www.monokli.com
Hírek/Cikkek Interjúk Videók Ranglista Erdei Zsolt Mart Építőipar Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!

Bihari-balhé: Máté Attila kiakadt Varga döntetlenjén

A+A-
2010. febr. 1., hétfő, 18:333573 olvasás - 47 komment


Bihari-balhé: Máté Attila kiakadt Varga döntetlenjén

A BoxingONE Championship szombati döntőjéről már beszámoltunk: a DVSC 8:6 arányban megnyerte a KO Gladiator elleni mérkőzést. Voltak meglepő eredmények, azonban a 60 kilóban megrendezett, és döntetlennel véget ért Varga Miklós – Török János küzdelem a médiában folytatódott.


A könnyúsúlyúak összecsapásán a sámsoni Varga Miklós a győriek képviseletében bokszolt a mindössze 17 éves debreceni Török Jánossal. A papírforma alapján Vargának „behunyt szemmel” is nyernie kellett volna, hiszen a magyar amatőr ökölvívás egyik legnagyobb ászának tekinthető – ötszörös felnőtt magyar bajnok, Európa-bajnoki bronzérmes, olimpiai résztvevő –, míg a fiatal DVSC-s csak most bontogatja a szárnyait, és neves riválisával szemben ő még „csak” egy felnőtt magyar bajnoki ezüstöt tud felmutatni, éppen Vargától kapott ki a decemberi OB döntőjében. A hivatalos végeredmény most viszont döntetlen lett, amit Varga Miklós és edzője, Máté Attila igencsak sértődötten vett tudomásul.
Varga Miklós és Török János

- Miki a magyar bajnokságon sem verte meg jobban Törököt, akkor 12:4 arányban látták jobbnak sportolómat a bírók – kezdte Máté Attila. – Nagyon sajnálom, hogy a debreceni mérkőzésen más szemüveggel nézték a két fiú összecsapását, s döntetlent hirdettek ki. A semleges szlovák bíró 32:16-ra adta Mikinek a meccset, szerintem ez fejezi ki reálisan a találkozó képét. Egy másik döntnöknél is vagy nyolc ponttal volt jobb Miki. Deél Józsefnél héttel maradt alul, nem tudom, mit nézett. Őt egyébként valamelyest megértem, hiszen fia, Szabolcs a debreceni csapat tagja. A legnagyobb csalódás azonban Serfőző Attila bíró teljesítménye volt, eddig azt hittem, ő mindig reálisan pontoz, nem függ senkitől. Ő döntetlennek látta a mérkőzést, de Törököt jelölte meg győztesnek, így jött ki a döntetlen eredmény a Varga-Török összecsapáson. Tény, sportolóm nem volt kirobbanó formában, de simán győzött. Aki vitatja Miki győzelmét, annak ajánlom, nézze meg a meccset, február 3-án, a Sportklubon leadják. Amióta Pakisztánból hazajött, azóta szinte végig betegséggel küszködik. Ha teljesítménye a bírók szerint döntetlent ért, akkor felesleges bevállalnunk a Bocskai-emlékversenyt, hazai pályán nem akarunk megint „leégni”. Mikinek pihenésre van szüksége, a héten mindenképpen elvégeztetünk egy alapos orvosi kivizsgálást, az Európa-bajnokság a fő cél. Dr. Kovács László szövetségi kapitánnyal egyeztetni fogok a továbbiakról. 

Varga MiklósMáté Attila vezetőedző után Európa-bajnoki bronzérmesünk, Varga Miklós is értékelte a Török János elleni BoxingONE Liga mérkőzését.

- Nyertesnek éreztem magam a mérkőzés után – jelentette ki Varga Miklós. – A véleményem ugyanaz, mint az edzőmé, körülbelül akkora különbség volt köztünk Törökkel, mint a kecskeméti ob-döntőben. Akkor simán nyertem, most meg kihoztak egy döntetlent… Én is tudom, nem voltam csúcsformában, de attól még simán győztem. Hogy mit láttak a bírók, az számomra teljesen mindegy, egy ökölvívó érzi, hogy győzött vagy vesztett a ringben. Akkor van baj, ha a versenyző nem érzi, hogy kikapott. Törökön azt láttam, elhitte, hogy valóban döntetlent bokszolt velem… Kétszer annyit ütöttem, kétszer annyit találtam. Azt hiszem, a srác kicsit elszállt magától, de bízom benne, leszáll a magaslóról, ha legközelebb találkozunk. 

