www.monokli.com
Hírek/Cikkek Interjúk Videók Ranglista Erdei Zsolt Mart Építőipar Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!

Pacquiao vállalja az emelt szintű doppingellenőrzést

A+A-
2010. máj. 4., kedd, 13:352462 olvasás - 24 komment


Pacquiao vállalja az emelt szintű doppingellenőrzést

Elviekben létrejöhet a várva-várt álommérkőzés a planéta két, vitathatatlanul legjobb ökölvívója, a hét súlykategóriában is trónra ült Manny Pacquiao (51 győzelem – 3 vereség – 2 döntetlen), és a veretlen, öt súlycsoportban is vb-övet jegyző Floyd Mayweather Jr. (41 győzelem – 0 vereség) között.


Mint ismert, a két világsztár márciusban összecsapott volna egymással, ám Mayweather Jr. édesapja előbb doppingolással vádolta meg a filippínót, melyhez a bokszoló és promótere is csatlakozott. Az egészen komoly lejárató hadjárat csúcspontja, hogy Mayweather Jr. a tárgyalások finisében előállt azzal a követeléssel, hogy a „pletykák miatt” (amit egyébként ők indítottak útjára) olimpiai-szintű doppingteszt-sorozatnak vessék alá a felkészülés alatt az ökölvívókat, amely a vizeletvizsgálat mellett többszöri vérvizsgálattal járt volna. Pacquiao felháborodásának adott hangot, és elég szerencsétlen módon megtagadta ellenfele követelését.

Pacquiao így márciusban Joshua Clottey ellen lépett ringbe, míg Mayweather Jr. az elmúlt hétvégén a szintén világklasszis Shane Mosley-val meccsselt. Mindketten magabiztos győzelmet arattak, így természetesen a boxvilág ismét a két legjobb csatájára vár. 
Pacquiao-Mayweather
Tegnap már beszámoltunk arról, hogy Mayweather Jr. továbbra is elvárja az emelt szintű doppingellenőrzést. Időközben megérkezett Manny Pacquiao válasza is, aki nem zárkózik el a vérvizsgálatoktól. A távolkeleti klasszis elmondta, hogy 14 nappal a küzdelem előtt még hajlandó vért adni, de csak annyit, amennyi a teszteléshez elegendő, mert nem szeretné, ha a felkészülését megzavarná az általa kellemetlennek tartott procedúra. Ugyanakkor azt is elvárja, hogy ugyanezeken a teszteken ellenfele is túlessen, mert csak egyenlő feltételekkel hajlandó elvállalni a csatát. Pacquiao a mérkőzés utáni vérvizsgálatot is elfogadta.

Pacquiao kinyilatkoztatása egy komoly lépés a küzdelem létrejötte felé, ám kérdés, hogy Mayweather Jr. beleköt-e riválisa 14 napos feltételébe, ugyanis korábban határidő nélküli, „rajtaütésszerű” teszteket akart, ami lehetővé tette volna, hogy a mérkőzésig akár minden nap meglephessék az ellenőrök a bunyósokat.
Értékelje cikkünket: (Eddig 9 szavazat érkezett)

Ez elég gyenge lett... 1 Harmatos kis írás... 2 Adok még egy lehetoséget... 3 Alaposabb munkát várok el... 4 Nem ártana jobban tájékozódni a témával kapcsolatban... 5 Elmegy, bár vannak hiányosságok... 6 Elég jól sikerült... 7 Szépen kidolgozott, korrekt írás... 8 Teljesen belefedkeztem az olvasásba... 9 Ha minden cikk ilyen lenne... :) 10
Adja hozzá a kedvencekhez:

 
Moderálási alapelvek!
Szólj hozzá!!
Név:
E-mail cím:
Regisztráció
Belépés
Regisztráció lépései:
1. Kérem adjon meg egy felhasználói nevet és egy email címet!
2. Kattintson a "Regisztráció" menügombra!
3. Az e-mailben kapott linken keresztül aktiválhatja a regisztrációját!
4. Kattintson a belépés gombra!
Megmondóbox:
BB kódok: [b]félkövér[/b] [u]aláhúzott[/u] [i]dőlt[/i]
Elküld
Frissít
Fordít


