www.monokli.com
Hírek/Cikkek Interjúk Monokli® Videók Ranglista Erdei Zsolt Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!

Herr Kohl: az Universum folytatja

A+A-
2010. júl. 28., szerda, 14:021363 olvasás - 40 komment


Klaus-Peter Kohl, az Universum Box-Promotion első embere nyilatkozott vállalkozása terveiről. Az idősödő promóter elmondta, hogy cégét nem rendíti meg a ZDF televízió elvesztése, hanem folytatják az új médiumok, a Youtube és a Facebook által nyújtott lehetőségek kiaknázását. Kohl egy kisebb menedzsment-csapat élén fogja a továbbiakban igazgatni az Universumot, de a bokszolók, valamint az edzők nem is fognak észrevenni semmi különbséget. A dolgok jelenlegi állása szerint egyelőre nincs kilátás új tévés szerződésre.


Értékelje cikkünket: (Eddig 3 szavazat érkezett)

Ez elég gyenge lett... 1 Harmatos kis írás... 2 Adok még egy lehetoséget... 3 Alaposabb munkát várok el... 4 Nem ártana jobban tájékozódni a témával kapcsolatban... 5 Elmegy, bár vannak hiányosságok... 6 Elég jól sikerült... 7 Szépen kidolgozott, korrekt írás... 8 Teljesen belefedkeztem az olvasásba... 9 Ha minden cikk ilyen lenne... :) 10
Adja hozzá a kedvencekhez:

 
Moderálási alapelvek!
Szólj hozzá!!
Név:
E-mail cím:
Regisztráció
Belépés
Regisztráció lépései:
1. Kérem adjon meg egy felhasználói nevet és egy email címet!
2. Kattintson a "Regisztráció" menügombra!
3. Az e-mailben kapott linken keresztül aktiválhatja a regisztrációját!
4. Kattintson a belépés gombra!
Megmondóbox:
BB kódok: [b]félkövér[/b] [u]aláhúzott[/u] [i]dőlt[/i]
Elküld
Frissít
Fordít


Hozzászólások: ( 40 hozzászólás érkezett )
40 The Executioner [2010-07-31 20:06:46]
Balzsay nyert 5.menetben TKO-val!
Felhozóellenfélnek jó volt!
A folytatás viszont izgalmsabb lesz!
Gutknecht elleni visszavágó először,azután megint Stieglitz?
Pl. ki ellen akar címmeccset vívni?
Meddig engedik a "házimeccseket" a WBO,és a WBA?
Jövőre azért megnézném bármelyik S-betűs ál-bajnok ellen az UBP-nél!

Mindenesetre nálam becsülendő Balzsay,mert legalább tudom,hogy miért maradt,és mit szeretne csinálni!
39 Shaham [2010-07-31 00:26:00]
Exe Dariusz-t pedig nagyon össze akarták engedni Roy-al. Csak Roy-t nem érdekelte, mert USA-ban Dariusz ismeretlen volt. Ha jól haladtak volna a dolgai, talán összejött volna. Látványosan bokszolt és nyert, csak félúton megakadt. Elég későn is kezdte az UBP az USA felé nyomni. Egyébként szerintem az akkori Roy lazán verte volna.
38 totoedzo [2010-07-30 22:38:08]
leelooldallas ha ilyen könnyen megy minden miért nem csinálod??? olaj kártya,réz stb De ez bunyó,és sok ember meg szedte magát náluk.Rengeteg bunyós most ez van, nálunk hol a tévé???hol van Félix ahol a tv2ö.Hol vannak azok a bunyósok sehol erről ennyit.Aki meg ügyes hát örülök neki,és lehet úri ember,vagy így vagy úgy ahogy ügyeskedik.Neked is sok sikert ügyeskedj,nekem te is úri ember vagy.Üdv tótó
37 The Executioner [2010-07-30 20:25:15]

Shaham,ezekkel egyetértek!

