www.monokli.com
Hírek/Cikkek Interjúk Videók Ranglista Erdei Zsolt Mart Építőipar Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!

Erdei-Garay címegyesítés?

A+A-
2009. márc. 30., hétfő, 12:094641 olvasás - 46 komment


Erdei-Garay címegyesítés?

Kétszer már megküzdöttek, és lehet, hogy hamarosan ismét meccsel egymással Erdei Zsolt (30 győzelem – 0 vereség) és Hugo Hernan Garay (32 győzelem – 3 vereség), ám most már egy címegyesítő világbajnoki mérkőzés keretében.


A spanyol nyelvű LaGaceta.com lap argentin kiadása nem említ részleteket, így csak remélni merjük, hogy a küzdelemre augusztus 22-én, Magyarországon kerül majd sor. Egy másik argentin lap megszólaltatta a WBO szövetség elnökét, Francisco “Paco” Valcarcelt, aki valószínűleg már engedélyezte is a címegyesítést, hisz a nyilatkozat szerint a bokszolók képviselőin múlik, hogy hol és mikor kerül megrendezésre a találkozó. Mint ismert, Erdei Zsolt kötelező címvédését már korábban elrendelte a WBO, így a címegyesítéshez a szövetség előzetes hozzájárulása elengedhetetlen volt.

Ugyanakkor fontos hangsúlyozni, hogy „Madár” német munkaadója már évek óta lebegtetni a címegyesítő mérkőzés lehetőségét, ám mostanáig mindig sima címvédés lett a dologból, tetejébe gyakran nem igazán élvonalbeli ellenfelekkel szemben.

Garay és Erdei 2004-ben és 2005-ben is küzdött már egymás ellen, és mindkét mérkőzést a „Madár” becenevű WBO bajnok szoros pontozással nyerte meg, ám főleg utóbbi győzelem jogosságát nagyon sokan megkérdőjelezték.

Garay azóta a WBA bajnoka lett, és tavaly óta neki is az Universum Box-Promotion szervezi a mérkőzéseit, így a német vállalkozásnak házon belül kell egyességre jutni a címegyesítő küzdelemben, annak ellenére, hogy az argentin bokszolónak saját menedzsmentje is van. Erdeit menedzserként is Klaus-Peter Kohl képviseli.

(A korábbi rövidebb hír kiegészítve március 31-én, 19 órakor.)
Értékelje cikkünket: (Eddig 9 szavazat érkezett)

Ez elég gyenge lett... 1 Harmatos kis írás... 2 Adok még egy lehetoséget... 3 Alaposabb munkát várok el... 4 Nem ártana jobban tájékozódni a témával kapcsolatban... 5 Elmegy, bár vannak hiányosságok... 6 Elég jól sikerült... 7 Szépen kidolgozott, korrekt írás... 8 Teljesen belefedkeztem az olvasásba... 9 Ha minden cikk ilyen lenne... :) 10
Adja hozzá a kedvencekhez:

 
Moderálási alapelvek!
Szólj hozzá!!
Név:
E-mail cím:
Regisztráció
Belépés
Regisztráció lépései:
1. Kérem adjon meg egy felhasználói nevet és egy email címet!
2. Kattintson a "Regisztráció" menügombra!
3. Az e-mailben kapott linken keresztül aktiválhatja a regisztrációját!
4. Kattintson a belépés gombra!
Megmondóbox:
BB kódok: [b]félkövér[/b] [u]aláhúzott[/u] [i]dőlt[/i]
Elküld
Frissít
Fordít


Hozzászólások: ( 46 hozzászólás érkezett )
46 ivetka [2009-04-04 19:00:14]
Szevasztok

Ha lesz meccs Garay-val Madar megoldja majd,egyszeruen azert mert jobb bokszolo,es tokos gyerek...Ugyanugy el tudja inteyni mint a Shanounet...

A Zsolti van olyan okos ,hogy folyamatosan edz,es szinten tartja most magat...

Zard ki a kulvilagot -media,uzlet-es Garaynak annyi...

