www.monokli.com
Hírek/Cikkek Interjúk Videók Ranglista Erdei Zsolt Mart Építőipar Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!

Dawson elbukott: Pascal nyerte a montreali derbit

A+A-
2010. aug. 15., vasárnap, 09:142109 olvasás - 17 komment


Dawson elbukott: Pascal nyerte a montreali derbit

Szombat éjjel a montreali Bell Centerben rendezték a Jean Pascal – Chad Dawson félnehézsúlyú összecsapást a WBC szövetség vb-övéért, amely a bajnok és az interim bajnok elrendelt küzdelme volt.

A mérkőzést Pascal kezdte agresszívebben, folyamatosan faragta Dawsont a menetek előrehaladtával.

Az amerikainak, figyelembe véve a ponthátrányát, végül váltania kellett, és a hajrában úgy is tűnt, hogy sikerülhet kiütéssel nyernie. Aztán a 11. menetben egy vétlennek ítélt összefejeléstől Dawson megsérült, így le kellett pontozni az összecsapást.

A pontozólapok Pascal-nak kedveztek (118-101, 106-103, 106-103), aki így megvédte vb-övét, míg Dawson élete első vereségét könyvelhette el.

A két bunyós valószínűleg hamarosan ismét találkozik a ringben, mert állítólag a visszavágó szerepel is a szerződésükben, ám elképzelhető, hogy Pascal előbb még megküzd az IBF nagyközépsúlyú bajnokával, Lucian Bute-val.


Értékelje cikkünket: (Eddig 4 szavazat érkezett)

Ez elég gyenge lett... 1 Harmatos kis írás... 2 Adok még egy lehetoséget... 3 Alaposabb munkát várok el... 4 Nem ártana jobban tájékozódni a témával kapcsolatban... 5 Elmegy, bár vannak hiányosságok... 6 Elég jól sikerült... 7 Szépen kidolgozott, korrekt írás... 8 Teljesen belefedkeztem az olvasásba... 9 Ha minden cikk ilyen lenne... :) 10
Adja hozzá a kedvencekhez:

 
Moderálási alapelvek!
Szólj hozzá!!
Név:
E-mail cím:
Regisztráció
Belépés
Regisztráció lépései:
1. Kérem adjon meg egy felhasználói nevet és egy email címet!
2. Kattintson a "Regisztráció" menügombra!
3. Az e-mailben kapott linken keresztül aktiválhatja a regisztrációját!
4. Kattintson a belépés gombra!
Megmondóbox:
BB kódok: [b]félkövér[/b] [u]aláhúzott[/u] [i]dőlt[/i]
Elküld
Frissít
Fordít


Hozzászólások: ( 17 hozzászólás érkezett )
17 The Executioner [2010-08-22 20:16:42]
"De eddig csak a nyugdíj a biztos :-( "

Na ezzel maximálisan egyetértek!

Egyébként tudod milyen meccseket hiányolok Erdeitől a nagy meccsek előtt?

Kb.,mint te remélem: Henry,Diaconu,Brahmer,Shumenov,Cleverly,Campillo,stb.

Szóval a másodvonal elleni derbiket,mert az elit nagy lépés lesz!

De ugye,ahogy mondtad csak egy dolog biztos...

(A Pascal elleni meccsét meg várom,már csak miattad is!) :)


16 N_Ricsi [2010-08-22 18:27:23]
Ha Zsolti bunyózik még, remélem először lesz egy ringrozsdát levető mérkőzése, ott majd kiderül, hogy érdemes e folytatni még.
Mert azért az europai bunyósok (az olaszok kivételével) ritkán bunyóznak 36 éves korukig. Calzaghe is ekkor fejezte be a bunyót.

Jobb lett volna ha a mosotani helyzet 4-5 évvel ezelőtt történik, és akkor beszélgetünk Zsolti lehetséges új klubjáról/ellenfeléről.
de azért szerintem még van benne 2-3 meccs.

Én annak örülnék, ha egy visszatérő mérkőzés után megmérkőzne Pascallal, aztán Hopkins, Jones, és nyugdíj.

De eddig csak a nyugdíj a biztos :-(
15 N_Ricsi [2010-08-22 18:19:42]
"Én arra alapozok egyébként,amire eddig is Madár eddig 5-6 menetig bírja szuflával,utána ugye jön a "nagy" szíve,nade kint az USA-ban is fog jönni,ahol nem neki fognak szurkolni??"