Annyi kitétellel,hogy szerintem Dariuszt soha nem vitték volna ki!
Dehát ez is szubjektív,talán csak Roy,és Dariusz,és Kohl tudja az igazat!
De amikor már Gonzival bokszolt Dariusz,utána már csúnya vége lett volna egy Roy elleni meccsnek!Már csak Roy presztizse miatt is hamar vége lett volna a "derbinek"!De szerintem inkább tőle kapott volna ki Dariusz,ha választhatottt volna! :)


36 Shaham [2010-07-30 19:09:08]
Exe:
"Megverte Dariuszt,ahogy te is írtad,véleményesen,és mikor? Amikor már Dariusz rég nem bokszolt komoly meccseket,tehát már védett volt ő is,távol a csúcsformájától!"
Igazad van Gonzi nem volt világsztár, de nagyon komoly névnek számított. Dariusz-al kapcsolatban nincs igazad, mert bár már öreg volt, hozták neki egymásután Roy ellenfeleit (Griffin, Hall, Harmon, Gonzales), mert egy nagy meccset akartak összehozni Roy-al. Tehát nyomatták volna tovább. Csak nem jött össze neki.

"Sturmból például nem értem,hogy miért nem csináltak semmit,ahogy te mondod,mert ő látványosan bokszol,neve is volt,főleg a Oscar meccs után!
És ott is mi lett,hogy el kellett mennie! még egy Abra elleni derbit sem tudtak összehozni!"
Sturm-nak nem volt kint ellenfele, mind a 4 öv Hop-nál volt. Gondolhatod hogy inkább Taylor-ral bokszolt mint Sturm-mal. Amíg a sztárok egymással voltak elfoglalva, Sturm egyrészt maradni sem tudott az ottani képernyőkön mivel nem kapott lehetőséget. Itt bénázta el a dolgot az UBP, mert nem tudtak neki egy jól csengő ellenfelet hozni. Közben meg Castillejo eltörte az állát... Most is hogy elment Sturm, Giovanni Lorenzo-val bokszol majd, mert annak ellenére hogy van öve nem könnyü normális ellenfelet szerezni.
Abraham elleni meccs meg csak a pénzen múlt. Annyira tehet róla Khol, mint Sauerland.

"Nem hozni kellett volna,hanem kivinni az UBP-seket,hogy lemérhessük őket,és ne kelljen a sok "okos" emberrel vitatkozni,hogy a sztárok miért is világsztárok! Dehát tudom,az kockázatos volt,és lesz!"
De hát hova viszed pl Erdeit, ha senki nem kiváncsi rá odaát? Amikor Roy-Tarver-Johnson dobták az öveket és inkább egymást verték körbe. Utána meg Dawson és Hopkins csatlakozott... Velük jóformán lehetetlen volt meccselni...
35 The Executioner [2010-07-30 18:03:19]
Bandyka,itt csak te izgulsz!
De minek,mondtam,hogy semmi értelme!

Neked ennyi volt a hírrel kapcsolatos mondandód! Ennyi!
34 The Executioner [2010-07-30 18:00:13]
Az első résszel egyetértek,kivéve,hogy Gonzi világsztár volt!
Inkább ismert név,és ennyi!
Megverte Dariuszt,ahogy te is írtad,véleményesen,és mikor? Amikor már Dariusz rég nem bokszolt komoly meccseket,tehát már védett volt ő is,távol a csúcsformájától!
Véleményem szerint akkor már az elit nagy része elverte volna! Ahogy tette azt Tiozzo is,aki akkor még az elitben volt!
Főleg azok után,hogy Roy úgy elverte,hogy csak nyomozta a ringben Gonzi az ellenfelét! Már amikor nem számoltak rá! :)
Meg kéne kérdezni most Dariuszt,hogy kitől szeretett volna kikapni,Roy-tól,vagy Gonzitól? Dehát azt ő szúrta el ugye,mert nem mozdult ki Németből!
Sturmból például nem értem,hogy miért nem csináltak semmit,ahogy te mondod,mert ő látványosan bokszol,neve is volt,főleg a Oscar meccs után!
És ott is mi lett,hogy el kellett mennie! még egy Abra elleni derbit sem tudtak összehozni!

