www.monokli.com
Hírek/Cikkek Interjúk Videók Ranglista Erdei Zsolt Mart Építőipar Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!

Büntetés! Floyd megbosszulta a durva fejelést

A+A-
2011. szept. 18., vasárnap, 07:0213100 olvasás - 46 komment


Büntetés! Floyd megbosszulta a durva fejelést

Legyen ez a mérkőzés mindenki számára intelem; a profi ökölvívásban az első és az utolsó menetek előtt van „pacsika” és esetleg „ölelkezés” - a küzdelem ideje alatt, a végső gongszó elhangzásáig soha. Barátkozni csak a meccs után lehet, amit most Victor Ortiz valószínűleg élete végéig megtanult.


Sokan várták a Las Vegas-i váltósúlyú WBC vb-meccset a boksz világában, hiszen Floyd Mayweather Jr (42 győzelem – 0 vereség) korszakos egyéniség, akinek a ringbe lépése – pláne, hogy nagyon ritkán láthatjuk – mindig a sportág egyik ünnepének számít. Mostani ellenfele a fiatal mexikói származású amerikai bunyós, a címvédő Victor Ortiz volt, akinek a meccs előtt ugyan nem sok esélyt adtak a szakértők, ám mivel elég gyors, erős és fordított alapállású, izgalmas összecsapásra volt kilátás.

Az első menet igazolta ezeket az elvárásokat, hiszen Ortiz is többször eltalálta a világsztárt, ám nem sok kárt tette benne, de persze „Money” sem maradt adós. A második körben Floyd már viszonylag nagy fölényben bokszolt, a harmadikban szokásához híven iskolázott.

Ortiz a negyedik menetben rákapcsolt, és többször eltalálta ellenfelét. Floyd lefogta a világelsőt, aki nem bírt az idegeivel, és csúnyán, szándékosan belefejelt ellenfele arcába.
Mayweather-Ortiz

Joe Cortez mérkőzésvezető pontot vont a magáról megfeledkezett Ortizról, aki nem győzött bocsánatot kérni Mayweathertől, még egy „csók” is elcsattant. Ám Floyd megunta a barátkozást, és miközben Cortez még a supervisorral diskurált, egy bal-jobb kombinációval padlóra küldte a címvédőt, akit kiszámolt a bíró (KO).

Ezzel az igen furcsa esettel fejeződött be a mérkőzést, amely ráadásul nem igazán egyértelmű történet, hiszen nem tudni, hogy Joe Cortez újraindította-e a küzdelmet. Mert ha nem, akkor állj utáni ütés történt, és Mayweathert le kellett volna léptetni. Igazság szerint Cortez tett egy félreérthető mozdulatot (amit esetleg lehetett az újraindításnak értelmezni), de „boksz” vezényszót nem lehetett hallani. 

A jelenet itt nézhetó meg - videó >>>

Az HBO munkatársai, élén Larry Merchant-tal is ezt próbálták kideríteni, de amikor Floyd-ot erről kérdezte az ősz hajú riporter, az ökölvívó sűrű „anyázások” kíséretében elhagyta a ringet.

Valószínűleg ez az eset Joe Cortez pályafutásába kerülhet.

Floyd Mayweather Jr. tehát továbbra is veretlen, és van egy újabb WBC öve váltósúlyban. Reméljük, hogy a beígért Manny Pacquiao mérkőzés legkésőbb jövő tavasszal tényleg megvalósul, hiszen a rajongók már évek óta várják a két korszakos világsztár összecsapását.

