www.monokli.com
Hírek/Cikkek Interjúk Videók Ranglista Erdei Zsolt Mart Építőipar Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!

Klicsko edzője szerint David Haye olyan, mint Muhammad Ali

A+A-
2009. ápr. 27., hétfő, 21:203483 olvasás - 18 komment


Klicsko edzője szerint David Haye olyan, mint Muhammad Ali

Vlagyimir Klicsko híres amerikai edzője, Emanuel Steward már korábban is elismeréssel beszélt tanítványa június 20-i ellenfeléről, a korábbi cirkálósúlyú világbajnok David Haye-ről, de most még tovább ment, párhuzamot vont a brit bokszoló és Muhammad Ali között.


David Haye aka Hayemaker, british heavyweight talent, former undisputed word cruiserweight champion

Steward úgy gondolja, David Haye azt az izgalmat csempészi vissza a nehézsúlyú ökölvívásba, amit nem láttak Cassius Clay, vagyis Muhammad Ali megjelenése óta. A szakember szerint Haye agresszív szorítóbeli fellépésére, és szabadszájú nyilatkozataira szüksége van a nehézsúlyú ökölvívásnak, amit mi más bizonyítana jobban, mint az, hogy a közönség elkapkodta a Klicsko-Haye mérkőzés belépőjegyeit.

(Pár napja a Schalke 04 stadion üzemeltetője elég „nonszensz” módon nyilatkozott a jegyeladásokkal kapcsolatban, ugyanis úgy fogalmazott, „tudták, hogy Klicsko népszerű Németországban, de nem sejtették, hogy ennyire.” Az igazság az, hogy Klicskóék korábban 10-12 ezres arénákban bokszoltak, és még a meccs napján is lehetett belépőjegyet venni, vagyis Steward-nak igaza van abban, hogy David Haye neve és habitusa adja el a belépőket, és nem a színtelen-szagtalan, de roppant eredményes Vlagyimir Klicsko.) 

Steward és Klicsko, vajon az ukrán örül edzője nyilatkozatának?„David Haye olyan izgalmat hoz, mint Cassius Clay 1963-ban” – mondta Steward. „Már a szavai izgalomba hozzák a közönséget, azon felül, hogy mindig kiüti az ellenfelét. Ez az első alkalom Clay megjelenése óta, hogy úgy nyilatkozik valaki, mint most David Haye. Ráadásul ő még nem harcolt minőségi nehézsúlyúakkal, csak Monte Barrettet ütötte ki, akit Klicsko már tíz éve is kiütött. De Haye egy zseni, mert létrehozza maga körül az izgalmat, ami engem is magával ragadott.”

Haye kvalitásával kapcsolatban Steward úgy gondolja, hogy Klicsko mostani kihívója nem olyan, mint Hasim Rahman, Tony Thompson vagy Lamon Brewster volt: „Vlagyimir egy olyasvalakivel fog harcolni, amilyen ellen régen nem küzdött. Ő nem egy öreg veterán, aki azért csinál mindent, hogy kihúzza a meccs végéig. Haye azért lép ringbe, hogy kiüsse Vlagyimirt. Ráadásul Vlagymir akkor nyújtja a legjobbját, amikor ő támadhat, nem amikor őt támadták le.

Steward szerint kizárt, hogy a mérkőzés pontozással fejeződjön be.
Értékelje cikkünket: (Eddig 13 szavazat érkezett)

Ez elég gyenge lett... 1 Harmatos kis írás... 2 Adok még egy lehetoséget... 3 Alaposabb munkát várok el... 4 Nem ártana jobban tájékozódni a témával kapcsolatban... 5 Elmegy, bár vannak hiányosságok... 6 Elég jól sikerült... 7 Szépen kidolgozott, korrekt írás... 8 Teljesen belefedkeztem az olvasásba... 9 Ha minden cikk ilyen lenne... :) 10
Adja hozzá a kedvencekhez:

 
Moderálási alapelvek!
Szólj hozzá!!
Név:
E-mail cím:
Regisztráció
Belépés
Regisztráció lépései:
1. Kérem adjon meg egy felhasználói nevet és egy email címet!
2. Kattintson a "Regisztráció" menügombra!
3. Az e-mailben kapott linken keresztül aktiválhatja a regisztrációját!
4. Kattintson a belépés gombra!
Megmondóbox:
BB kódok: [b]félkövér[/b] [u]aláhúzott[/u] [i]dőlt[/i]
Elküld
Frissít
Fordít


Hozzászólások: ( 18 hozzászólás érkezett )
18 ivetka [2009-05-02 00:12:41]
HA JO VOLT A HAYE FELKESZULESE AZ ELSO 3-4 MENETBEN VESZELYES LESZ,DE SZERINTEM NEM FOGJA BIRNI WLAD UTOEREJET,ES TESTSULYAT,BORUL A 9,BEN
17 Thoer [2009-04-30 01:49:11]
Én is drukkolok Hayenek, hogy legalább csináljon egy jó meccset, de félek, hogy ez nagyon egyértelmű lesz.
16 kuti [2009-04-29 21:53:11]
Shaham
"Jó lenne ha izgalmasabb lenne a súlycsoport, de ez a jó bunyósok hiánya, nem Klicskoék hibája. Amig csak a jabbel is megvernek mindenkit nem fogják elővenni a jobbhorgotham"
Sajnos ez igaz de a merkozes utan remelem mar csak multidoben beszelhetunk errol!

