www.monokli.com
Hírek/Cikkek Interjúk Videók Ranglista Erdei Zsolt Mart Építőipar Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!

Erdei Zsolt ha nyer, jönnek a kötelező mérkőzések

A+A-
2009. nov. 4., szerda, 15:454913 olvasás - 21 komment


Erdei Zsolt ha nyer, jönnek a kötelező mérkőzések

A WBC kongresszusa kedd éjjel egy olyan határozatot hozott, melynek van magyar vonatkozása is: a november 21-i Erdei Zsolt – Giacobbe Fragomeni cirkálósúlyú vb-küzdelem győztesét mindjárt két címvédésre is kötelezték.

A nyertesnek előbb a lengyel Krzysztof Wlodarczyk-kal (41-2-1) kell kiállnia, ám ez nem a hivatalos kihívó elleni meccs, hanem „csak” egy elrendelt visszavágó, mivel Fragomeni májusban véleményes döntetlent ért el kihívójával szemben. A hivatalos kihívó a korábbi nehézsúlyú világelső Herbie Hide, aki a Wlodarczyk elleni vb-meccs után kap lehetőséget, valószínűleg úgy, hogy a bajnok előtte nem bokszolhat mással.
Erdei Zsolt korábban a monokli.com oldalnak úgy nyilatkozott, hogy ha megszerzi a legrangosabb világszervezet vb-övét, úgy azt legfeljebb csak egy alkalommal védi meg, mert vissza akar térni félnehézsúlyba.


Értékelje cikkünket: (Eddig 3 szavazat érkezett)

Ez elég gyenge lett... 1 Harmatos kis írás... 2 Adok még egy lehetoséget... 3 Alaposabb munkát várok el... 4 Nem ártana jobban tájékozódni a témával kapcsolatban... 5 Elmegy, bár vannak hiányosságok... 6 Elég jól sikerült... 7 Szépen kidolgozott, korrekt írás... 8 Teljesen belefedkeztem az olvasásba... 9 Ha minden cikk ilyen lenne... :) 10
Adja hozzá a kedvencekhez:

 
Moderálási alapelvek!
Szólj hozzá!!
Név:
E-mail cím:
Regisztráció
Belépés
Regisztráció lépései:
1. Kérem adjon meg egy felhasználói nevet és egy email címet!
2. Kattintson a "Regisztráció" menügombra!
3. Az e-mailben kapott linken keresztül aktiválhatja a regisztrációját!
4. Kattintson a belépés gombra!
Megmondóbox:
BB kódok: [b]félkövér[/b] [u]aláhúzott[/u] [i]dőlt[/i]
Elküld
Frissít
Fordít


Hozzászólások: ( 21 hozzászólás érkezett )
21 Den [2009-11-09 16:44:08]
A múlt héten láthattam: a Huck, Alexander Frenkel és még egy cirkálósúlyú meccset a Haye gála előtt.
Egészen más felfogásban boxoltak a nagyütők. Simán keresztülütötték a kettős fedezéket, vagy elütötték a kettős fedezéket és kiütötték az ellenfelet az első menetben.

Szerintem a Frago meccs után azonnal térjen vissza félnehézbe Zsolt.

