www.monokli.com
Hírek/Cikkek Interjúk Monokli® Videók Ranglista Erdei Zsolt Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!

Álom után a valóságról Kovács „Kokó” Istvánnal

A+A-
2007. máj. 14., hétfő, 14:193859 olvasás - 20 komment


Álom után a valóságról Kovács Kokó Istvánnal

A Bautista-Medina csata WBO supervisoraként Kovács István abban a kivételes helyzetben volt, hogy a helyszínen nézhette végig az évszázad mérkőzéseként aposztrofált Floyd Mayweather - Oscar De La Hoya ütközetet. Koko sem tudta függetleníteni magát a körülményektől, elemi erővel hatottak rá a látottak, de aztán más irányú kérdéseinkkel visszazökkentettük a kis magyar valóságba.


A magyar ökölvívó szurkolók között nem volt olyan, aki ne irigyelte volna az egykori pehelysúlyú világbajnokot azért, hogy Las Vegasban, közvetlenül a szorító mellől izgulhatta végig Oscar és Floyd meetingjét. S ha még azt is hozzávesszük, hogy a kaszinók városában töltött három munkanapja alatt nem csak a világ összes élő bokszlegendájával futott össze, hanem testközelből figyelhetett olyan filmsztárokat is, mint Leonardo Di Caprió, Matthew McConaughey, vagy Jack Nicolson, akkor tényleg kiveri az embert a sárga irigység.
Matthew McConaughey és Kovács István

- Engem is megfogott a környezet, valószínűleg kevés olyan supervisor volt, akinek a zsebében ott lapult a fényképezőgép, s ha valami érdekeset látott, már kattintgatott is. De szerettem volna megosztani a látottakat magyarországi barátaimmal, ismerőseimmel, így még a De La Hoya-Mayweather meccs alatt is fotózgattam, de ezt nem vették rossz néven. A jövőben már valószínűleg engem sem fog így magával ragadni a hangulat, de ez a nevadai esemény tényleg fantasztikus volt.
Joe Cortez

Az est főmérkőzéséről természetesen megkérdeztük Kovács István véleményét, aki határozottan, egyértelműen válaszolt a győztes kilétét firtató kérdésre.

- Floyd Mayweather nyerte a meccset. De ez számomra már a helyszínen sem volt kérdés, pedig egy Oscar-fanklub kellős közepén, érzelmileg jelentős befolyásoltság alatt néztem végig a csatát. Egyértelműen Floyd akarata érvényesült, Oscar mellékszereplő volt ezen az estén. Ám ezt olyan fantasztikusan oldotta meg, hogy kétséget ébresztett az egész világban: vajon ki is nyert?
Oscar De La Hoya - Floyd Mayweather.jpg

A „meseországban” tett kirándulás eseményeinek felelevenítése után, a MÖSZ-nél tiszteletbeli elnöki funkciót betöltő volt bunyóst azzal a nemrég tett kijelentésével szembesítettük, mit értett azon, hogy a szövetségnek nyitottabban kell működnie.

- Szeretném, ha ebbe az irányba fejlődnénk. Nem azt mondom, hogy minden ülés jegyzőkönyvét tegyük fel az internetre, de az elnökség által hozott határozatok legyenek nyilvánosak, a szakszövetségek számára elérhetőek. De ezen kívül is, bárkinek, bármilyen problémája van, forduljon hozzám, nem biztos, hogy tudok segíteni, de ígérem, mindenképpen utánanézek a dolgoknak – hangzott a válasz, de Atlanta bajnoka arról is beszélt, a médiával is szeretné szorosabbra fűzni a viszonyt. - Utána nézek, ki felel a szövetségben a médiával való kapcsolattartásért, s itt is szeretném felajánlani a segítségemet. A sportágban történt események összegzésének legalább havonta egyszer, egy kommüniké formájában meg kellene jelennie a honlapunkon, a boxing.hu-n. Minden sportágnak szükséges az életben maradáshoz, hogy minél szélesebb kör értesüljön az eredményekről. Nincs mese, ki kell szolgálni a médiát.
Kovács István és Freddie Roach

Tovább folytattuk magyarországi „körutazásunkat”. Bár Kovács István nem volt jelen a Pro-Box Promotion szombathelyi gáláján, de természetesen „képben van” a rendezvény nézettségét és az ott történt eseményeket illetően.