Hajra ZSolti1
45 leeloodallas [2009-04-04 18:28:38]
Ha van gerinc az érintett honfitársainkban, határozottan elzárkóznak a magyarországi rendezés elől, hacsak nem változtatják meg a fritzek a gála programját. Felháborítónak tartom, hogy egy idegen országban ilyen arrogáns, nagyképű módon álljanak hozzá egy gála szervezéséhez, miközben az elismertségükhöz az universum magyarjai igen nagy részben hozzájárultak. Sosem szerettem a németeket, de ez már több a soknál...
44 Thoer [2009-04-04 16:56:13]
Már csak azért se, mert ha így lesz, az fix hogy szétszedjük a stadiont és kifütyüljük Menzert, aki talán nem tehet erről az egészről, de vele is kiszúrnak...
43 Nezo [2009-04-04 16:26:22]
Azt nyilatkozta Zsolt egy mai újságban, hogy a ZDF Fräulein Menzer meccsét szeretné ÉLŐBEN közvetíteni a budapesti gáláról. Zsolt lehetne ugyan az utolsó pár, de így a hölgy lenne a tényleges főmeccs. Hát mit mondjak, ebbe nem is szabad Zsoltnak belemennie. Nem is tudtam, hogy a németeknél ennyire eszik a női boxot, nincs is ezzel baj, de talán ne egy budapesti gálát csesszenek el vele, ha lehetne kérni. És ne egy tizenegyszer címet védett, HELYI férfi bajnokot rakjanak a hölgy mögé.
42 anton [2009-04-04 15:05:40]
Ez a Barashian a túlsúlyával elég nagy ütő volt. Garai valami hasonló lesz, de jobb lenne, ha Madár tudná a saját stílusát játszani. Persze erre Garai ellen kevés az esély. Valami pontozásos eredményre számítok.
41 2pac [2009-04-03 13:17:42]
Fritz Sdunek pedig egyébként, nagyon jó, tapasztalt edző, csak ha nem a terve szerint alakul a küzdelem, akkor képtelen valamit változtatni.
40 2pac [2009-04-03 13:16:40]
emberek, ha lesz harmadik meccs, akkor ez már önmagában nagy dolog Zsolt számára. Ez egy esély, amelyet olyan sokáig várt, és ha összejön neki győzni, hát minden tiszteletem a Madáré lesz! Ha Zsolt világbajnok, akkor nem mindegy, hogy kivel kell verekednie? Miféle világbajnok az, aki kényelmes ellenfeleket válogat magának?! BÁRKI ellen készen kell lennie! Bizni önmagában! Ha veszit akkor veszit, de legalább megpróbál többet is elérni, mint egyszerű, WBO bajnoknak maradni, aki Németországban, Kohl vigyázó szárnya alatt örökre "otthoni, európai bajnoknak" marad.
39 Shaham [2009-04-03 11:26:53]
Fritz Sdudek nem olyan. Amikor anno Klicskoék elmentek, kitartott mellettük is.
38 street fighter [2009-04-03 00:04:25]
Totya,ha egy "fighter"magában,vagy az edzőjében nem bízik meg..akkor már a meccs előtt vesztett.
37 totya [2009-04-02 23:51:00]
Megfigyeltem, hogy a Garay az egyeneseket sorozatban üti , néha egy -egy felütéssel kombinálva és közben zártan védekezik. Semmit nem változott a stílusa évek óta Az erőnléte pedig kiváló és folyamatosan támad . Nagyon keveset hibázik a védekezésében. A madár stílusához ez nem passzol, ezért is izzadt vért mindkét meccsén.

De ha minősíteni kell akkor Garay egy szorgalmas iparos, a Madár pedig művész.

Mindezek ellenére szerintem hiba lenne a Madárnak a stílusán változtatni, még akkor is , ha így főleg csak védekezik.