A Cívishír megkérdezte a másik felet, azaz a kemény szavakkal illetett Serfőző Attilát, aki szűk egy év kihagyás után a közelmúltban tért vissza a szorítók világába, és akit a „szakma” az egyik legfelkészültebb bokszbírónak tart. 

Serfőző Attila– Máté Attila kirohanásait nem kell komolyan venni. Neki annyira nincs realitásérzéke, hogy ha egy tanítványa kikap, akkor meggyőződése szerint a bírók csaltak, és nyomdafestéket nem tűrő hangnemben pocskondiáz. Így ismeri őt az egész magyar boksztársadalom. Az én lelkiismeretem tiszta, úgy pontoztam, ahogy a fiúk bokszoltak. Megmondom őszintén, engem is meglepett az eredmény, illetve Varga Miklós gyenge teljesítménye, de nálam nem nyerhet meccset valaki csak azért, mert nagyobb név, mint a másik. Máté Attilának azt üzenem, hogy gratuláljon a fiatal Török Jánosnak, mert az úgy tisztességes és sportszerű, és ha szóba akar még állni velem, akkor előbb kérjen bocsánatot! – mondta Serfőző Attila.

A BoxingONE döntőjét 8–6-ra nyerték meg a debreceniek. Az amatőr bajnokság hivatalos weboldala a www.boxingone.hu oldaon érhető el.

forrásanyagok: www.harangiboxing.hu és www.civishir.hu
Értékelje cikkünket: (Eddig 8 szavazat érkezett)

Ez elég gyenge lett... 1 Harmatos kis írás... 2 Adok még egy lehetoséget... 3 Alaposabb munkát várok el... 4 Nem ártana jobban tájékozódni a témával kapcsolatban... 5 Elmegy, bár vannak hiányosságok... 6 Elég jól sikerült... 7 Szépen kidolgozott, korrekt írás... 8 Teljesen belefedkeztem az olvasásba... 9 Ha minden cikk ilyen lenne... :) 10
Adja hozzá a kedvencekhez:

 
Moderálási alapelvek!
Szólj hozzá!!
Név:
E-mail cím:
Regisztráció
Belépés
Regisztráció lépései:
1. Kérem adjon meg egy felhasználói nevet és egy email címet!
2. Kattintson a "Regisztráció" menügombra!
3. Az e-mailben kapott linken keresztül aktiválhatja a regisztrációját!
4. Kattintson a belépés gombra!
Megmondóbox:
BB kódok: [b]félkövér[/b] [u]aláhúzott[/u] [i]dőlt[/i]
Elküld
Frissít
Fordít


Hozzászólások: ( 47 hozzászólás érkezett )
47 Master Coach [2010-02-09 21:51:07]
Már vártam! Bátorkodom a teljes mérkőzés megtekintése után véleményt formálni. Varga Miklósnak toronymagasan meg kellett volna nyernie ezt a mérkőzést. Minden menetben jobb volt. Még a 3.-ban is. Fáradt volt Miki, de nem hulla, mint ahogy azt az édesapja állította. Nem értem Serfőzőt, hogyan adhatta ehhez a döntéshez a nevét!
46 BoxingONE Championship [2010-02-09 21:10:21]
SZAVAZZ!!! Felkerült a VARGA vs. TÖRÖK mérkőzés a www.boxingone.com oldalra - a szavazás is hamarosan indul!
45 Sasi [2010-02-04 22:48:29]
Fater04,

Bár mással vitatkozol, azért írnék erre...

Boxingone-ban a következőképp néz ki a bíráskodás - de ezt kicsit lejjebb egyszer már olvashattad: 2 bírót delegál a hazai, 1-et a vendégcsapat, és 2-t a liga. (Hármat nem hoz a vendégcsapat.)

Ugyanaz a két szlovák bíró, akit most simán "legladiátoroztál", pontozott a DVSC-Prostejov elődöntőn is. (Meg máskor is.) ... akkor ott "prostejovos" bírók voltak, vagy "gladiátoros"? (Külföldiként szerintem viszont ők a két semleges...)

