www.monokli.com
Hírek/Cikkek Interjúk Videók Ranglista Erdei Zsolt Mart Építőipar Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!

Győzelemmel búcsúzott a legnagyobb lúzer!

A+A-
2008. nov. 1., szombat, 10:172690 olvasás - 15 komment


Győzelemmel búcsúzott a legnagyobb lúzer!

Tegnap este Birminghamben végleg búcsúzott a profiboksz világának legnagyobb lúzere, a 39 esztendős Peter Buckley. Az angol bokszoló profi pályafutása 300. mérkőzésén, öt év után először, győzni tudott Matin Mohammed (0 győzelem – 1 vereség – 1 döntetlen) ellen.

Buckley az alábbi beszédes rekorddal búcsúzott az boxvilágtól: 32 győzelem, 256 vereség és 12 döntetlen. „Soha nem az eredmény érdekelt, csak egy nagyot akartam küzdeni” – beszélt egy korábbi interjú során a bokszoló, aki egész pályafutása során edzésben volt, ekképp nagyon ritkán, csak tízszer kapott ki kiütéssel!


Értékelje cikkünket: (Eddig 6 szavazat érkezett)

Ez elég gyenge lett... 1 Harmatos kis írás... 2 Adok még egy lehetoséget... 3 Alaposabb munkát várok el... 4 Nem ártana jobban tájékozódni a témával kapcsolatban... 5 Elmegy, bár vannak hiányosságok... 6 Elég jól sikerült... 7 Szépen kidolgozott, korrekt írás... 8 Teljesen belefedkeztem az olvasásba... 9 Ha minden cikk ilyen lenne... :) 10
Adja hozzá a kedvencekhez:

 
Moderálási alapelvek!
Szólj hozzá!!
Név:
E-mail cím:
Regisztráció
Belépés
Regisztráció lépései:
1. Kérem adjon meg egy felhasználói nevet és egy email címet!
2. Kattintson a "Regisztráció" menügombra!
3. Az e-mailben kapott linken keresztül aktiválhatja a regisztrációját!
4. Kattintson a belépés gombra!
Megmondóbox:
BB kódok: [b]félkövér[/b] [u]aláhúzott[/u] [i]dőlt[/i]
Elküld
Frissít
Fordít


Hozzászólások: ( 15 hozzászólás érkezett )
15 szabír [2008-11-04 10:24:10]
Tévedés, azzal teljesen egyetértek, hogy a magasabb intelligenciát igénylő sportágakban a magyar nemzet (azért írok nemzetet, mert ebbe az itt élő nációk mind beletartoznak) nagyon jól szerepel. Egyébként a tudományos eredményeinket több külföldi tudós is az anyanyelvünknek tulajdonítja. Mert egész más eredménnyel járhat állításuk szerint pl. angolul, avagy magyarul gondolkodni. Tényleg érdekes téma.
A vízilabda is megfelelő intelligenciával játszható sikeresen, de nemkülönben minden labdajáték. Az, hogy jelenleg a magyar csapatban több a doktori címet birtokló szerintem nem bizonyítja amit profi mond.
Másrészt nem rosszindulatból írtam, hogy tájékozódjunk saját történelmünkkel kapcsolatosan. Ajánlottam egy nagy hányadában tényeken alapuló történelemkönyvet, melynek elolvasása után kedves profi nem kérdeznéd meg, hogy mi közünk a hunokhoz! Szégyellem magam helyetted. Másrészt kérdezed kiabálva, hogy MIKOR IS VOLT EZ, miközben te kezdtél a hódító angolokkal foglalkozni. Akkor visszakérdezzek, hogy mikor is volt az? Mert ha így reagálunk egymásra, akkor elég primitív kommunikációt fogunk itt kreálni.
De hogy a konkrét témához is szóljak tényleg minden elismerést megérdemel a fenti úriember és méltatlan őt lúzernek nevezni. Merthogy messze nem az.
14 Adam [2008-11-03 16:59:18]
Szerintem Profi nagyon is tisztában van a történelemmel, csak itt most nincs értelme évezredeket oldalakon át elemezni.