"hogy miért nem lehetett Roy Jones-t vagy Hopkins-t Hamburgba vinni..."

Persze,hogy megértem,de nehogy már ők jöjjenek Németbe! Ők legendák!

"Akkor meg kinek kellett volna hoznia a sztárokat?"

Nem hozni kellett volna,hanem kivinni az UBP-seket,hogy lemérhessük őket,és ne kelljen a sok "okos" emberrel vitatkozni,hogy a sztárok miért is világsztárok! Dehát tudom,az kockázatos volt,és lesz! Na ezért kételkedem abban,hogy haboznának-e kivinni őket az USA-ban,akkor meg vigyáznának
az aranytojást tójó tyúkra,és az lenne a kifogás!
Egyébként meg ne mond már,hogy nem tudod,hogy mennyi szerencse,és pénz kellett az UBP-s vb-okhoz! Soroljam,hogy ki hogy lett az?
Persze a Sau-nál is van,volt ilyen,de nem ilyen mértékben!Utálom az ottani csalásokat is,de ott legalább látom,hogy akarnak vmit elérni!
Ja,és persze,hogy Abra a "főember",de ő ha kikap is már van neve odakint,nem kell befuttatni! Ha kiesik a tornáról is lesz számtalan lehetősége:Bute,Dawson,Pavlik,Hopkins,Sturm,Stieglitz,stb...
33 Bandyka [2010-07-30 17:05:25]
Nyugodj meg, nem kell izgulni :)
32 Shaham [2010-07-30 15:35:13]
"Az UBP megteremtette a feltételeket."
"Kinek így,kinek úgy!Pont ez a problem! :)"

De Exe pont ez az ami a lényeg. Többre nem futja. Arra meg biztosan nem hogy sztárokat hozzanak nekik. De ha valaki olyan jó, akkor Khol-ék sem haboznák kivinni USA-ba a sztárok ellen. Ők megteremtik a feltételeket, bajnokokat csinálnak, utána ha a bajnok olyan, felfigyelnek rá, ha nem menedzselik tovább a kereteken belül. pl. Erdei-re Gonzales után egyből felfigyeltek. Az egy komoly ziccer volt, Gonzi nagy név volt anno mellesleg megverte Dariusz-t (egyébként szerintem csak a pontozoknál). Csak hát ki jött Gonzi után? Hugo Hernan Garay... Azzal Erdei valamilyen szinten leépítette a saját munkáját, átrakták a védett bajnokokhoz... Tisztán emlékszem, amikor az angol kommentátor az Eurosporton csalást kiabált az eredményhírdetéskor... Tehát szerintem a bunyósokon múlik a legtöbb.

"van amit nagyon máshogy csinál,mert ő jelenleg szárnyal Európában,amíg az UBP mehet a "nagy" meccseivel! :)"

Komoly dolgokat elért Sau, de szerintem akkor is Abraham a zászlóvívő. Összejött 1-2 bunyós ami nagyon gyorsan változhat. pl Abra megint kikap...

"Inkább ne számoljuk,mert én Jürgenéket nem tartom vb-okoknak!"

Akkor egyik magyart sem. Erdei ugye hurkabáró, Koko 2vb címmeccs, Balzsay... Akkor viszont semmiről nem maradtak le a magyarok Kohl jóvoltából, mivel egy komoly bajnok sem volt. Akkor meg kinek kellett volna hoznia a sztárokat? Viszont ha Erdeit bajnoknak tartod, az okokat is megérthetnéd, hogy miért nem lehetett Roy Jones-t vagy Hopkins-t Hamburgba vinni...

