www.monokli.com
Hírek/Cikkek Interjúk Videók Ranglista Erdei Zsolt Mart Építőipar Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!

Döbbenet! Erdei Zsolt nem bokszolhat Budapesten?!

A+A-
2009. máj. 5., kedd, 08:284656 olvasás - 24 komment


Döbbenet! Erdei Zsolt nem bokszolhat Budapesten?!

Az egyik laptársunk hívta fel a figyelmet a Hamburger Abendblatt cikkére, amely német lap mindig naprakész, és rendszerint pontos belsőkörös információkat közöl az Universum Box-Promotion hazatájáról.

Ezek szerint a magyar szurkolók hiába várják, hogy a WBO félnehézsúlyú bajnoka Erdei Zsolt (30 győzelem – 0 vereség) augusztus 22-én megmutatja magát Budapesten, merthogy az Universum úgy ítéli meg, két magyar bokszolóra építve nem hozható a ZDF tévé által elvárt 5 milliós nézőszám. A „Madár” művésznévre hallgató öklözőnek, kimondva-kimondatlanul, ez lett volna a hazai búcsúmeccse! Erdei várhatóan szeptemberben lép szorítóba!

A WBO nagyközépsúlyú bajnoka, Balzsay Károly (21 győzelem – 0 vereség) viszont ringbe léphet Budapesten, és a német lap azt is tudni véli, hogy az Oroszországban született német Robert Stieglitz (34 győzelem – 2 vereség) ellen, aki jelenleg a WBC nemzetközi bajnoka. Stieglitz-et viszont egyelőre ne keressük a WBO ranglistáján.


Értékelje cikkünket: (Eddig 10 szavazat érkezett)

Ez elég gyenge lett... 1 Harmatos kis írás... 2 Adok még egy lehetoséget... 3 Alaposabb munkát várok el... 4 Nem ártana jobban tájékozódni a témával kapcsolatban... 5 Elmegy, bár vannak hiányosságok... 6 Elég jól sikerült... 7 Szépen kidolgozott, korrekt írás... 8 Teljesen belefedkeztem az olvasásba... 9 Ha minden cikk ilyen lenne... :) 10
Adja hozzá a kedvencekhez:

 
Moderálási alapelvek!
Szólj hozzá!!
Név:
E-mail cím:
Regisztráció
Belépés
Regisztráció lépései:
1. Kérem adjon meg egy felhasználói nevet és egy email címet!
2. Kattintson a "Regisztráció" menügombra!
3. Az e-mailben kapott linken keresztül aktiválhatja a regisztrációját!
4. Kattintson a belépés gombra!
Megmondóbox:
BB kódok: [b]félkövér[/b] [u]aláhúzott[/u] [i]dőlt[/i]
Elküld
Frissít
Fordít


Hozzászólások: ( 24 hozzászólás érkezett )
24 redwings [2009-05-21 22:15:45]
Nem vitás, hogy az UNI (és, sajnos, vele együtt Erdei Zsolt is) ún. "vergődő madár" (by Kevin Costner), csak az UNI-hoz nem jön a herceg fehér lovon, mert a lókereskedők másik "hercegre" tették a tétet.

tigris jól mondja: innen el kell menni.
23 okoska [2009-05-06 16:04:00]
Láttam egy plakátot ahol Erdei Zsolt ellenfele szerepel(Tito Ortiz)Bár az is lehet h csak Kovács Pisti nőtt fel..... :)
22 anton [2009-05-05 21:50:11]
Németországban német bokszolót akarnak látni. Stieglitzet németnek tekintik, meg az Ina Menzer is az. Lehet, hogy nem kiszúrás akar lenni ez a dolog, hanem üzleti számítás. De akkor Zsoltnak meccse se lesz? Lehet, hogy Jürgen Brahmer kellene ellenfélnek egy tévé közvetítéshez!
21 pif [2009-05-05 20:55:18]
Hát Tigris igazad van,mégha jogilag jó alaposan foglya is Zsolti az Fuckversumnak.Lehet,hogy megérné mérközésnélkül otthagynia őket most.Viszont azt nem tudjuk mennyire akarja Zsolti még nyűni a testét.
Sheriff,
én meg biztos vagyok benne,hogy ezekután megtöltene nem ,egy de két Arénát is;a baj az,hogy nem ez számít hanem a közvetítés nézettsége.
20 tigris [2009-05-05 20:34:08]
Madár.Szerzödj a Sauerlandhoz egy két évre!!Jobban jársz!!
19 Thoer [2009-05-05 18:13:36]
seres,