Frago nem számít nagy ütőnek és még 1 centivel alacsonyabb is. Erdei sokkal gyorsabb és iskolázottabb, de bírja e 12 meneten keresztül az elmozgást?
20 anton [2009-11-09 15:15:45]
Azt gondolom, hogy az amerikai nagy nevek félnehéz súlyban csak akkor állnának ki Zsolttal, ha a karrierje leszálló ágban lenne, ha már valószínűsítenék a vereségét. Az öv fontos kelléke a nagy meccseknek, de a média ezt is tudja helyettesíteni nagy felhajtással és marketing szövegekkel.
19 vadasz [2009-11-06 14:40:29]
Mike! Én nagyon bízom benne, hogy még jó ideig nem lesz záróakkord Erdei pályafutásában. Az összes többi általad leírttal maradéktalanul egyet értek.
Totya! Szerintem Zsoltnak még igencsak nagy szüksége van övekre a pénzes meccsekhez. Ő még ebbe a kategóriába tartozik. Öv nélkül a nagyok nem igen foglalkoznának vele, mert nagy a kockázat, és kicsi a várható hozadék.
18 mike01010101 [2009-11-06 08:57:38]
Ez a Hide mar nem az a Hide, szerintem verheto egy jol vedekezo boxolnak. Es Zsolt igen jol vedekezik.
Hide szerintem mindig egy brahis boxolo volt. Annakidejen, - a korombeliek meg emlekeznek - , a regi angol eurosport nagyon sok Hide felhozo meccset adott eloben is. Mindig neztuk mert lehetett rohogni milyen ellenfeleket hoztak neki. Utana kihivta Michal Bentt-et akinek eleteben egy jo meccse volt Morrison ellen (aki 10 bol 9x kiutne Benttet) igy vilagbajnok lett de mikor igazi nehezsulyuval talalkozott eselye sem volt. Szoval jol csengo nev, de verheto szerintem. Es ez lehetne a zaroakkord Zsolt karrierjeben, egy volt nehezsulyu vilagbajnok legyozesevel vonul vissza es ha kikap sem szegyen.
17 totya [2009-11-06 08:34:11]
Csak arról nem szabad elfeledkezni, hogy Zsolt ha visszatér a félnehézbe , még meccs nélkül is rögtön rangsorolják az első helyek valamelyikére minden szervezetnél .
Ha a szervezete még bírja a terhelést , akkor játszadozhat is a súlycsoportokkal . Nem hiszem, hogy be kellene menni abba az utcába, hogy az új súlycsoportban egyre nehezebb ellenfelek ellen küzdjön.
Ha most megszerzi és utáni leadja az övet , akkor is "megvolt" és léphet tovább és vállalhat akár félnehézben is egy érdeklődésre számot tartó ellenfél ellen , nem feltétlenül övért. Neki már az övekre nincs szüksége, mivel az eddigi teljesítménye alapján bárhol szívesen fogadják.

Ha viszont itt akar maradni , akkor meg legalább " dolgozhat" . Valamennyit hoznak a konyhára ezek a meccsek is.


DE: várjuk ki a mostani meccs végét. Annyi bizonyos, hogy ha Zsolt nem nyer , akkor neki még mindig ott a félnehéz, de ha Fragomeni veszít , akit neki ez az utolsó meccse.

Hajrá madár !!!
16 szegalt [2009-11-05 15:58:06]
ez egyre rosszabbul hangzik. ha Erdei egyet is megoldana 3 ien meccsből, akkor az már tényleg szenzáció lenne. egyszer volt szerencsém Erdeivel beszélgetni, Hidvégi Györgyről kérdeztem, mire azt mondta h "szerintem vakmerőség cirkálósúlyban bokszolnia, mert ott olyan palik vannak, akik 100 kilóról fogyasztanak le, én mindenesetre elkerülném azt a súlycsoportot". szerintem megverheti bármelyik említett embert, Hide-tól sem kell hasraesni, csak az idegesít, ha kikap, majd Kohl kancellár azt mondja "zsolt rosszul döntött, minek ment fel cirkálóba..":))
15 Adam [2009-11-05 14:18:27]
"Bár ők sem a tartoznak a cirkáló szűk elitjébe"
Exe állíts már össze egy aktuális cirkálósúlyú listát, ma rossz napom van, még nem röhögtem.
14 Suspect Zero [2009-11-05 12:58:17]
Mert szép dolog az álmodozás :)

Egy címvédésről beszél itt
http://www.monokli.com/hirek-cikkek/erdei-zsolt-kenyszerpalya_8_10381.html

Ám azt hiszem, ha megszerzi az övet, és még meg is védi, visszavonul. Lejár a szerződése tavasz végén - nyár elején.
13 The Executioner [2009-11-05 12:45:11]
Sus,akkor meg főleg nem értem sokan miért találgatnak a Frago utáni meccsekre cirkálóban? :-)
12 Suspect Zero [2009-11-05 11:50:13]
Igen Exe, ez még ebben a hírben is benne van :)
11 The Executioner [2009-11-05 09:49:56]