31 The Executioner [2010-07-30 10:42:18]

Bandyka!
Te mire hajtasz? Rám? Mert akkor van egy rossz hírem! :)
Egyébként meg,mit érdekel téged,hogy ki kivel vitatkozik,főleg,ha kultúráltan teszi,és még odaátról ismeri,ahogy a legtöbb embert,akivel eszmét váltok!
De már rájöttem,mi a problémád: irigykedsz! dehát ez van! Írd meg,hogy veled is vitázzanak!Biztos nem hangzik majd szánalmasan! :)
Még 1 ember,aki az Atyaúristennek képzeli magát! Mennyi van itt belőle!
Mi lenne,ha néha inkább írnának valamit a boksszal kapcsolatban is, mivel ez egy boksz-szaklap! 1-2 embernek ez fel sem tűnik!
30 Bandyka [2010-07-30 00:25:54]
Fölösleges Exe-vel vitatkozni, ha az UBP meghallja vagy olvassa akkor elveszíti az eszét :). De mondom a 2. ra hajt :D
29 The Executioner [2010-07-30 00:11:58]
Kohl jóvoltából milyen meccsekről maradtak le a bokszrajongók,főleg a magyarok? Inkább ez a kérdés!

Ezek a meccsek egyébként sem világsztárok ellen voltak!
Egyedül Tszju meccs volt az,és G.Jones elleni Arslan meccs!
Calzaghe,Adamek,Abra még akkor nem voltak ismertek,már az elithez képest!
Próbálták meg volna világsztár korukban kihívni Teskohlék,mostanában pl! Egyébként amikor Calzaghe ismert lett,akkor ugye lehetősége lett volna kihívni Erdeit,de nem őt választotta,sajnos!
Nagy meccsek voltak? :))
Nem is arról volt szó! A világsztárok elleniekről volt szó!

"Huck már nem lesz elég."

Van ott már más is! (segítek:USS) :)

"semmit nem csinál másképp mint az UBP, csak most van neki egy jó bunyósa..."

van amit nagyon máshogy csinál,mert ő jelenleg szárnyal Európában,amíg az UBP mehet a "nagy" meccseivel! :)

Sidorenko pedig azért lépett le,mert biztos olyan rendes volt vele is Kohl,csak nem értékelte! Másnak meg eddig nem nagyon kell,pedig elvileg világsztár meccseket bokszolt!

"Számold csak össze az UBP-s és a Sau-s világbajnokokat "

Inkább ne számoljuk,mert én Jürgenéket nem tartom vb-okoknak!

"Az UBP megteremtette a feltételeket."

Kinek így,kinek úgy!Pont ez a problem! :)




28 Shaham [2010-07-29 21:22:32]
Adam köszönöm, nem volt lelkierőm leírni...:)
27 Adam [2010-07-29 21:10:33]
Urkal-Tszju, Dzinziruk-Santos, Dimitrenko-Chambers, Krasniqi-Brewster, Ulrich-Adamek, Veit-Calzaghe, Gevor-Abraham, Virchis-Gomez, Arslan-Hill, Sidorenko-Moreno (Sidorenkonak egyébként az utolsó 8 meccse mind óriási nagy meccs volt), Balzsay-Inkin, Erdei-Gonzalez........ lehetne sorolni a nagy meccseket reggelig.

Sok nagy nevet, akit addig csak a tévében csodálhattam, élöben láthattam a csarnokban, Kohl jóvoltából.
26 Shaham [2010-07-29 20:52:47]
"Igen,ezzel ki is merült! Ja,még talán amikor Grigorjan-t,és Kotelniket is kiküldték a "vágóhídra"! 25 év alatt ennyi? És ahogy írtad,ezek sem rajtuk múltak!"

Igen, ezt kellene felfogni, hogy a nagy nevek nem rajtuk múlnak, mert nincs hozzá elég pénz...

"úgy tudom,hogy a tornát Kalle Sauerlandék találták ki"

Ezért mondom hogy Abrahamon múlik minden. Huck már nem lesz elég. Abrahamnak le fog csengeni és Sau ugyanolyan "király" lesz mint az UBP. Sau is 20 éve nyomja mint Khol. Ahhoz képest mit ért el? Számold csak össze az UBP-s és a Sau-s világbajnokokat. Nem értem mit vagy tőle elájulva, semmit nem csinál másképp mint az UBP, csak most van neki egy jó bunyósa...