A Frgomeni meccs előtt, hány mérkőzése volt, ahol az 5-6 menetben kifulladt, de most komolyan?
Neki a Garay mérkőzéseknél is a kb. a 10 menet körnéykén jött a fáradság. a Sahoune meccsnél meg eltört asszem a 6.-ban a bordája, tehát megsérült. Ráadásul azért nem igaz ez a kondi dolog, mert szinte minden 12 menetesre tervezett mérkőzése (ütőerő hiánya miatt) általában végigment. Erdeinél komolyabb bunyósok is kikaptak már, gyenge ellenfelek ellen is, mikor elfogyott a kondijuk.


"Azért egy félnehéz Hatos Tornán nem fogadnék Madárra,ha nem haragszol! (Dawson,Hopkins,Pascal,Johnson,Cloud,Erdei)
Megint álmodozok.... :)))"
Én sem biztos, hogy Madárra tenném a pénzem, hogy ő nyeri. Maradjunk annyiban, hogy szerintem senki nem maradna vereség nélkül :-) És Zsolt sem maradna győzelem nélkül.
Én nem is arról vitatkozok, hogy ő e a legjobb félnehézsúlyú vagy nem...

De úgy látom megérte veled a több éves vitatkozás, mert kezdesz puhulni, már Erdei is ott van nálad a félnehézsúly képzeletbeli "Super Six Panteonjában" :-) Minta kezdenéd elismerni Erdeit.


"Ő nem fog elfáradni,és Kanadában megint nem Erdei lenne az esélyes!"
Az igaz, hogy nem Erdei lenne az esélyes.
De az már nem igaz, hogy Pascal nem fárad el. Ha láttad az utóbbi mérkőzéseit. Minden olyan mérkőzésén ami 12 menetig tartott, az általad említetteknél is, az utolsó 3-4 menetben a seggén veszi a levegőt és ez tény. szerintem a Pascal féle bunyó feküdne Zsoltnak. Pesze itt én nem azt mondom, hogy rommáverné, de feküdne.
14 The Executioner [2010-08-22 17:11:45]
Értem Ricsi,ezért is várnám a meccset!
Ami tudom,hogy soha nem fog összejönni,szerintem!
Főleg ezután nem fog eljönni Európába,mivel sztár lett,és vb,és ugye most Madár keres munkát odakint!
Egyben azért megegyezhetnénk,ilyen ellenfele még nem volt Madárnak,mint Cloud!
Én eddig Woodsot tartottam Erdeivel egy szinten,de ezen még vitázhatnánk,de hogy Johnson azért megüti a szintet,azon szerintem nem!
Na ezért írtam,azt,amit!
Addig pedig,amíg Zsoltinak nem lesz ilyen fiatal,életerős,komoly tűzerejű ellenfele,mint Cloud,addig csak találgathatunk,ahogy mindenki!
Én úgy vélem nem is lesz,de ebben is eltérhet a véleményünk!
Én arra alapozok egyébként,amire eddig is Madár eddig 5-6 menetig bírja szuflával,utána ugye jön a "nagy" szíve,nade kint az USA-ban is fog jönni,ahol nem neki fognak szurkolni??? Plusz ott nem egy nulla ütőerejű,vajkezű Frago,stb. lesz,hanem egy nehézbombázó!
Szóval itt a bohócsipkát nem nagyon értettem,végig brutális ütések záporoznának rá,minden menetben,ebben eddig még közel sem volt része!
De ugye minek álmodozzunk,mivel még Kostecki se biztos,nemhogy a többiek!
Azért egy félnehéz Hatos Tornán nem fogadnék Madárra,ha nem haragszol! (Dawson,Hopkins,Pascal,Johnson,Cloud,Erdei)
Megint álmodozok.... :)))

Még annyit,hogy nem feküdne Pascalnak Erdei stílusa?
Azért azt is megnézném! Pascal megint egy fiatal,életerős bokszoló,aki túl van egy Froch,2 Diaconu,és egy Dawson elleni meccsen!!!
Madárnak hol voltak ilyen ellenfelei?
Ő nem fog elfáradni,és Kanadában megint nem Erdei lenne az esélyes!
De ez is csak feltételezés,és szerintem ez is az marad,sajnos!

De legyünk bizakodóak... :)

13 N_Ricsi [2010-08-22 13:32:46]
Tehát nálam ugyanúgy benne van Cloud részéről egy TKO, mert lehet Zsolt nem bírná a a folyamatos nyomást. És Cloud fizikai ereje , ütőereje előbb-utóbb lelassítaná Zsoltot és célba érhetne.