Hozzászólások: ( 24 hozzászólás érkezett )
24 Sasi [2010-05-07 10:18:21]
De, ezért mondom, hogy presztízs... Manny is tudja, hogy kell nyilatkozni. A népszava cikkében: "Teljesíteni fogom azokat a teszteket, amiket az adott állam, ahol a mérkőzést rendezik, előír számunkra." Márpedig Nevadában - és sehol máshol - nincs vérteszt... :)
23 pabaco [2010-05-07 07:37:37]
Azért az nekem furcsa, hogy May, aki gyakorlatilag nem világbajnok, diktálja a feltételeket egy regnáló világbajnoknak ? Ez nem fordítva szokott lenni ?
22 jicsini [2010-05-06 13:01:05]
Ha jól tudom Pacman az első meccsén is kikapott egy neve nincs senkitől, de mégis ki lett belőle!
May erősebb, szenzációs a tehnikája, gyors a keze (akkor is utálom), Pacman szívósabb, kitartó, hihetelen mennyiségű ütést indít, bármilyen helyzetből-elmozgásból is hatékonyan üt, bízom benne, hogy megoldja!
A felrakott két kép alapján én May izomzatáról feltételezném a doppingot!
Lehet, hogy találtak neki a boxolók között eddig nem használt "csodaszert"?
Ezért olyan fontos a doppingteszt?!
21 arthurhanus [2010-05-06 11:30:10]
csalodni fogsz, pacmannek van 3 veresege maynek egy se
20 jicsini [2010-05-06 11:27:00]
Mayweather győzhet 500-szor, akkor is egy naygképű unszinpatikus baromnak tartom, akinek szüksége van a kibúvóra Pacquiao ellen, mert tisztában van vele, hogy kettejük meccsének a kimenetele nyitott.
Mosley kiöregedett, de Pacman-nel együtt kedvenceim, mert van stílusuk, és szívük a boxhoz. Ha lesz meccs, remélem a filippino elkeni a Mayweather szája szélét!
19 arthurhanus [2010-05-06 10:45:37]
a remeny hal meg utoljara leeoloodallas. Floyd megveri a kis ferdeszemut es elhozza nalam kertitorpenek az udvarra
18 rob [2010-05-06 10:43:51]
ivetka írta: "Az en szememben May-bar nem szeretem -ostehetseg-mig Pac nem lenne ezen a szinten cucc nelkul!"

Számomra Pacquiao minimum akkora született bunyós, csak más beállítottságú mint Mayweather.

Egyikük sem lenne ezen a szinten megfelelő háttér nélkül, de ez engem nem is nagyon érdekel. Valószínűleg mindegyikük szed olyan dolgot, ami nem enegélyezett, de ez a dopping szó is már más, mint régen volt. Régebben ezt a szervezetre káros hormon, hemoglobinszint, fogyasztó, stimuláló és erőnövelő szerekre értették és károsak voltak a szervezetre. A sífutókat régen főleg a hemoglobin szint mérésével ellenőrizték. Ha magas volt, nem versenyezhettek addig, míg a megfelelő értékre vissza nem állt, de ha szert a szervezetükben nem találtak el nem tilthatták őket. Náluk sem fognak semmit sem találni és ez egy kis színjáték. Ádám tudna talán erre pontos választ adni, de a vérvizsgálattal az egyetlen amin lebukhatnak az itt is a magas hemoglobin szint, de a lebukás azzal van mindkét fél számára kiküszöbölve, hogy a vérdoppingnak közvetlen a verseny előtt van értelme. Akkor meg ugye nem ellenőrzik őket. A többi szert tutira nem fogják kimutatni. Pacquiao szerintem csak nagyobbra értékeli magát annál, hogy fullajtárok, ha szeretnék minden este a seggében turkásszanak és akár minden nap megzavarják a felkészülését vagy az esti pihenését. Mert ezzel a vizsgálattal lehetőségük van erre.
17 leeloodallas [2010-05-06 09:55:15]
Egyetértek Sasival, és ezt már korábban is hangoztattam: Ha cirka 100 évig működött a profi bunyó "olimpiai-rendszerű" doppingteszt nélkül, miközben olyan egyéniségeket adott a sporttörténelemnek, mint Clay, De La Hoya, Gatti, és sorolhatnánk napestig, akkor miért kellene változtatni ezen épp most? Megérteném, ha kirobbant volna a közelmúltban valami eget rengető dopping-botrány, de mivel ilyenről szó sincs egyértelmű a szándéka mélyvödöréknek. Egyszer ez6 a felsőbbrendűségi komplexus lesz a veszte a majomképű niggernek. Mindazonáltal reménykedem, hogy létrejön a meccs, és PacMan nyer!
16 ivetka [2010-05-05 21:54:07]
Az en szememben May-bar nem szeretem -ostehetseg-mig Pac nem lenne ezen a szinten cucc nelkul!
15 Sasi [2010-05-05 19:43:43]
Szerintem ez valahol presztízs is... vannak szabályok a profi bunyóban, és Mayweather az, aki mást akar. Pacquiao meg nem szeret úgy ugrálni, ahogy az ellenfele fütyül...
14 arthurhanus [2010-05-05 19:37:53]
Ha igazad van Shaham akkor Manny menekul valami elol.Szerintem az is jogos h meglepetesszeruen vesznek vert toluk, Maywether ezt szeretne.Na most ne gyertek azzal a baromsaggal h legyengulnek meccs elott hiszen nem literszamra veszik a vert toluk.Egy pelda: az Fc Barcelona jatekosait edzes kozben bejelentes nelkul leptek meg a doppingellenorok hogy ellenorizzek oket ugy hogy masnap meccsuk volt es senki nem haborodott fel hiszen ha tiszta vagy nincs mitol elbujj.
13 mzperiksz [2010-05-05 19:10:16]
Ezt már láttátok? http://www.youtube.com/watch?v=YqOJp9Wmayo&feature=fvw
12 morm [2010-05-05 17:17:03]
Sasival egyetértek. Akinek van pénze, az "dizájner" szereket szed, tehát olyan molekulamódosított szereket, amelyeket speciálisan rá fejlesztettek ki, s a molekulamódosítás miatt nem akad fenn a szűrésen, viszont a hatása garantált. Ettől persze még minden elismerésem az övék, ezeket a teljesítményeket igenis értékelni kell. Maga a szer semmit nem ér tehetség és munka nélkül.
11 Shaham [2010-05-05 14:55:01]
Pac még nem fogadott el semmit... most már azt írják hogy 24 nap alá nem megy...
10 arthurhanus [2010-05-05 14:09:49]
Pacman elfogadta a vervizsgalatot mert tudja ha most sem vallalja akkor mindenki szemeben gyava lesz
9 Vadasz [2010-05-05 10:38:38]
Amit Mosley ellen nyújtott Mélyveder, azzal magabiztosan verheti Packmant.
Nem tudom, ki tud-e ellene találni valami hatékonyat a filippinó. Csak jönne össze a meccs!
8 jano [2010-05-05 06:07:02]
Szerintem May az esélyesebb. Túl nagy, és túl erős neki, ezek mellett nem is lassabb mint Pacman. A boxtudásáról nem is beszélve.
Persze nem zárom ki, hogy esetleg Pacman leüti, de hogy kipontozná az
kétséges. Ha megnézitek a Joshua Clottey elleni meccsét akkor azért ott már látszik, az erőkülönbség, a méretbeli különbség, és ott már nem volt akkora fölényben Pac. Persze hozta a meccset, de May fényévekre van Clottey tól. Mindenesetre, tudatosan, vagy nem, de jó választás volt egy esetleges későbbi Mayweather elleni meccsre. (Azért annak örülnék,
ha egy kicsit elkennék már May száját..) Nem ártana neki... :)
7 Sasi [2010-05-05 00:08:36]
Teljesen mindegy, hogy mi mennyi idő alatt ürül ki, mert ezek a milliárdos sportolók - ha doppingolnak - olyan szereket, olyan eljárásokat használnak, melyekről a WADA még csak nem is hallott... a szintén milliárdos kerékpáros Armstrong-ot is csak egyszer verte ki a víz doppingtémában, amikor egy több évvel ezelőtti vizeletmintáját akarták tesztelni...