Meg kellene kérnie az itthoni szakembereket stikában , hogy elemezzék ki a Garay meccseit és ha találnak nála valami visszatérő hibát arra alapítva szintén stikában be kellene gyakorolnia azt az ütést amivel
kifektetheti az ellenfelet. Azért stikában,mivel a saját edzőjében szerintem már teljesen nem bízhat meg.
36 Shaham [2009-04-02 20:42:55]
"Mert olyan bírókat hoznak, akik nem a pontos ütéseket, hanem a rakkolós, agresszív bunyót preferálják" Mint a 2. meccsen? :) Hiába üt Erdei metenként 4-5 pontosat ha kap 20 nem olyan pontosat...:) Garay fizikálisan nagyon egyben van, elfáradni úgysem fog. A 2. meccset szerintem vitte a 3.-ra ha lesz nagyon ki kell taktikázni vmit Zsoltinak. Csak ésszel tudna itt nyerni.
35 Dagobert [2009-04-02 19:51:44]
Nos, akkor még egyszer... a "tervezett Ko" annit tesz, hogy Zsoltit odadobják koncnak Garay elé....későn szólnak neki, hogy ne edzhessen annyit, Garay amúgy is erősebb. Ha nem üti ki, akkor legyőzik pontozással. Mert olyan bírókat hoznak, akik nem a pontos ütéseket, hanem a rakkolós, agresszív bunyót preferálják...ennyi.
Ha lesz 3. meccs, Zsolti csak a csodával nyerhet...sajnos.
34 Shaham [2009-04-02 14:17:43]
Aha...:) ilyen könnyü...:) Szerintem kiütni Garayt nem tudná. Egyetlen esélye ha sokat mozog, hagyja Garayt üresbe futni, és mindenben belever. Csak ezt meg kondival nehéz bírni. Látványosan jobbnak kellene lenni hogy ne pontozzák el a meccset. Egyébként szerintem most Garay sokkal esélyesebb, remélem ha lesz meccs Zsolti rámcáfol! 2 övvel már talán Dawsonnak is szemet szúrna...:)
33 street fighter [2009-04-02 12:26:09]
NEM KELL PARÁZNI,ZSOLTBAN OTT LESZ AZ AZ ELSZÁNTSÁG...MEG LESZ A KELLŐ ERŐNLÉT IS...MEGMUTATJA GARAYNAK,KOHLNAK ÉS MINDEN KÉTKEDŐNEK,HOGY KI IS Ő VALÓJÁBAN! ÉS MINDEZT NÉMETORSZÁGBAN,ÉS KIÜTÉSSEL,ÉLETE LEGJOBB TELJESÍTMÉNYÉVEL! ÍGY LESZ...
32 street fighter [2009-04-02 12:20:06]
...csatlakozom..."tervezett KO".....DDDDDDDDDDDDDDDDD...
31 Nezo [2009-04-02 08:30:44]
Tervezett KO :DDD
Valaki sok pankrációt nézett, úgy tűnik. :))))
30 Suspect Zero [2009-04-01 23:28:57]
Úgy legyen! Szívből remélem, ám az eszem más súg. Garay 12 menetet képes olyan fordulatszámon, olyan ütésmennyiséggel végigbokszolni, amivel Erdei Zsolt a második meccsen nem tudott mit kezdeni. Tiszta találatok számában vette fel a versenyt az argentinnel, ám az ütései többsége nem kifejezetten hangsúlyos jab volt. Az idő nagy részét Zsolt kettős fedezék mögött, válaszütések nélkül töltötte. Ez szerintem nem ez az a fajta boksz, amit a pontozók általában értékelnek! Egy hasonló koreográfia esetén ez legközelebb vereség! Mert nem lesz a címegyesítő meccsen kihívó, nem lesz címvédő, nem lesz a szervezők által támogatott harcos, és a bírókat is közösen adja majd a két világszövetség. A leírtak szerint többen úgy gondolják, hogy az Universum nem Erdei Zsoltot támogatná egy Garay elleni mérkőzésen. A vállalkozás vezetése, és "Madár" között tetejébe ellentét feszül, ezt nem én találom ki, ezt Klaus-Peter Kohl nyilatkozta az RTL Klub műsorában. Nagyon kritikus, egyben aggodalomra okot adó mondatok hangzottak el Herr Kohl szájából! Nem pletyka, de a feszültség nem hogy nem oldódott volna, azóta mélyült közöttük. Egyszer majd, visszavonulása után, Erdei Zsolt is biztosan nyíltan beszélni fog erről, nem csak barátoknak, jó ismerősöknek. Ezért remélem, hogy ha tényleg lesz harmadik küzdelem, azt Erdei Zsolt kiütéssel fogja megnyerni, mert kitalál valami újat, hatásosabbat Hugo Hernan Garay ellen, mert a második meccs forgatókönyve kudarc lenne!
29 manes [2009-04-01 19:04:29]
Csak és kizárólag az erőnlét és állóképesség lehet Zsolt ellenfele. Nincs szeme annak aki mást mond. Garay egy hihetetlen erős szívós küzdő, de a technika nem az ő oldalán van. Remélem ez már megfelelő motivációt nyújt egy nagyon erős felkészüléshez. Ha így lesz akkor gyönyörű este lesz minden boxrajongónak. :)
28 Shaham [2009-04-01 18:37:48]
Miért milyen a tervezett KO? :D Az UNI eltervezte hogy most kiütik Erdeit? Mint KOKO-t anno? :D
27 Dagobert [2009-04-01 17:50:35]
KO-val fog nyerni az argentin...majd meglátjátok. Kiütik Zsoltit is mint KOKO-t annó, bár az nem tervezett KO volt.
26 TOM1 [2009-04-01 14:52:55]
Zsolt sokkal jobb bokszoló, mint Garay! Nem nagy szám az Argentin, ha Zsolt összeszedi magát nem lesz vele gond. Ha látnám az elszántságot Zsoltban, én fogadnék is rá!!!!
25 dokipek [2009-04-01 13:52:30]