15 Shaham [2009-04-29 20:49:59]
kuti:"Szerintem pedig csak Steward tudja mit akart ezekkel a szavakkal mondani."
Szerintem meg mindenki aki elolvassa mit is nyilatkozott...:)

"Amiert mar kedvelheti az Haye egyenisege,amivel fenyevekkel veri mindket Klicskot es ami neha magaban tobbet er mint Wlad sotlan egysiku bunyoja.Steward ha ketszer szuletne sem tudna belole nagy egyeniseget csinalni"
Senki sem mondta hogy nem kedvelheti...:) Haye az egyéniségével meg a pofájával nem tudja kiütni öket a ringből! Tökmindegy milyen "sótlan egysikü" a bunyójuk, ha mindenkit megvernek. Eddig is mindenki csak pofázott, Haye csinálja ezt legjobban. Jó lenne ha izgalmasabb lenne a súlycsoport, de ez a jó bunyósok hiánya, nem Klicskoék hibája. Amig csak a jabbel is megvernek mindenkit nem fogják elővenni a jobbhorgot...:)
14 kuti [2009-04-29 20:18:49]
Shaham,
Koszonom az elemzesed!Megvilagosodtam!
Szerintem pedig csak Steward tudja mit akart ezekkel a szavakkal mondani.Szamomra is nyilvanvalo,hogy nem akarja Klicsko vereseget de atto meg lehet jobb velemenye Haye-rol.Amiert mar kedvelheti az Haye egyenisege,amivel fenyevekkel veri mindket Klicskot es ami neha magaban tobbet er mint Wlad sotlan egysiku bunyoja.Steward ha ketszer szuletne sem tudna belole nagy egyeniseget csinalni.A tamado fellepesre nagyon kivancsi leszek,mert idaig nem sokszor lattunk ilyet tole,inkabb a biztonsagi balegyenesek es a "beteges" tavoltartasa az ellenfelnek.Csak akkor lep fel igazan tamadolag ha mar szinte teljesen felorli az ellenfelet.Remelem Haye megleckezteti es utana johet az atigazolas Stewardhoz..:)Lepkedhet majd Lewis nyomdokain ami nem rossz vegkifejlet lenne.
13 2pac [2009-04-29 18:06:16]
""Vlagymir akkor nyújtja a legjobbját, amikor ő támadhat, nem amikor őt támadták le." Valoszinüleg erre a mondatra izgultál be annyira, de itt is egy szóval nem mondja hogy Haye esetleg jobb. Csak annyit hogy Wladnak kell támadni...:)""

Na ez az a helyzet, amelyben jobb lenne angolul elolvasni az eredeti szöveget, mert a magyar forditás kétértelmű.
Sztem Steward ezzel azt akarta mondani, hogy Klicskó a ringben fogja megmutatni az erejét, ott majd a "legjobbját tudja mutatni", nem úgy, mint mikor szavakkal a médián keresztűl letámadják.

Egyébként Klicskó azt nyilatkozta még, hogy szivesen hülyére verné Haye-t, csak a német-, illetve amcsi törvények nagyon szigorúak ez kapcsán, és nem szeretne sittre kerülni :)
12 Shaham [2009-04-29 17:44:15]
Elöször is a nyilatkozat.
Stewart:
„David Haye olyan izgalmat hoz, mint Cassius Clay 1963-ban” – mondta Steward. „Már a szavai izgalomba hozzák a közönséget, azon felül, hogy mindig kiüti az ellenfelét. Ez az első alkalom Clay megjelenése óta, hogy úgy nyilatkozik valaki, mint most David Haye. Ráadásul ő még nem harcolt minőségi nehézsúlyúakkal, csak Monte Barrettet ütötte ki, akit Klicsko már tíz éve is kiütött. De Haye egy zseni, mert létrehozza maga körül az izgalmat, ami engem is magával ragadott. „Vlagyimir egy olyasvalakivel fog harcolni, amilyen ellen régen nem küzdött. Ő nem egy öreg veterán, aki azért csinál mindent, hogy kihúzza a meccs végéig. Haye azért lép ringbe, hogy kiüsse Vlagyimirt. Ráadásul Vlagymir akkor nyújtja a legjobbját, amikor ő támadhat, nem amikor őt támadták le.”