De ezen logika szerint - ha klubokhoz kötöd a bírókat - Deél és Serfőző "DVSC-s bíró"... így lényegében azt is mondod, hogy ha a "DVSC-s bírók" működnek közre egy debrecenit érintő meccsen, akkor nem lesz tisztességes az ítélet. (Remélem rosszul következtettem.)

Mondjuk a furcsa ítéletek az amatőr ökölvívás egyik rákfenéje, amihez szurkolóként hozzászokni nem lehet...
44 Floyd007 [2010-02-04 22:36:52]
Nem hiszem,hogy a személyeskedés elöbbre visz!Senki nem bántotta gyermekedet,csupán arról volt szó,hogy még fejlődnie kell és erre még bőven van ideje!
43 FATER04 [2010-02-04 21:58:35]
IGAZSZÓ figyu a KERTÉSZ meccsét DEÉL vezette, SERFŐZŐ pontozott,meg3-rom gladiátor biró!!! Mégis igylett döntetlen,na erre varjál gombot okoska. SZerintem te nem tudod miket beszélsz.
42 Gobe [2010-02-04 21:15:40]
Ha fel teszitek le fogom pontoztatani egy sved pontozo biroval ö nem lessz elfogult,garantĺlom
41 Floyd007 [2010-02-04 21:11:34]
Az itt az igazi probléma,amit Varga is mondott,hogy elhitte Török,hogy ez a meccs egál szagú volt!Ez pedig nagy hiba,mert szvsz egy öklözőnek,mindig kritikusnak kell lennie önmagával szemben!Mivel a bírok döntetlent hoztak ki és ezt Török elhitte innentől kezdve nincs mi motiválja ezt a fiatal versenyzőt,hiszen már az eddigi edzésmunka is elegendő volt egy többszörös bajnok elleni döntetlenhez!Ezt sok fiatal tehetségünkkel eljátszották és végül elmaradtak az eredmények!Ezen kell legelőször változtatni!Továbbá a szponzoroknak úgy kellene támogatniuk szeretett sportágunkat,hogy azért ellenszolgáltatás(részre hajló bíráskodást)ne várjanak!

Sportbaráti üdvözletem:Kicsi Floyd:D
40 igazszo [2010-02-04 19:17:43]
Öreg
Sajnos ez így volt, és többen is hallottuk. Nekem az fáj, hogy Kertészt egy debreceni többszörös bajnokot beáldozott egy berettyóújfalui Törökért.
39 BoxingONE Championship [2010-02-04 18:54:09]
Kedves hozzászólók!

A bíróküldés a BoxingONE döntőjére is a 2009-es szabályrendszer alapján történt, 2010-től apróbb korrekció várható a gyűjtött tapasztalatok alapján!

Hamarosan tájékoztatunk mindenkit ha fekerültek a mérkőzések az oldalunkra és szeretnénk ha mindenki lepontozná a kérdéses mérkőzéseket és szavazna!

Itt a lehetőség a szabad véleménynyilvánításra - a bajnokság részéről a nagy érdeklődésre való tekintettel 20-20 ezer forint közönségdíjat ajánlunk fel a szavazás győzteseinek!

Részletek hamarosan...
38 Öreg [2010-02-04 18:02:51]
FATER04

Azt gondolom, itt kellen befejetned, három pontozó esetébe is lehet döntetlen, ráadásul, no de nem akarom veled tovább folytatni ezt a beszélgetést, hisz nem veszed észre, hogy igzán nem szeretném a dolgokat élezni, hisz mivel beszéltem Attilával pontosan tudom, hogy hányan pontoztak, ki volt a zsüriben stb. Szerettem volna egy kicsit elvenni az élét, de te nem engeded, szerintem, te egy szülő vagy, aki csak a fiát nézi, azontúl semmit nem lát. Kijelenthetem bátran, nálad biztossan jobban értek hozzá, mármint a bokszhoz. De nem fogod elérni, hogy egy bokszolót is megbántsak, pedig szeretnéd, a sok felesleges okoskodással, VÁGOD!!!!!!!!!!!!!!!!
37 FATER04 [2010-02-04 16:40:43]
ÖREG Hogyha hárman pontoznak nehezen letvolna döntetlen!!!!!!!!!!! Igaz teértessz a boxhoz, vágod? Egyébként itmár mindenki okos,a lényeg pedig szerintem az hogy nagyonjó meccsek voltak!!!!!!!!!!!!!! Gratulálok minden ökölvívónak,rendezőnek,szervezőnek!!!
36 Öreg [2010-02-04 16:10:36]
Hát ezt szerettem volna érzékeltetni:::)))))
35 Sasi [2010-02-04 16:07:47]