Az RTL annyit se fizet (tud fizetni?), hogy abból Madár díjazása kijöjjön.
18 sheriff [2009-05-05 17:52:27]
Megmondom őszintén, kétlem , hogy Zsolt itthon megtöltene egy gálát. Legalábbis egy igazán nagyot...
17 leeloodallas [2009-05-05 16:33:30]
Gondolom, az universumnak szerződése van a zdf-fel, hogy a rendezvényeiket közvetítsék. Ha a zdf-et nem érdekli az esemény, nincs megrendezve, ha meg érdekli, akkor meg nem kell a magyar rtl. Pontosabban kell, de csak a zdf-től tudja megvenni a közvetítés jogát. Saját ötlettől vezérelve nem sugározhatnak universum-gáláról. De ismételten kérem, javítsatok ki, ha tévedek.
16 seres [2009-05-05 16:28:12]
Azt még csak-csak elhiszem, hogy a ZDF-nek nem üzlet Erdei, de az RTL Klubnak egész biztos az lenne. Akkor miért nem ők adják a média hátteret? Magyarországon akkor is megtölt Zsolt egy arénát, ha nem "látványosan" bokszol. Erdei nekünk szívügyünk, nekik meg nem.
15 Nezo [2009-05-05 15:56:23]
Stieglitz jó ellenfél lenne. Ami Zsoltot illeti, várjuk ki a végét.
14 Silverwolf [2009-05-05 15:17:57]
En egyszeruen nem hiszem el, hogy ne lehetne valamit tenni az ugy erdekeben! Egy ilyen peldaerteku sportolo karrierjenek vege fele ez abszurdum. Lehet a magyar medianak kellene kicsit melyebben a zsebebe nyulnia kivetelesen, lehet mas a megoldas, de kell, hogy legyen megoldas! Erdei nem ezt erdemli!!
13 Sasi [2009-05-05 11:57:56]
Nagyon nagyon régóta hallani Ina Menzer magyarországi mérkőzéséről, és vagy két hete arról is, hogy Madár nem bokszol itthon... ezek után azon sem csodálkoznék, ha tényleg visszavonulna!

Egyszerű, és demagóg konklúzió - Erdei Zsolt nem kell főmérkőzésnek egy magyar gálán!

Vagy nem elég jó már főmérkőzésnek? Ezek szerint a ZDF tényleg kihátrált Erdei mögül?! (Vagy tényleg új arcokra van szükségük...)

Tudom, biztos bonyolultabb a válasz, mint az imént írtam.

Szerintem drága Erdei Zsolt mérkőzésének szervezése, hogy Menzer mellett ő is bokszoljon, de akkor mégis hol akarják bokszoltatni, hogy az megérje nekik?

De a lényeg: Ina Menzer jóval Madár előtt van, ha Magyarországon is őt akarják főmérkőzésnek! Ok, az is igaz, hogy egy női világbajnoki meccs költségei jóval alacsonyabbak, de Zsolt sem lesz olcsóbb szeptemberben...

(Ezzel ellentétes "érv", hogy a magyar partner akkor augusztus után szeptemberben is "megvesz" egy gálát, azaz örüljünk, hogy Balzsay Károly is felnőtt Erdei mellé...)