"Ja,ahogy Teskohl is bevásárolt az olimpiai bajnokokból,érmesekből,és mi lett belőle? Aki tud,az megy!"

Ezt így egy kicsit leegyszerűsítetted nem?:)

"Na ne viccelj már! Dawson mégis Butével akar bokszolni,és nem Erdeivel! Kinek is van az HBO-val szerződése?"

Bute-nak semmivel nem voltak nehezebb ellenfelei. Andrade után figyeltek fel rá, de nem akarom már feszegetni a stílus témát. Ha vérzel és küzdesz népszerű leszel, ha simán oktatod az ellenfeled unalmas...lásd Klicsko-ék.

"Ja,én se bínám kivárni a semmit! Ő is elmondta,hogy mit csinált vele Kohl,és minek szánta az UBP-nél! Mire várt volna mégis?"

Golovkin-nak volt eddig 18 meccse és 3-4 havonta bokszoltatták. Mégis mire várt? Van felépítési idő stb. Khol helyében én is leperelném a gatyát róla, mert kihúzta a trutyiból Kazahsztan felöl, a kis mitugrász meg nincs sehol és mégis követelődzik... Akkor inkább vett volna egy Ferrarit és nem a csövesre költ...

"Gondolod,ha még UBP-s lenne volna,akkor sorban állna érte az HBO,vagy az SHO? Na ne már,mégis kiért állt sorban eddig?"

Ha Tyson lenne...

"Ha ilyen bokszoló lenne,akkor az UBP már rég hosszabított volna vele,kb.örökre!"

Mondtam már Erdei nem Tyson...:)

Ezekből a kinek milyen a stílusa dumából, arra akarok kilyukadni, hogy nem az UBP hibája hogy Erdeit nem ismerik el, vagy nem érdekel senkit. Az UBP megteremtette a feltételeket. Onnantól kezdve az egyéniség számít.
25 The Executioner [2010-07-29 19:03:24]
"DelaHoya-Sturm, Lewis-Vitali."

Igen,ezzel ki is merült! Ja,még talán amikor Grigorjan-t,és Kotelniket is kiküldték a "vágóhídra"!
25 év alatt ennyi? És ahogy írtad,ezek sem rajtuk múltak!

"Ezek kb. annyira múltak az UBP-töl, mint a 6-os torna Sauerland-tól."

Na ezzel nem értek egyet,én úgy tudom,hogy a tornát Kalle Sauerlandék találták ki,ahogy a cirkálót is ők szervezik! Gondolom a Showtime-nak is jutott szerep,de az ötlet most is a Sau-é lesz!
Az UBP-nél ilyen elképzelhetetlen lenne!

"Öner kimentett Kubából pár aranyérmest, költötte rájuk az összes pénzét, most meg lassan el kell adnia az összeset, ha előbb nem nyírják ki."

Ja,ahogy Teskohl is bevásárolt az olimpiai bajnokokból,érmesekből,és mi lett belőle? Aki tud,az megy!

"Miért Bute mit ért el? Kivel bokszolt? Na ne haragudj, de miért különmb Bute rekordja Erdei-nél. Ha Bute-ra azt mondod hogy már elért valamit, Erdeit szádba se vehetnéd...:)"

Na ne viccelj már! Dawson mégis Butével akar bokszolni,és nem Erdeivel!
Kinek is van az HBO-val szerződése?
Kit tart még Ward is az egyik legjobb nagyközép bunyosnak,akivel a torna után bokszolni akar? Nem,nem Balzsay,hanem Bute!
Akkor lássuk a neveket: Erdei: utolsó 10:Garay,Sahnoune,Nurdoch,Ulrich,Santiago,Blades,Mendoza,Abron,
Barashian, Fragomeni
Bute:Mock,Toney,Tatevosyan,Bika,Berrio,Joppy,Andrade,Zuniga,Andrade,
Miranda
Melyik a tartalmasabb lista???

"Golovkin egy éhes hülyegyerek, aki nem bírja kivárni..."

