www.monokli.com
Hírek/Cikkek Interjúk Videók Ranglista Erdei Zsolt Mart Építőipar Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!

Balzsay Károllyal bokszolna az amerikaiak olimpiai bajnoka, Andre Ward

A+A-
2009. máj. 21., csütörtök, 17:463085 olvasás - 44 komment


Balzsay Károllyal bokszolna az amerikaiak olimpiai bajnoka, Andre Ward

Balzsay Károllyal, a Boksz Világszervezet (WBO) nagyközépsúlyú bajnokával hoznák össze mérkőzésszervezői az amerikai Andre Wardot.


Andre WardAz egyik laptársunk, a profiboksz.hu értesülése szerint a kolumbiai Edison Mirandát a hétvégén könnyedén legyőző öklözőt mindenképpen címmérkőzésen bokszoltatnák legközelebb. Balzsay augusztus 22-én, Budapesten küzd meg a német SES istálló bunyósával, az oroszországban született, ám teljesen német Robert Stieglitz-cel, de az év utolsó hónapjaiban az amerikaiak szerint összejöhetne a Ward elleni meccs.

"Most azonnal világbajnoki mérkőzést szeretnénk szervezni Andrénak - jelentette ki Dan Goossen, a Wardot képviselő bokszvállalkozás első embere. - Miranda legyőzése után egy szinten van az összes világbajnokkal. Mivel a WBC-bajnok Carl Froch most tudott le egy kötelező címvédést, Lucien Bute pedig nehezen kimozdítható Kanadából, ezért az első számú jelöltünk a WBO-bajnok Balzsay Károly. Most erre fogunk koncentrálni. Balzsay egy kemény magyar bokszoló, aki legyőzte a nagyon kemény és 34-0-s rekorddal bíró Gyenyisz Inkint. Megbecsült világbajnok, és természetesen ezt mi is figyelembe vesszük. Balzsay olyan bunyós, akit szerintem el lehetne hozni az Egyesült Államokba. Nagyon szívesen megszerveznénk ezt a meccset Oaklandban, Andre városában." 

Goossen úgy véli, 18 ezer néző menne ki a találkozóra. 

az MTI írása
Értékelje cikkünket: (Eddig 4 szavazat érkezett)

Ez elég gyenge lett... 1 Harmatos kis írás... 2 Adok még egy lehetoséget... 3 Alaposabb munkát várok el... 4 Nem ártana jobban tájékozódni a témával kapcsolatban... 5 Elmegy, bár vannak hiányosságok... 6 Elég jól sikerült... 7 Szépen kidolgozott, korrekt írás... 8 Teljesen belefedkeztem az olvasásba... 9 Ha minden cikk ilyen lenne... :) 10
Adja hozzá a kedvencekhez:

 
Moderálási alapelvek!
Szólj hozzá!!
Név:
E-mail cím:
Regisztráció
Belépés
Regisztráció lépései:
1. Kérem adjon meg egy felhasználói nevet és egy email címet!
2. Kattintson a "Regisztráció" menügombra!
3. Az e-mailben kapott linken keresztül aktiválhatja a regisztrációját!
4. Kattintson a belépés gombra!
Megmondóbox:
BB kódok: [b]félkövér[/b] [u]aláhúzott[/u] [i]dőlt[/i]
Elküld
Frissít
Fordít


Hozzászólások: ( 44 hozzászólás érkezett )
44 pif [2009-05-29 01:18:17]
Redwings,
köszönöm a linket ,ám pontosítanék a Miranda előtti meccseit szeretném megnézni(mert azt láttam és ez alapján pont a kétféle vélemény közepének láttam)
Üdv,
43 2pac [2009-05-27 15:03:33]
Basszuskulcs, deh jó lenne összehozni ezt a meccset!!! Én nem hiszem, hogy bevállalják. Nagyon érdekes bunyó lenne, és a nézők nyernének a legjobban vele. Na meg ééén is mindig azt mondtam: ha(valóban) a legjobb akarsz lenni - bárki ellen kiálsz.