Semleges bírói kar: ha jól figyeltem két debreceni, egy győri (vagy soproni?) és két szlovák... a zsűri elnöke meg gondolom debreceni volt, mert például Deél Szabolcsnak elég hangosan szurkolt :) vagy :(
34 Öreg [2010-02-04 16:04:30]
A semleges bírói karról annyit, hogy hiába volt papíron három győri, a valóságban, mindig kettő-kettő volt, hisz egy mérkőzést vezetett. Bár azt senki nem írta le, hogy hárman, vagy négyen pontoztak.
33 Öreg [2010-02-04 15:59:21]
igazszo

Én ezt meg se hallottam, tudod nekem mára az amatőr ökölvívás az életem meghatározója lett, nagyon fontos nekem a becsület, mert ezek a gyerekek és vezetők szívből csinálják. Szabó Sándor sok pénzt tesz bele a csapatba, és ez igzán tiszteletre méltó. Lehet, hogy szeretne egy pici előnyt kicsikarni csapata javára, de ezt vele a csapatának szeretete mondatja, és ezt egy bírónak sem szabad meghallani, pláne figyelembe venni. Nagyon hozzám nőttek az amatőr bokszolók és edzők-vezetők, debrecentől-szombathelyig, nagykanizsától-salgótarjánig, és elmondhatom, nagyon ismerem is őket, ezért is szóltam hozzá, de ez nem jelent nekem mást, mint hogy még jobban szeressem őket, és küzdjek azok ellen, akik beleronditanak, légyen az bárki. Sándort ezért, nem tudom hibáztatni, más a helyzet azzal, aki ezt meghallgatta és magáévá tette. S mindennek ellenére, hogy nem tetszenek ezek az itéletek, továbbra is szeretettel gondolok Serfőző Attilára, telefonon beszéltem vele, és elmondtam neki is a kételyeimet, de a barátodnak el kell mondanod, másként nem vagy őszinte barát. Deélel más a helyzet, Ö olyat tett, amit a jó erkölcs nem enged, saját fiának a mérkőzését vezette, rá sem tudok haragudni, csak nagyon, de nagyon fura.
32 Sasi [2010-02-04 15:55:50]
Sajnos tényleg csak a 2. menet lett leadva, mert az volt a leglátványosabb. Örülök viszont, hogy a teljes három menet látható lesz, mert végleg eloszlat minden vitát. Varga nálam vitathatatlanul nyert. A második menetben hatalmas volt a különbség... aki szerint Török az első és az utolsó menetben annyival jobb volt, hogy egalizálta a meccset, az szerintem szemellenzővel nézte a meccset. Amúgy visszanézve a jegyzeteimet, az első menet simán megvolt Vargának, a harmadik is, csak szorosabban. A másodikat mindenki látta, aki akarta. Persze teljesen mindegy, úgyis hamarosan az egész is látható lesz....

Azt viszont nem tudom, hogy Serfőző Attila - még ha döntetlenre pontozott is - mi alapján húzta alá Török nevét?! Segédpontok, aktivitás... Varga irányította a mérkőzést, ő ütött többet! Szóval kicsit érthetetlen.

Máskülönben azt vettem észre, hogy a Varga meccs után szépen berágtak egymásra a pontozók is. Serfőzőék elvitték a Varga-Török meccset, erre a Kertész-Nyéki összecsapás lett úgy döntetlen, hogy nem volt az. (Kertész nyert.)

A vicc az volt, hogy az utolsó meccs előtt (Szabó-Móna) rendesen pontozva is hasonló lett volna az állás...