A teljes mérkőzés - videó >>>
Értékelje cikkünket: (Eddig 12 szavazat érkezett)

Ez elég gyenge lett... 1 Harmatos kis írás... 2 Adok még egy lehetoséget... 3 Alaposabb munkát várok el... 4 Nem ártana jobban tájékozódni a témával kapcsolatban... 5 Elmegy, bár vannak hiányosságok... 6 Elég jól sikerült... 7 Szépen kidolgozott, korrekt írás... 8 Teljesen belefedkeztem az olvasásba... 9 Ha minden cikk ilyen lenne... :) 10
Adja hozzá a kedvencekhez:

 
Moderálási alapelvek!
Szólj hozzá!!
Név:
E-mail cím:
Regisztráció
Belépés
Regisztráció lépései:
1. Kérem adjon meg egy felhasználói nevet és egy email címet!
2. Kattintson a "Regisztráció" menügombra!
3. Az e-mailben kapott linken keresztül aktiválhatja a regisztrációját!
4. Kattintson a belépés gombra!
Megmondóbox:
BB kódok: [b]félkövér[/b] [u]aláhúzott[/u] [i]dőlt[/i]
Elküld
Frissít
Fordít


Hozzászólások: ( 46 hozzászólás érkezett )
46 Cukorka [2011-09-27 22:18:04]
Ivetka barátom, régen jártál errefelé! Örülök, hogy ismét írsz! Minden rendben Veled?
Ortiz idoklását én sem ismerem, írd meg nekünk, légy szíves!
Cukorka
45 Den [2011-09-27 10:21:22]
Ivetka tedd légyszíves közkinccsé, mert lemaradtam Ortiz nyilatkozatáról!
44 ivetka [2011-09-26 22:23:54]
Mayweather nagy formatumu bunyos,de Ortiz elmondta miert fejelt...
43 Den [2011-09-21 14:47:13]
Azt hiszitek, hogy kibeszéltük a sosem látott szituációt? Némelyik kérdésre egyáltalán nem kaptunk választ és nem is fogunk!

Alapkérdések:

Egy ökölvívó hogyan jöhet ahhoz, hogy a fejét szándékosan, mint támadó eszközt használja?
Ortiz szerint Cortez továbbengedte a meccset, vagy nem?

///Saját magamból kiindulva kivonnám magam a kűzdelemből, amíg a bíró figyelme másfelé irányul! A másik, hogy mivel az ökölvívásnál, mint sportágnál is bizonyos """lelki, viselkedési, fizikai stb""" hozzáállást kell felvenni, ezért engem is nagyon idegesít, ha ebből ki akarnak zökkenteni! Ezért ütötte ki May Ortizt. Veder nem hagyta magát, hogy a koncentrációjából eltérítse Ortiz az ölelkezésével. Rendkívül zavaró, amikor nem boxolni akar az egyik fél, hanem bármi mást csinál!
May mit gondol vajon arról, hogy a bíró háttal állt a kiütésnél, mit gondol arról, hogy Ortiz már megkapta a bűntetését és eleve sokkal jobban állt minden téren a mérkőzés ezen szakaszában? Akkor miért ütött, amikor Cortez és Ortiz is nem az ökölvívással volt elfoglalva.... A sportszerűségről mondhatna néhány szót May, mert a mennybe mehetett volna egy szabályos KO győzelemmel, de így rajta marad mindig a negatív jelzés.

Cortez hogyan gondolta, hogy tovább engedi a meccset miközben a supervisorral beszél úgy, hogy nem látja a történéseket? Egyáltalán amíg fontos egyeztetni valója volt, miért nem terelte be a 2 versenyzőt e semleges sarkokba?

A fejelésért még magabiztosan ítélkezett és teljesen jól Joe bácsi, de attól kezdve
jobb lett volna, ha bent sincs.

A fejelés után May bevadult- elszakadt a cérna benne-, nem akarta elfogadni Ortiz bocsánatkérését semmiképp, csak boxolni akart, semmi mást, Cortez munkája nélkülözhetetlenné vált, de ő háttal állt a történéseknek ami azt eredményezte, hogy az egyik ökölvívó a már kirótt bűntetésén felül elvesztette a kontrollt saját maga felett és ez természetellenes viselkedéssé fajult- Ortizra gondolok! May viszont duplán megkaphatja az év "nem vagyok sportszerű" díját!

