www.monokli.com
Hírek/Cikkek Interjúk Videók Ranglista Erdei Zsolt Mart Építőipar Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!

Az év végi meccse után visszavonulna Erdei Zsolt

A+A-
2011. nov. 8., kedd, 10:071674 olvasás - 50 komment


Az év végi meccse után visszavonulna Erdei Zsolt

Erdei Zsolt profi ökölvívó nagy valószínűséggel visszavonul év végi amerikai meccse után - írta keddi számában a Népszava.

A lapnak adott interjúban Erdei Zsolt úgy fogalmazott: „nagyon könnyen előfordulhat, sőt jelenleg ennek van a legnagyobb esélye, hogy bármi legyen is ennek a meccsnek a végeredménye, visszavonulok”. Hozzátette: „már nemcsak a pofonok fájnak a ringben, hanem szinte minden. Egészségesen akarom leélni a civil életemet is”. Mint mondta, addig nem akarta abbahagyni, amíg az álmát nem valósította meg, és ezt a lehetőséget most megkapta a szintén veretlen amerikai Tavoris Cloud ellen. 

A magyar klasszis azt mondta: mindent megtesz a győzelemért, ám ha ennek ellenére vesztesként hagyná el a szorítót, akkor azt úgy szeretné, hogy utána is emelt fejjel járhasson az emberek között. „Elárulom, erre a verzióra azért nem tennék fel sokat, úgy érzem, nagy sanszom van harmadszor is világbajnokként elhagyni a szorítót” - fogalmazott.


Értékelje cikkünket: (Eddig 4 szavazat érkezett)

Ez elég gyenge lett... 1 Harmatos kis írás... 2 Adok még egy lehetoséget... 3 Alaposabb munkát várok el... 4 Nem ártana jobban tájékozódni a témával kapcsolatban... 5 Elmegy, bár vannak hiányosságok... 6 Elég jól sikerült... 7 Szépen kidolgozott, korrekt írás... 8 Teljesen belefedkeztem az olvasásba... 9 Ha minden cikk ilyen lenne... :) 10
Adja hozzá a kedvencekhez:

 
Moderálási alapelvek!
Szólj hozzá!!
Név:
E-mail cím:
Regisztráció
Belépés
Regisztráció lépései:
1. Kérem adjon meg egy felhasználói nevet és egy email címet!
2. Kattintson a "Regisztráció" menügombra!
3. Az e-mailben kapott linken keresztül aktiválhatja a regisztrációját!
4. Kattintson a belépés gombra!
Megmondóbox:
BB kódok: [b]félkövér[/b] [u]aláhúzott[/u] [i]dőlt[/i]
Elküld
Frissít
Fordít


Hozzászólások: ( 50 hozzászólás érkezett )
50 csiszi [2011-11-11 15:20:33]
Ennyire hülye nem lehet valaki. Ha nyilatkozni is tudna, nem csak bunyózni, már rég nem itt tartana. Valószínű az ilyenek miatt nem veszik komolyan a szakmában.
49 Kica [2011-11-10 12:23:31]
Reméljük, Erdei nem olvassa ezt a sok szart.
48 silverwolf [2011-11-09 21:39:42]
Nem értem. Az ember nem beszél a falnak. Ti miért beszéltek a falnak? Gondoljátok, hogy a szavaktól majd leomlik és eljő a szép új világ?
Nem fontos egymás kommentárjaira mindig reagálni, mindenki elmondja a maga véleményét és ennyi. Esetleg jó volna ha az oldal a boxról is szólna néha. Mondjuk objektíven. Vagy szbjektíven, de egymás mellett, nem egymástt győzködve. Legalább néha. Egy kicsit.
47 The Executioner [2011-11-09 18:47:05]

"Akkor ezzel mit is akartál?"

Ricsi,ellentétben akkor veled,én szoktam fogadni! Persze,csak hobbistaként!
Én kifejezetten örültem neki,amikor megláttam az odds-okat,hogy milyen nagyot fogok "kaszálni",ha nyer Madár!
Még1x elmondom,hogy szerintem nemcsak engem érdekelnek erre a meccsre az odds-ok! Ha téged nem érdekel,én azt is megértem!

