyugi mert a négerimádat az agyadra megy!
25 debrecen [2012-02-21 23:07:15]
Azert nezd mar meg kedves pinkova ur hogy mit irtal : - "debrecen szerintem nekem cimezd ezeket....."
24 debrecen [2012-02-21 23:05:16]
Ricsi kezdesz elmerulni a mocsarba....
23 The Executioner [2012-02-21 22:27:37]
"Kijelented, hogy Pascal elmenekült előle, mert elverte volna... Ráadásul kb. Erdeivel egy szintre teszed a súlycsoportban, kérdem én ezt a mérlegéből szűrted le, abból, hogy még nem találkozott az elittel?"

Nemcsak én jelentem ki! :)
A szakértők,akiket olvastam,azok is sokra tartják,és nem véletlenül van ilyen elől a ranglistákon sem. Egyébként lesz ő még vb,szerintem,és nem az UBP-nél. :) Hogy ki,kit tud felmutatni,az talán abból ered,hogy mennyi idősek,nem? A felsorolt neveknél többet is kinézek belőle,nemhogy ezeket! :)
Azért a lesajnált Despaigne-t is megnézném sok emberke ellen!
Pascal pedig nem először menekül előle! Ez TÉNY!!! A WBC kiírta az eliminátorit,mégis megfutamodott! Belinkeltem Gotzev-ék nyilatkozatát,talán olvasd el! De tudom,hogy ő csak egy menedzser! :)
Igen,Erdei sem találkozott az elittel,és Sillakh sem,ezért vannak egy szinten nálam,jelenleg,az egyik mellett ez szól,a másik mellett pedig az!

"Zsoltnál viszont sem a pályafutása eleje-közepén, sem most 11× címvédés és 2 súlycsoportban szerzett bajnoki öv után nem szabad találgatni...."
Pedig azt teszi mindenki! Ki lefelé,ki felfelé találgat! Talán köszönhetően a volt klubjának!
Azért ment ki,hogy eloszlassa ezeket,többek között,nem?!

Szívesen megnéznék pl. egy Erdei vs Sillakh mecset is!

Amit egyébként én írok az magyarázkodás,amit meg TE az nem? És még TE beszélsz kettős mércéről? Vicces! :))
22 N_Ricsi [2012-02-21 21:04:35]
"ne találgassunk már megint! Főleg egy olyan bokszolónál,aki még nem bokszolt az elittel"

Ismayl Sillakh már találkozott valakivel? - Despaignről már kiderült, hogy mekkora lufi profiként, kb. mint Yan Barthelemy és Ramón Garbey...
Kijelented, hogy Pascal elmenekült előle, mert elverte volna... Ráadásul kb. Erdeivel egy szintre teszed a súlycsoportban, kérdem én ezt a mérlegéből szűrted le, abból, hogy még nem találkozott az elittel?

Erdei legalább fel tud mutatni egy Gonzalezt, Garayt, Sahnounet, Fragomenit!
Zsoltnál viszont sem a pályafutása eleje-közepén, sem most 11× címvédés és 2 súlycsoportban szerzett bajnoki öv után nem szabad találgatni....

Attól függetlenül hogy Sillakh nem találkozott még jó bunyóssal, látszik, hogy szenzációs képességű öklöző, ahogy pl. Butenél is Erdeinél is látszott már tizen-egykét meccsel, hogy sokra viszik....
Zsoltnál egyedül a kora az ellenség....

Nem értem, hogy miért ne lehetne találgatni. Amikor Guillermo Rigondeaux profinak állt, már akár az első meccsén világbajnok lehetett volna, mert olyan képességű...

Szereted hangoztatni a kettős mérce kifejezést, de észre sem veszed, hogy miket beszélsz...

Ne magyarázkodj kérlek!
21 The Executioner [2012-02-21 20:11:41]

"Barashian,Sahnoune,Garay,Gonzalez is olyan "kaliberűek" voltak anno mint most Campillo!"

Szerinted! :)
(Egyébként Garay-t megverte Campillo! Cloud pedig Gonzalest! De szerintem bármelyiküket megverte volna,mind Campillo,mint Cloud,az egyik így,a másik úgy)

Azzal viszont egyetértek,hogy nem tudjuk,hogy "mi lett volna ha",éppen ezért ne találgassunk már megint! Főleg egy olyan bokszolónál,aki még nem bokszolt az elittel,hiszen minek volna akkor ugye a tengerentúlra! :)