Ha engem megkérdeznek, ki hibázott a legnagyobbat, akkor a sorrend:

1- Cortez- tovább....
2- Cortez- háttal.....
3- Ortiz- fejelés....
4- Ortiz- teljesen kizökkent: ölelkezés- puszi- kesztyűkézfogás erőltetése hatodszor. Maynek is elgurult a gyógyszere...
5- Ortiz és May is hátraléphetett volna, amíg a bíró másfelé figyel....

Lejátszatnám mégegyszer a meccset, az elsőt nem értékelhetőnek nyilvánítanám, Cortezt eltíltanám örökre, a 2 ökölvívónak kötelező fejmosást és sportszerűtlenségért 1- 1 millió dolláros bűntetést rónék ki rájuk, mert lejáratják a sportot.
42 Cukorka [2011-09-21 11:47:15]
Igen Iron, bennem is ez a válasz ért, mint egyetlen elfogadható (?....) magyarázat......
41 Iron [2011-09-21 11:18:29]
Szerintem a második felvetésedre, a válasz az a kb. 2-2,5 millió USD amit Ortiz kapott a meccsért. Szerintem még sohasem kapott ennyi pénzt egy meccsért és valszeg soha nem is fog. Ebből a pénzből azért el lehet éldegélni meg bokszolgatni, még ha nem is olyan szinten Mayweather, aki minden hónapban vesz egy új Bentleyt.
40 Cukorka [2011-09-21 10:35:20]
Ortiz nem hitte el, hogy valaki ennyire köcsög legyen! Szerintem ő azt hitte, hogy az első ütés véletlenül csattant el (hogy t.i. Floyd azt hitte, hogy már megy a meccs, pedig még nem ment), és várt a bíróra, hogy rászóljon. Azt nem feltételezte, hogy ez után, hogy az ellenfele LÁTJA, hogy ő még azt hiszi, hogy nem megy a meccs, mégegyszer megüti!! Ilyet épeszű ember nem feltételez, és egy sportember meg nem tesz (már amit Mélyvödör tett).

MÁS: én meg azt nem értem, mit jópofizott összevissza a vége után, a sarokban ülve Ortiz, amikor Floyd odament hozzá. Fülig ért a szája, még akkor sem tudta, hogy nyalja a seggét annak a köcsögnek! Erre már tényleg nem értem, mi szükség volt......
39 debrecen [2011-09-21 06:17:40]
Ha jobban megnezitek a visszajatszast, nekem ugy tunt hogy Ortiz kitudta volna vedeni a masodik utest, de mintha NEM AKARTA VOLNA........ A masik dolog ami meg feltunt az, hogy szerintem feltudott volna allni a gyerek, de valamiert nem akart! A leutese pillanataban mintha a birora nezett volna segelykeroen felemelt kezzel. Aztan ez csak az en latomasom lenne? Egyebkent Floydot egy gyuloletes bekepzelt kocsognek tartom, de azt oda kell adni neki hogy a boxa az zsenialis!
38 zee1978 [2011-09-21 04:19:18]
Cukorka 100% osztom a velemenyed!
37 zee1978 [2011-09-21 04:15:46]
Nem az volt a baj,hogy pacsizot,hanem az hogy utana
Cortezre figyelt.
36 zee1978 [2011-09-21 04:12:22]
Lotar187

"Nem olyan biztos , hogy 10-10x megverné ...."