Azt pedig azért írtam,hogy nem én vagyok a főszerkesztő,mert még "egyesek" meggyanúsítottak volna,hogy én szerkesztettem,vagy netán befolyásom volt rá,hogy milyen odds-okat adjanak!
Az pedig,hogy vártam az esélyeket,vagy odds-okat,csak azért volt,mert ha én leírok valamit,hogy ki az esélyes,azt senki nem veszi komolyan(tisztelet a kivételnek)! így legalább valamit "árnyal" a kép erről!
Mivel ez egy pontozásos rendszerű sport,ezért sokat számít,szerintem,hogy kinél vannak a nagyobb odds-ok! Bár lehet ebben tévedek! :)
Mindenesetre Froch-nak is kb. ennyi az odds-a Ward ellen! Tehát nem olyan rossz ez! A Wlad meccsen azért bevallom nevettem egy picit,hogy berakta pl. bwin! :))

Őszintén szerintem azért az odds-ok nem is sokat,de azért "tükröznek" valamit! Bár a legtöbb esetben lehet csak a "hazai pályát"! :)

debrecen,ízlések és pofonok,tudod! :)
De mondtam,kutakodj az archívumban a dolgok után,mert érdemes!
Ne haragudj,de én nem foglak vissza téged,sőt senkit sem! Írjál te is,ha akarsz,és több van benned a személyeskedésen,de erről ma sem győződtem meg,sajnos! :(
46 debrecen [2011-11-09 18:07:31]
Meg lehet nezni hogy ennek az oldalnak is a 25%-a kirol szol! 45bol 12 kinek a hozzaszolasa! Kitol hangos megint ez az oldal! Ki vitatkozik a legtobbet! Es vegulis ki az akit 1000 hozzaszolo sem tud elteriteni az "igazatol"!
45 N_Ricsi [2011-11-09 17:57:29]
Ami visszatetsző, hogy korábban is írogattad, majd meglátjátok milyen oddsok lesznek, meg higgyétek el nem én vagyok a főszerkesztő, meg nem én manipulálom...
Akkor ezzel mit is akartál?
44 N_Ricsi [2011-11-09 17:54:23]
Figyelj Exe!

Én biztos, hogy nem linkeltem volna be, de nem azért mert tartok bármitől is, hanem mert kurvára nem érdekel.
Soha egyetlenegy meccsnél sem néztem meg az oddsokat, fogalmam nincs róla.
Nem félek a számoktól, kifejezetten jóban vagyok velük, anno matekszakos voltam, de itt a bokszban nem látom jelentőségét, főleg ezen a szinten nem!
Aki persze szeret fogadni, annak egészségére!
43 The Executioner [2011-11-09 17:47:31]
Ricsi,én már régóta vártam az odds-okat! Ezt le is írtam,többször is!

Ha te,vagy zoli linkelte volna be,nekem az is jó lett volna! Azért nem gondoltam,hogy csak engem érdekelnének,éppen ezért írtam be! :)

Akkor is belinkeltem volna,ha fordítva lettek volna! Ebbe miért kell mindig belegondolni más dolgokat? Nem is értem...! :))
42 N_Ricsi [2011-11-09 17:42:00]
Én nem feltételeztem sem jót, sem rosszat rólad.
De már régóta rebesgeted azt, hogy szerinted milyen oddsok lesznek a meccsre, amivel kvázi magyaráznád, hogy Zsolt teljesen esélytelen.
Aztán meg belinkeled mint önigazolást!

De persze ez csak vicc, soha nem jutna eszembe ilyen rólad :-)
41 The Executioner [2011-11-09 17:39:02]

Ricsi:

"Ok. de most ezzel mit akarsz bizonyítani?"

Semmit nem szeretnék vele bizonyítani,csak így érthetőbb a dolog,szerintem,mivel én is (többek között) így szoktam meg! Ennyi!
De most őszintén nem mindegy???