"a valódi értéke csak akkor derülhet ki, ha a legjobbakkal bunyózik."

ott a lényeg. egy ilyen meccs, ráadásul az államokban...jó lehetőség...deh van benne nagy rizikó is, tény...Ward nem Masoe...
42 jano [2009-05-26 20:33:36]
Na, igen már megint ez a fránya nemzeti tudat, ami aztán mindenhová való csak épp nem ide, de főleg nem ebben a formában.
Természetesen itt mindenki a Balzsaynak szurkol, de nem kell ilyen szélsőségesnek lenni. Ha lesz belőle valami, bizonyára jó meccset fogunk látni, csak én kételkedek hogy egyhamar összejön ez a mérkőzés.
Ez a "magyarkodás" duma a 2004-es népszavazás óta divat. :)
41 Shaham [2009-05-26 14:16:41]
"A Ward iskolázottsága meg sem közelíti Sdunek mester minimális elvárásait, sokat kellene fizetnie ahhoz, hogy foglalkozzon vele."

Ez a reális? :) Semmi köze a szeretethez, csak a józan észhez.
40 vadasz [2009-05-26 13:14:34]
Amiatt pedig, hogy az ember szereti a sajátjait, még nem kell magyarázkodni, hogy nem vagyok szélsőséges, szerintem ez lenne a minden magyar számára természetes és elvárható hozzáállás saját magunkhoz
39 vadasz [2009-05-26 13:12:27]
Bravo Dagobert. Szeressük már a sajátunkat és bízzunk bennük. oda nekik az oroszlánt is!!!!!!
38 redwings [2009-05-25 20:08:35]

pif-nek:

http://www.profiboksz.hu/cikk.php?id=1247
37 Dagobert [2009-05-24 18:37:33]
:) hű de sok embert agysejtjeit megmozgattam......

@Shaham: én inkább nem dugnék semmit sehova.
@leibigab: köszönöm az infókat, de a véleményem fenntartom.

Szerintem Ward jó ellenfél lenne Karesznak, hiszen így lemérheti a tudását, felkészültségét. Ha a legjobb akar lenni, a legjobbakkal kell küzdenie.
Ja és a lényeg: nem lehet valaki csak fekete és fehér, jó és rossz..csöves vagy magyar. De szerintem Kareszban (is) jobban kellene bízni és szurkolni neki, mert magyar. És szerintem ez az egészséges nemzeti öntudat. P.S: nem vagyok "kéményseprő" és szélsőséges sem......

Az eredménylistákról meg annyit, hogy ajánlom figyelmetekbe Ola Afolabit.....

De megnyugodhattok, inkább majd csendben figyelek, és reménykedem hogy összejön a meccs Warddal[(igazi "mártír" leszek, egy elnyomott "barraklakó"....:)].
36 leeloodallas [2009-05-24 09:44:56]
Úristen.... Mit tudtok filozofálni egy olyan dolgon, amit talán sosem láthatunk. Mindketten jók, nagyon is, ha találkoznak majd eldöntik, ki is a jobb. Bár egy pályafutást nem egy-egy mérkőzés határoz meg. Roy Jones is kapott már ki, valószínűleg mégis jobbnak tartják minden legyőzőjénél. Szerintem egy dolgunk van: biztassuk Karcsit, ki-hogyan tudja.
35 leibigab [2009-05-24 07:05:40]
Dagobert