Vagy az is hogy a fényévekkel gyorsabb kézsebességű Zsolti, a súlycsoport egyik leggyenggébben védekező Cloudjára feltenné a bohócsipkát.

De ha nem akarok sarkítani, akkor azt mondom azon múlna a mérkőzés, hogy melyik bunyós tudja a stílusát jobban a másikra erőltetni. Szerintem lenne kb. 4-4 menet, ahol mindkettő bunyós tudná hozni a saját kis bunyóját, a maradék menetekben dőlne el, melyik volt a hatékonyabb.
Ha Zsolté, akkor Cloud kizökken, és szorosan de bukná az utolsó meneteket.
Ha Cloudé, akkor Zsolt vagy lefeküdne a 9-10. környékén, vagy kihúzná a nagy szívével, de bukná az utolsó meneteket.

Kb. ezt gondolom.
12 N_Ricsi [2010-08-22 13:17:25]

"Inkább azt mérlegelték,amit te is írtál,Don King,és az HBO sokkal nagyobb pénz,mint egy ismeretlen Erdeit kiütni"

Erdeit kiütni azért nem kis fegyvertény lenne Cloudnak!
Szerintem abban a pillanatban, amikor "tárgyalt" a Cloud és Erdei csapat, még véletlenül sem Cloud számított az ismertebbnek. Legyőzte a felhozóemberré zűlött Gonzalezt és volt egy szép győzelme Woods ellen, ahol 60-70E $-t kapott, mint addigi legnagyobb gázsiját.
Két ESPN gála, semmi más, ahol tudod te is hogy a fiatal ismeretlen bunyósok, és az öreg kiégett, visszakapaszkodni akaró bunyósok küzdenek péntek esténként aprópénzért.
Míg Erdei a Blades meg hasonló bunyósok ellen is legkevesebb 300 ezret keresett euróban, sőt Sahnoune ellen kb. 400-450E euró+25E prémiumot kapott, és kb. 4 millió német + 2 millió magyar nézőszámmal meccsenként (a lengyel polsat, és az orosz megasport közvetítésit nem is számolva)

"Pontozással veszít,főleg kint? :)"

A meccs Németországban lett volna.
Egyébként nem arról beszélek, hogy ki nyer volna, Erdei vagy Cloud, tehát ne ferdíts!
Hanem arról, hogy egy relatíve ismeretlen Cloud, akit akkoriban eléggé lenézett pl. Dawson és a többi sztár, bármennyire is tehetséges, egy szoros vereség is hazavághatott volna.
Akkoriban nem volt Don King mögötte, ha emlékszel még a pksz-es időkből, belinkeltem neked az akkori promotere nevét és hogy milyen gálákban volt benne a keze.
Éppen emiatt volt az inaktivitása is...

Arra visszatérve, hogy ki pontozná ki vagy ütné ki a másikat, azt kategórikusan kijelenteni ilyen szintű öklözőnél, szerintem őröltség.
Elég a nagyközépsúlyú tornára gondolni, eddig Ward kivételével mindenki begyűjtött egy-egy vereséget, de ő is csak azért nem mert az oda nem illő Green ellen bunyózott.
Szépen megy itt a körbeverés. Rájöttünk hogy Dawson sem verhetetlen, már második vereségét gyűjti be (mert szerintem a Johnson I. is az volt), Itt stílusok csinálják és kreálják a végeredményt kérem szépen nem pedig az A megverte B-t, B megverte C-t, ezért A tuti veri C-t.

Erdei stílusa pedig nem egy elit bunyósnak nem feküdne szerintem (pl. Pascal lazaságának a fegyelmezett bunyó), mint forítva Erdeinek a pressure fighterek. Nagyon erős a félnehézsúly megint és már most volt nem egy körbeverés, és szerintem lenne mégtöbb ha Zsolti is bekerülne a körforgásba.
Kategórikusan kijelenteni nem szabad semmit.
11 The Executioner [2010-08-22 12:27:59]
"Mert ha mondjuk kikap pontozással, akkor kapa az amerikai karriernek."