Miért mire gondoltál már te is?
40 The Executioner [2011-11-09 17:36:04]
zoli_80: Akkor úgy látszik nem voltam egyedül,ezzel a "dologgal"! :)

Egyébként ha így maradnak az odds-ok nálunk is,akkor nagy összegben fogok Madárra fogadni!!!
39 N_Ricsi [2011-11-09 17:35:29]
"Lefordítva Tippmix "nyelvre": Cloud vs Erdei 1,2 ; 28 ; 3.33"

Ok. de most ezzel mit akarsz bizonyítani?
38 N_Ricsi [2011-11-09 17:32:52]
Tény, hogy Zsoltnak volt korábban néhány nem túl szerencsés nyilatkozata vagy nevezzük túl őszintének őket?
De az is tény, hogy készpénznek nem szabad venni semmilyen írott sajtóterméket.
Márpedig Zsolt szájából nem lehet ilyesmit hallani , talán csak hasonlót, amiből könnyen ki lehet ragadni vagy egy kicsit újraértelmezni egy szöveges riportban...
Hogy Zsolt visszavonul-e a meccs után?
Egyszerű a válasz: ha veszít igen, ha győz nem (kivéve ha maradandó sérüléseket szenved, vagy túlságosan megviseli fizikailag a mérkőzés).
Ő nem Chad Dawson vagy Bernard Hopkins, aki olyan pozícióban lenne, hogy vereség után is érdekes maradna... Az első tv-s főmeccsét vívja odaát. Újra képernyőre, pedig csak győzelem után kerülhetne...
De egy Cloud felett aratott siker, megnyitná a kapukat és egy új szerződést generálna, akár DiBellával, akár mással...

Ezek tények, nem véleménynek!
37 zoli_80 [2011-11-09 17:32:07]
The Executioner:

Szép dolog, hogy beismerted.

Magyarázkodnia kellett, mert már az is hiba volt (kommunikációs szempontból), hogy egyáltalán meglebegtette a visszavonulását. Csakhogy tegnap több médium - köztük az Index is - olyan címmel hozta le a hírt, ami arra utalt, mintha Zsolti egyértelműen kijelentette volna, hogy vége.
36 The Executioner [2011-11-09 17:24:12]
Cukorka,mint írtam,én jobban örülök ennek a meccsnek,mint sokan ezen az oldalon! Mit csináljak,hogy elhidd???

Azt pedig persze,hogy nem értem,hogy te pl. miért gondolod így,ahogy!
Gondolatolvasó pedig nem vagyok,még mindig! :)
35 The Executioner [2011-11-09 17:20:57]
zoli_80:

Ha nem kellene magyarázkodni,mert nem értette volna félre senki,akkor nem adott volna ki tegnap közleményt az NSO-n a Management,és ma sem készül interjú az origó-n! Ezt magyarázhatod,ahogy akarod,mindenki így látja,ha akarod,ha nem!

De beismerem,hogy hibáztam,hogy nem írtam ki a teljes mondatot!
Bár szerintem ez nem változtat sokat (picit igen) a dolgon!
34 Cukorka [2011-11-09 17:20:47]
Zoli, ne fáraszd magad, már én is rájöttem, h. teljesen felesleges....

Exe, nem akarlak bántani, és nem is foglak, tisztelem a véleményedet, de sajnállak, hogy nem tudsz örülni semminek, és nem érted, hogy mi a baj a hozzászólásaiddal.
33 The Executioner [2011-11-09 17:17:21]
Akit érdekel,végre itt vannak az odds-ok a meccsre: (gondolom a többi is hasonló lesz)

http://www.oddschecker.com/boxing-mma/boxing/tavoris-cloud-v-zsolt-erdei/winner

Lefordítva Tippmix "nyelvre": Cloud vs Erdei 1,2 ; 29 ; 4.33

Még valami,nem ÉN szerkesztem a Betfred.com-ot!!!
32 zoli_80 [2011-11-09 17:15:26]
The Executioner:

Ezt írtad:

""bármi legyen is ennek a meccsnek a végeredménye, visszavonulok"

Ezt hogy lehet egyébként máshogy értelmezni!?"

Nos, a mondat első felének elhagyásával éppen azt a részt hagytad ki, ami által nem hogy máshogy lehetett, hanem máshogy kellett volna értelmezni az egész mondatot. Erre te mit teszel? Kihagyod ezt a részt, és felteszed a költői kérdést: Hogy lehet ezt máshogy értelmezni? Nem lenne egyszerűbb elismerni, hogy hibáztál?

Egyébként nem fogadok, mert szerintem is annak van nagyobb esélye, hogy Zsolti visszavonul. Csakhogy a vita eddig nem erről szólt, hanem arról, hogy miért kell Madárnak "magyarázkodnia" az előző napi szavai miatt. Ennek a vitának a szempontjából pedig egyáltalán nem lényegtelen, hogy azt a félmondatot mondta-e, vagy sem.