- Úgy hallottam, kiadták egy helyi vállalkozónak az esemény reklámozását, nem az istálló vezetői tehettek arról, hogy kevés nézőt tudtak becsalogatni. Be kell ismerni, a profi ökölvívás a televízió marketing tevékenysége nélkül megvalósíthatatlan, e nélkül csak edzőtermi bunyós hétvégék rendezésére van esély. Komoly szintű ellenfelek megfizetésére, bevétellel járó rendezvényszervezésre nincs. Az RTL és a TV2 olyan reklámot csinált a korábbi gáláknak, hogy a helyszínen is teltház fogadta a versenyzőket. Ma már minden információt meg kell adni az embereknek, hogy kimenjenek a csarnokba, szinte be kell csalogatni őket. Fontos a színvonal is, ebben a sportágban csak én és Erdei Zsolt szereztünk komoly szervezetnél világbajnoki címet. Nem biztos, hogy a szurkolókat hosszútávon érdekli bármilyen ismeretlen, hárombetűs szervezet bajnoka, vagy címmeccse.
Kovács István és Larry Merchant

A profi tagozat legutóbbi, rendkívüli ülésén a Pro-Box-főnök, Cséffalvay Péter felvetette, istállója lehetővé tenné, hogy rendezvényein más promóciók versenyzői is ringbe léphessenek.

- Jó ötlet a közös gálák szervezése, de attól még a kis szervezet bunyósát képviselő promóciónak is ki kell fizetnie a rá eső költségeket: ellenfelet, licencdíjat, satöbbit. Igaz, így nincs rendezési költség, de bevétel sincs. Ám az ötlet jó, hiszen így sok mérkőzést nem szűk körben, az edzőtermekben bonyolítanának le, hanem valóban a nézőket szórakoztatnák. A profiboksznak pedig ez a lényege.
Kovács István és Teddy Atlas

Neuralgikus ponthoz érkeztünk, hiszen a korábbi klasszis vesszőparipája, hogy az edzőtermi gálák komolytalanok. Amondó, jegyzett versenyzők életükben nem szerepeltek ilyen „összejöveteleken”.

- A „tornatermi” mérkőzéseknek nincs jogalapjuk, csak az erősen negatív mérlegű ökölvívók eredményeinek kozmetikázása a cél, hogy a potyagyőzelem után külföldön is vállalhassanak meccset. Teljes mértékben ellene vagyok a kialakult helyzetnek, ne engedjük, hogy a profi ökölvívás egy prostitúciós szakággá „fejlődjön”. Ne legyen az, hogy aki nem tud megélni másból, az fogja magát és elmegy profi ökölvívónak. Sajnálom azokat, akik ilyen helyzetbe kerültek, de jobb lenne, ha a számításaikat más területen találnák meg. Szakmai igazgatóként maximum javaslatot tehetek a változtatásokra, de döntést nem hozhatok. Ezt csak a bejegyzett promóciók támogatásával tehetném, csak ők módosíthatják az alapszabályt. Kértem, üljünk össze, beszéljük át a dolgokat, keressünk olyan megoldást, amely mindenki érdekét szolgálná – hangzott a sommás vélemény, de Kovács István azt is kifejtette, a hétvégenként külföldön öklöző, s rendre vereséget szenvedő magyar bunyósok is rontják a sportág európai megítélését.
Juan Manuel Marquez, Kovács István és Rafael Marquez

- A tervezett alapszabály módosításban szerepelnie kellene olyan pontnak is, mely a „hétvégi” ökölvívók testi épségét védi, s nem rombolja tovább a magyar profi ökölvívásról kialakított képet, melyet a külföldön versenyző, úgynevezett megélhetési bunyósaink elég sötét színekkel festenek. Lehet, ennek következtében megszűnne néhány promóció az országban, de higgyék el, az értéket képviselők maradnának, csak azok morzsolódnának le, akik a külföldre „kiárusított” versenyzőkkel csak pénzt akarnak keresni. Ha marad minden a régiben, a magyar ökölvívókról ugyanúgy beszélnek majd Európában, mint ahogy mi tekintünk az öklözőink számára felhozó embereknek szerződtetett román vagy szlovák sportolókra. Ez pedig nem lehet perspektíva.
Rocky Juarez és Kovács István

A sportág hazai helyzetét tekintve egyértelmű, méhkasba nyúlt a volt világbajnok, hiszen számtalan ökölvívónk keresi időnként civil elfoglaltsága mellett vagy helyett a ringben a kenyérre valót.

- Nekem szegezték már a kérdést: miért turkálok mások zsebében? Nem azt teszem, de tudom, a változások az igazi, sikerre éhes ökölvívók érdekeit szolgálnák, akik még a győzelem céljával lépnek ringbe. De nem lesznek álmatlan éjszakáim, ha javaslataim nem találnak befogadásra, én csak segíteni akarok. Szívesen adom a nevemet, arcomat bármilyen akcióhoz, mely előre tolja a magyar ökölvívás szekerét. Idáig nagyon kevés megkeresés érkezett mind a profik, mind az amatőrök részéről, ami azt jelenti, minden rendben van – jegyzi meg fanyar humorral Koko.