debrecen,akkor nekem címezd,ne másnak! :)
Én sem azt írom,ha neked címezek valamit,hogy "KisPista" hanem,hogy debrecen! Bár lehet ez értelem,és gyerekszoba kérdése! :)
20 debrecen [2012-02-21 20:09:47]
Nem kell kulon kerni ezt exe, neked cimeztem....
19 nobody001 [2012-02-21 19:53:11]
Barashian,Sahnoune,Garay,Gonzalez is olyan "kaliberűek" voltak anno mint most Campillo! Ők is veszélyes ellenfelek voltak! Nem nagyon akarok ezen vitatkozni veled Exe, ez csak az én privát véleményem! Írtam, hogy bocs az off-ért! De ezt meg kellett említenem! De az is tény, hogy Madár még mindig veretlen! Az én szememben Cloud már nem az! Persze most felteheted a kérdést, hogy Zsolti kiket győzött le? Arra az a válaszom, hogy az éppen aktuális ellenfeleit! Mindet! Hogy mi lett volna ha? Nem tudom! Furcsának találod az írásom? Szokd meg :) ! Én megtanultam írni, te tanulj meg értelmezni! :)))
18 The Executioner [2012-02-21 19:26:11]
debrecen,szerintem nekem címezd ezeket,hanem írj,pl, a Facebook-ra neki! Vagy oda nem mersz írni,mert kiderülne,hogy nincs igazad,finoman szólva? XDD
Kérdeztem már a haverodtól is,hogy ezért pénzt kap tőle,vagy ilyesmi? Tőled is megkérdem,hogy ezért pénzt kapsz,mert többet emlegeted,mint néhány bokszolót itt a monokli.com-on! :))

Egyébként hányszor hallottam már,hogy ide ne menj,meg oda ne menj,mintha lenne választása! :)

nobody001,
picit furcsálom amit írsz,mert értelmetlen összehasonlítani ezeket a dolgokat! Campillo eddig is "fekete bárány" volt! De megvolt az oka eddig is,hogy miért kezelték annak! Én mindenesetre nem! Mivel Erdei nem bokszolt még egyikükkel sem (ilyen szintűekkel),ezért nem tudom,hogy mi alapján értékeled fel a Cloud vs Campillo meccs után Erdeit? Ezután a meccs után inkább Shumenov,és Murat értékelődik fel! :)
Ha majd valamelyiküket megveri,akkor értékelődik fel Erdei,nem pedig akkor,ha egyesek találgatnak,hogy mi lett volna ha,mert azzal már tele van a gatya...is! :))
17 nobody001 [2012-02-21 19:00:52]
debrecen, az a baj hogy ha Pascallal akar boxolni akkor nem sok lehetősége van! idegenben még nem volt komoly meccse Madárnak úgyhogy duplán kell felkötnie a nadrágját! Az én szememben Zsolti és 11 címvédése még jobban felértékelődött a Cloud-Campillo mérkőzés után! Bocs az off-ért de a Spanyol srácot is sokan "lenézték" eddig a meccsig! Ha figyelembe vesszük azt, hogy Erdei is ilyen "hurkák" ellen NYERT zsinórban 11-szer akkor már mindjárt más a leányzó fekvése!
16 debrecen [2012-02-21 13:06:42]
Abban igaza van pinkova urnak hogy Pascalt Kanadaban megverni pontozassal szinte lehetetlen, hisz lathattunk mar ra peldat. Ha netan valamelyik masik orszagban lenne a mecvs akkor latnek eleg jo eselyt Erdeinek. Zsolt ne menj Kanadaba! Habar az is igaz hogy az ido szorit.....
15 Sasi [2012-02-21 12:59:31]
Legalabb a helyszínt jól tippeltem.... Végülis Kanada is Amerikában van, csak túl sokan beszélik a bokszban az olaszt.
14 N_ricsi [2012-02-21 12:43:10]
Tegnap a kanadai lapok is megszellőztették az Erdei-Pascal mérkőzést, tehát Corey Erdman nem légből kapott híreket írt!
Azt írják Erdei is benne van a kanadai helyszínben, de a pénzügyeket illetően még tárgyalnak. A helyszín már biztosnak tűnik, Québecben a Bell Center.
Szerintem viszont mégsem tuti, hogy ez a találkozó létrejön, mert a Showtime április 14-re adott időpontot, ami két dolog miatt sem túl biztató!
1. április 13-án bunyózik Sturm Németországban, és nem lennék meglepve, ha Sdunek inkább az ő felkészülését irányítaná...
2. túl korainak tűnik az időpont, kevesebb mint 8 hét...

http://www.cyberpresse.ca/sports/boxe/201202/20/01-4497747-pascal-et-alcine-pourraient-se-battre-le-14-avril.php
13 The Executioner [2012-02-20 18:38:58]
nobody001,
kb. ugyanannyira ismerik odaát Sillakh-ot,mint Erdeit!
Bár lehet picit kevesebben,de ez szerintem nem számottevő!
Abban viszont igazad van,hogy legalább Madár feltud mutatni 2 vb címet,de ő inkább a múlt,mint a jövő!
De ha a WBC nem ismeri el eliminátori meccsnek,akkor nehezen fogja megmagyarázni,hogy miért futamodott meg ismét Sillakh elől!
Sillakh szerintem már most is vb lenne,ha bemerné vállalni valaki! :)