Akkor elemzem neked...:)
kuti:
"Nagyon ugy latszik Steward tobbre tartja Haye-t mint Klicseket es milyen igaza van"
A saját véleményedet próbálod kiolvasni Steward nyilatkozatából. Nagyon valoszinütlen hogy Stewartnak bármiféle jó származhatna Wlad vereségéből, abból meg végképp nem hogy olyan módón nyilatkozzon fő munkaadójáról! Ha figyelmesen elolvasod amit nyilatkozott, rájössz hogy azon csodálkozik hogy Haye mennyire el tudja adni magát.
Utána jön az a rész hogy csodálkozva állapitja meg hogy Haye valojában 1 nagy nulla, és még semmit nem tett le a nehézsúlyban.
"Ráadásul ő még nem harcolt minőségi nehézsúlyúakkal, csak Monte Barrettet ütötte ki, akit Klicsko már tíz éve is kiütött." tehát Hayenak nem volt komoly nehézsúlyú meccse!:) De mégis kiváncsiak rá, mert el tudja adni magát. De hogy milyen lesz a szereplése az erősen kétséges...:)
"Vlagymir akkor nyújtja a legjobbját, amikor ő támadhat, nem amikor őt támadták le." Valoszinüleg erre a mondatra izgultál be annyira, de itt is egy szóval nem mondja hogy Haye esetleg jobb. Csak annyit hogy Wladnak kell támadni...:)

kuti:De azt hiszem te sem vagy olyan tehetseges,hogy Steward szavai moge lass!
Nem túl bonyolult amit beszél, csak el kell olvasni...:)
11 kuti [2009-04-29 16:18:02]
Shaham,

Ez bizony igaz!De azt hiszem te sem vagy olyan tehetseges,hogy Steward szavai moge lass!Igy en igy te pedig ugy ertelmezed a szavait ahogy akarod.Vagy esetleg te irtad meg a szoveget amit mondott az interjun?????:))Ha ilyen befolyasos vagy,vagy esetleg 1 mediumot udvozolhetunk szemelyedben akkor javaslom csatlakozz Lui Padrehoz!!!:))
10 Shaham [2009-04-29 14:34:39]
kuti "Nagyon ugy latszik Steward tobbre tartja Haye-t mint Klicseket es milyen igaza van!!!"
Nagyon úgy latszik, hogy úgy értelmezed az egészet ahogy akarod...:)
9 Samat [2009-04-29 09:33:59]
És ez máskor miért nem jutott eszükbe...? :)
8 jicsini [2009-04-29 07:28:19]
Naaa... Ez a nyilatkozat az, amikor azt mondom, menjenek mind együtt -(mert szerintem ezt az egész üzengetősdit együtt találják ki)- a pics...ba!!! Ök maguk is úgy érzik Haye-t fel kell emelni, mert Klicsko-nak nem ellenfél, viszont a jegyeket el kell adni, most, és akésőbbi meccsekre is.
7 kuti [2009-04-28 19:55:09]
Na ezt te,hogy erted mr shaham????
Talan a te szovegertelmezesed mas mint a tobbsege??:))))
6 Shaham [2009-04-28 16:42:07]
Ezt jól megpörgetted kuti...:D
5 kuti [2009-04-28 16:17:27]
Nagyon ugy latszik Steward tobbre tartja Haye-t mint Klicseket es milyen igaza van!!!"Vlagyimir akkor nyujtja a legjobbat mikor o tamadhat es nem ot tamadjak" azt hiszem ez mindent elmond mit gondol Steward a meccs vegkimenetelerol.
4 Shaham [2009-04-28 16:14:04]
Valoszinü hogy Stewartnak ez a beszólása is eladott 1-2 ezer elöfizetést...:)
3 Tyll Vietta [2009-04-28 13:22:47]
Stewart bá megfeledkezett egy igen komoly szájkaratésról, aki "a seggüknél fogva" ütötte ki szóban a leendő ellenfelein kívül mindazokat, akik jelenvoltak mikor ő beszélt... :)

Ő már Haye előtt Ali nyomdokain haladva viselt lelki harcot az egész világgal... :)

Aztán hol van most... Toney is jobban füstölt mint lángolt.
2 morgo [2009-04-27 23:34:36]
A dörzsölt Emanuel szerintem nem elsősorban a ringen belüli teljesítményét hasonlította Alihoz, hanem a száj karatéban elért kimagasló eredményeit :)
1 debrecen [2009-04-27 22:14:48]
Ha mar a dorzsolt Emanuel is igy nyilatkozik Hayerol, akkor kezdek megnyugodni hogy en sem latom rosszul a helyzetet......


Impresszum Levél nekünk Médiaajánlat
www.monokli.com
monokli@monokli.com


SITEMAP XML Küzdelem a spammelők ellen site statistics SG.hu WebTop
Magyar hungaroo.com - A magyar linkjegyzéke Magyar Honlap Linkek Best-Top Statisztika