Bár gondolom, hogy mindenki felkészült rendesen Wardból, de ha esetleg valaki mégsem annyira: Ward 2004-ben Athénban félnehézben nyerte az olimpiai aranyat, ahol megverte az orosz Makarenkot (Makarenko Balzsayhoz hasonlóan fordított alapállású, 2x világbajnok, 1x Világkupa győztes és 2x európa bajnok, 1x Eb 3.Öt éve volt már veretlen) az üzbég Haydarovot (aki ezzel lett olimpiai 3., de volt ő Világbajnok, Vb 2 és Vb 3. és Ázsia játékok 1. Haydarov 2000-ben az olimpián éppen az Erdeit verő Gaydarbekovval kezdett, így ott nem szerzett érmet.) Ward a döntőben pedig már simán verte a belorusz Aripgadzievet. (Aripgadziev korábban Vb 2.) Ward ezt 20 éves korában érte el, de a 2001 és a 2003-as világbajnokságokra nem nevezték. (Előbbinél túl fiatal, utóbbinál édesapja halála miatt.) Ward 15 éves kora óta nem veszített! Ennek ellenére profiként már egy kicsit lassabb iramban haladt. Volt, hogy megroggyant és volt, hogy padlóra is került, ez az állát kérdésessé is teheti, de megmutatta, hogy ilyen helyzetből is képes visszafordítani a maga javára a meccset. Legutóbbi 5 ellenfele: R.Williams (29-3-1), Ravelo (18-2), Camou (23-4), Buchanan (17-1), Miranda (32-3) minimum olyan erős sor, mint a Karesz által legyőzött Acosta, Tarvydas, Clavero, Inkin, Masoe 5-ös., amiben nála már 2 vb meccs is van.

"Én nem értem mint "magyarkodtok" itt......Igenis tipikus "magyarkodás" amit műveltek. Kishitűek vagytok és pesszimisták. Meg persze csak az a jó, ami nem a mienk. WARD az amerikai szuperhős..... váááááááááááááááá, mindjárt beszarok."

Most erre nem is tudom, hogy mit válaszoljak. Namost, ha megpróbálom megtippelni az esélyeket (bármilyen meccsről is legyen szó), azt nem optimizmus/pesszimizmus, szimpátia/unszimpátia vagy magyar/nem magyar kérdés alapján próbálom. Írhatnám, hogy na majd jön a Balzsay aztán jól agyonveri, de mivel nem így gondolom, akkor lenne az igazi seggnyalás, ha mégis azt írnám.
Balzsay is egy nagyon jó bunyós, nem is féltem senkitől, mert egy jobbtól sosem szégyen kikapni...csak gondoltam megemlítem, hogy Ward egy igen komoly ellenfél lesz, ha valaha is összejönnek. Ennyi.
34 pif [2009-05-23 22:58:01]
Kérekszépen linkeket,ahol találok teljes! mérkőzést erről a Ward gyerekről !
Előre is köszönöm.
33 Shaham [2009-05-23 21:06:22]
Én valahogy ezt úgy értelmeztem hogy Ward egy csöves... mert nem magyar...:) Senki nem fikázza Balzsayt. Wardot viszont igen. Ez az ami kicsit irreális.
32 gobe [2009-05-23 19:30:59]
Dagobert teljesen igazad van
31 tudodki [2009-05-23 16:46:10]
Öreg, jól szóltál!
30 Adam [2009-05-23 12:47:17]
Dagobert hozzászólását jónak találom.
Egyetértek vele.
"Nem kell Wardot hurrogni, csak nem kell túlzásokba esni sem. Optimistán kell a dolgokhoz állni, és egy kis egészséges nemzeti öntudat kell....(mondom egészséges, és nem kell mindjárt szélsőségesnek lenni). Bíni kell Kareszban és egy icipicit jobban értékelni mint amennyi van benne, de nem ajnározni, ill. az ellenfelet sem lehurrogni. Én nem erre céloztam."
29 Shaham [2009-05-23 12:33:42]
Dagobert nemzeti öntudatot a ringben tudod hova dughatod....:) Az egész hozzászolásod értelmetlen. Megint megy a magyarkodás a semmire...
28 Dagobert [2009-05-23 11:41:26]
Nem kell Wardot hurrogni, csak nem kell túlzásokba esni sem. Optimistán kell a dolgokhoz állni, és egy kis egészséges nemzeti öntudat kell....(mondom egészséges, és nem kell mindjárt szélsőségesnek lenni). Bíni kell Kareszban és egy icipicit jobban értékelni mint amennyi van benne, de nem ajnározni, ill. az ellenfelet sem lehurrogni. Én nem erre céloztam.
27 leibigab [2009-05-22 19:17:01]
Dagobert