Ezt te sem gondolod komolyan,legalábbis remélem!
A Johnson meccsbe inkább benne volt a pontozásos vereség,mint az Erdei meccsbe! Itt a presztizs volt a lényeg!
Inkább azt mérlegelték,amit te is írtál,Don King,és az HBO sokkal nagyobb pénz,mint egy ismeretlen Erdeit kiütni! Éppen te írtad,hogy milyen kaliber Cloud,Erdeinek meg még hasonló kaliberű,ütőerejű,munkabírású ellenfele sem volt soha!Meg kell nézni a meccsét Johnson ellen! Cloudnak meg már ott volt Woods,mint volt vb,és ő is betonfejű volt,mint Johnson! Szóval Erdeivel semmit nem nyert volna,se ismertséget,se presztizst,se pénzt,legalábbis odakint!
De remélem,hogy a ti kedvetekért,egyszer összejön egy Cloud vs Erdei derbi,csakhogy kinek van igaza! Pontozással veszít,főleg kint? :)
Szerintem az egyik legrosszabb választás lenne Erdeinek Cloud,vagy akár Johnson! Remélem egyszer majd meglátjuk!

A másikkal nagyjából egyetértek,majd Henry eldönti mi ér neki többet,egy nagy meccs az HBO-n,vagy vb-nak lenni a WBA-nál!
Presztizsben ,és pénzben biztos a Cloud meccs! Mack talán elvállalja,ha akar még egy K.O.-t, jó pénzért! De akkor már inkább mondjuk valaki más legyen! Netán egy címösszevonás,aminek nagyon örülnék! :)
10 N_Ricsi [2010-08-21 23:54:18]
"Henry miért választaná őt,mikor interim kihívó a WBA-nél,ahol"picit" könnyebb dolga lenne!"

Szerintem itt nem Henry, sőt nem is Cloud választ, hanem az HBO.
Ha az HBO pedig ad egy ajánlatot Henrynek, nem utasítja vissza erre nagy összegben fogadnék.
Cloudnak pedig valami "verekedős" stílusú bunyós lesz az ellenfele, az is tuti :-)
Szerintem vagy Mack vagy Henry. (de a lényeg hogy amerikai)
9 N_Ricsi [2010-08-21 23:42:56]
"Cloud: Na ő az akit szponzoráltam odaát is,méghozzá már a Gonzales meccs után!Mit kaptam ott is érte!
Ő is megijedt Erdeitől,ahogy ezt Kohl is megmondta! :)"

Én sem Kohltól sem mástól nem hallottam, hogy megijedt Erdeitől.
Ezen a szinten szerintem senki nem ijedezik a másiktól...
Viszont Sdunek is mondta és többen az Unitól, hogy tárgyalásban álltak Clouddal és csapatával, és állítólag megegyeztek csak visszamondták.
Azt senki nem mondta, hogy megijedt.
Gondolom elgondolkodtak, hogy egy ilyen mérkőzés hozzátehet e a karrierjéhez.
Helyette jött Don King, Hbo. Szerintem jobban is járt.
Mert ha mondjuk kikap pontozással, akkor kapa az amerikai karriernek.

Johnson előtt csak 2 ESPN által közvetített meccse volt, ami számít...
Járhatott volna úgy mint Rico Hoye vagy sokan mások. Addig ő csak egy ígéret volt.
8 The Executioner [2010-08-21 23:12:17]

Ricsi,köszi az okfejtést,de én nem csak az évvégére gondoltam,hanem a jövőévre is ha jobban megnézed!
Mivel ugye kb. fél év a kihagyás a sztároknál ezért talán decemberre várhatók a meccsek,talán januárra!
A többivel egyetértek nagyjából, talán 1-2 kitétellel!