Végezetül a WBO félnehézsúlyú világbajnok Erdei Zsolt június 16-i, budapesti címvédéséről kértünk előrejelzést.
Kovács István és Jorge Rodrigo Barrios
- Nem lesz könnyű megtölteni a Syma-csarnokot még a viszonylag olcsó jegyárak ellenére sem, s ebben van egy kis szerepe az elmúlt időben Magyarországon megrendezett huszonegynéhány gálának is. Már nem olyan társadalmi rendezvény egy ökölvívóeste, mint volt 2000-ben, a gazdasági nehézségekről nem is beszélve – érkezett a prognózis, de nem maradt ki az Erdei-Blades ütközet szakmai esélylatolgatása sem.

- Zsoltot nem hiszem, hogy érdekelné, ki az esedékes ellenfele. Két-három bunyós - Roy Jones és „társai” - talán megdobogtatná a szívét, de az ő felkészülése elsősorban a saját maga legyőzéséről fog szólni. Nem volt ez másként Sahnoune, Nelongo vagy Lakatus ellen sem, akkor sem a nála gyengébb vetélytársakat kellett elsősorban megvernie, hanem saját magát. El kellett hinnie, hogy képes megoldani a feladatokat. Ezeken már túl jutott, felnőtt. Olyannyira, hogy méltó utódja Dariusz Michalczewskinek. Ez pedig óriási dolog!

Balogh Zoltán
/A képeket ezúton is köszönjük Kovács Istvánnak!/
Értékelje cikkünket: (Eddig 19 szavazat érkezett)

Ez elég gyenge lett... 1 Harmatos kis írás... 2 Adok még egy lehetoséget... 3 Alaposabb munkát várok el... 4 Nem ártana jobban tájékozódni a témával kapcsolatban... 5 Elmegy, bár vannak hiányosságok... 6 Elég jól sikerült... 7 Szépen kidolgozott, korrekt írás... 8 Teljesen belefedkeztem az olvasásba... 9 Ha minden cikk ilyen lenne... :) 10
Adja hozzá a kedvencekhez:

 
Szólj hozzá!!
Név:
E-mail cím:
Regisztráció
Belépés
Regisztráció lépései:
1. Kérem adjon meg egy felhasználói nevet és egy email címet!
2. Kattintson a "Regisztráció" menügombra!
3. Az e-mailben kapott linken keresztül aktiválhatja a regisztrációját!
4. Kattintson a belépés gombra!
Megmondóbox:
BB kódok: [b]félkövér[/b] [u]aláhúzott[/u] [i]dőlt[/i]
Elküld
Frissít
Fordít


Hozzászólások: ( 20 hozzászólás érkezett )
20 kori [2007-05-23 09:11:11]
Igaza van mindenkinek,ezért elnézést kérek (sajnos csak ezúton) Kovács Istvántól.
19 bézé [2007-05-20 12:15:00]
Korinak: Tiszteletben tartva a szabad véleménynyilvánítás jogát, szeretném felhívni a figyelmed egy-két dologra. Lehet szeretni vagy utálni valakit, de nem értem, miért van szükség a személyeskedésre? Mégis hogy gondolod, hogy bárkit homokosnak minősítesz azért, mert egy vereség után elsírta magát a ringben, legyen az Kovács István, vagy bárki más. Ez nem az a portál, ahol az ilyen, vagy ehhez hasonló megnyilvánulásokra vevő lenne a közönség. Tiszteld az EMBERT!

Balogh Zoltán
18 pisti [2007-05-19 20:18:05]
Rendben, feladom.... nincs több ésszerű érvem a dogmatizmus ellen....
megint csusztattúnk és keverjük a dolgokat...

nincs eröm újra elmagyarázni és szerintem most már nem is érdekes hogy mit gondolok a dologrol....

Igazatok van...
17 naiv [2007-05-19 17:31:22]
Kedves Pisti
Gondoltál olyan dologra is,hogy mi lenne ha minden országban így gondolkoznának?Vajon ki állna a kék sarokban?Mindenki csak a pirosban?Csuda lenne!Azért számtalan példa van,hogy felhozó emberek igencsak meglepték a "piros" sarkot.A nagy bajnokok is estek el,hazai pályan is.
Valamint az sem igaz azért,hogy nagy bajnokok nem játszanak edzőtermi meccsen,én is voltam az Uni gym-ben edzőtermi meccsen ahol egy mostani nagy bajnok háromszor is játszott,igaz nagyobb mint a magyar edzőterem,de ettől még az!Valamint talán az edzők sem minden esetben vannak Uni szinten,és a körülmények sem,de azért szerintem még az is bokszolhat magyar aki nem az atz Universumnál van.Persze ez az én véleményem!
16 Pisti [2007-05-19 11:07:35]
Ezt a Csepi topikbol hoztam ezért egyes válaszokhoz ott található a kérdés...

1, Sajnos a liga nem tud jellenleg szankciot formálni a kiutazást illetöleg...

