www.monokli.com
Hírek/Cikkek Interjúk Videók Ranglista Erdei Zsolt Mart Építőipar Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!

Kotelnik különleges címvédésre készül

A+A-
2009. febr. 3., kedd, 11:271158 olvasás - 24 komment


Kotelnik különleges címvédésre készül

A szombat esti rostocki „Csagajev-gálán” lesz még egy "világbajnoki" címmérkőzés, méghozzá kisváltósúlyban, szintén a WBA-övért.

Itt az universumos ukrán Andreas Kotelnik (30 győzelem – 2 vereség – 1 döntetlen) a veretlen, hatalmas ütőerejű argentin Marcos Rene Maidana (25 győzelem, 24 kiütés) ellen bokszol, akinek meccseit szintén az német vállalkozás szervezi, amely Erdei Zsoltot és Balzsay Károlyt is foglalkoztatja.

„A második címvédésem nagyon különleges” – fogalmazott Kotelnik. „Nem minden ökölvívónak nyílik lehetősége arra, hogy világbajnoki címért bokszolhasson. Meg fogom mutatni, hogy én vagyok a világbajnok, és az is maradok.”

„Kotelnik a világbajnok, aki nagyon technikás és gyors” – beszélt Maidana. „De én Argentínába akarom vinni ezt az övet.”


Értékelje cikkünket: (Eddig 0 szavazat érkezett)

Ez elég gyenge lett... 1 Harmatos kis írás... 2 Adok még egy lehetoséget... 3 Alaposabb munkát várok el... 4 Nem ártana jobban tájékozódni a témával kapcsolatban... 5 Elmegy, bár vannak hiányosságok... 6 Elég jól sikerült... 7 Szépen kidolgozott, korrekt írás... 8 Teljesen belefedkeztem az olvasásba... 9 Ha minden cikk ilyen lenne... :) 10
Adja hozzá a kedvencekhez:

 
Moderálási alapelvek!
Szólj hozzá!!
Név:
E-mail cím:
Regisztráció
Belépés
Regisztráció lépései:
1. Kérem adjon meg egy felhasználói nevet és egy email címet!
2. Kattintson a "Regisztráció" menügombra!
3. Az e-mailben kapott linken keresztül aktiválhatja a regisztrációját!
4. Kattintson a belépés gombra!
Megmondóbox:
BB kódok: [b]félkövér[/b] [u]aláhúzott[/u] [i]dőlt[/i]
Elküld
Frissít
Fordít


Hozzászólások: ( 24 hozzászólás érkezett )
24 Suspect Zero [2009-02-04 18:14:36]
Den: tudod ugye, hogy az olimpián az amatőr ökölvívók küzdenek, mi meg éppen profiboksz -ról csevegünk?!

Én 3-4 napja néztem meg ismét a Balzsay-Inkin meccset, az alapján írtam be, hogy mi hangzott el.
23 Den [2009-02-04 17:44:16]
Holnap jövök.
22 VRRRT [2009-02-04 17:27:04]
kb kinek az akarata érvényesült, ki uralta ringet.
21 Den [2009-02-04 17:18:11]
2 tényszerű megjegyzés:

Koko teljesen mást mondott EGYBEHANGZÓAN meccs közben Szántó Imrével- Boros Tamással egyetemben, mint azt tette az utána lévő nyilatkozataiban. Ez teljes mértékben bizonyítható a TV felvétel alapján.

Az olimpián az volt a "fő pontozási alapelv", hogy a fejre mért találatokat és a hangsúlyos ütéseket részesítsék előnyben a "maszatoló ütésekkel" szemben.


Suspect: nézd meg a Toney és a másik gála főmeccsét az Eurosporton és utána """lehúzod a redőnyt"""!

Egymást érik a botránymeccsek Európában és az USA- ban!

Az "emberi" pontozáson el kellene gondolkodni,-Kohl és Sauerland kapna már infarktust-, valamint a kötelező visszavonultatáson..........
20 Suspect Zero [2009-02-04 16:57:46]
Den: még Koko is azt mondta a Balzsay-Inkin közvetítés alatt, hogy az ütések száma számít elsősorban :)

Ám ha érdekel, itt vannak azok a szempontok, melyeket figyelembe kell venni:

1. Tiszta találatok (Clean Punching)
2. Hatásos agresszió (Effective Aggression)
3. "Ring Generalship" - fordítsa le valaki!
4. Defense (Védekezés)

Minden fellelhető angol nyelvű olvasmány szerint a pontozóbírónak elsősorban az észlelt tiszta találatokat kell figyelembe venni, nem pedig azoknak az erejét! Az erő akkor számít(hat), ha nem lehet a bokszolók között dönteni, aki volt jobb az adott menetben.