Ez nem magyarkodás vagy nem magyarkodás. Ki mondta, hogy Balzsay nem jó bokszoló? Ward is egy nagyon jó bunyós, miért kellene lehurrogni? Azért mert nem magyar? Az éppen aktuális ellenfelének a segnyalása azt eredményezi, ha Balzsay majd legyőzi, hogy akkor ezekszerint még nála is jobb...
De persze lehet Wardot hurrogni, hogy ilyen gyenge, meg olyan gyenge, csak ha esetleg egyszer mégis összejön a Balzsayval és mondjuk Ward megverné, akkor nem tudom, hogy Balzsay mennyire lesz a gyenge...? (És ha esetleg Balzsay legyőzné, akkor pedig Karesz megvert egy újabb hurkát?)
26 Dagobert [2009-05-22 18:54:00]
Én nem értem mint "magyarkodtok" itt......Igenis tipikus "magyarkodás" amit műveltek. Kishitűek vagytok és pesszimisták. Meg persze csak az a jó, ami nem a mienk. WARD az amerikai szuperhős..... váááááááááááááááá, mindjárt beszarok. Szerintem Balzsay igenis jó bunyós, de a valódi értéke csak akkor derülhet ki, ha a legjobbakkal bunyózik (lsd Manny gyerek). Csakhogy. Nézzétek meg a tipikus német sportoló mintapéldányát Sebastian Sylvestert: egy rakkoló nímand, de a németek szeretik és biztatják, mert az övék. És pl. Erdei, ha német lenne ódákat zengenének róla, de itthon csak egy nullának tartja a sok monitorbuzi önjelölt szakértő. Lehet h Karesz nem a legjobb, és lehet kritizálni is, de azért nem kell ennyire látványosan az épp aktuális ellenfél seggét nyalni. És ha hurkagyurkákat hoznak neki akkor sosem derül ki mire lehet képes....U.I.: remélem a Susp.0 majd kipontozza az oda nem illő részeket.......
25 Shaham [2009-05-22 16:12:10]
"A Ward iskolázottsága meg sem közelíti Sdunek mester minimális elvárásait, sokat kellene fizetnie ahhoz, hogy foglalkozzon vele." :D

Ez már azért kicsit sok...
24 Suspect Zero [2009-05-22 15:11:07]
Seres: te is túlzásokba estél!
23 Adam [2009-05-22 15:06:11]
Denis Inkin-Gusmyl Perdomo
WBA Interim Title
2009.07.11. Nürburgring

Forrás:

http://allboxing.ru/archives/2009-05-22_10_42.html


Kessler továbbra is pereskedik Palleval és nem áll ki a kötelezö kihívójával.
22 seres [2009-05-22 14:49:26]
Redwings
Öreg megelőzött, de szerintem is kategóriákkal többet ér az amatőr olimpiai arany, mint bármelyik profi öv (a nagy 4-es, meg a többszáz kicsi, ami már önmagában is egy vicc) Hogy lehet egy világnak 120 világbajnoka ugyanabban a súlyban? Egy amatőr pályafutásban az olimpiai döntő úgy kb. a 100-ik meccs szerencsés esetben. Egy serdülő amatőrnek több meccse van, mint néhány profinak. Wardot igenis komolyan kell venni. Hajrá Karesz!
21 Öreg [2009-05-22 11:37:29]
redwings
Ez már azért sok töled. Nem ártana ha tudatosulna benned, és minden olyan drukkerben aki okosnak hiszi magát, olimpiát, vagy amatőr világbajnokságot nyerni, sokkal nehezebb, mint profi világbajnoki címet. Az ok prózai, nem válogathatsz ellenfelet, és csak egy van, mig profi címből sok, még a jobbakból is öt, amennyiben az IBO-t is hozzáveszem.
Egy olimpiai bajnokra azt mondani, hogy iskolázatlan, az finoman szólva is nevetséges.
Ami meg a menedzser kérdésben a véleményed, egyenesen vicc.
20 anton [2009-05-22 11:27:31]
Nem érdemes kitérni az igazi megméretés elől. Balzsay ha kibírta Inkin ellen, akkor lehet esélye itt is. Ha Ward olimpiai bajnok volt, akkor kivételes képességű kell, hogy legyen. Bár ott nincsenek igazán nagy ütések, de azt írjátok, hogy ütésálló. Mirandának nagy ütőereje van, de lehet, hogy kevés, vagy nem tiszta találatai voltak.
19 Suspect Zero [2009-05-22 11:13:06]
Balzsay Károly bárkivel ki-ki meccset tud bokszolni, ám sok olyan küzdelmet le lehet kötni nagyközépsúlyban, ahol nem ő lenne az esélyes. A Ward elleni küzdelem is ilyen!