de 10-9x bisztosan.:)
35 zorro [2011-09-19 21:26:35]
Tisztelt öreg, és totoedzo kíváncsi vagyok a véleményetekre!
Exe, neked mi bajod van Erdeivel, egyszerűen nem értelek, világklasszis ökölvívó olyan technikai repertoárral ami a legnagyobbaknak van, igaz börtönben nem ült, és nem kurva anyázza le, meg nem fojtogatja az ellenfeleit, az sem véletlen, hogy a legnagyobbak nem boxoltak vele soha, nincs benne akkora lóvé az is igaz, de azt is mondják biztos nekik, hogy apukám kis lóvéért még ki is kaphatsz, úgyhogy hagyd a gyereket! Én nem foglak anyázni meg semmi, soha nem is tettelek, de mitől van ilyen Erdei fóbiád, mitől? A Kokó az egy megosztó személyiség az igaz, nagyon szerettem a bunyóját de egy csibészes, gizda csávó, az Erdei nem az, olyan ember amilyen sokunk közül ritka, és nagyon tud boxolni! Egyébként amit Ortiz benézett, abból Zsolti csak az elsőt kajálta volna meg a másodikat már nem, ez tuti hidd el!
Ez a Méjvödör pedig ezzel a cselekedetével is bizonyította milyen ember, nyilvánosan anyázik az apjával, fojtogatja az ellenfelét. Roy Jonesnak volt szüksége ilyenre, Alinak volt? Nem, ők úgy ütötték le az ellenfelet, hogy az ereje és figyelme teljében volt, ez egy kocsmai, undorító jelenet volt, bármit vaker itt, és akárhol bármilyen boxpápa!
34 atyauristen [2011-09-19 19:31:10]
Cortez tenyleg jelt adott a folytatasra, de az ora allt!! Elfelejtette a time in-t. Ezek szerint az utesek illegalisak voltak, ennek No contestnek kellene lenni.
33 dupla [2011-09-19 14:06:38]
EZ nem egy ölelkezünk reggelig vetélkedö,hanem egy kö kemény bunyó.
Hányszor szeretet volna Ortiz ölelkezni?a csunya szabálytalansága után.
IGY JÁRT!!!
PAPP LÁSZÓ MONDTA MINDEGY HOGY HOGY DE GYÖZTESEN HAGY EL A RINGET!
32 Cukorka [2011-09-18 23:44:19]
Hát, ez szomorú, nagyon szomorú.... Ezen a meccsen csak a 3 főszereplő viselkedett elfogadhatatlanul, Ortiz, Mayweather és Cortez.... Nem is tudom, melyik volt a legszánalmasabb..... innen már nincs lejjebb, esetleg ha fegyverrel mennek be a ringbe, és nincs bíró..........
31 Kica [2011-09-18 19:32:44]
Egyértelműen újraindította, csak nem elég határozottan. Olyan öregesen és figyelmetlenül. Rutinosan, megszokásból. A pillanatnyi szituáció sem indokolta, hogy tovább álljon a mérkőzés. Ilyen szintű és jelentőségű meccs vezetésére már nem alkalmas az öreg Cortez.
30 csiszi [2011-09-18 18:15:39]
Remélem Erdei is látta a meccset és elgondolkodik rajta.
29 okoska [2011-09-18 18:12:08]
Ortiz és Floyd is gusztustalan dolgot csinált,csak az a a kérdés,hogy az utóbbi években nagyokat hibázó Corteznek meddig adnak ilyen meccseket.......Sajna ő már túl lassú ehhez az iramhoz.
28 Simonka [2011-09-18 18:12:01]
Erdei Zsolt jutott eszembe Ortizról. Nehogy egyszer Madár is így járjon a nagy ölelkezések közepette.
27 Szepesi Imre [2011-09-18 18:06:54]
gyerekek gyerekek én is Floyd-nak szurkoltam és én sem ilyen végkimenetelre számítottam de nem akkor sem ő volt a hülye hanem a köcsög fasszopó bíró remélem soha többé nem engedik hogy meccset vezessen mert ez szánalmas!!!!! nem volt egyértelmű hogy mit is akar és oda sem figyelt Ortiz-ékra szar szemét bunkó és azt is összeverném aki bírói licencet adott neki........áh csak felhúzom magam........
26 Shaham [2011-09-18 17:00:22]
Ortiz szabálytalan volt, May meg sportszerűtlen... A bíró továbbengedte, Ortiz tökölt és már 3szorra akart ölelkezni, puszilkodni, May idegbeteg volt és "bosszút állt". Ortiz mentálisan nem volt rendben, May meg csak a győzelemre koncentrált.