19 VRRRT [2009-02-04 15:38:55]
Közben én is a boxrecen :)
http://www.boxrec.com/list_bouts.php?human_id=170917&cat=boxer
de azért kösz
18 Den [2009-02-04 15:35:10]
Megtaláltam:

váltósúlyú mérkőzés:

L. Abregu argentín 24 meccs 24 győzelem 21 Ko- TKO- D. Estrada USA

17 Den [2009-02-04 15:21:52]
VRRRT:

nem írtam fel. Nem ismert, még nincs címe, de a második gálán- amit láthattunk- ő vívta a főmérkőzést. A 2 gálát még legalább kétszer le fogja adni az Eurosport.

Suspect:

most beleszaladtál a csabdába, mert a "tisztelt" műsorvezető pont az ellenkezőjét mondta, mint Te a pontozási szisztémáról!

"Hiába ütött és talált többet Inkin, a hangsúlyos ütések Balzsaytól jöttek és ez számít!"

Annyira biztos volt abban, hogy Toney vesztett...........
16 VRRRT [2009-02-04 14:55:21]
Tudom, h kanadai, de az volt hasonló meccs. Akkor ki volt az?
15 Den [2009-02-04 14:48:17]
Amerikából közvetítették a James Toney gálát. Bute kanadai.

Suspect: itt akkora különbségű pontozások voltak ide- oda, ami a legszélsőségesebb esetekben jön létre!

14 Suspect Zero [2009-02-04 13:45:38]
Den: pontozásról. ahány képzett, hivatalos pontozóbíró nyilatkozott eddig a pontozási szisztémáról, általánosan, nem Balzsay-Inkin témában, mind azt mondta, hogy igen, a hangsúlyos ütések sokat nyomnak a latba, de a találtatok számát kell nézni. egy egy menetben közel azonos számú találatot jegyez fel mindkét részről, akkor számít, hogy ki ütötte a hangsúlyosabbakat. ám ez még az Inkin-Balzsay RTL Klubos közvetítés alatt is elhangzott. magyarra lefordítva, a tíz jab még mindig többet ér, mint három életerős, hátsókezes ütés.
13 VRRRT [2009-02-04 13:28:07]
Az a 10mp-el a vége előtt a földön feküdt nem a Bute-Andrade volt véletlenül?
12 Den [2009-02-04 13:18:39]
Tegnap az Eurosporton hallani- látni lehetett néhány """negatív csodát"""!

A magyar "szpíker" például nem tudott arról, hogy már volt 2 nehézsúlyú meccse Haye- nek.
A Balzsay- Inkin meccs is előkerült. Hiába talált többszőr Inkin, a hangsúlyos ütések számítanak.

James Toney 2 övért olyan gyatra teljesítményt nyújtott, hogy kínlódás volt nézni őt....és még őt hozták ki győztesnek az igen szélsőségesen pontozó bírák!

Másik meccs:
a főmérkőzésre bejött a csodagyerek: 24 meccsből 21 KO. Egy ideig tényleg sokkal jobb volt ellenfelénél, aztán fordult a kocka. Úgy elfáradt a meccs végére, hogy kétszer is az ellenfele LÁBÁT/!/ fogta, aki úgy feljött a 10- 11- 12.- ik menetre, hogy szabályosan menekült előle a boxzseni.
Aztán persze jöttek a pontozók megint és a meccs legvégét /10 mp/ a fáradtságtól a padlón elfekvő """feltörekvővel""" nyerették meg !

Ilyet sem láttam még! Mindig meg fogják magyarázni, hogy mit is láttam?
11 Adam [2009-02-04 12:46:17]
"Boytsov interkonti meccset bokszol", elnézést, ez elkerülte a figyelmemet.
Igaz, most, hogy tudom, ettöl nem növekedett a meccs iránti érdeklödésem.
10 Nezo [2009-02-04 12:10:55]
Boytsov interkonti meccset bokszol, nem felhozót. Ettől még egy vb-címmeccs valóban érdekesebb lenne.
9 Den [2009-02-04 12:05:08]
Annyira különleges lesz a címvédése, hogy nem is lehet látni, csak a helyszínen!

A 3 órás közvetítésbe igazán beleférne még a Kotelnik mérkőzés is a 24 KO- s sráccal.

