www.monokli.com
Hírek/Cikkek Interjúk Videók Ranglista Erdei Zsolt Mart Építőipar Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!

Chambers bármikor készen áll a Vlagyimir Klicsko elleni kihívásra

A+A-
2009. júl. 6., hétfő, 20:261695 olvasás - 17 komment


Chambers bármikor készen áll a Vlagyimir Klicsko elleni kihívásra

Szombat este Hamburgban bebizonyosodott, hogy bár válságban van az amerikai nehézsúlyú ökölvívás, azért vannak olyan bokszolók a tengerentúlon, akire érdemes odafigyelni. Eddie Chambers (35 győzelem – 1 vereség) ilyen, hisz nem csak kiváló bokszoló, de látványos küzdőstílusa is vonzza a figyelmet.


A 27 éves klasszis a hamburgi gálán olyan magabiztosan győzte le a sokak által Klicsko-utódnak kikiáltott, eddig veretlen Alexander Dimitrenkót (29 győzelem – 1 vereség), amire talán senki nem számított.

Chambers, aki elnyerte Vlagyimir Klicsko kihívásának jogát, nem fukarkodott dicsérni ukrán ellenfelét.
Chambers - Dimitrenko

„Boldog születésnapos Szása” – kezdte az amerikai, utalva arra, hogy Dimitrenko a meccs másnapján, a sajtótájékoztató ideje alatt töltötte be a 27. életévét. „Ez egy hatalmas mérkőzés volt, ahol az ellenfelem is megmutatta, hogy ő a jövő bajnoka. Ma nem járt sikerrel, de biztos vagyok benne, hogy később még a csúcsra ér.”

„Nagyszerű teszt volt ez a meccs, megfelelő időben egy jó és erős ellenféllel szemben. Bebizonyítottam, hogy nem csak gyors, de erős is vagyok. Bármikor, amikor lehetséges lesz, készen leszek a Vlagyimir Klicsko elleni küzdelemre. A mai este egy tökéletes felkészülés volt.” – fogalmazott Chambers.

A bokszoló promótere, Dan Goossen is elragadtatva beszélt a szombati küzdelem után.

„Nagyszerű összecsapás volt. Dimitrenko megmutatta, hogy milyen nagy szíve van, de Eddie nagyon jó munkát végzett. Ma láthattuk az igazi „Gyors Eddie”-t. Külön köszönöm Robert Murray edző, és az egész csapat munkáját.”

A promóter nem véletlen ilyen elégedett, hisz Klicsko kihívásának joga nagyon sokat érhet. Chambers egyrészt amerikai, másrészt látványosan demonstrálta Hamburgban az erejét, így szinte garantált, hogy az HBO társaság teljes mellszélességgel támogatja majd a küzdelem minél hamarabbi létrejöttét.
Értékelje cikkünket: (Eddig 2 szavazat érkezett)

Ez elég gyenge lett... 1 Harmatos kis írás... 2 Adok még egy lehetoséget... 3 Alaposabb munkát várok el... 4 Nem ártana jobban tájékozódni a témával kapcsolatban... 5 Elmegy, bár vannak hiányosságok... 6 Elég jól sikerült... 7 Szépen kidolgozott, korrekt írás... 8 Teljesen belefedkeztem az olvasásba... 9 Ha minden cikk ilyen lenne... :) 10
Adja hozzá a kedvencekhez:

 
Moderálási alapelvek!
Szólj hozzá!!
Név:
E-mail cím:
Regisztráció
Belépés
Regisztráció lépései:
1. Kérem adjon meg egy felhasználói nevet és egy email címet!
2. Kattintson a "Regisztráció" menügombra!
3. Az e-mailben kapott linken keresztül aktiválhatja a regisztrációját!
4. Kattintson a belépés gombra!
Megmondóbox:
BB kódok: [b]félkövér[/b] [u]aláhúzott[/u] [i]dőlt[/i]
Elküld
Frissít
Fordít


Hozzászólások: ( 17 hozzászólás érkezett )
17 2pac [2009-07-09 15:01:58]

Egyetértek Farkas K.-nal.
Amúgy Vitalijnál mutatkozik a kora(sajnos), de akkora szive van, hogy most is elverhet bárkit, bármilyen formában. Byrdnél ütött persze luftokat, de nem hiszem, hogy attól lesérült volna(pláne ilyen komoly sérülés, az izom az innal együtt leszakadt a válcsontról - emiatt gyakorlatilag egyáltalán nem tudta használni az egyik kezét, az orvosok is azt mondták, hogy ez egy nagyon fájdalmas sérülés, és csoda hogy még három menetet lenyomott, mielőtt feladták), a semmibe repülő ütések legfejjebb nagyon kifárasztanak. Viszont az a Byrd, aki Vitalijjal kűzdött, csúcsformában volt, nagyon jól boxolt, nagyon gyors volt, nagyon jól védekezett és keveset hasonlitott arra a Byrdre, akit az utóbbi években láttunk. Volt pofája odaálni bármelyik nagyütő elé és több momentumban is bohócot csinálni belőle. És még valami - Byrd elég koszosan verekedett, főleg a klincsekben, és az egyik ilyen összeölelkezéskor (most már nem emléxem melyik menetben volt) lefogta, majd ránehezedett, kicsit kitekerte, és kicsit megrántotta Vitalij karját. Akkor történt a baj és látszott is Vitya arcán, mennire fájt neki...erre jól emlékszem.
16 Farkas Krisztián [2009-07-09 13:25:36]
Shaham,