Ja, és olcsó trükk, hogy már megint a "Madár elvakult rajongója vs. a racionális elemző" koordináta rendszerbe próbálod terelni a vitát. Mi köze a rajongáshoz annak, hogy szóvá teszem, ha Zsoltnak meghamisítják a mondandóját?
31 The Executioner [2011-11-09 17:02:48]
zoli_80:

Szó szerint volt idézve!!!

A teljes mondatot pedig mindenki elolvashatta,aki egy picit feljebb görgeti az egeret! A teljes mondatnak is nagyjából ez az értelme,szerintem!
Ez miért olyan nehéz dolog,és nagy baj,azt nem tudom,de gondolom azért,amit eddig is tudtam: rajongókkal nehéz vitázni! :)

A fogadás áll,egyébként? Legalább legyen valami tétje a dolognak,vagy ha ez nem jó,akkor legyen más! :)
30 zoli_80 [2011-11-09 16:35:14]
The Executioner:

Az egy dolog, hogy te mit hiszel, az pedig egy másik dolog, hogy Zsolt szó szerint mit nyilatkozott. Hogyha egyszer őt idézed, akkor idézd szó szerint. Ha pedig arról akarsz írni, hogy te miben hiszel, akkor ne használj idézőjeleket, mintha azt más mondta volna. Vagy ha idézel, akkor idézd a teljes mondatot. Legalábbis így lenne tisztességes.
29 The Executioner [2011-11-09 16:30:53]
zoli_80:

Nem direkt,hanem tudatosan így másoltam be! :))))

Mégpedig azért,mert ennek,mint 90% esélye van,szerintem!
(Azért gondolom ezt,amilyen interjúkat be is másoltam tőle,többek között)

De fogadnék is rá,min. egy sörben! :D
28 zoli_80 [2011-11-09 16:23:59]
The Executioner:

Másodszorra csúsztatsz tegnap óta, gondoltam, másodszorra már helyreteszem:

Zsolti szó szerint ezt mondta:
"Nagyon könnyen előfordulhat, sőt, jelenleg ennek van a legnagyobb esélye, hogy bármi legyen is ennek a meccsnek a végeredménye, visszavonulok."

Zsolti tehát nem jelentette be, a visszavonulását (habár a legtöbb médium így hozta le), hanem azt mondta, hogy "JELENLEG ennek van a legnagyobb ESÉLYE" - egy fontos mellékmondat, amit te tudatosan kihagytál, csak hogy a saját álláspontodat igazold. Nem szép dolog.

A "jelenleg" nyilván annak szól, hogy ha január 1-én esetleg egy győztes címmeccsen lenne túl, akkor más megvilágításba kerülnének a dolgok, és most nem tudja megmondani, hogy egy ilyen helyzetben hogy döntene.
27 The Executioner [2011-11-09 15:28:07]
zeronill,
igen,már megy a a magyarázkodás!

Szerintem tegnap beszéltek vele a Management-nél! Dehát volt már ilyenből pár darab! Csak remélhetjük,hogy odaát nem olvasnak magyar lapokat,bár most a meccs előtt biztos jobban odafigyelnek,hogy ki mit mond!

"bármi legyen is ennek a meccsnek a végeredménye, visszavonulok"

Ezt hogy lehet egyébként máshogy értelmezni!?

dallas,kifelejted mindig Papp Lacit,aki a legnagyobb magyar bokszoló van,volt,és lesz nálam! Ő is HOF tag! Erről ennyit! :))

"Ha követted (volna) az itt lezajlott vitákat, vagy ami ahelyett történt, nem kérdeznél ilyen baromságot. "

Itt nem voltak viták dallas,felvilágosítalak! Mert az,hogy ti mocskolódtok,azt nem nevezném vitának!!! :)

Cukorka,tőlem azt csinál,amit akar! Én nem vagyok elégedetlen! Tőlem most is visszavonulhat! Akkor is egy ikon marad nálunk!