Ja,én se bínám kivárni a semmit! Ő is elmondta,hogy mit csinált vele Kohl,és minek szánta az UBP-nél! Mire várt volna mégis?
"A karrierem csak vontatottan haladt, arra kellett rájönnöm, hogy az Univerum semmilyen koncepciót nem tartogatott a számomra"

"Ez ugye nem feltételezés...:) Ha Erdei kiszórná a ringből ellenfeleit, HBO és SHO sorba állna..."

Gondolod,ha még UBP-s lenne volna,akkor sorban állna érte az HBO,vagy az SHO? Na ne már,mégis kiért állt sorban eddig?
Ha ilyen bokszoló lenne,akkor az UBP már rég hosszabított volna vele,kb.örökre!

Ott volt a lehetőség,amit a GBP felajánlott,gondolod összejön? :)))
(Andrade vs Brahmer,Tajbert vs De Leon,Zbik vs Mora)

Pedig már veszítenivalójuk sincs,de még így is,ha Teskohl-on múlik akkor nem lesz belőle semmi!









24 Tocs [2010-07-29 18:14:57]
Én nagyon szívesen olvasgatom a bokszhoz értő emberek vitáját, ugyanis jómagam lelekes amatőrként ilyenkor tájékozódok a legtöbbet.

És mindehhez nem kell egymást szidni és egymást megutálni.

Hajrá. Csak így tovább... :)
23 Shaham [2010-07-29 17:37:58]
Exe
"Ja,csak a Sau is,és az Arena is megcsinálta,és fogja is!
Sőt még Félix is megcsinálta!"

Mit is csinált a Sau? (Abraham-ról lejjebb leírtam a véleményemet.) Aréna? Öner kimentett Kubából pár aranyérmest, költötte rájuk az összes pénzét, most meg lassan el kell adnia az összeset, ha előbb nem nyírják ki... Félix? Te most viccelsz? Most soroljam az UBP miket "csinált"? Hány világbajnokot? Hány "nagy meccset" DelaHoya-Sturm, Lewis-Vitali...stb. Ezek kb. annyira múltak az UBP-töl, mint a 6-os torna Sauerland-tól.

"Adamek?Bute? stb. egyik sem volt eszméletlen tehetség!
Ellenben Golovkin az volt,mégis pereskedik,biztos mert Kohl egy úriember!"

Miért Bute mit ért el? Kivel bokszolt? Na ne haragudj, de miért különmb Bute rekordja Erdei-nél. Ha Bute-ra azt mondod hogy már elért valamit, Erdeit szádba se vehetnéd...:)
Adamek meg már egypár éve USA-ban lakik és a Briggs meccsekkel lett ismert. De ne említsem megint, hogy mennyire múlik a bunyósokon hogy megszeretteti magát a néppel, vagy nem...
Golovkin egy éhes hülyegyerek, aki nem bírja kivárni...

"Ha olyan lett volna,akkor sem bokszolt volna senkivel,főleg az UBP-nél,ahogy Dariusz sem az "aranykorban"!"

Ez ugye nem feltételezés...:) Ha Erdei kiszórná a ringből ellenfeleit, HBO és SHO sorba állna...
22 The Executioner [2010-07-29 16:37:34]
Shaham

Ezen gondolom sokáig polemizálhatnánk,de nem hinném,hogy pár emberen kívűl valakinek is változik a véleménye Mr.Kohl-ról,és az UBP-ről!

"Nincs átverve senki aki nem várja el, hogy egy európai istálló képes legyen milliókat költeni arra, hogy USA sztárokkal bokszoltassa védenceit"

Ja,csak a Sau is,és az Arena is megcsinálta,és fogja is!
Sőt még Félix is megcsinálta!

"Ahhoz hogy valaki a semmiből induljon és elérjen valamit, eszméletlen tehetségnek kell hogy legyen"

Adamek?Bute? stb. egyik sem volt eszméletlen tehetség!
Ellenben Golovkin az volt,mégis pereskedik,biztos mert Kohl egy úriember!

"Most összejött nekik a lépés, van eladható bunyósuk"

Nem csak Abra van,hát még ha összejön a cirkáló 6-os torna is!