Tuti, hogy az Uni. el akarja veretni a mi Madarunkat az Argentinnal(sajnos).
Emlékezzetek vissza Madár utolsó meccsére, pontosabban a mérlegelésre. Az ellenfél nem tudta hozni a súly határt, holott meg mondták simán le tudta volna adni a felesleget.
Miért is volt erre szükség?
Így bármi lett a meccs ki menetele Madárnál maradt az öv, szóval azt akarom ezzel mondani, hogy akkor még nem kaphatott ki Erdei, így biztosította akkor be magát az Uni.
Már akkor rebesgették, hogy a következő meccse a Garay ellen lesz, és itt nem lesz kegyelem neki itt csak magára számíthat már a ringben!
24 street fighter [2009-04-01 13:20:06]
ez a meccs -ha létrejön-nem augusztusban budapesten lesz,az tuti,inkább az év vége felé németországban!és ha Zsolt olyan felkészült és éles lesz,mint Barashian ellen,akkor nyerni fog,mert egyszerűen jobb bokszoló mint Garay.És tökmindegy ,hogy mit akar Kohl,mert a "felkészült,kítűnő kontrabunyós Erdei Zsolti ki fogja ütni a végig támadó-egyébként szintén kiválló-Garayt.És végérvényesen lezárja ezt a "trilógiát"!....én ebben hiszek,és ha Zsolt is,akkor így is lesz!...(ezt annak ellenére mondom,hogy a második meccsük tényleg az argentíné volt,de nincs olyan bajnok,akinek legalább egyszer ne segített volna a"SORS :-)",ez Zsoltinak is kijárt egyszer).....utána pedig jöhet egy befejező amcsi gála Chad Dawson ellen a súlycsoport királyságáért...két övvel már lehet valóságalapja...ennyi..
23 totya [2009-04-01 11:08:03]
Megmondom őszintén én se fogadnék a Zsolt győzelmére, de a box-ban
mindenki egy ütésre van a győzelemtől. Nem értek egyet azzal, hogy nincs
tétje a meccsnek. Garay most WBA világbajnoka , Zsolt pedig a WBO -é
Aki mindkét övet birtokolja célpontja lehet a nagy neveknek és azok meccsek már hozhatnak némi aprót. Nyilvánvaló , hogy az UNI favoritja a Garay ,mivel benne több pénzt látnak.

Mindezek ellenére úgy gondolom , hogy Zsolt győzhet , de csak kiütéssel. Amennyiben pontozásra kerül sor itt a vége számára.
22 keoma [2009-04-01 09:16:57]
Maestroval egyetértek. Utólag visszanézve Erdei eredményeit, nagyon szánalmasan fog mutatni egy harmadik győzelem: csak olyan ember ellen mert küzdeni, akit már kétszer legyőzött? Így tehát mindenképpen veszít a meccsel, ha mást nem, presztizst és időt.
Talán az segítene valamit, ha összeszedné magát és kiütéssel győzné le.
21 Thoer [2009-03-31 23:19:05]
Lacy vs Calzaghe 2. Ezúttal nem Lacyre tippelnék...
20 Maestro [2009-03-31 23:08:34]
Nem lenne könyű meccs az fix, nem tudom harmadszor is nyerne -e Zsolt.
Viszont amit nem értek, hogy ha nyerne Zsolt akkor mi van ? Megveri harmadszor is Garayt ? Na és ? Már kétszer megverte és nem lett világhirű, nem jöttek nagy nevű ellenfelek stb stb Ezzen a meccsen csak veszteni lehet 1.lehetőség-nyer Zsolt harmadszor- és akkor mi van?
2.lehetőség- nem nyer Zsolt és elveszti a cimeit is ,persze ez mondjuk egy Roy Jones ,Barrera szintű névnél nem számit mert elég a név nem kell a cím. Na de Zsoltnak se neve se címe nem lesz .
Persze nyerjen Zsolt !
19 totya [2009-03-31 22:43:34]
Minden a lélekben dől el és a remény hal meg utoljára.
Ha !!! a Zsolt hisz magában, elhiszi, hogy ő a jobb és ehhez fizikai részt is hozzárakja akkor jó meccsnek ígérkezik.