Ha bokszról van szó, akkor az állóképesség fejlesztése jöhet szóba elsősorban, meg vízhajtók... bokszolni senki sem tanul meg napi két marék bogyótól.
6 Csiszi [2010-05-04 22:25:54]
Mivel doppingolnak a boxolók és mennyi idő alatt ürül ki a szervezetből?
Mert hall az ember ezt azt , de valahogy nagyon tabu a téma.
Ha tud valaki valamit előre is köszi
5 tyll vietta [2010-05-04 20:22:05]
Kettejük esetében inkább Pacmanra voksolnék a győztes személyét illetőleg. Teljesen más anyag mint Mosley.
Paki valszeg több meneten keresztül lenne képes olyan robbanékony támadásokra, mint Shane a másodikban, és a támadásait sem lehet állandóan kimozogni, meg kibokszolni, mert nagyon lezárja az elmozgásokat, plussz sebességben, ütőerőben sem kevesebb.
Maynek sokkal nehezebb ellenfele volna.
4 arthurhanus [2010-05-04 17:25:47]
Floyd azt akarja h tiszta kuzdelem legyen es a jobbik gyozzon, Mosley klasszis boxolo es azok alapjan h gyozott Floyd szombaton szerintem Mannyt is meg fogja oldani, igaz kemenyebb dio lesz, nagyon technikas maywather
3 Shaham [2010-05-04 16:29:37]
"Packman lépése egyértelmű jelzés, hogy akarja a mérkőzést."
Akkor vállalja a dopping teszteket, ne beszéljen mellé. Ugyanazok a feltételek May-nek és Pac-nak is.
2 leeloodallas [2010-05-04 14:57:04]
Márpedig bele fog kötni, ebben biztos vagyok. De talán a nagyképűsége ráveszi, hogy belemenjen.
1 Vadasz [2010-05-04 14:04:25]
Packman lépése egyértelmű jelzés, hogy akarja a mérkőzést. Ha Mélyveder megint előáll valamivel, akkor az is egyértelmű jel lesz arra, hogy nem akarja a mérkőzést. De ezzel az összecsapással tartoznak a boxkedvelőknek és saját maguknak is.


Impresszum Levél nekünk Médiaajánlat
www.monokli.com
monokli@monokli.com


SITEMAP XML Küzdelem a spammelők ellen site statistics SG.hu WebTop
Magyar hungaroo.com - A magyar linkjegyzéke Magyar Honlap Linkek Best-Top Statisztika