Ö látni vélt egy összefüggést, amiben szerintem, legalábbis részben igaza van. Mi történhet? Legfeljebb nem értetek egyet vele.
13 Shaham [2008-11-03 15:32:47]
:D profi tényleg utána kellene járnod a dolgoknak! Legalábbis a történelem könyvek mást állitanak mint te! Egyébként nem valoszinü hogy összefügés van a mai sportesemények és az ókori háboruskodások között!:) De ha nagyon akarjuk mindent meg lehet magyarázni fura indokokkal!
12 profi [2008-11-03 14:54:22]
Szabír!

Amikor e sorokat leírtam, természetesen számoltam avval, hogy valakiknak az elemébe vágok!
De, azért azt elismered, hoigy a vizilabdában és az általam (szándékosan) kiemelt sportágakban több a Dr., mint más labdajátékokban.

3. Olvasd el Kiszely István: A magyar nép őstörténete- c kötetet, mert tudatlan vagy. Ugyanis rettegett Európa a nyilainktól. MIKOR IS VOLT EZ? ...és nem olvasom el! A családomban és körül, vannak történelemből kimagasló tudásuak, vagy ősmagyarsággal foglalkozó táltostanonc, akiktől mélyreható információkat kapok, ha ilyenre van szükségem. De nincs, mert magam is megtalálom ami érdekel.

"....mondavilágot ne keverd a valósággal!"

ok, viszont, hogyan kapcsolódunk a Hunokhoz? Nem néztem most utána, de úgy gondolom, hogy van néhány század eltérés a Hunok, és a honfoglalás között.

Ebben a pillanatban jutott az eszembe egy jó húsz évvel ez előtti focista történet: Klubok harcoltak a csatárért, aki az elmúlt szezonban 5! azaz öt gólt lőtt!
Viszont, azelőtt két szezonnal Gólkirály volt. Ez a csatár (B.ZS.) megtudott élni abból, hogy egyszer volt Gólkirály! Remélem érted! (hogyne értenéd! Te nem vagy tudatlan!)

1. Számarányunkat figyelembe véve...
Na, itt vége is!
11 szabír [2008-11-03 10:33:23]
1. Számarányunkat figyelembe véve sok sportágban megelőzzük az angolokat. 2. A vízilabda nem igényel több intelligenciát, mint bármely más labdajáték. 3. Olvasd el Kiszely István: A magyar nép őstörténete- c kötetet, mert tudatlan vagy. Ugyanis rettegett Európa a nyilainktól. Nálunk hódítóbb nép kevés volt. Kezdve a hunoktól akár Mátyásig kinek hadát nyögte nem csak Bécs vára, hanem a környező országok mind! Az oroszok pedig ennyi erővel a logikád alapján akár "annak idején" Európát is elfoglalhatták volna. A tótokat pedig nem becsaptuk , hanem le! A mondavilágot ne keverd a valósággal!
10 profi [2008-11-03 09:44:59]
Jut eszembe!
Mi Magyarok, miben is vagyunk jók? Az intelektuális sportokban. Mint, vizilabda, vívás, sakk...stb.
Nem vagyunk hódítók! Inkább minket hódítottak, amiből következik, hogy mindig be akarjuk csapni a hódítókat. Ha az ororszoknak annak idején kellett volna a Kárpát-medence, akkor elfoglalták volna erővel. Őseink meg inkább becsapták a tótokat! Okosak voltak!
Nekem, a tipikus Magyar(os) ökölvívást, KOKO testesíti meg még mindig!
9 Nezo [2008-11-02 10:31:23]
Sajnálom, hogy nem láthattam egyetlen meccsét sem, de már régóta feltűnt a boxrecet böngészve ez a harcos. Őt, a Laci által emlegetett Paul Bonsont, meg Tony Booth-t és még egy-két ilyen igazi brit "Braveheart"-ot nyomon követtem - sajnos csak statisztika szinten.
Mindenesetre tökéletesen egyetértek Lacival, ezek az emberek tiszteletet és gratulációt érdemelnek, talán a mentalitásuk idegen ebben a mai világban, de én is azt hiszem, hogy inkább sok ilyenre lenne szükség!
Ők nem érdemlik meg a lúzer jelzőt! Éppen azért nem lúzerek, mert aki vesztes, nem áll oda újra és újra, hanem feladja. Ők HARCOSOK.
Gratulálok a pályafutásához és a hozzáállásához.
8 profi [2008-11-02 09:28:47]
Bizony Ádám! Ha nem vagy érdekelt a versenyzők körül, akkor így kell tenni. Nézni és élvezni a produkciót!
Vannak nagyon sokan itthon, (még, magukat szakértőnek mondó, vagy a titulust a média által ráragasztott) olyan személyek, akik trendiségből (bocs a kifacsart nyelvezetért) néznek ezt vagy azt.
Bukcler nem "trendi"!
7 Adam [2008-11-01 18:56:19]
Láttam a meccset élö adásban. Bevallom nem kapcsoltam, és úgy néztem végig, hogy nem tudatosult bennem, hogy ez, AZ a Buckley.
Azért néztem végig, mert elkezdtem nézni, aztán nem tudtam abbahagyni.
Jó meccs volt.
6 Gombor Béla [2008-11-01 18:34:59]
Minden tiszteletem ez elött a nagyszerü SPORTEMBER elött.
5 profi [2008-11-01 17:56:10]
" 2 seres [2008-11-01 11:56:10]
Hát ez nem semmi! Mondja már meg valaki, mi motivál valakit 256 vereség után? Elkérném a pszichológusa számát."