Ezen a meccsen a Garay veszthet többet,mivel ő még fiatal. A Zsoltnak, ha nem nyer, akkor ez lesz az utolsó meccse és legfeljebb visszavonul.
Az utolsó meccsen pedig már mindent kiad magából az ember . Bátrabb, felszabadultabb.

Kivéve, ha már az életkorból eredő fizikai korlátok gátolják a megfelelő
felkészülésben .
Akkor ez a meccs egy vesszőfutás lesz.



18 Suspect Zero [2009-03-31 15:05:09]
Erre nem sok pénzt tennék fel. A második meccset Zsolt simán elbukta volna a világ bármely pontján. Erdei azóta nem lett fiatalabb, Garay viszont jobb, érettebb, erősebb, mint valaha. Erdeinek 2005-óta nem volt ennyire komoly ellenfele! Annyi még pozitív, hogy az elmúlt négy év legjobb kihívójával, Jurij Barashiannal, pont az utolsó mérkőzésén találkozott.
17 Nezo [2009-03-31 14:31:26]
Nagy valószínűséggel ezen a meccsen Zsolt leiskolázná az argentint.
16 totya [2009-03-31 14:11:53]
Valószínű.hogy így akarnak megszabadulni Zsolttól . Erre a meccsre a
Garay bizonyára nagyon felszívja magát és most attól sem kell tartania, hogy pontozással nem nyerhet . Az Universum így akarja Zsoltnak bebizonyítani, hogy nélkülük már rég 00 lenne.

Remélem a Zsolt is eléggé motivált lesz . Akkor látnék esélyt a győzelmére, ha az ütőerejét drasztikusan meg sikerülne javítani. Garay többet ütött az első két meccsen és bizonyára ez most is így lesz . Viszont a Zsolt pontosabbakat . Ha elemi erő lenne ezekben az ütésekben , akkor kifektethetné Garay-t.
15 Samat [2009-03-30 22:15:57]
Ez a meccs sok mindenkinek jó lenne, csak Erdei Zsoltnak nem! Hosszú évek óta nagy meccset ígérnek neki, de ez nem olyan, mintha Tarver, Jones, vagy bárki mással bokszolhatna. Címegyesítés! Rendben! De nagy pénzt ezért a meccsért soha nem fog kapni. Ráadásul ha a második meccsből indulok ki, Erdei Zsolt nem fog nyerni. Ez lesz a végállomás...


http://www.26noticias.com.ar/el-pigu-unifica-85674.html

ugyanez magyar nyersfordításban:
http://href.hu/x/8mnb

A lényeg, hogy a WBO elnöke már tud a dologról, csak a két bokszoló képviselőjének kell egyezségre jutnia a helyszínről. Sok újdonság nincs benne, de az UBP ezek szerint már engedélyt kért a mérkőzésre.