8 Den [2009-02-04 11:47:39]
Nagyon nem bírja a ZDF Kotelniket, ha így gondolkodnak!

Meg kell kérdeznem: ki az a Boytsov?
7 Adam [2009-02-04 11:26:45]
Boytsov felhozó meccsét fogja szombaton a ZDF közvetíteni Kotelnik helyett.

http://www.zdf.de/ZDFde/inhalt/6/0,1872,1404038_idDispatch:8353454,00.html

Minden tiszteletem Erwiné. A TV müsor rovattal nagy szolgálatot tesz a magyar bokszrajongáknak a honlapján.
De a ZDF ostobasága, hogy egy komoly világbajnoki címmeccs helyett (Kotelnik-Maidana) egy felhozó meccset (Boytsov-Hurka) fognak valószínüleg adni felvételröl, mert úgy gondolják, hogy ezzel több nézöt csalogatnak a képernyö elé, keresztülhúzta a számításait, meg minden józanul gondolkodó bokszrajongó számítasát.

http://profiboksz.hu/tv.php

Bízzunk benne, hogy a ZDF az utolsó pillanatban észhez tér, és mégis a fontosabb és elöreláthatólag érdekesebb meccset fogják közvetíteni.

Nekem mondjuk mindegy, mert vagy a helyszínen, vagy a lengyel tévén nézem élöben a gálát, csak a bokszrajongók miatt aggaszt a dolog.
6 VRRRT [2009-02-04 11:14:57]
Szóval ha szoros lesz a meccs, a kihívó nyer...
Kár értük(Kotelnik, Sidorenko, Inkin), kiváló bokszolók, de mivel nincs tévé mögötük, le vannak szarva.
Boytsovval és Dzindzirukkal mi a helyzet?(tv, németbe és otthon mennyire eladhatók stb)
5 Adam [2009-02-04 08:27:37]
Kotelnik hazai címvédö meccsét egy japán kihívó ellen még az ukrán tévé sem közvetítette.
A Kotelnik meccsel egyidöben Uzelkov régebbi meccseit adta felvételröl az ukrán Megasport sport-tévé. Kotelnik ezen meccsének az összefoglalóját adta késöbb felvételröl a japán tévé, ez minden ami ebböl meccsböl, "a bajnok nagy hazatéréséböl" megmaradt az utókornak. Ezt az összefoglalót sem Kotelnik miatt adta a japán tévé....

Ez volt Kotelnik legutóbbi mérközése.

Képzeljétek mit jelentene, ha mondjuk Madár és Karesz Budapesten védenék a címüket, és egyetlen magyar televízióadóban sem lehetne látni egyetlen másodpercet sem ezekböl a meccsekböl. Kotelnik eddigi meccseit kizárólag az ellenfél miatt közvetítette valamilyen tévéadó, ha egyáltalán közvetítette. Ha a meccse nyereséges volt az Universum számára, akkor azért, mert eladták kihívónak külfödre. Itt általában nagy nehezen, nagyon vitathatóan kikapott, vagy döntetlent bokszolt, de legutóbb Angliában címszerzö meccsen, nagyszerü teljesítménnyel gyözött.

Gyalázatosan rosszul beszél németül pedig nagyon régóta itt él, egyetlen szót sem tud angolul, suta a kamera elött.

Maidana minden meccsét élöben közvetítik a gazdasági válságból lassan kilábaló Argentinában, de más Latin-Amerika-i országokban is láthatóak a meccsei.
Érdeklödik utána az HBO-Latino is.

Maidana stilusa sokkal látványosabb.


Folytassam?
4 leeloodallas [2009-02-04 06:19:23]
Pfff.... Azért ez a mérleg nem véletlen. Ezt nehéz a "profi" menedzselésre fogni. Kíváncsian várom a küzdelmet.
3 Den [2009-02-03 16:57:06]
Kezd ez a meccs jobban érdekelni, mint Csagajev felhozó- visszatérő meccse!
2 Suspect Zero [2009-02-03 16:48:13]
Igen: 25 meccs, 25 győzelem, 24 KO-TKO.
1 Den [2009-02-03 16:45:08]
Maidana veretlen?


Impresszum Levél nekünk Médiaajánlat
www.monokli.com
monokli@monokli.com


SITEMAP XML Küzdelem a spammelők ellen site statistics SG.hu WebTop
Magyar hungaroo.com - A magyar linkjegyzéke Magyar Honlap Linkek Best-Top Statisztika