Így viszont láttam hét mérkőzést, amiknek az eredményeiből 2-vel tudtam azonosulni (57 és 81 kg), egyben nem tudtam állást foglalni magamban (69 kg), és négy olyan van, amit máshogy láttam a helyszínen, mint a bírók, igaz fotózás közben, a tévedés jogát megtartva... ebből ebből kettőnél (60 és 75 kg) volt akkora különbség a két bokszoló között, hogy sokat nem szabadna beszélni az egészről.

Ugyanakkor nem tudom, hogy mit tehet még a BoxingONE... tény, hogy egész szezonban nem volt annyi vitás eset, mint szombaton. Jó volt a semleges bírói kar, azonban Debrecenben mindez odalett, mert két pontozó így is képes döntetlent csinálni egy egyértelmű meccsből.
31 igazszo [2010-02-04 15:04:15]
Debreceni vagyok, de el kell ismernem Szabó Sándor úr egy igazi jós. Többen hallottuk a szorító mellet Kalucza meccse után, hogy " A Török és a Kertész meccs döntetlen legyen" -mondta Deél és Serfőző bíró uraknak.
Az igazságtalan jóslat bevállt... sajnálom is miatta Kertészt.
30 Kenvel [2010-02-04 12:13:12]
Köszönjük! Ha lehetséges, akkor kommentálás nélkül kérnénk a meccset!
29 gladiator [2010-02-04 11:19:30]
Uraim a mérkőzés látható lesz, várható jövő hét közepén, teljes 3 menetbe,
közönség örömére. Megírjuk hol mikor...
28 Öreg [2010-02-04 11:06:58]
Ubul
Nem ártana, ha elolvasnád az hozzászólásom teljesen, amúgy ezen nem vitatkozom. Azt, hogy értek e hozzá vagy nem, az nem kérdés, és nem is állítás. De leírtam, ennek a mérkőzésnek a szabályok szerint nem lett volna szabad megtörténnie, de hát mondom, olvasd el, amit írtam.
27 Ubul [2010-02-04 10:53:42]
Öreg Úr!
Mi jogon bíráskodik Ön anélkül, hogy látta volna a teljes 3 menetet. Úgy gondolom, hogy a meccs 3, ISMÉTLEM 3 menetből áll!!!!!! Másrészt pedig abban az egy menetben, amit leadtak igencsak jó néhányszor kapott Varga, amikor is a kommentátor csodálatos módon elfejejtett kommentálni! Ebben azt gondolom, ha Ön annyira ért az ökölvíváshoz, és az ön szavaival élve "kiméletlenül őszintének" kell lennie, akkor egyet érthetünk!
26 Öreg [2010-02-04 09:47:34]
FATER04
Még egyszer elmondom, tisztelem a véleményed, de vajon, kapott e tiszteletet a BoxingONE és az ökölvívó sport? Hogyan lehetséges az, hogy úgy biráskodtak hazai bírók, hogy erről a bíró bizottság elnöke nem is tud, ki delegálta a hazai bírókat, mert akik tehetnék, nem is tudnak róla.
Hogy bíráskodhat apa, a fiának?
Ezt érdemli az az ember, aki életre keltette ezt a csapatbajnokságot?
Így kell meg köszönni neki a lehetőséget, a kezdeményezért?
Ugyan már, ezt te sem gondolhatod komolyan. Vagy azt gondolod, hogy ezek az eredmények segítik a fejlődést? Ezzel az erővel bár ki lehet bajnok, csak jó helyen kell mérkőznie. Sajnálom, már így is többet mondtam mit szerettem volna, de sajnálom azokat is, akik ezen ténykedésnek szenvedő áldozatai. Részemről egy hatalmas tanulsággal lezárom ezt a dolgot, de a tanulságot magamra nézve tartom kötelezőnek, el kell felejtenem a barátságot, és kiméletlenül őszintének kell legyek a jövőben, mert máskülömben semmit sem ér az egész. Továbbra is kedvelem az ökölvívókat, egyetlen egy debreceni gyerek sem érezheti azt, hogy kevésbé kedvelném, Deél Pistát és Szabó Sándort is tisztelem a továbbiakban is, de nem tiszetelem többé azokat a bírókat, akik ezeket az eredményeket produkálták. Most mondhat rám is Serföző Attila amit akar, de bíróként most hibázott, igaz, magán emberként viszont továbbra is egy kis csoda számomra, mint költő fantasztikus, így pont őt nem is értem. A végere meg egy tanulság, sokkal jobban jártak volna a bírók, ha betartják a szabályokat, és nem engedik Varga Miklóst bokszolni, mivel a szabály kimondja: csak frissen borotválva lehet a ringbe lépni, szakálal nem. Akkor is füstölgött volna Máté Attila, de halkabban és magát okolva, ám akkor nincs ez a vitára okot adó döntetlen..
25 borisz [2010-02-04 09:12:06]
Ennyi balhé után nem ártana a szervezőknek is állástfoglalni, bár sztem már így is elkéstek.
24 BoxingONE Championship [2010-02-04 09:03:09]
1 vendég, 2 hazai és 2 semleges (szlovák) bíráskodott a döntőben!
23 Floyd007 [2010-02-03 22:58:57]