Én csupán a tényeket írtam meg,mégpedig ha megveri Cloud-ot,azzal még nem lenne a legjobb a súlycsoportjában! Erről mit kell vitázni? Ez tény! Ezen senki sem vitázik,csak nálunk,sajnos!
Bocs már,hogy megmertem jegyezni,hogy Dawson,és Hopkins a legjobb
a súlycsoportban jelenleg! De ezt bármelyik ranglistán megnézheted! Még a magyar ranglistákon is!!! De sajnállak én is,hogy így látod a dolgokat! :(
Azértl meg főleg,hogy mostanában te is állandóan félreérted a dolgokat,és csak remélni tudom,hogy nem direkt,mint egyesek!

debrecen,ez legalább ironikus volt! Ez tetszett! :)
annyit azért hagy tegyek hozzá,hogy mielőtt nem voltam,itt már akkor olyan viták? mocskolódások,balhék voltak,hogy az admin-oknak kellett közbeavatkozni! Nézz utána az archívumba!!!

zorro,akkor te sem értetted,amit írtam,és hogy miért írtam! De akkor kérdezz legalább,ne vádaskodj te is,mert nem illik hozzád! :)

26 Cukorka [2011-11-09 15:10:14]
Köszi a linket, Zeronill, nagyon pozitív, amiket Zsolt mond benne, nagyon megörültem neki!! :)
25 zeronill [2011-11-09 14:20:25]
"Életemben ilyen erős nem voltam" - Erdeit sokkolták a visszavonulásáról szóló hírek
http://www.origo.hu/sport/boksz/20111109-eletemben-ilyen-eros-nem-voltam-erdeit-sokkoltak-a-visszavonulasarol.html
24 leeloodallas [2011-11-09 13:16:35]
Kica!

Hogy Adam mit gondol, és ír erről az egyénről, és milyen stílusban teszi, azt csak te, és pár inkompetens vonja kérdőre.

Ha követted (volna) az itt lezajlott vitákat, vagy ami ahelyett történt, nem kérdeznél ilyen baromságot.

Hogy Zsolt mire vágyik, vagy mire nem, azt hadd ne döntsük el mi. Viszont azt feltételezni, hogy nem használja ki a bulvár által adódó lehetőséget, (már ha valaki segít ennek felismerésében) balgaság.
Azt gondolod, hogy neki a pénz nem számít? Ha vége a karrierének, miből tartja el a családját??? Vagy miből finanszírozza a felkészülését most, vagy az esetleges következő meccsére??? Ennyiből le is hülyézheted legközelebb...

"tiszteljük és szeretjük annyira, hogy nem tételezzük fel ezt róla még itt sem."

Te el vagy tévedve. Te hasonlítod össze a bulvár többi szereplőjével, ha már ebben a kontextusban tünteted fel. De tudod lehet úgy is a címlapokon szerepelni, hogy nem a farkát mutogatja, meg a gyerekét veri agyon valaki. Ehhez kell egy SZAKEMBER, aki ezeket intézi. De te nyilván csak az előbbi verziót tudod elképzelni.

Kezdesz exe szintre süllyedni...
23 mzperiksz [2011-11-09 12:43:33]
Szerintem akik nem értik ezt a visszavonulásról szóló nyilatkozatot,azok soha nem sportoltak igazán. Én csak hobbi szinten bunyóztam pár évet,mégis összeszedtem egy csomó olyan sérülést,amik így 40 felett bizony már nem múlnak el. Képzelem milyen lehet Erdeinek,aki 30 éve a legmagasabb szintet teszi ugyanezt.
22 Kica [2011-11-09 12:39:40]
Adam, a te minden szakmai hozzáértést nélkülöző, pusztán személyeskedő, acsarkodó beírásaid mennyit ártanak, elgondolkoztál ezen?

A pénznek nincs szaga, de nem hiszem, hogy Zsolt ilyen hot és blikk pénzekre vágyik..... tiszteljük és szeretjük annyira, hogy nem tételezzük fel ezt róla még itt sem.
21 leeloodallas [2011-11-09 09:09:16]
Atyaég!

Még majd két hónap van a meccsig, és már annyi összeesküvés-elméletet olvastam, ami elég lenne egy boksz-szövetség egész éves PR- munkájához...

Na látod exe, ennyit jelent nekünk Madár! Ki-ki féltésből, pesszimizmusból, vagy kukacoskodásból, esetleg irigységből (bár egy ilyen "sikertelen amatőrre" ki is lehetne irigy... nem is értem...), de foglalkozik vele.

Egy rátermett pr-os tízmilliókat kereshetne Zsoltnak karácsonyra, csak itthon. Egy is blikk, hot, meg tudom is én miféle szennylap, és dől a lé.

Mert Zsoltot mindig el lehet adni. Mint sportolót, és mint EMBERT.