- Roy: Én nem írom le azért,mert kiütötték a nagyütők.Neki lassult a reflexe,de még jópár emberkét kibokszolna így is! Ha Santiagótól kikap,akkor tényleg fejezze be,de ameddig élvezi,addig hajrá!
Azt meg,hogy Brahmer,és Shumi kiütné,hát kétlem!Kipontozni meg 100%,hogy még sokan nem tudnák!
- Dawson: Olvastam én is,hogy honnan kell visszajönnie,és hogy hogyan,és mennyit készült a Pascal meccsre.Sajnálom,hogy ilyen barátai vannak!
Remélem visszatér megújulva,ahogy a menedzsere is mondta jövő év elején,term. Pascal ellen!
- Cloud: Na ő az akit szponzoráltam odaát is,méghozzá már a Gonzales meccs után!Mit kaptam ott is érte!
Ő is megijedt Erdeitől,ahogy ezt Kohl is megmondta! :)
Henry miért választaná őt,mikor interim kihívó a WBA-nél,ahol"picit" könnyebb dolga lenne!
- Pascal: Na őt kérdezgették a rádióban már a leendő ellenfelekről!
Meglátjuk kit választ,mert a pénzt azt ő sem veti meg!Van egy interim meccs opciója,ha jól tudom! Már a Dawson visszavágó előtt!
- Bute:áthúzták a számításait Dawsonék,és szerintem nem jön fel félnehézbe,ahová Pascal is hívja!
- Shumenov: Ő nem biztos,hogy Goosennel a háta mögött bevállalná a legkevesebb pénzt hozó Campillot,akkor már mástól kapjon ki,szerintem! mondjuk Henry kiüthetné! :)
- Cleverly-Murat,szerintem is lényegtelen,itt csak abban reménykedek,hogy ha nyer valamelyik,akkor majd végre-valahára felszabadítja a WBO övet,és nyer Jürgen ellen!
- Garay? Ahogy már mások is megírták,majd jön valaki a felső kategóriából,és megint kiüti,stb. Nem tényező,és nem is volt az számomra az elitben!
- Tarver szerintem csak nagyon-nagyon sok pénzért bunyózna félnehézben,de ugye azt ki fogja neki megadni? :)
De a nevéből megél még egy darabig,szerintem!
- Johnson ? Megint egy eliminátori? De akkor ne már megint az IBF-nél!
- Erdei ugyanaz a véleményem,mint neked: ????????? és szerintem ez is marad!

Ha idén nem is,de jövőre biztos lesznek brutális párosítások! Legalábbis remélem! :))


7 N_Ricsi [2010-08-21 22:13:28]
Exe

Félnehézről:

Roy Jonesnak kötelező az idő előtti győzelem, még ebben a formájában is.
Az utóbbi kb. 3 évben meg teljesen inaktív Santiago...
A szomorú ebben, hogy Jones egy legenda, és 1-2 ilyen mérkőzés után újra viszik majd valami bajnoki meccsre, ahol újra elkalapálják. Szerintem már Shumenov és Brahmer is simán vernék, sőt szerintem ki is ütnék. Nagyon mélyen van...

Szerintem az idei komolynak mondható félnehéz meccsek már lementek.
Hopkins: nagyon meglepődnék, ha Cloud, Dawson, Pascal féle fiatal és ami a legfontosabb naturálisan félnehézsulyú bunyóssal küzdene...
Szerintem valami nagyváltó/közép környékéről kap valami "sztárbunyóst", aki fölhízik a kedvéért, de szerintem az sem idén már...

Dawson: Nála nem elképzelhetetlen az sem, hogy megtörik a karriere! A pascal visszavágóig, (ha lesz egyáltalán) én nem várok Bute-vel mérkőzést. Esetleg egy közepesebb bunyós ellen, de lehet addig nem is bunyózik. Azért remélem nem csúszik le Lacy, Taylor szintjére...

Cloud. Szerintem vele nagyon jó vásárt csinált az HBO és DonKing!
Ő lehet az új Glen Johnson (nem Hopkins!), csak az öregnél gyorsabb, talán még nagyobb ütő, hasonlóan jól bírja az pofonokat, csak sokkal rosszabbul védekezik, ami miatt még Johnsonnál is látványosabb mérkőzéseket produkálhat. Szerintem bunyózik még idén és vagy Chris Henry, vagy Mack-mester ellen.

Pascal Több helyen lenyilatkozta, hogy most egy kis pihi, meg nyaralás és ha még idén belefér, egy meccs. Ha még "belefér" egy akkor, szerintem nem a top5-ből lesz és nem is Bute és a WBC-től is sok minden függ. Következő mérkőzése szerintem átcsúszhat jövőre.

A Cleverly-Murat szerintem nem lesz jó meccs, meg nem is jelentős annyira.

Talán még lesz Shumenov-Campillo 3., ahol remélem nem lesz csalás, én nagyon jó bunyósnak tartom a spanyolt, mindig is szerettem azt a fajta technikás bunyót amit ő mível. De ez a mérkőzés sem lesz jelentős.

Garay is folytatja a visszakapaszkodást, pár fwelhozómeccs.

Tarver tuti nem bunyózik már, vagy legalábbis félnehézben már nem...

Johnson meg lehet vív újra egy eliminátorit az IBF-nél?

Erdei: ??????????????