Ne tedd! Ill. tedd!! ...és akkor szert tehetsz egy olyan lekierőre, amely a legnagyobb harcosok sorába vezet!

Ez a cikk, már a címében is félrevezető, és degradáló, ami által valakik (a cikk írója biztos) felsőbb rendűnek képzeli magát!
Ez a nagy harcos a génjeiben hordozza a komplett Angol-szász történelmet. Azok vérvonalát mentette át a mi világunkba, (amitől könnyebben megértjük) hogy mitől tudtak a mai napig is a világ vezető hatalma lenni? Hogyan, mitől hódítottak majd évezreden át? S, ahol hódítottak, hogyan tudtak birodalmakat teremteni!
Ez az ember, a hódítók reinkarnációja! Ebből a "fajtából" sok van Angliában. Ezek közül az egyikkel, döntetlent bokszolt egy fiatal reménységünk. (Hidvégi)
Ez a "fajta" bokszol, rögbizik, focizik, szúrkol, ...stb, mert már nem lehet hódítani! De a vér hajtja! Egy Angol bokszoló nemigen adja meg magát csak úgy!
Régóta kutatom, hogy egy nép, vagy népcsoport történelme, hogyan mutatkozik meg az ökölvívásban? (melyik nemzet hány WBC...stb bajnokot adott, nem vettem figyelembe) Nálam a Dánok ezen a listán előkelőbb helyet foglalnak el, mint a Kubaiak.
Természetesen, az idők változnak, de cél nem! Hódítani! Úgy, hogy vigyázó tekintetünket az Oroszokra vessük! ...meg Kínára! Jut eszembe!
Mi Magyarok, miben is vagyunk jók? Az intelektuális
4 Suspect Zero [2008-11-01 17:44:34]
A sportszeretet motiválta. Amúgy annyira rossz bokszoló nem lehet, hisz 256 vereségből csak 10 volt a KO/TKO!
3 leeloodallas [2008-11-01 17:33:45]
Na ez az igazi SPORTEMBER!!!
2 seres [2008-11-01 11:56:10]
Hát ez nem semmi! Mondja már meg valaki, mi motivál valakit 256 vereség után? Elkérném a pszichológusa számát.
1 Sutti [2008-11-01 10:53:07]
Nem az a legnagyobb harcos aki sosem kap ki, hanem az aki mindig feltud állni...


Impresszum Levél nekünk Médiaajánlat
www.monokli.com
monokli@monokli.com


SITEMAP XML Küzdelem a spammelők ellen site statistics SG.hu WebTop
Magyar hungaroo.com - A magyar linkjegyzéke Magyar Honlap Linkek Best-Top Statisztika