2, Akik csak a pénzért utaznak ki külföldre a biztos vereség tudatában azok nem egyenlök azokkal akiket te itt az egekbe emelsz...és öket nagyon ritkán motiválja az utazásban a karierépités vagy a gyözelem...CSAK A PÉNZ....ez szomorú, de legfökébb fájdalmas dolog...

3, Akik megélhetési bunyosok azoknak nem a szerencse hiányzott a pályafutásábol és ne állitsuk be az Uni lehetöséget egy szerencsével elnyerhető lehetőségként, azt munkával, tehetségel és 10-15 év EREDMÉNYES amatör pályafutással, világversenyek megnyerésével, dobogos helyezéssekkel lehet kiérdemelni...

4, A ég világon senki nem szólta le azokat a bunyosokat akik erön felül teljesitenek...de a megélhetést biztositó biztos vereséggel járó külföldre utazást ne mossuk össze azzal ha valaki erön felül teljesit!!!!

5, A Csepivel nemrég telefonon beszéltem és továbbra sem értünk egyett a kérdésben, de az egyetlen érv ami a jellenlegi rendszer mellett szól az az hogy valamiböl meg kell élniük a kiöregedett bokszoloknak!!! Ezt én nem tartom szakmai érvnek!!

6, Ne legyen szüklátokötüek...ne akarjunk párhuzamott vonni a külföldre bevételi forráspotlás céljábol kiutazó és ott 100bol 98szor vereséget szenvedő ökölvivó és a jobb sorsra érdemes tehetséges de még nem felfedezett bunyos között...ilyen egyébként nincs magyarországon...A "piros" sarokba kerülni nem könnyü de álltalában az arra érdemesek oda kerülnek...

7, Valóban én a tudásomnak megfelelöen én mindig a pirosban áltam, de odáig elkellett jutnom...és amikor ott áltam is tudtam hogy szükség van a kék sarokra is és soha nem néztem le az ellenfelet, jellen esetben a gyengébb képességü ökölvivót...

8, A magyar kiutazók nem csak az egészségüket kockáztassák de a magyar profi ökölvivás megtépázott renoméját is tovább rombolják...
Nem kellemes dolog világjároként szembesülni azzal a ténnyel, hogy a mai magyar profiboksz egy szinten áll a promoterek szemében a Román, Bolgár vagy Szlovák bunyoval...a töltelék kategoriát képviseljük...
Rendszeresen megkapom, hogy de rájuk is szükség van...
Csunya példa jön de a Csepi megértette és nem tartotta bántonak ezért kéretik nem belekötni...: Csak azért mert létezik és szükség van a prostituciora még nem tudunk tiszta szivböl örülni ha a hugunkból kurva lesz!!!

9, Én ugyanolyan körülmények között edzettem a 20 éves pályafutásombol 15 évet mint a többi magyar bunyos, söt én az atlantai aranyig főállásban és mellékállásban is dolgoztam!!! Az utolsó munkanapom 3 héttel az olimpia kezdete elött junius végén volt!!

10, A buzizásodról pedig csak annyit, hogy kislányos dolog egy monitor mögé bujva szemtelenkedni de ennek kori csajszinak kivételesen jól áll!!

11, Alibaba, ha volt szerencsém melletted ülni a gyülésen akkor te vagy a Szendrő Zsolt vagy, vagy a Toth Zsuzsa....szerintem meg egyik sem...
te komolyan gondolod, hogy amikor egy félnehézsulyú bunyosnak szolnak csütörtökön este hogy szombaton Olaszországban egy veretlen nehézsulyúval lesz egy meccse, akkor felmerül az hogy a koko gyereknek is sikerült, hátha nekem is!?!?
Az Ny-es magyarázatodbol egy szót sem értek...

12, Ha valakinek ezek után még mindig az az érzése hogy bennem bármilyen ártó szándék dolgozik, annk már nem tudok segiteni az értelmezésben, remélem világos hogy engem csak az a része érint, hogy a magyar ökölvivók ne keltsék rossz hirét a magyar ökölvivásnak és az országnak, ne veszélyeztessék az egészségüket és a sportág jövöjét illetve a eredményes és siker orientált sportoloi pályafutás ne következen be egy csúnya, sokszor megalázó kizárolag a pénzszerzésröl szoló levezető szakasz!!!