Lesznek jó/közepes meccsek, de brutális párosítások idén már nem.
Hacsak a WBC nem kötelezget :-)
6 The Executioner [2010-08-21 19:51:17]

Hello,Ricsi!
Végre egy normális ember is van ideát,persze tisztelet a kivételeknek! :)

Nem,de miért lesz ilyen párosítás,remélem azért addig még most sem adja le magát,mint Tarver! :D
Biztos izgalmas lesz az is,de nem arra gondoltam,hanem amit a vb-ok,és az elit,ill. menedzsereik emlegetnek.Persze csak nyilatkozatok,interjúk szintjén! Pl.Pascal Hopkinsról,és Butéről nyilatkozgat,Cloud Pascalról,Hopról,Dawsonról,és oda-vissza!
De a legjobban Shumi nyilatkozata tetszett,hogy neki Cloud,és Dawson kell! :))
Azért még maradtak "nagyágyúk" úgymond üresen,pl.Roy,Tarver vagy Johnson! Esetleg Green!
Tudod,gondolom,hogy miért írom ezt! :)
Egyébként egyetértettem veled abban amit írtál valahol,(de ezt lentebb meg is írtam),hogy Erdeinek először Kostecki,vagy Henry kellene,de mindenekelőtt komoly klub,mert úgy jár,mint G.Jones! :D
Szerintem Henry-t kizárt,hogy Hawerkamp bevállalja!
No nem a képzettsége miatt,hanem mert hasonló ütőerőt mindig kerülték!
Az a baj,hogy semmit nem látok még Kostecki után sem! :(

Jaj,bocsi látom miről beszélsz,hát igen Tarver után neki is kellett egy felhozóember!Nem árt neki,de ebből remélem semmilyen párhuzamot nem von le senki!Nekik felhozóember,másnak hivatalos kihívó volt!
Utoljára mikor bokszolt Santiago szintű ellenféllel Roy? 20 éve?
Látod,Santiagonak összejön az,ami sokaknak nem:Tarver,és Roy! :DD

5 N_Ricsi [2010-08-21 19:11:52]
A Roy Jones Jr. vs. Danny Santigo mérkőzésre gondolsz?
:-))

4 The Executioner [2010-08-21 14:17:58]
Ahogy hallom,és olvasom a félnehéz elitjének a nyilatkozatait,interjúit szerintem évvégén,és jövőre megint brutális párosításokra számíthatunk,szerencsére! Már előre várom!
Igazi ki-ki meccsek vannak kilátásban! :)
3 The Executioner [2010-08-19 12:37:14]

Valószínűleg Pascal vs Hopkins,talán Bute vs Dawson lesz az első körben!
Másodikban az lesz a furcsa,ha Hopkins nyerne,mert akkor nem lenne értelme a Dawson vs Pascal visszavágónak!
Erdeinek először klubot kéne találni,mert 1 év kihagyás után plusz 10 kilóval,36 évesen nehéz lesz még Kostecki ellen is!
Szerintem inkább őt fogja bevállalni,mint Henry-t!
Hamarosan Despaigne is oda fog érni,6 meccsel már 9.helyen van!
Klub nélkül pedig Madár nem sokáig lesz rajta a WBC listán,főleg nem máshol!
Johnson az egyik legrosszabb választás lenne,de legalább megfizethető!
Brahmer,és Campillo lenne a legkönnyebb,de ugye azt Kohl sem,és Goosen sem fogja engedni! Bár Shumiék nagy terveket szövögetnek,kissé nevetséges,hogy Dawsont,és Cloudot akarják,dehát bennük van a pénz!
Remélem azért lesznek majd jó meccsek! :)
2 Vadasz [2010-08-15 17:50:47]
ilyen az élet, Zsoltnak más vonalon kell próbálkoznia. Ahogy már leírtam, szerintem a nagyok közül csak Johnson felé lehet valahogy utat találnia.
Ez a Dawson vereség azt mutatja, hogy Roy Jones Jr. óta nincs igazi uralkodója a félnehézsúlynak.
1 Pipee [2010-08-15 09:50:13]
Ez nem túl jó hír mert Zsolti így várhat tovább. Azt hittem Dawson győz, gyorsan eldobja az övet a Bute meccs kedvéért, a megüresedett címért pedig mehet Zsolt Pascallal vagy valakivel.


Impresszum Levél nekünk Médiaajánlat
www.monokli.com
monokli@monokli.com


SITEMAP XML Küzdelem a spammelők ellen site statistics SG.hu WebTop
Magyar hungaroo.com - A magyar linkjegyzéke Magyar Honlap Linkek Best-Top Statisztika