Aki NEM LÁTTA hogy Cortez továbbengedi, nézze meg EZT A VIDEÓT ITTEN E:
http://www.youtube.com/watch?v=0SOTR2OppzU

25 jicsini [2011-09-18 16:43:04]
Méjvödör morálisan mélygödörben van. A meccs előtt Ortiz nem adott vérmintát a dopping teszthez, lehet, hogy ezért büntetett?
Viccet félre téve, akárhányszor megnézem, én nem látom a "félreérthető mozdulatot" Corteztől, tehát a meccs állt! Ortiz fejelése is szabálytalan- Qrvára- de azért van különbség egy akció alatti szándékos fejelés, ami sérülést nem okozott, és a fejelő MEGKAPTA ÉRTE A BÜNTETÉSÉT, és az között, hogy valaki a leállított küzdelem alatt, kvázi MECCSEN KÍVÜL kiüti a bocsánatot kérő ellenfelét. Ezekszerint ha valaki méjvödörrel bokszol, az védekezzen mondjuk a szünetben, vagy az öltözőben is?
24 underdog [2011-09-18 14:54:12]
Istenem, nehogy már May hibája legyen, mert leütötte! Miért nem védte magát csókolgatás helyett? Gerinctelen lenne May? Nem őt fejelték meg, és okoztak neki szándékos, az ökölvívástól filozófiájától idegen módon sérülést? Álljon már meg a menet! Nem csókcsata volt Las Vegasban, hanem ökölcsata!
23 Lotar187 [2011-09-18 13:10:27]
Bocs , csak nem akarta elküldeni . ( PS3-ról netezek )
22 Lotar187 [2011-09-18 13:09:02]
Átszerkesztettem , hogy ne ugyanaz a hsz. legyen 5x . Bocs még1x .
21 Lotar187 [2011-09-18 13:09:02]
Azért kimutatta MAYWEATHER a foga fehérjét : majdnem leütötte az öreget -meccs utáni riport .
20 Lotar187 [2011-09-18 13:09:01]
CORTEZ -t is megbüntetném.
19 Lotar187 [2011-09-18 13:09:00]
Nem olyan biztos , hogy 10-10x megverné ....
18 Lotar187 [2011-09-18 13:09:00]
1
17 Lotar187 [2011-09-18 13:08:59]
Nagyon várom , hogy MAYWEATHER megkapja amit ( -nagyon- NEM ! ) akar : PACMAN -t ! Remélem vagy 7-8 meneten keresztül bucira verik a fejét , majd egy álltörô PACMAN -ütés elszédíti . Megérdemelné .
Szabályok ide vagy oda ( gondolok itt a : Mindig-minden körülmények között védd magad ! -ra vagyis "Protect yourself at all time" -ra ) , ez amit ez a "mélyvödör" csinált , teljesen SPORTSZERŰTLEN . - Ja és mellesleg szabályos sem volt ! BOX vezényszó SEM volt , se más . A legdurvább viszont az , ahogy CORTEZ "barátunk" lemaradt róla , és -hibáját elkendőzve !- kiszámolta ORTIZ-t . Gratula .
Tegyük fel , hogy ha lett volna vmi , amivel jelzi , hogy MEHET , akkor meg miért a Supervisor-ral dumál ?!
És nemrég választották "Hall of Fame" -nek ....
Meghálálta .
Ortiz is buta volt , mert vagy 10x kért bocsánatot : megölelte , megpuszilta , meghajolt előtte + stb., majd a bírótól is elnézést kért . Ez OK , csak miután megintették -levonták az 1 pontot -, azzal le kellett volna tudnia . Nem ezt tette , ráfizetett .
16 Lotar187 [2011-09-18 13:08:59]
Nagyon várom , hogy MAYWEATHER megkapja amit ( -nagyon- NEM ! ) akar : PACMAN -t ! Remélem vagy 7-8 meneten keresztül bucira verik a fejét , majd egy álltörô PACMAN -ütés elszédíti . Megérdemelné .
Szabályok ide vagy oda ( gondolok itt a : Mindig-minden körülmények között védd magad ! -ra vagyis "Protect yourself at all time" -ra ) , ez amit ez a "mélyvödör" csinált , teljesen SPORTSZERŰTLEN . - Ja és mellesleg szabályos sem volt ! BOX vezényszó SEM volt , se más . A legdurvább viszont az , ahogy CORTEZ "barátunk" lemaradt róla , és -hibáját elkendőzve !- kiszámolta ORTIZ-t . Gratula .
Tegyük fel , hogy ha lett volna vmi , amivel jelzi , hogy MEHET , akkor meg miért a Supervisor-ral dumál ?!
És nemrég választották "Hall of Fame" -nek ....
Meghálálta .
Ortiz is buta volt , mert vagy 10x kért bocsánatot : megölelte , megpuszilta , meghajolt előtte + stb., majd a bírótól is elnézést kért . Ez OK , csak miután megintették -levonták az 1 pontot -, azzal le kellett volna tudnia . Nem ezt tette , ráfizetett .
15 street fighter [2011-09-18 12:49:54]
Ortizt megviselte a meccsel járó feszkó,idegesen kezdett,a fejelést is ennek tulajdonítanám..az durva volt,de többször elnézést kért,meg volt zavarodva...Floyd amit meg csinált,az nem igazán méltó egy nagy bajnokhoz,enélkül is nyert volna.Pacman tuti nem ütötte volna le Ortizt ebben a szituban...na ez a külömbség kettejük közt.
14 Shaham [2011-09-18 12:42:00]
http://www.youtube.com/watch?v=0SOTR2OppzU