Biztos gazdasági kérdés az egész, és csak azért fáj, mert egy itthoni gáláról van szó...
12 lefthook [2009-05-05 11:41:11]
Akkor meg minek hozzák ide a meccset? Ezek teljesen hülyék!
11 leeloodallas [2009-05-05 11:12:35]
Korábban már írtam, de nehogy igazam legyen: "Tartok tőle, hogy Zsoltot nem itthon, sehol nem látjuk bokszolni. Jelentős meccsen biztosan nem."...
10 anton [2009-05-05 10:46:00]
Kár, hogy nem itt lesz, de ha ezzel Zsolt anyagilag jobban jár, akkor nem baj. Csak attól félek, hogy muszáj lesz KO-ra verni az ellenfelet, mert ellenszél fog fújni.
9 r.duran [2009-05-05 10:39:22]
Szerintem ezen már Zsolt elgondolkodott,hogy elég volt.Szerette volna ha itthon lett volna az utolsó meccse.Sajnos nem jön össze.
8 Suspect Zero [2009-05-05 09:50:35]
Ez üzlet, és nekik a ZDF adja a pénzt, és leszarják a magyar szervezőket. Pedig jó lett volna még egyszer élőben látni Zsoltot.
7 Silverwolf [2009-05-05 09:39:02]
En most gondolkodnek el akkor azon, hogy az Universumbol akkor eleg volt ennyi, sot, boven sok.
6 Samat [2009-05-05 09:21:08]
Leeloodallas

Igazad van!!!! A ZDF-nek is biztosan. Csak Erdei pár éve még hozta az 5 milliót, úgyhogy nem értem miért most!!!!
5 Suspect Zero [2009-05-05 09:18:56]
Stieglitz, mint ellenfél, rendben van. Nekem nagyon tetszett a Wilaschek elleni meccse. Mindent tud, de igazából semmit sem kiemelkedően, ám ez így túl általános. Balzsay erősebb, és gyorsabb, de meglepne egy gyors KO ellene.

Kicsit bezavart a képbe az Erdei-Garay címegyesítés lehetősége, ám egyébként bánatomra visszatértünk arra a vonalra, ami pár hónapja a blogomba írtam.
4 leeloodallas [2009-05-05 09:07:41]
Köszönjük a javítást Suspect, bár sajnos sejthető volt, hogy ez a lényeg... Egyet kell, hogy értsek veled, annyit hozzá fűzve, hogy Erdei miatt ugyan megtelhet egy itthoni csarnok, viszont a tv-s nézettség garantáltan alacsony lesz. A német hölgy viszont lehet (dehogy lehet, TUTI), hogy kevesebb embert vonzz a helyszínre, azonban őt megnézik Németországban. Én valahogy így látom, de javítsatok ki, ha nem így van.
3 Suspect Zero [2009-05-05 09:03:15]
Éjszakás voltam, már zsibbadok, a "nem" lemaradt.

Számomra döbbenet, hogy nem bokszolhat, és az is, hogy az Universum úgy ítéli meg, hogy Erdei Zsolt nélkül bele lehet vágni egy ilyen bokszgála szervezésébe. Hogy Ina Menzer miatt nem fog senki jegyet venni, az tutkó, hogy Balzsay Károly miatt tele lesz a csarnok, csak remélni lehet.
2 leeloodallas [2009-05-05 08:58:45]
A címet én sem értem (ha így van rendben), viszont ha igaz, amit a fritzek írnak, akkor most kezdődik Karcsi profi pályafutása. Stieglitz-nél már sokkal gyengébbeket nem is lehet válogatni nagyközépben, olyan "sűrű" a mezőny. Stieglitzről tudna valaki bővebb infót, (stílus, alapállás...) feküdhet-e Karesznak? A mérlege alapján elég jónak tűnik, de kétszer is K.O.-val kapott ki, egy technikásabb bokszolónak üthetőnek látszik. Egyszer azért kiütötte Berrio-t, ami azért nem rossz dolog...
1 seres [2009-05-05 08:43:15]
Én ezt a címet nem teljesen értem. Döbbenet, hogy bokszolhat, vagy döbbenet hogy nem bokszolhat?


Impresszum Levél nekünk Médiaajánlat
www.monokli.com
monokli@monokli.com


SITEMAP XML Küzdelem a spammelők ellen site statistics SG.hu WebTop
Magyar hungaroo.com - A magyar linkjegyzéke Magyar Honlap Linkek Best-Top Statisztika