Én nem is azt írtam,hogy azért egyforma stílusuak mert egyforma a méretük de a látottak alapján nagyon hasonlóan bunyóznak.Ami Byrdöt illeti,azért az siker,hogy egy nagyközépsúlyból jött bunyós csak pontozással vesztett volna Vitya ellen,hogy ha az nem sérül le,Byrd rengeteg ütés elől elhajolt és emiatt Vitalij sok nagy erejű luftot ütött.ettől is lerobbanhatott az amúgy is sérült válla.Pontozással vesztésre állt Byrd de nagyszerűen boxolt.Chambers is boxolhat így és ő akár még Byrdnél is sikeresebb lehet,nem tudhatjuk.Vitalij is lehet jobb mint az előző két meccsén akkor Chambers pl szarul járna.De valszeg Vitalij mással mérkőzik,úgyhogy tökmindegy.

Bpjotruska,

Az igaz,hogy lebontotta Petert és Gomezt és becsületére válik,hogy ezt négy év kihagyás után tette de Peter és Gomez fényévekkel gyengébbek mint az akkori Lewis,Sanders vagy Williams.Ellenük ez nem lett volna elég.Vitalij akkoriban sokkal jobb volt mint ma,jobban meghúzta az ütéseket,gyorsabb volt,nem kellett ennyire takarékosan mozognia,többet bírt.Kellett is Lewis és Sanders ellen különben bajban lett volna.
15 bpjotruska [2009-07-08 21:24:38]
Eppen ez a lenyugozo Vitalij Klicskoban... Sokan mondogatjak, hpgy megkopott, lelassult, pontatlan, sot, relative konnyu megutni - es mindezek ellenere egesz karrierje soran alig vesztett annyi menetet, ami egyuttveve eleg lenne egy pontozasos vereseghez. Mindezt ugy, hogy legutobb 3 ev kihagyas utan sem vette a faradsagot ahhoz, hogy egy felhozoemberrel melegitsen - egybol a WBC bajnokot vallalta be.
En meg mindig nem ertem, mi a rendkivuli Povetkinben... Nagyon sokat ut, de nagyon pontatlanul es hatastalanul - marmint a pontozokra hatassal van, de az ellenfelre alig-alig. Megverte Chamberset - ez eddig a legnagyobb teljesitmenye - es ezen csak egy visszavago valtoztatna, ami jelenleg ertelmetlen, hisz mindketten kihivok igy is.
14 Shaham [2009-07-08 19:12:28]
"Povetkin,Ibragimov és Chagaev meg Chambers kb ugyanolyan méretű és tudású bunyós"
A hasonló méret, nem azt jelenti hogy ugyanolyanok, vagy hogy stílusban közel lennének egymáshoz.

"Chambers pl lehet,hogy hasonló sikerrel boxolna Vitalijjal mint régen Byrd"
Byrdnek annyi sikere volt Vitali ellen, hogy az ukránnak megsérült a válla és fel kellett adnia. Pontozással tisztán vezetett Vitali.