Ez utóbbit vajon hány "hóloffém"-tag mondhatja el magáról?


Ja és ne válaszolj exe, úgysem olvasom el.
20 Adam [2011-11-09 08:34:47]
Ártatlan? Valószínüleg a szó régebbi értelmében (szexualitás nélküli élölény).
Különben szerintem kártékony, vagyis árt valakinek.
19 debrecen [2011-11-09 04:43:59]
Cukorka baratom mar megint szemelyeskedsz egy olyan szemellyel aki artatlan mint egy ma szuletett barany?
18 zst [2011-11-09 00:56:25]
Amit írok csak feltételezés, nem tudom biztosan!!
Azt gondolom Zsoltnak valami krónikus sérülése lehet.
Jelenleg is, ezzel együtt készül a mérközésre és érzi, hogy ez az idő elteltével csak rosszabb lehet.
Másként mi indokolná visszavonulás megemlítését.
Bizik, abban, hogy teljes értékűen tud majd decmber 31.-én harcolni, de titkoltan zavarja a sérülékenység ténye.
Valahol viszont reméli, hogy mérközés közben nem sérül meg és, ha ezt a tényt felretehetné biztos lenne a győzelmében.

(Mellesleg okosabb maradt volna, ha a gondolatait a mérközés befejeztével jelenti ki)
Most úgy jön ki mintha temetné az egész összecsapást, vagy lemondani készülne az öv elhodításáról!
Ismétlem ezen sorok csak az én eszmefuttatásom hozadékai.
17 Cukorka [2011-11-08 23:33:12]
Nem Exe, nekem az is épp elég jó lesz, ha megveri Cloud-ot. Nekem Zsolt már így is egy hős, példakép, ikon, legenda, egy Hungaricum, mit mondjak még róla? Akit elé hoztak, azt megverte. Pont. Mi kell még? Ha utána megverné HOP-ot is, Neked az sem lenne elég, mert azt lehetne rá mondani, hogy persze, ez a Hop már nem az a Hop... Te mindig fogsz találni kifogást, hogy miért ne örülj annak ami van... Sajnállak.
16 zorro [2011-11-08 23:27:16]
Exe, te egy kicsit beteg vagy ez biztos, Zsolti már korábban abba akarta hagyni a boxot, az amerikai karrier miatt, húzta el az időt, most kiáll az egyik legjobb ellen, erre te nyavalyogsz, te olyan szinten vagy lökött, hogy szívesen találkoznék veled, hogy te ki vagy, mi vagy, mi a te bajod lelkileg, ez nem fenyegetés hátha tudnék segíteni neked, emberbaráti szándékból!
15 The Executioner [2011-11-08 22:22:21]
Cukorka,szerintem is! :DD

De azért valld be,neked is az lenne az igazi! :)
14 Cukorka [2011-11-08 21:38:35]
"Pedig úgy reméltem,hogy 1x megküzd a legendával,vagy Dawsonnal! :((("

Hát Exe, lehet, hogy direkt azért nem, hogy Veled kiszúrjon........
13 totya [2011-11-08 21:36:30]
Ugyan már , nem kell ezt komolyan venni .Minden attól függ, hogy győz
vagy veszít. Ha győz ,van még minimum egy meccse .(attól függően, hogy a kihívó az általa megálmodott körből kerül e ki , vagy sem ) Ha veszít , akkor ez volt ( lesz) az utolsó.

Újra megnéztem Cloud , interneten hozzáférhető box videóit. Újra csak az a véleményem, hogy bírja szufjával, akkor nem fog akkora gondot okozni
ez a meccs.
12 janofater [2011-11-08 21:28:53]
A sparring-ot ne hasonlítsuk egy mérkőzéshez. (2004) Mikor állt oda Cloud púposkodni Zsoltinak? Mondjuk folyamatos 10-15 menet volt Zsoltiban amikor Cloud kipihenten odaállt? Érthető hogy "tesztelte " az állát. Majd a meccsen próbálja meg,amikor egyformán fáradnak.
Egyébként pedig ha Madár nem érez többet magában,és a teste belefáradt,akkor jó teszi ha visszavonul. Ő legalább megteszi,nem úgy mint az amerikai majmok, elnézést: legendák! akik hülyére veretik magukat,tele önbizalommal.
Zsolti pontozással simán verni fogja Cloudot!
11 The Executioner [2011-11-08 18:51:12]
Madárnak egyébként nem az első "ilyen" nyilatkozata! Bár most (is) viszakozott a Management,a videó (a kézikamerás),és a régebbi nyilatkozatok picit megkavarják a rajongókat,szerintem!