peace,


Pisti
15 lefthook [2007-05-18 18:41:22]
Az egoizmus talán a legszükségesebb dolog ahhoz, hogy valakiből egyszer bajnok lehessen. Nekem szimpatikus, ha egy bunyós nem szerény, és kicsit egoista. Szerintem Kokó még egy kicsit túl szerény is, de itthon még így is nagyképűnek tartják tömegek. Sajnálom, hogy ennyire támadják a segítő szándékáért, bár előre tudtam, hogy ez lesz. Sajnos sokaknak nem tiszta, hogy mi a példaértékű, vagy mi a jó megjelenés… Ha valaki abból keres plusz pénzt, hogy sorozatban kiütteti magát bagóért, az nem példaértékű, és semmiképp nem vet jó fényt a Magyar valódi bunyósokra, akik valódi győzelmi szándékkal lépnek ringbe. Emellett degradálja magát a profi bokszot is. Igen, ilyen nem csak itthon van. De miért kell magunkat mindig a legaljához mérni? Románia, Szlovákia… Kit érdekel! Csináljuk úgy, mint a legjobbak, vagy sehogy. Ez a mérce. Aki erre törekszik, az lehet büszke arra, amit csinál.
14 kori [2007-05-18 17:16:46]
Ez egy tipikus gusztustalan Koko monológ volt...annyira érződik nála ez a zsigerből jött egoizmusa,hogy le nem tudná tagadni a megszólalásait.
Akkor lett volna jogosultsága ugatni ilyeneket ha neki is olyan körülmények között kellett volna edzenie mint Petrányiéknak.Mindent tud és minden mondata azzal kezdődik,hogy ÉN....de ha nem akkor tuti azzal végződik.Végezetül pedig annyit erről az űberokos "emberről" - hogy világbajnok az aki legalább egyszer meg tudja védeni az övét (arról nem beszélve,hogy milyen körülmények között hullott az ölébe) - és a FÉRFI az aki méltósággal viseli el a vereséget.
A homokos pedig az aki egy elbukott meccs után elsírja magát ország-világ elött.
Szerintem még mindenkiben él ahogy Julio Pablo kománk megríkatta ezt az "áldott jó hűséges családapát"
13 lefthook [2007-05-18 02:38:00]
Master Coach:
Sajnos tévedsz. Több, mint 8 évig bunyóztam. Nagyon nehéz volt abbahagynom, évekig minden nap eszembe jutott, hogy újrakezdem… Azokhoz amiket írtál a munka + boksz kapcsolatában, hozzáfűzök néhány gondolatot.
1. Kár összehasonlítani a Brit dolgozó bunyósokat a magyarokkal, mert ők se nem úgy edzenek, se nem úgy dolgoznak. Lényegében kicsit dolgozgatnak (általában félállásban), hogy legyen állandó bevételük. –És csak azok, akiknek szinte egyáltalán nincs még szponzora sem, sem jó menedzsmentje. Itthon pedig több száz óra munka mellett agyon terhelten próbálnak edzegetni. Világos, hogy ha valakinek több száz órát kell dolgoznia, az nem lesz élsportoló.
Egy olyan országban, ahol megél egy még eredménytelen bunyós egy félállásból, ott működhet, hogy a karrierje kezdeti szakaszán munka mellett bunyózik, de itthon pl.: egy havi közel 300 órás biztonságiőri munka mellett, már teljesen lehetetlen.

2. Hívják akárminek, akinek nem az a fő munkája, hogy sportol, az nem profi.
Már nyelvileg sem: Profi = Professional, tehát hivatásos. Ha ez a hivatása, akkor ennek kellene, hogy legyen a munkája, így ebből kellene megélni. Mivel ez lehetetlen ebben a remek gazdasági helyzetű országban, csak külföldi (tőkeerős) menedzsment segítségével lehet valakiből igazi profi.

Egyébként, ha mát visszatérünk hazánkba. Itt senki sem ért el komoly eredményt még profiként. Akik mégis, azok mint tudjuk a németeken keresztül tették, és persze nem dolgoztak a profi boksz mellett. Még így is nagyon nehéz dolguk volt. Sajnos ez van. Ez profi sport. Ehhez sok pénz kell, mint minden profi sporthoz.
12 Master Coach [2007-05-17 09:56:09]
Lefthook

Eddigi hozzászólásaid alapján halványan élt benne a gyanú, hogy valamilyen közöd azért van az ökölvíváshoz. Utolsó beírásod mindent cáfolt, soha nem voltál ökölvívó és soha nem beszéltél még ökölvívóval, különben tudnád, hogy egy bokszolónak milyen nehézségei vannak.

„Egyáltalán mi értelme van munka mellet bunyózni?”

Elkeserítelek, a világ minden pontján dolgozniuk kell a profi bokszolóknak! Valamiből meg kell élniük ugyanis. Még Manny Pacquiao is dolgozott az első világbajnoki címéig. Az összes brit bokszolónak tisztes civil foglalkozása van. Micky Ward az Antonio Diaz mérkőzés után két nappal már ismét munkára jelentkezett. Hidd el, lehet munka mellett rendesen edzeni, csak egy dolog kell: alázat.