Redwings: azt hiszem, nem kicsit elfogultan közelíted meg a kérdést. Olimpiát nem lehet jó menedzseléssel nyerni! Ami Ward képességeit illeti: extraklasszis, ám jót röhögtem az index világsztár jelzőjén. No meg azon is, hogy nem iskolázott.
18 Buzát [2009-05-22 09:29:32]
Andre Ward egy extraklasszis boxoló! Balzsai Károly számára ez egy óriási lehetőség, de mégis sajnálom, hogy pont ez a srác került az útjába!!! Roy Jons szintű öklöző, hihetetlen kézgyorsasággal!

17 Adam [2009-05-22 07:32:49]
Miért állítjátok olyan biztosan, hogy Ward mögött pénz van?
16 Silverwolf [2009-05-22 00:42:04]
Az Uni ugyis bajban van a TV-k miatt, szerintem ez egy olyan merkozes lehetne, amivel esetleg szerezhetnenek egy jo pontot a tv-knel. Remelem nem fogjak vissza Karcsit. Kicsit koran jott a lehetoseg talan, de ettol meg meg kell ragadni.
15 redwings [2009-05-22 00:27:15]
Én megnéztem a Miranda elleni meccsét az elejétől a végéig.

A véleményemet fenntartom.

Ward az olimpiát az amatőrök között nyerte, és nem a profik között.

Azért kapott ki utoljára gyerekkorában, mert jó a menágere, és kb. akkor kapott utoljára komoly ellenfelet.

Miranda is jócskán túl van már a zeniten. Mirandát a Karesz két usque hat menetben kicsapta volna.

A Ward iskolázottsága meg sem közelíti Sdunek mester minimális elvárásait, sokat kellene fizetnie ahhoz, hogy foglalkozzon vele.

Nagy falat azért lehet, mert van mögötte pénz, és lehet rajta húházni.

Hajrá Karesz, mutasd meg nekik!
14 debrecen [2009-05-22 00:14:34]
A gyerek rendkivul utesallo, gyors, es mi az hogy nincs neki bombaja? Errol egy paran beszelhetnenek. Amugy redwings rohogtem egy jot azon a "nem iskolazott"-on....:-))))) Ki hogy ha Andre nem? Egy szo mint szaz, ez a gyerek meg nagy falat lenne Karcsinak, kulonosen Oaklandban! Viszont beseperne annyi penzt, mint hat masik kutyauton! Aztan mi eri meg az Universumnak.....
13 leibigab [2009-05-21 22:39:04]
zeronill

Ward gyengéje talán az álla lehet, de amúgy egy nagyon komoly játékerőt képvisel.
12 zeronill [2009-05-21 22:26:57]
Köszönöm a bemutatásokat. Kicsit vicces, hogy mindjárt az első két hozzászólás egymással ellentétesen adná az oddsokat... Minden konkrét személyes tapasztalat nélkül valahogy az az érzésem, hogy ebből egy Denis Inkin-féle 50 - 50% esélyekkel bíró meccs lenne.
11 leibigab [2009-05-21 22:26:40]
redwings

Érdekes egy olyan bunyósra azt mondani, hogy nem túl iskolázott, aki amatőrként olimpiát nyert, és kb gyerekkorában kapott ki utoljára:) Ahoz képest nem is rossz:)
10 redwings [2009-05-21 21:54:02]
Még egy megjegyzés:

ha igaz, amit az UNI tévés partnereinek szándékairól cikkeznek, akkor a Karesz (és a manágere) helyében sürgősen elkezdenék keresgélni a szerződés kisbetűs részében, hátha át lehet szerződni valaki máshoz.