Illetve a döntetlen rá nézve volt hízelgő!
22 Floyd007 [2010-02-03 22:57:39]
Bejött amit már látatlanban is leírtam!Nagy a különbség a két fiú közt!Szerintem Móna sem nyert!
21 FATER04 [2010-02-03 20:33:00]
ÖREG ez nem csoda ez valóság volt!!!!!! Azért elmondom neked a döntetlenek nem a Debreceni bírókon mulottak,hanem a GYőrieken!!!!! Ezért adtak csak egy egy menetet belőllük. Megjegyzem a GYőriek hoztak három birót ha nem tudnád.
20 Öreg [2010-02-03 19:40:30]
FATER04
Hiszek neked, de nem láttam az elsőt sem, és azt hiszem, már jeleztem csodák azért nincsenek, bár hiszünk benne, és várjuk. Ezt bizonyítja a Móna meccse amit végig adtak.
Egyet azért had jegyezzek meg, minden döntetlen a két Debreceni bírón múlott, szóval ennyit erről.
19 FATER04 [2010-02-03 19:35:25]
ÖREG te nem láttad a harmadik menetet ahol Miki sztinte hullavolt látom nem merték azt leadni máslenne avéleményed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ezek szerint nem ismered akét ökölvívót. Akomentátort haza beszélt!!!!!!!!!!!!!! Mikor Török talált nem hugatott!!!!!!!!!
18 Öreg [2010-02-03 19:03:11]
Azt gondolom, Máté Attila jogosan méltatlankodik, kár, hogy csak egy menetet láthattunk, de nem hiszem, ismerve a két ökölvívót, hogy meg tudta szorítani Vargát Török.
17 Öreg [2010-02-03 18:41:49]
Ok nézem, csak a teletex mást ír.
16 Suspect Zero [2010-02-03 18:29:50]
Frankón most lesz!
15 Öreg [2010-02-03 18:02:18]
Én 23-45-ről tudok.
14 Suspect Zero [2010-02-03 17:19:45]
Ma 18:45-től a SportKlubon.
13 Öreg [2010-02-02 19:45:42]
Attila.
A két klub viszonyának ehhez semmi köze. A mérkőzés eredményének jogosságáról, nem tudok állást foglalni amig a mérkőzést nem látom, de ma beszéltem Tóth Janival, aki elmondta, hogy első körben felajánlották Varga szereplését a Debrecenieknek, akik megköszönték, és nem kérték, hisz nem gondolták, hogy a Gladiátorral fognak küzdeni a döntőben. Szóval nincs harc közöttük, tudtommal.
Természetesen ez Sámsoni vélemény, de nem hinném, hogy ebben nem mondanák a valóságot. Ami a mérkőzéseket illeti, meg fogom nézni mert érdekel, bár nem hiszem, hogy bárkinek is segítek haragudni véleményemmel. Az ok, kedvelem, mindkét klub versenyzőit vezetőit, és nekem, nagyon tetszik a Győri kezdeményezés, ami mára már komoly rangot jelent. Nem látom értelmét a magam részéről, hogy útolag okoskodjak. A mérkőzés eredménye, természetesen engem is meglepett, hisz az OB-n ott voltam, és egy hónap alatt ekkora fejlődés, az maga a csoda, de higgyünk a csodában, az olyan jó.
12 FATER04 [2010-02-02 13:23:30]
ZOLTI ha ottvoltál és láttad a mérkőzést amit kétlek,akor nem irnál ilyen baromságot. Evel az erővel irhatnám azt hogy a Török vigyázott Mikire! Deaz nem lenne igaz, a döntetlen az igen jó döntésvolt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ezért a biróknak csak gratulálni tudok!!! Ilyen birókra lenne még szükség, akik válalják amit látnak, azt pontozzák, és nem csalással vádolni!!!! Gratulálok a két nagyszerű versenyzőnek!!!!! csak igytovább TÖRÖK leszel te még sokkal jobb is MIKINÉL!!!!!!!!!
11 seres [2010-02-02 12:25:39]
Ezek szerint rosszul emlékeztem. A küzdőtéren láttam a képeken, hogy milyen tömeg volt a mérkőzésen. Gratulálok a rendezőknek, és a boxingone kitalálójának.
10 beze [2010-02-02 10:31:20]
Nem volt fenn banner, tudnék róla, ha valaki levette volna.
9 seres [2010-02-02 09:35:52]
Úgy érzem, nem felhőtlen a viszony a két klub között. Először a DVSC bannere tűnt el a harangi oldalról, majd Varga Miki a Győrt erősíti a Debrecennel szemben. És nem ez volt az első balhé kettejük között. Pedig mindketten sokat tettek azért, hogy Kelet-Magyarország ilyen meghatározó része a sportunknak. Mondjuk DVSC oldalról ritkábban éri támadás a Harangi BC-t. Tessék kibékülni!
8 Ubul [2010-02-02 07:41:08]
Egyszerűen csak el kellene ismerni, hogy Török rohamosan fejlődik! Kedves Máté Attila és Varga Miklós úgy érzem, ezután a meccs után kijelenthetem, hogy megérkezett egy ellenfél!!!Mindenki számára ott a lehetőség szerdán este, hogy megnézhesse hogyan is boxolt a fiatal Török János!