Egyébként inkább azt tartom valószínűleg,visszatérve a Pascal vs Erdei meccsre,hogy kerestek egy olyan nevet,aki már volt vb,és simán elmegy hozzá Kanadába! Ott aztán már nem lesz sok félnivalója Jean-nak! :)
12 nobody001 [2012-02-20 17:48:03]
Exe: Pascal megijedt Sillakh-tól?!? Szerintem inkább a háttere próbál neki olyan ellenfelet keresni akitől nem "gáz" kikapni! Zsolti volt világbajnok 2 súlycsoportban ill. 11-szer megvédte a félnehéz címét! Sillakh-nak hány VB-címmeccse volt? igen, pont annyi! amúgy szerintem is jó boxoló I.S. ! Remélem minél előbb aláírnak és pár hónapon belül megrendezik! És bízom benne ,hogy nem Kanadában! :)
11 The Executioner [2012-02-20 11:36:08]
Látom már be sem kell írnom,máris mindenki velem foglalkozik! :))

De a véleményem nem szokott változni,nem úgy,mint egyeseknek! :)

Elöljáróban Adamnak javasolnám,hogy ha még nem tette,akkor sürgősen keresse fel a pszichiátriát,mert ez az állapot,egyre rosszabb lesz! :) Pinkova úrtól meg szerintem valamennyi pénzt kap a reklámozásért,mert aki ennyit emlegeti,azzal biztos van valami kapcsolata!

Egyébként van egy rossz hírem Adam:
Az aktuális ellenfél nálam az első ötben van most is,és Cloud is abban volt!

A hírről:

Már korábban is felmerült Pascal neve,ezért nem vagyok meglepődve!

Én sokkal inkább másra lennék kíváncsi! :)

Pl.hogy Jean miért ijedt meg,megint Sillakh-tól? Gondolom,hogy nem véletlenül! Mert ugye az WBC elfogadta volna eliminátori meccsnek!

A másik,hogy milyen szerződést fog a Showtime Erdei elé tenni? Szerintem lesznek érdekes pontjai! :)

De tényleg érdekes párosítás lehet,mivel ahogy itt is nagyon jól látják,ha Hop-nak elcsalták a meccsét,akkor Erdeiéknél mit várhatunk?

De az is érdekel,többek között,hogy már megint változni fog az álláspont ezek szerint? :) Már megint nem a vb-i öv számít? Minden héten más van?

Ha véletlenül létrejön a meccs,akkor Pascal biztos meggondolta 100x a dolgot,mert ahogy már írtam,nem először vetődik fel Erdei neve,hiszen anno szóba sem akartak vele állni,amikor még vb volt Pascal!
Mindenesetre kiütés nélkül megverni Pascal-t Kanadában? Nem sok mindenkinek sikerült eddig! :)

Amúgy meg a tények mellett nem kéne elmenni,kedves simonka:

Se aláírva,se bejelentve nincs a meccs! Ez nem az én véleményem,ez színtiszta TÉNY!
(azt már csak zárójelben jegyzem meg,hogy nem mintha jelentene valamit az se,ha belenne)
10 nobody001 [2012-02-19 18:08:34]

Kanadában pontozással nyerni Pascal ellen?! Nem lesz egyszerű feladat az biztos! remélem összejön a meccs és azt is ,hogy MADÁR nyer! Zsolti lehet, hogy nem világsztár valaki szerint de az biztos ,hogy világklasszis és bárkit le tud győzni!
9 Adam [2012-02-19 17:12:07]
Nem,Pinkova úr baromságai nem így szoktak kezdödni. Az ellenfél a lehetö legrosszabb pancser minden lehetséges bokszóló közül. Elkezdödik a ranglisták gyártása amin az aktuális ellenfél nincs az elsö ezerben vagy elsö kétezerben sem..
8 N_Ricsi [2012-02-19 17:06:34]
simonka

Jól látod, éppen ezért nem kéne foglalkozni vele. Rájöttem, hogy semmi értelmi nincs őt bántani, de a lovat sem kell alá adni.
Leírja a maga kis elméleteit, nem reagál rá senki és kész.
7 simonka [2012-02-19 16:47:22]
Azt fogja mondani, hogy nincs még bejelentve, majd hoy nincs még aláirva. Aztan hogy varjuk meg a meccset, mert biztos Zsolt megint beijed. A meccs után ha Zsolt kikap, "Én megmondtam". Ha meg nyer, akkor napokig kuss, de késöbb megmagyarázza, milyen szerencses volt Erdei. Ugye kedves troll?
6 Ricardo [2012-02-19 10:55:54]
Nyugtával dícsérd a napot...
5 Fedor [2012-02-18 23:45:11]
kedves EXE! Mi a véleménye?:)
4 boxpetya [2012-02-18 22:50:42]
Ez jól hangzik!
3 ivetka [2012-02-18 19:10:26]
Hajra Zsolti
2 Kica [2012-02-18 15:14:41]
Ne ezért jöjjön össze.
1 debrecen [2012-02-18 13:30:47]
Remelem osszejon, aztan exe elhallgat....

Kapcsolódó cikkek/hírek:

A rovat további cikkei:

Impresszum Levél nekünk Médiaajánlat
www.monokli.com
monokli@monokli.com


SITEMAP XML Küzdelem a spammelők ellen site statistics SG.hu WebTop
Magyar hungaroo.com - A magyar linkjegyzéke Magyar Honlap Linkek Best-Top Statisztika