Itt van kockázva. Floyd nem volt túl sportszerű, de szabályos.
13 The Executioner [2011-09-18 12:22:49]
dallas,persze főleg,ha nem bokszol az elittel,akkor biztosan!
...és ÉN kívánom a legjobban,szerintem,hogy 1x sikerüljön Mr.DiBellának valamit letenni az asztalra,hiszen ez a dolga!

Ortíz a meccs hevében szándékosan fejelt????
Ez jó vicc,gondolom előtte is,mert nem először csinálta!
Szerintem erre készült,mert más taktikát nem láttam! :))

12 leeloodallas [2011-09-18 12:15:35]
Ajánlok a figyelmetek be egy Erdei Zsolt nevű sportolót, aki a végletekig sportszerű, mindig "pacsizik", mégsem tudják legyőzni.

Lám, így is megy...
11 z box [2011-09-18 12:13:34]
Sokkal jobb befejezést vártam a meccstől, a sport szépsége a megérdemelt győzelem az emelt fővel való vesztés,valamint a fairplay-ről szól.Floyd bezsebelelte újabb gyözelmét, de nem szolgáta ki a közönséget.Ha ő egy legenda akar lenni akkor nem így kellet volna győznie. AZ igaz hogy 10-ből 10-szer veri ortizt,de nem mindegy hogy milyen módon.pont neki nem lett volna szüksége ilyen módon leütni mert ez nem csibészség inkább alatomoság.Nem tudom ki hallgatta a közönséget "kifütyülték"nem hisszem hogy ez méltó befejezés volt a mecsnek.Ortiz elismerte ,hogy fejelt és elnézést is kért erre erre egy balhorog jobbcsapott volt a válasz.vezércikk vélemény abszolult elfogult.
10 leeloodallas [2011-09-18 12:07:06]
Csak egy gerinctelen elmebeteg képes ilyesmire, mint ahogy csak egy hozzá hasonló képes ezek után kiállni mellette...
Ortiz tette is megért volna egy leléptetést, de arra rá lehet fogni, hogy a meccs hevében meggondolatlanságot csinált.