"Vitalij a legutóbbi két mérkőzésén elég megkopottnak és lelassultnak tűnt..."
Peter ellen ütést sem kapott. Eddig senki nem verte így tönkre Petert. Kb Gomez is ugyanígy járt. Vitali az utolsó 2 meccsen vesztett 2 menetet, de egyik esetben sem volt szüksége a pontozokra.
13 Farkas Krisztián [2009-07-08 16:08:17]
Povetkin,Ibragimov és Chagaev meg Chambers kb ugyanolyan méretű és tudású bunyós,lehet,hogy van köztük némi különbség de nem számottevő.Láthattuk,hogy Chagaev és Ibragimov mire mentek Wladimirrel,semmire.Kb így képzelem Povetkin és Chambers esélyeit is.Chambers valamivel virtuózabb,színesebb ezért lehet,hogy több dologgal próbálkozna és valamivel érdekesebb meccset produkálna de nem érne el ő se többet.Vitalij a legutóbbi két mérkőzésén elég megkopottnak és lelassultnak tűnt a visszavonulása előtti állapotához és már nem olyan mint anno Lewis,Sanders,Williams ellen ezért ő ellene több esélyt adnék az előbb felsorolt neveknek.Chambers pl lehet,hogy hasonló sikerrel boxolna Vitalijjal mint régen Byrd és abból akár még győzelem is lehet,kérdés,hogy milyen az ütésálló képessége,mert eddig csak Peter volt igazán nagy ütő ellenfele Chambersnek de Peter nem tudta jól eltalálni ha jól emlékszem.Vitalij ellen azért beszedne párat még akkor is ha Vitalij nincs toppon.
12 Samat [2009-07-08 15:57:26]
Aki kitalálta, hogy a cirkálósúly a nehézsúly másodosztálya, annak adnék taslit! :) A félnehézsúly (kisnehézsúly) pedig a harmadosztály?
11 mike01010101 [2009-07-08 15:04:45]
Megragadta a figyelmem egy mondat "Povetkin sem all keszen Klicsko ellen". Lehet hogy igy van, nem vitatom de ha igy van akkor nem is fog soha keszenallni. Ha egy 30 eves (szept-ben tolti) 2x vilag 2x europa es olimpiai bajnok aki tobb mint 20 eve bunyozik meg nincs kesz az nem is lesz soha.
James Toney (kedvencem volt kb 10-12 eve kozepsulyban) a box szegyene es a nehezsulyu mezonyt is minositi (Rachman, Peter stb) hogy nem utottek meg ki.
10 Thoer [2009-07-08 15:02:20]
Haye nem verte végig a nehézsúly másodosztályát, a cirkálót verte végig. Nem mondom, hogy nem hasonló teljesítmény, de a pofonok nagyobbak nehézben, ezért egy olyan gyenge állú bunyósnak, mint Haye, jobban fekszik a cirkáló elitje.
9 Szepesi Imre [2009-07-08 11:17:37]
Szánalmas h milyen ma a nehézsúly: van két Klicsko és annyi! ez kb olyan mint anno a forma-1 ben volt Schumaher meg a többiek! Haye csak a száját járatja de semmit nem tett még le az asztalra, oké elismerem h végigverte a nehézsúly másodosztályát de az nulla! Valujevnek folyamatosan kétes és unalmas meccsei vannak! Povetkin igazi belharcos de még ő sem áll készen Klicsko ellen, Arreola meg szintén csak egy a sok közül és akkor még nem említettem a nevükből élő James Toney-t Holyfildet vagy éppen Jhon Ruízt akiknek már réges régen szögre kellett volna akasztani a kesztyűket!
8 vadasz [2009-07-08 08:32:29]
Én sem azt mondom, hogy ne álljon ki Klicsekkel, csak azt, hogy addig él a szurkolókban a remény, "hogy hátha neki sikerül", amíg oda nem áll Vlad balja elé. Haye is, Povetkin is és Arreola is csak addig fogja igazán lázban tartani a publikumot.
7 Suspect Zero [2009-07-07 18:45:31]
Volt már szó erről pár hete.
6 2pac [2009-07-07 14:46:04]
Haye állitólag Vitalijjal fog összecsapni szeptember 12-én...
5 Farkas Krisztián [2009-07-07 12:29:28]
Igen úgy kellett volna írnom,hogy Povetkin után Chambers a leghitelesebb.
4 mike01010101 [2009-07-07 12:17:54]
Szerintebb a Chamberst vero Povetkin a jelenlegi legjobb kihivo.
3 Farkas Krisztián [2009-07-07 12:15:51]
Vadász,

Ha a bunyósok mind így gondolkodnának Klicskoval kapcsolatban akkor nem lenne kihívója,jelenleg ugyanis Chambersen kívül nincs hitelesebb kihívó,illetve még Povetkin aki meg is kapja a lehetőséget de Arreola és Haye még nem tettek le annyit az asztalra mint Chambers.Meg kell próbálni aztán vagy sikerül vagy nem,veszteni nem veszít vele,legfeljebb a meccset,azért meg nem kell szégyenkeznie,pénzt viszont annál többet nyerhet.
2 mike01010101 [2009-07-07 09:11:39]
Hatha o lesz az elso aki ki tudja kerulni Klicsko - lassunak tuno, de kozben villamgyors - baljat. En sem hiszem de hatha...
1 vadasz [2009-07-07 07:49:37]
Addig jó Gyors Eddinek, amíg csak tervezgeti a Klicsko elleni meccset, és közben vív néhány jó csatát jó bunyósok ellen. Amint azonban megméretteti magát a bajnokkal szemben, rögvest szertefoszlanak a remények. Nem marad más csak napokig fájó fej.


Impresszum Levél nekünk Médiaajánlat
www.monokli.com
monokli@monokli.com


SITEMAP XML Küzdelem a spammelők ellen site statistics SG.hu WebTop
Magyar hungaroo.com - A magyar linkjegyzéke Magyar Honlap Linkek Best-Top Statisztika