Gratulálok Töröknek! Csak így tovább!
7 Zolti [2010-02-01 23:09:16]
Amikor viszont igaza van Máté Attilának, akkor el kellene ismerni. Ott voltam, láttam mérkőzést. Nem volt még csak szoros sem. Varga még vigyázott is Törökre, nehogy kiüsse. Ha csak döntetlenre pontozott Serfőző, akkor sincs helye csalóknak az ökölvívásban!

Móna Imre dettó! Úgy megverte ez az Szabó Laci gyerek, hogy csak nyekkent. Az edzője még jó hangosan fel is szólt a második menetben, hogy ne üsse ki, mert szükség van Mónára a Bocskain!

Törökököt döntetlenre hozni csak csalás volt, Mónát megmenteni meg orbitális szemétség. A közönség sikítozott a röhögéstől!
6 Buzát [2010-02-01 22:49:28]
Pedig elhiheted! Egyszerűen nem vette kellően komolyan a mérkőzést!!! Előfordult ez már mással is! Méltósággal kell viselni az eredményt! Tovább kell lépnie! Ennyi!
5 Floyd007 [2010-02-01 22:24:23]
Nehogy már valaki elhigyje,hogy ez a kisfiu megszorította Vargát!!!Nekem Móna döntetlenje is gyanůs!
4 Gobe [2010-02-01 22:17:43]
Teljes mertekben igaza van Serfözö urnak Mate tanitvanyok mindig csalassal kapnak ki,mast sem lehet olvasni.
3 Sasi [2010-02-01 20:26:31]
Most már én is várom az összefoglalót, mert nekem úgy tűnt, nem volt vitás, hogy Varga jobb volt...
2 boxing doctor [2010-02-01 20:03:04]
török jancsi job volt 3-4 talalatal latam a mecset.
1 Master Coach [2010-02-01 19:21:12]
Meglepett a döntetlen. Kíváncsian várom a tévés közvetítést, hogy kinek van igaza!


Impresszum Levél nekünk Médiaajánlat
www.monokli.com
monokli@monokli.com


SITEMAP XML Küzdelem a spammelők ellen site statistics SG.hu WebTop
Magyar hungaroo.com - A magyar linkjegyzéke Magyar Honlap Linkek Best-Top Statisztika