Na gyerünk haza. Te felhozó emberekről beszélsz, hogy azok mennyit keresnek. Pedig ők azok, akik még keresnek a profi bokszból. Mit gondolsz, hogy azok a bunyósok, akik 3 havonta kapnak a menedzserükből egy felhozómeccset, azok mennyit keresnek? Ne tippelj, elárulom: 200-300ezer forintot! Te azt hiszed, hogy a profi bokszból bárki is nagy pénzt szakít, amíg nem ért el valamilyen komoly eredményt? Mindenkinek pénzt kell keresnie a boksz mellett, hogy bokszoló lehessen! Nem folytatom.
11 Tyll Vietta [2007-05-17 08:44:43]
"Legalább annyit kellene keresnie egy felhozó embernek is, hogy abból jól megéljen. Különben tényleg egy kicsit nagyon prosti beütése van a dolognak. Itt vagyok, üss ki, rendesen edzeni sem tudok, de kell a pénz… Ezen ne kellene változtatni?"

Ha annyit kereshetne egy átlagos bokszoló, hogy jól megéljen, akkor csak azzal törődne, ez evidens, nem? Akkor csak edzene, és nem kapna ki.

Ám ilyen embereket nem bíztos, hogy hívnak, másfelől pedig nem biztos, hogy van itthon olyan potencia, ami 10-20 bokszolónál többet tudna fenntartani, versenyeztetni országos szinten. Meg lehet nézni, hány "valódi profiként" menedzselt magyar bokszoló van az M.O-on.
10 lefthook [2007-05-17 01:15:06]
Érdekes. Mindig a felesleges dolgokat erőltetik a Magyarok. Micsoda emelkedett munkalehetőség 100-200ezer forintért kiüttetni magukat. Szerintem ez még az említett biztonságiőri munkától is rosszabb. Szerintem akiknek ez megfelel, azok már majdnem meg is érdemlik, hogy sorozatban fillérekért kiüttessék magukat. Lényegében erre szerződnek, mert azt tudják, hogy semmi esélyük nyerni. Nekem nem azzal van bajom, hogy péppé veretik magukat, hanem azzal, hogy mennyiért. Egyáltalán mi értelme van munka mellet bunyózni? Nem is lehet úgy rendesen edzeni. Vagy edzeni nem kell, csak profiként versenyezni? Legalább annyit kellene keresnie egy felhozó embernek is, hogy abból jól megéljen. Különben tényleg egy kicsit nagyon prosti beütése van a dolognak. Itt vagyok, üss ki, rendesen edzeni sem tudok, de kell a pénz… Ezen ne kellene változtatni?
9 alibaba [2007-05-16 19:15:32]
Kedves KOKO!

Mindenek előtt le kell szögezni nagyon nagy rajongód vagyok és nagyon tisztelem a munkádat mind a sportban mind utána.
Gondolom azok a srácok is tisztelnek akiket le prostituáltozol!

Alapjában véve igazad van, de nem abban hogy jelen helyzetben a magyar megélhetési boxolók és edzőik maradjanak itthon, hanem abban , hogy emelni kell a szakmai színvonalukat. Ez nem megy parancs szóra csak úgy vagy lobbizásra, munka, munka, munka.
Neked mint szakmai igazgatónak az lenne a dolgod, hogy elmondod box termekben, hogy mit láttál kint hogy él és hogyan dolgozik egy igazi profi, segíted pl: a Toto munkáját vagy ne adja az úristen a Csepiét, úgy szakmailag, hogy a boxolóik kint majd jól küzdjenek és az eredmény szorosabb legyen és neked meg hát végső soron nekünk is jobban tetsszen.
Mellettem ültél illetve én ültem te melletted a HIVTAG gyűlésen és én nem értettem mit akarsz, a mai napig is sokszor gondolkodom rajta, mi végre ez a harc azok ellen akik szeretnek téged, példaképnek, de legalább is követendő vezér kosnak tartanak ” a koko gyereknek is sikerült hátha nekem is fog” mondják.
Kinek van joga azt mondani bármelyik hazai boxolónak, hogy eddig és ne tovább?
Vagy be kellene tiltani a boxot mint sportot? Mennyi gyerek is boxol 2-3000?
Gondolod ők azért teszik ezt mert olimpiai bajnokok szeretnének lenni, és mi van ha nem sikerül mert nincs annyi tehetsége vagy csak hátszele vagy szerencséje? Nem akarok én senkit kompromitálni de van egy barátom ……nyban, na ő neki mondta a te egyik barátod miután az én barátom adott neki ellenfelet, és hát -sokan láttuk- nem egészen úgy alakultak a dolgok, aztán mégis, hogy ő nem szeretne így előre jutni!!!! Merthát erről is szól a Profibox ugye?
És akkor ki hibázott az én barátom aki tett róla hogy a te barátod oda jusson ahova?
Vagy a te barátod aki eltűrte a helyzetet és mára az aki? Szerintem senki!
Mert kellenek a felhozó ellenfelek legyenek azok lengyelek, ukránok, szlovákok, vagy tetszik nem tetszik MAGYAROK. És ha már így van akkor azt mondom inkább a mi Csepijeink, Oláh Csabáink, Somogyi Janiaink keressenek pénzt, mert inkább ott boxoljanak ezek a gladiátorok mint máshol, a kenyérért mert és ez a gondolat sor is messzire visz, de hát nem akar mindenki 350-500 forintért óránként őrizni telepet, embert, kutyát, macskát, bankot!
Mondod nézzenek meg téged te is példa vagy arra hogy van sport után élet. Koko hány válogatott társad lett sport riporter, menager, tv személyiség?
Nekik is élni kell valamiből és senkinek sem nekem sem neked nincs jogod elvenni ezt a lehetőséget tőlük, persze véleményem meg véleményed lehet még olyan is amivel nem mindeki ért egyet.