Én úgy tudom,hogy Erdei is azt nyilatkozta,hogy neki Fragomeni egy kirándulás a cirkálóban,amolyan kényszerpálya!Ebből kifolyólag szerintem semmi esély ezekre a valóban érdekes derbikre!Bár ők sem a tartoznak a cirkáló szűk elitjébe,azért megemelném a "kalapom" Erdei előtt,ha bevállaná,és meg is nyerné az említett derbiket!
De nem hinném,hogy létrejönne bármelyik komoly meccs,természetesen ez már
ugye a WBC jóvoltából!
Ahogy ő is mondta visszatér majd a félnehézbe,azt meg hogy ki ellen lehet találgatni:Brahmer ellen eddig se akarták,Cloud megijedt,mint Roy Jones,Nard,stb... :-) Ki maradt? Pascalnak előre lekötött meccse van ugye
Diaconu ellen,utána meglátjuk,Campillo pedig ki tudja meddig lesz még vb!
Sok az ismeretlen tényező még jövőre.
10 vadasz [2009-11-05 08:23:26]
A WBC döntésében az a negatívum, hogy így még véletlenül sem jöhet össze az Erdei-Jones meccs. Mert, ha Jones érdeklődne a WBC církálósúlyú öve iránt, ki kellene várnia, hogy Zsolt túl legyen a kötelezőkön. De vsz Zsolt nem akarja mindkét kötelezőt, és le fog mondani az övről (persze, ha először elnyeri). így az álommeccs mindenképpen álom marad.
Akárhogyis, Erdei körül felpörögtek az események és ez mindenképpen pozitív. Ha jövő ilyenkor még veretlen lesz, úgy, hogy megvívott három csatát, akkor beírja magát a box legnagyobbjai közé.
Hajrá Zsolti!!!!!!!!
Az Erő veled van!!!!!!
9 Sasi [2009-11-04 21:23:03]
Előbb Krzysztof Wlodarczyk... :) Igazad van, ne igyunk előre a medve bőrére...
8 silverwolf [2009-11-04 21:22:00]
Hmm.. elobb legyunk tul Fragomeni-n egy szep gyozelemmel :). Utana johet Hide.
7 Sasi [2009-11-04 21:10:07]
Júniusban, amikor Halász Gábor ellen bokszol - a sima győzelme ellenére - szerintem nagyon gyenge formában volt Hide. Bpjotruskához hasonlóan azt gondolom, hogy Hide már nem a régi, csak a világbajnoki meccsre vár, és befejeződik a karrierje.
6 Boxpetya [2009-11-04 19:11:09]
Ez a különbség a WBO és a WBC között! A WBO-nál évek óta semmi, a WBC-nél mindjárt két korábbi világbajnok áll sorba a címért!
5 tompo2 [2009-11-04 18:41:40]
Nagy meccs lenne az biztos bár csak létre jönne!Lehet,hogy Hide nincs már a fénykorában de toronymagasan az esélyes!!
4 bpjotruska [2009-11-04 18:25:11]
Den: Nem ertek egyet veled, ami Hide-ot illeti. Fenykoraban, nehezsulyban 41 gyozelembol volt 40 KO-ja, ami elkepeszto arany. Oke, az igazan nagy nehezfiuk, mint Vitalij es Bowe megvertek. Cirkaloban meg veretlen, de magahoz kepest nagyon megritkultak a kiuteses gyozelmei, es a padloval is megismerkedett mar. Valoszinuleg kisse ki van oregedve, es elvesztette mar azt a robbanekonysagot, amivel meg tudta fogni regebb az ellenfeleit. Azert meg Zsoltnak lehet, hogy tul sok lenne, egyszeruen tul nagynak es tul erosnek latom hozza.
3 Nezo [2009-11-04 17:18:54]
Még ennél is diétásabb? Csak nem.
2 Den [2009-11-04 17:12:44]
Herbie Hyde- nak találták ki a cirkálót......... Eddig, mint egy fujtató bika ment keresztül mindenkin.
1 rahan [2009-11-04 16:50:47]
A pénz sokkal diétásabb lehet cirkálóban???


Impresszum Levél nekünk Médiaajánlat
www.monokli.com
monokli@monokli.com


SITEMAP XML Küzdelem a spammelők ellen site statistics SG.hu WebTop
Magyar hungaroo.com - A magyar linkjegyzéke Magyar Honlap Linkek Best-Top Statisztika