2010. 09. 15:
"Madár elmondta, hogy már csak két-három mérkőzésen láthatjuk a szorítóban, és jövőre, azaz 2011-ben biztosan visszavonul"
"A 36 éves, 31 profi összecsapás után is makulátlan mérleggel rendelkező klasszis – korábbi nyilatkozatait megismételve – kifejtette, hogy nem a címek, hanem a nagy nevek, illetve mérkőzések a céljai. Roy Jones Jr., Bernard Hopkins, Jean Pascal, Tavoris Cloud, vagy Glen Johnson ellen is szívesen kiállna."

2010-12-28:
"Jó lenne valamilyen címmérkőzés, ismét világbajnoknak lenni, utána akár egyesíteni is."

Most pedig:
"Fáj az edzés,..."
"bármi legyen is ennek a meccsnek a végeredménye, visszavonulok"

Ezek után valaki elhiszi,hogy nem vonul vissza január elsején?
Pedig úgy reméltem,hogy 1x megküzd a legendával,vagy Dawsonnal! :(((
10 The Executioner [2011-11-08 15:00:14]

Ha a pontozók helyében lennék,vagy a Showtime helyében,és pontozásra kerül majd sor,akkor kit is "támogatnék" ? Egy feltörekvő,eladható,látványos amerikait,vagy egy utolsó meccsén résztvevő ismeretlen magyart? Nem is tudom,nehéz választás! :)

Szerintem a pontozás ugyanolyan nehéz lesz,mint Kanadában Pascal ellen lenne! Sajnos!

Arra még azért kíváncsi lennék,hogy mi lett a hangzatos nyilatkozatokból?
A legjobbak pedig Dawson,és Hopkins! Pascal-t pedig nem tudhatjuk mit érne el Cloud ellen!

Szóval lehet,hogy Madár nyer,de nem lesz a legjobb a súlycsoportjában (max 3.),ha visszavonul! Ez tény! De ez van!

Ha Dawson lenne most az ellenfél,akkor valóban a csúcson vonulna vissza,így nem fog! De ez szerintem nem is érdekli!
Majd meglátjuk,mert azért ő is elmondta,hogy nem ennyi pénzre számított ő sem odakint!
Nagy pénzt pedig csak a három (Pascal,Dawson,Hopkins) közül valaki ellen tud keresni! Azt,hogy mennyi pénzért folytatná,majd meglátjuk,mint mondtam,de ilyen nyilatkozatokkal,senki nem fog bele fektetni "energiát"!
Sokkal nagyobb üzlet lesz ezek után Cloud-ba fektetni!
Lásd Sturm vs Oscar meccs,stb...
9 boxpetya [2011-11-08 14:27:55]
Teljesen egyetértek.................... a mai világban csak ráeresztik a google fordítót egy cikkre, és bárki elolvassa a lényeget. Nincs olyan, hogy ezt úgyis csak itthon olvassák.

Zsolt ezzel a nyilatkozattal lényegében azt mondta, hogy neki mindegy a végeredmény, hiszen nem befolyásolja a jövőjét.................... nehogy ez jusson eszébe a pontozóknak!!!

KIRÚGNI AZ ÚN. ERDEI MENEDZSMENTET, HOGY ILYET HAGYOTT MEGJELENNI!!!
8 Tritius [2011-11-08 14:23:45]
Bokszolni már megtanult amerikaiul - nyilatkozni még nem.
Felelőtlenség ilyen vallomásokkal terhelni az egyébként is érzékeny üzletet. Az őszinteségi rohamok nagyon sokat tudnak ártani.
De ettől függetlenül: Hajrá Zsolt!
És ha mégis lesz következő meccs, fogadjon fel kommunikációs tanácsadónak - neki megcsinálom ingyen. :D
TKO 7 - oszt jöhet BHop
7 zoli_80 [2011-11-08 13:48:46]
totya:

"Mindenképpen biztató, hogy Zsolt kesztyűzött vele 2004-ben és nem
maradt emléke róla."