Maradok tisztelettel a legnagyobb rajongóid egyike!

8 alibaba [2007-05-16 19:10:00]
Kedves KOKO!

Mindenek előtt le kell szögezni nagyon nagy rajongód vagyok és nagyon tisztelem a munkádat mind a sportban mind utána.
Gondolom azok a srácok is tisztelnek akiket le prostituáltozol!

Alapjában véve igazad van, de nem abban hogy jelen helyzetben a magyar megélhetési boxolók és edzőik maradjanak itthon, hanem abban , hogy emelni kell a szakmai színvonalukat. Ez nem megy parancs szóra csak úgy vagy lobbizásra, munka, munka, munka.
Neked mint szakmai igazgatónak az lenne a dolgod, hogy elmondod box termekben, hogy mit láttál kint hogy él és hogyan dolgozik egy igazi profi, segíted pl: a Toto munkáját vagy ne adja az úristen a Csepiét, úgy szakmailag, hogy a boxolóik kint majd jól küzdjenek és az eredmény szorosabb legyen és neked meg hát végső soron nekünk is jobban tetsszen.
Mellettem ültél illetve én ültem te melletted a HIVTAG gyűlésen és én nem értettem mit akarsz, a mai napig is sokszor gondolkodom rajta, mi végre ez a harc azok ellen akik szeretnek téged, példaképnek, de legalább is követendő vezér kosnak tartanak ” a koko gyereknek is sikerült hátha nekem is fog” mondják.
Kinek van joga azt mondani bármelyik hazai boxolónak, hogy eddig és ne tovább?
Vagy be kellene tiltani a boxot mint sportot? Mennyi gyerek is boxol 2-3000?
Gondolod ők azért teszik ezt mert olimpiai bajnokok szeretnének lenni, és mi van ha nem sikerül mert nincs annyi tehetsége vagy csak hátszele vagy szerencséje? Nem akarok én senkit kompromitálni de van egy barátom ……nyban, na ő neki mondta a te egyik barátod miután az én barátom adott neki ellenfelet, és hát -sokan láttuk- nem egészen úgy alakultak a dolgok, aztán mégis, hogy ő nem szeretne így előre jutni!!!! Merthát erről is szól a Profibox ugye?
És akkor ki hibázott az én barátom aki tett róla hogy a te barátod oda jusson ahova?
Vagy a te barátod aki eltűrte a helyzetet és mára az aki? Szerintem senki!
Mert kellenek a felhozó ellenfelek legyenek azok lengyelek, ukránok, szlovákok, vagy tetszik nem tetszik MAGYAROK. És ha már így van akkor azt mondom inkább a mi Csepijeink, Oláh Csabáink, Somogyi Janiaink keressenek pénzt, mert inkább ott boxoljanak ezek a gladiátorok mint máshol, a kenyérért mert és ez a gondolat sor is messzire visz, de hát nem akar mindenki 350-500 forintért óránként őrizni telepet, embert, kutyát, macskát, bankot!
Mondod nézzenek meg téged te is példa vagy arra hogy van sport után élet. Koko hány válogatott társad lett sport riporter, menager, tv személyiség?
Nekik is élni kell valamiből és senkinek sem nekem sem neked nincs jogod elvenni ezt a lehetőséget tőlük, persze véleményem meg véleményed lehet még olyan is amivel nem mindeki ért egyet.

Maradok tisztelettel a legnagyobb rajongóid egyike!