Kézenfekvőnek tűnik az Arena és a Sauerland.

Az előbbi ellen szól, hogy némi adócsalási ügyekkel is összefüggésbe hozták, utóbbi ellen csak a főnök iszonyatosan ellenszenves személyisége vethető fel (több mérkőzésen is láttam, hogy tövig rágta a körmét - igaz ugyan, hogy van, aki szerint ez az elkötelezettség és az odaadó buzgalom jele, szerintem inkább orálisan fixált az ürge, de lehet, hogy ez csak egy hülye freudista duma).

Egyszóval, Karesz, odébb kéne állni, ha nem akarsz úgy járni, mint a Madár. Persze az is szép, csak mégse (ahogy a költő mondja: "Csak az a vég, csak azt tudnám feledni!")
9 redwings [2009-05-21 21:38:36]
Megnéztem a Miranda elleni meccsét a profibokszon, szerintem Karesz verheti, ha észnél van.

Ez a Ward gyerek elég jól üt, erős is, de nem túl iskolázott.

Inkább kontrában jó, mint direkt támadásban.

Vigyázni kell vele, mert gyakran tisztátalanul bunyózik, ha kell, akkor fog, ölelget, mélyre viszi a buksiját, viszont közönségszórakoztató a stílusa, már persze annak, aki szereti az amerikai stílust (az amerikaiak többsége ilyen :o).

A 19:0-s mérlege tekintélyt parancsolónak tűnik, de igazán nagy bunyóst még nem vert le.

Ha én lennék a Karesz (meg a manágere), bevállalnám.

Kéne már a 19 mellé egy 1.
8 leibigab [2009-05-21 21:37:00]
zeronill

Ward egy nagyon ügyes, villámgyors bunyós. Nem egy brutális ütőerejű, de gyors, technikás és eddig még nem igazán tudták megszorítani sem. Én inkább rá tippelnék Balzsayval szemben...
7 zeronill [2009-05-21 20:57:29]
Van itt valaki aki be tudná mutatni Andre Wardot? Nyilván az eredményei önmagukért beszélnek, de most annak a véleményére lennék kíváncsi, aki már látta néhány meccsét. Mindezt Karcsihoz viszonyítva. Mik lennének az esélyek?
6 kuti [2009-05-21 20:24:25]
Termeszetes, ha veszitene akkor semmikeppen ne ko-val es ne a merkozes elso feleben!De en bizom a gyozelmeben es nem ugy gondolok erre a lehetosegre,hogy felteni kellene ettol Balzsayt .
5 K.Feri 69 [2009-05-21 19:56:37]
kuti- A vesztéssel is nyerne,ha nem ugy veszit,mint csonttörő,hanem egy esetleges sok menetes csatában,amiben benne van a visszavágó lehetősége. Aki egyszer az USA-ban leszerepel,annak meszeltek.
4 Adam [2009-05-21 19:11:26]
Az MTI olyan színben tünteti fel ezt a dolgot, mintha Goossen egy magyar honlapnak nyilatkozott volna.
Valójában a boxingscene irásából közöltek részleteket.
3 morm [2009-05-21 19:10:45]
El kell ismernem, sok igazság van abban, amit mondasz.
2 kuti [2009-05-21 19:07:57]
Szerintem meg bevallalni,mert egy ilyen merkozessel sokat nyerhet meg akkor is ha veszitene.Erdei nem kell senkinek ellenfelnek mig Clinton Woods meccselhet nagy nevekkel, pedig eltangaltak a nagyok kozul paran.
Ha nem is iden de jovore mindenkeppen nyitni kellene a nagyok fele!!Karesz ne essen abba a hibaba mint Erdei!!
1 morm [2009-05-21 19:00:17]
Ööööö.... Hát ezt inkább el kellene kerülni...
Ward mellesleg olimpiai bajnok is.


Impresszum Levél nekünk Médiaajánlat
www.monokli.com
monokli@monokli.com


SITEMAP XML Küzdelem a spammelők ellen site statistics SG.hu WebTop
Magyar hungaroo.com - A magyar linkjegyzéke Magyar Honlap Linkek Best-Top Statisztika