Na de amit méjvödör művelt, az előre megfontolt sportszerűtlenség volt. Aki valaha sportolt, az tudja miről beszélek. Nincs undorítóbb, mint a sportszerűtlenség.
Arra nincs mentség, akármekkora sztár is valaki.
9 wata [2011-09-18 11:38:46]
"I wish I were 50 years younger and I would kick your ass."
Én meg ezt ajánlanám a figyelmedbe! :)
Komolyra fordítva a szót, a Sporttisztesség nem Floyd sajátja. Meg az önvédelem nem egy leeresztett kezű ember megütésénél kezdődik...
Ortiz hülye volt, Floyd meg kihasználta. Ezt fogják majd neki felróni sztem még párszor.
8 The Executioner [2011-09-18 11:33:10]

Protect yourself at all times!

Ajánlom figyelmébe mindenkinek! Főleg,akik pacsiznak a ringben!
7 tappika11 [2011-09-18 11:14:32]
1 biztos nem így kellett volna befejezodni........ vagyis ebben a formában...-addig élvezetes meccs volt.....
6 The Executioner [2011-09-18 11:11:12]
Ez a boksz!

Pacsizni máshol szoktak!

May egyébként is 10-ből 10x megveri Ortizt!

A bírót kellene hibáztatni,nem pedig May-t,szerintem...

5 artur [2011-09-18 09:52:31]
A címet és a felvezetőszöveget nézve a cikk erősen elfogult Mayweather Jr felé+ nincs signózva
4 Sasi [2011-09-18 08:55:34]
Nekem élőben nézve tűnt úgy, hogy indította a mérkőzést, a visszajátszás alapján elbizonytalanodtam.

Ortiz szerintem is benézte. Ha elindították a mérkőzést, akkor azért, ha nem, akkor is. De mivel Joe Cortez (ki)számolt, azt kell feltételezni, hogy részéről mehetett a meccs.

Azzal is egyet értek, hogy Floyd unfair volt, de Ortiz nagyon amatőr hibát csinált. Ilyen leütések általában "break" vezényszó után szoktak előfordulni, amikor az egyik versenyző hátralép, és azonnal üt. (Mert a másik valami miatt leengedte a kezét.)
3 wata [2011-09-18 08:45:31]
Ezt Ortiz kicsit benézte sztem. Nekem úgy tűnt Cortez elindította a meccset: jópárszor visszanézve. Persze jó lett volna érteni mit mondott, de abban a zajban nemigen lehetett. Mindenestre nem értek egyet azzal, hogy Floyd "büntetett", szimplán unfair volt, igaz ez a lényegen nem változtat. Még egy darabig téma lesz ez a meccs az tuti. :)
2 tyll vietta [2011-09-18 07:48:46]
"Floyd lefogta a világelsőt, aki nem bírt az idegeivel, és csúnyán, szándékosan belefejelt ellenfele arcába."

Én lefogást sem láttam a fejelés előtt, kézzel védekezett...
1 tyll vietta [2011-09-18 07:45:43]
"...pontot vont a magáról megfeledkezett Ortizról, aki nem győzött bocsánatot kérni Mayweathertől, még egy „csók” is elcsattant."

Hát,,, ilyesmi nem volt...


Impresszum Levél nekünk Médiaajánlat
www.monokli.com
monokli@monokli.com


SITEMAP XML Küzdelem a spammelők ellen site statistics SG.hu WebTop
Magyar hungaroo.com - A magyar linkjegyzéke Magyar Honlap Linkek Best-Top Statisztika