7 Underdog [2007-05-16 14:07:00]
Tavaly ősszel el szerettem volna menni egy ilyen tornatermi gálára, ami Szekszárdon volt. Az egyik cimborám bokszolt, de nem mehettem el, mert "zártkörű" volt.
6 Sasi [2007-05-15 21:58:29]

Van egy érdekes észrevételem a tornatermi, lényegében zártkörű gálákkal kapcsolatban. Tény, hogy a profi ökölvívás lényegét sérti az, hogy a közönség kizárásával lehet Magyarországon összecsapásokat rendezni, de van egy érdekes szabály, ami érvényben van, legalábbis tudtommal: ha közönség előtt rendezik a bokszmeccseket, magasabb díjat kell fizetni a szövetég felé a rendezőnek. Ezt kell először megszüntetni, és akkor egy lépést tettünk előre.
5 Boxpetya [2007-05-14 22:02:20]
Fantasztikus képek. Én is szupervisor akarok lenni! Hogyan lehetek az? ;))

KO-KO-ról az a véleményem, hogy fantasztikus sportteljesítmény az övé, nagyszerű, amit pályafutása során elért. Igazi példaképp a fiatalok számára. Ugyanakkor én azt gondolom, hogy ahová ő eljutott, könnyű a tutit megmondani, mert nem volt olyan helyzetben, mint akiket most meg akar reformálni. Pedig az ellenfelek minősége nála is hagyott kivánni valót. Igaz, hogy nagy szervezetnél, a WBO-nál lett világbajnok, pedig az ellenfelei minősége nem volt erősebb, mint amit Kovács "Vipera" Attila eddig bemutatott az IBO nevű szervezetnél, ami nem annyira elismert, mint a WBO.

KO-KO volt végülis az, aki szakkommentátorként azt állította, hogy nem a megszerzett övek, hanem a legyőzött ellenfelek számítanak!!!
4 undisputid [2007-05-14 18:42:16]
Suspect zero
számomra az ilyen ellenfelek is hurkák mint akivel Matolcsi küzdött. legalábbis ezen az ún. "világbajnoki" szinten!
3 Master Coach [2007-05-14 18:18:16]
Undisputid: nem a szervezetekkel van baj. Hanem avval, hogy a nevesincs szervezeteknél szabadon választhatnak kihívókat a bajnoknak. Ha lenne legalább valami megkötés, hogy rá legyenek kényszerítve arra, hogy elfogadható kihívókkal szerződjenek. De nincsenek. Példa erre Matocsi Józsi utolsó ellenfele, ez a Fraga. Ha a WBF elfogadja, az RTL meg közvetíti, akkor a Polish Boxing Promotion miért választana mást? Kokó az RTL-nél is dolgozik, talán felemelhetné a szavát az ilyen ellen!

Péntek óta azon gondolkodok, hogy miért kellett Matolcsi Józsinak ez a meccs? Ki találta ki, hogy három héttel az időpont előtt ringbe lépjen? Végig a kevés felkészülési időn lovagoltak, de nem esett szó arról, hogy miért kellett így ez a meccs!
2 Suspect Zero [2007-05-14 18:15:03]
Kétélű, amit Kokó mond, mert pont az Universum "felszívó" ereje miatt van szükség a szlovák, román és sajnos a magyar megélhetési bokszolókra! Ő sem bokszolt sokkal jobbakkal, és ő is csak azért kapott több pozitív mérlegű ellenfelet, mert pehelysúlyban nincs elég hurka az imént említett országokban. Szét kell választani a hurkákat is. Van aki napi 1-2 edzésen vesz részt, azért, hogy minél jobban helytálljon a ringben. Őket illetlenség azokkal a „bokszolókkal” egy kalap alá venni, akik csak lefeküdni tudna két perc után!
1 undisputid [2007-05-14 17:25:32]
Ko-Ko-nak teljesen igaza van. elég a hurkákból és a nevenincs szervezetekből! fantasztikusan rátermett embernek tartom aki rendkívüli erdményeket ért el mind a bokszban mind magánéletben. hallgatni kéne az ő véleményére és színvonalat erősíteni. be kéne fejezni az árnyékszervezetek reklámozását ráadsásul olyan kihívókkal akiket nevetséges rekordal rángatnak elő a félhomályból. én már meg sem nézem az ilyeneket. sajnos az Universum is ilyen ultraismeretleneket kezd hozni a védenceinek.
ha nem is megy azon a szinten mint a nagy szervezeteknél akkor is törekedni kéne arra hogy a választható ellenfeleknek ne a legalját merítsük ki. így ki lehetne küszöbölni hogy ne lehessen még 1 kis szervezetnél is olyan "kihívó" akinek győzelmei száma alig több mint a vereségei...

Oscar-Pacquiao: ki nyerne?
Oscar PTS
Oscar KO-TKO
Pacquiao PTS
Pacquiao KO-TKO
döntetlen vagy döntés nélkül
Impresszum Levél nekünk Médiaajánlat
www.monokli.com
monokli@monokli.com


SITEMAP XML PageRank Toplista - SEO Tools Küzdelem a spammelők ellen site statistics Webtop
Magyar hungaroo.com - A magyar linkjegyzéke Magyar Honlap Linkek Best-Top Statisztika