Na, képzeljétek, hogy járt a WBA. Lejárt a domain nevük, és valaki lefoglalta a szabad nevet (wbaonline.com). Azért néztem volna meg, hogy mi Jürgen Brähmer poziciója a ranglistán. Tudjátok, mert címegyesítés után a WBA öv felszabadul, és azért nyomulhat Brähmer. Így maradhat két világbajnoka a németeknek...
14 jano [2009-03-30 21:57:17]
Nincs rizikó az uni részéről, bárhogy alakul a meccs. Mindenképp házon belül marad a cím. Egyébként egyet értek azokkal akik Garay győzelmére tippelnek, mert talán benne már több pénz van, nagyobb üzlet és nagyon éhes a sikerre. Viszont ha Erdei nyer, és én ezt őszintén remélem, hát az sem gáz az uninak hiszen van két nagyágyú a csapatban. Kicsit hasonlo a helyzet mint az Inkin - Balzsay párosításnál.
13 csakk [2009-03-30 21:06:06]
Garaynak sem tudnak november óta egy mérkőzést összehozni, Erdeinek sem....
A kérdés csak az, a győztesnek tudnak majd színvonalas kihívót találni? Ugyan ott tart majd az Uni, ahol a part szakad..
Ami logikus lenne, Madár itthon boxol augusztusban (madonnával) novemberben pedig elmegy Argentínába , amikor már senki(rajtunk kívül) nem bízik benne.
12 Shaham [2009-03-30 20:12:45]
Öreg ez nem butaság. Ez üzlet. Az UNI-nak jobban megéri Garayal foglalkozni. Meg Garay bebizonyitotta hogy van olyan jó mint Erdei. Most tényleg élete formáját kéne hoznia Zsoltinak, és akkor sem biztos semmi!
11 Silverwolf [2009-03-30 19:46:46]
Nagyon remelem, h lesz ilyen meccs es meginkabb remelem, hogy Zsolit nyer majd :).
10 keoma [2009-03-30 19:38:26]
Madár nem egy KO gép, de az utolsó meccsén az a benyomásom támadt, hogy bírja az ütéseket, nem könnyű kiütni. Ami azt illeti semmi sem támasztja alá, hogy Garay megtáltosodik és sikerül neki az, amin már kétszer elbukott...
9 Dagobert [2009-03-30 19:21:23]
Nem fog nyerni. Garay kiüti. És az UNI csalni fog, mert Madár a visszavonulást tervezi, Hugo meg egy életerős bajnok, akire hosszú évekig építhet Kohl....Dariusz-Gonzalez meccset is elcsalhatták volna a Tigrisnek, de nem tették, mert nem volt benne több perspektíva.....és már Madárban sincs, sajnos.
8 Öreg [2009-03-30 18:06:01]
Na na, amennyiben lesz meccs, akkor itthon lesz, ha itthon lesz, csalás nincs és nyer Madár, ennyi.

Shaham
"Ha meg meg is fizetik, és lesz meccs, akkor Garainak annyi." jééé te már tudod a végeredményt?:) Több mint valoszinü hogy a pontozok ezuttal Garaynak kedveznek, Zsolti nem 1 KO-gép és Garay is jól egyben van (jobban mint akármikor) míg Zsolti kopott 1 picit. Sajnos ezek a kilátások... valoszinü hogy Zsolt kiprésel annyit pénzt amennyit tud, kikap és visszavonul.
Ez meg úgy butaság ahogy van.
7 lecso [2009-03-30 17:54:52]
több realitás van Shaham hozzászólásában,mint sajnos(nagyon sajnos) a "Garainak annyi" mondatban.
persze teljes mellszéleséggel Zsoltinak drukkolok,de....ahogy a logopédus mondta a Tanú c. filmben:
"A tények makacs dolgok!"

6 Shaham [2009-03-30 16:09:33]
"Ha meg meg is fizetik, és lesz meccs, akkor Garainak annyi." jééé te már tudod a végeredményt?:) Több mint valoszinü hogy a pontozok ezuttal Garaynak kedveznek, Zsolti nem 1 KO-gép és Garay is jól egyben van (jobban mint akármikor) míg Zsolti kopott 1 picit. Sajnos ezek a kilátások... valoszinü hogy Zsolt kiprésel annyit pénzt amennyit tud, kikap és visszavonul.
5 Öreg [2009-03-30 14:44:40]
Higyjetek nekem, pénz kérdés az egész, ha rendesen megfizetik Madárt, lesz meccs, ha nem, akkor nem. Ha meg meg is fizetik, és lesz meccs, akkor Garainak annyi.
4 lecso [2009-03-30 14:29:54]
majd akkor hiszem el ha kezdödik a közvetités...
3 2pac [2009-03-30 14:00:15]
Az utóbbi években egyébként nagyon jellemző, sőt már tradició az Universumnál, a "túlélési" meccsek szervezése. Azaz házonbelüli meccsek. Aki nyer mehet tovább, aki veszit az kap egy nagy fekete pontot. Vagy tovább halomszámra boxolhat zsákokkal Németországban, Kohl úr kénye-kedve szerint...
2 Suspect Zero [2009-03-30 12:34:45]

Annyiszor volt már szó róla, hogy hiszem, ha látom. Hetek óta ismét hallani, hogy lesz harmadik meccs, de igen heves vita van a pénzen. Majd kiderül minden.
1 Öreg [2009-03-30 12:30:11]
Ez mindössze csak pénz kérdése.


Impresszum Levél nekünk Médiaajánlat
www.monokli.com
monokli@monokli.com


SITEMAP XML Küzdelem a spammelők ellen site statistics SG.hu WebTop
Magyar hungaroo.com - A magyar linkjegyzéke Magyar Honlap Linkek Best-Top Statisztika