Ebből gyakorlatilag semmi nem következik, azóta ugyanis eltelt 7 év, és egy sparring azért nem ugyanaz, mint egy címmeccs.
Cloud a súlycsoport egyik (ha nem a) legjobbja. Azt, hogy Zsolt 4-5 évvel ezelőtt mire ment volna ellene, már soha nem fogjuk megtudni, de én nem vagyok benne biztos, hogy baj az, hogy csak most, 2011 végére jött össze a nagy meccs. Szerintem ugyanis Zsolt az idő előrehaladtával csak jobb lett.
Emlékszem, amikor a Barashian elleni meccsét néztem, akkor tűnt fel először, hogy mennyire érett és letisztult lett a bunyója. Egy szó szoros értelmében vett "profit" láttam a ringben.
Bízzunk benne, hogy Cloud ellen élete formáját fogja hozni!
Hajrá Madár!
6 totya [2011-11-08 13:33:06]
Láttam ezekről a meccsekről készült összefoglalókat . Nekem az jött le, hogy jó szeme , gyors keze és erős ütése van.(bár nem biztos , hogy másoknál erősebb , csak pontosabb és így hatékonyabb ) Észreveszi és ki is használja az ellenfél védekezésbeli hiányosságait.

Mindenképpen biztató, hogy Zsolt kesztyűzött vele 2004-ben és nem
maradt emléke róla. Ez azt jelenti, hogy nem hívta fel magára semmi
extrával a figyelmet , akkor.

Márpedig azóta csak a technikája és az ereje változhatott . A gyorsaság , reflex az alapvetően képesség.
5 debrecen [2011-11-08 13:25:33]
Ezt a Cloudot csak egy Dinosaurus tudna reggelire megenni, vagy az utolso menetben kiutni!
4 leeloodallas [2011-11-08 13:14:53]
totya!

Én sem fukarkodok a szavakkal, amikor Madárt "kell" dicsérni, de azért a kommentedet erősnek érzem.

Egyet értek Zolival, Cloud lesz Zsolt legkomolyabb ellenfele, szakmailag igazi világklasszis.

De hozzáteszem, nem biztos, hogy ez lesz a legnehezebb meccse...
3 zoli_80 [2011-11-08 11:00:10]
totya:

"Ezt a Tavoris Cloudot megeszed reggelire. Nem fog annyit se kivenni belőled, mind a Fragomeni vagy a garay elleni meccsek. Ő is hajtós , de meg sem közelíti a fénykorában lévő Garayt."

Szerintem azért nézd még Cloud néhány meccsét, pl. a Gonzalez, a Johnson vagy a Mack ellenit. Ez egy sokkal komplettebb bunyós, mint amilyen Garay valaha volt.
2 totya [2011-11-08 10:57:22]
Hajrá madár ! Ezt a Tavoris Cloudot megeszed reggelire. Nem fog annyit se kivenni belőled, mind a Fragomeni vagy a garay elleni meccsek. Ő is hajtós , de meg sem közelíti a fénykorában lévő Garayt. A védekezésedre és az erőnlétedre kell figyelned. A többi megy majd magától. Ami a Cloud a többieknél jobbá teszi az a jó szeme, gyors reflexe és az erős ütései. Az utolsó menetekben akár ki is ütheted őt. Ő jönni fog a pofonokért . A NAGYOK ÍGY VONULNAK VISSZA !!! TE A LEGNAGYOBB VAGY !!!

KÖSZÖNJÜK !!!


1 zoli_80 [2011-11-08 10:54:05]
Nyilván azért nem mondja biztosra a visszavonulást, mert egy Cloud elleni győzelem egy teljesen új helyzetet teremtene, és ha akkor esetleg esély nyílna egy címegyesítésre, vagy egy sok pénzt hozó meccsre pl. Pascal ellen, akkor még átgondolná a dolgot.

Amikor pedig a Cloud-meccsről nyilatkozik, az engem mindig bizakodással tölt el. Érződik a szavain, hogy tisztában van a saját képességeivel, bízik magában, és nem fél - Tavoris Cloudtól sem.

A teljes interjú itt:
http://www.nepszava.hu/articles/article.php?id=488853#null


Impresszum Levél nekünk Médiaajánlat
www.monokli.com
monokli@monokli.com


SITEMAP XML Küzdelem a spammelők ellen site statistics SG.hu WebTop
Magyar hungaroo.com - A magyar linkjegyzéke Magyar Honlap Linkek Best-Top Statisztika