"Ha Erdei olyan lett volna mint egy kis Tyson, magától jött volna minden, csak ő nem olyan..."

Ha olyan lett volna,akkor sem bokszolt volna senkivel,főleg az UBP-nél,ahogy Dariusz sem az "aranykorban"!

"1-2 év múlva megint borulhat minden."

Persze,biztosan! Csakhogy a színvonalas bokszra mindig lesz vevő,ill.néző!
De hogy a bohóckodásra,házimeccsekre,szemfényvesztésre ki lesz ezentúl is kíváncsi?
Törvényszerű volt szerintem,hogy előbb-utóbb vége lesz a nagy "bűvész"
produkciójának!









21 Shaham [2010-07-29 14:11:26]
Exe
"De ezt még rajtam kívűl is sokan úgy gondolják,hogy át vagyunk verve!"

Nincs átverve senki aki nem várja el, hogy egy európai istálló képes legyen milliókat költeni arra, hogy USA sztárokkal bokszoltassa védenceit. Egyszerűen nem tehetik meg.

"Ezzel egyébként,amit leírtál,abból az következik,hogy a magyarok semmit nem értek volna el az UBP nélkül? Na,én ebben kételkedem!"

Kb. annyit mint a többiek, Félix és a TV2 nélkül... Szerinted sorban állnak a komoly istállók a magyarokért? Tökmindegy ki mire viszi amatőrbe, a GBoy a mexikóiakat szereti, az angolok az angolokat, az amcsik az amcsikat...stb. Ahhoz hogy valaki a semmiből induljon és elérjen valamit, eszméletlen tehetségnek kell hogy legyen... Komoly menedzselés nélkül a darálóba viszik a tehetséges bunyósokat is...

"A Sau nélkül Európában mára megszünt volna profi boksz az elit szinten! Ha olyan jó lenne az UBP politikája,akkor most sorban állnának a bokszolók,és a TV-k!"

Mekkora trutyiban lesz Sau ha Abraham megint kikap... Most összejött nekik a lépés, van eladható bunyósuk. Nem életbiztosítás az sem. A TV-k a válság miatt sem szórhatják a pénzt, Sau pedig jókor volt jó helyen. 1-2 év múlva megint borulhat minden.

"Erdei,és Koko pedig hol tartana mással pedig nem tudom!De azt igen,hogy Abra hol tart!"

Én azt azért sejtem, hogy UBP és Koko nélkül, Félix promo sem létezett volna és a TV2 sem adott volna pénzt ha nem látja az RTLklub sikereit...
Kótai, Hidvégi, Matolcsi soha nem kerültek volna képernyőre....stb. Nem kevesen lehetnének hálásak érte...

Abra stílusa miatt eladható. Ezért is írtam ezt: "Ha Erdei olyan lett volna mint egy kis Tyson, magától jött volna minden, csak ő nem olyan..."
Abraham-nak is kellett a menedzselés, anélkül ő sem lenne ott ahol van. Volt neki necces meccse is amit Sau elintézett, de a lényeg hogy látványos eladható bunyós, ami megkönnyebíti a Sau dolgát. UBP-nek is volt egy Dariusz, Klicsko-ék. A bunyósokon múlik a legtöbb. Ha nem tetszenek a közönségnek, lehet akármilyen istálló mögötte. Az UBP-nek most nincs húzóneve, ezért próbál görcsösen egy német bajnokot elővenni a kalapból...

20 The Executioner [2010-07-29 13:26:02]
Iron!
Igen!Legalábbis remélem!
De "felületes ismeretekkel"? Miért ki rendelkezik a teljes ismeretanyaggal?
Mit kellene még tudni erről az "áldott jó emberről"!

Shaham!
Sokmindennel egyetértek,abban amit mondasz!
De ezt még rajtam kívűl is sokan úgy gondolják,hogy át vagyunk verve!
Ezzel egyébként,amit leírtál,abból az következik,hogy a magyarok semmit nem értek volna el az UBP nélkül? Na,én ebben kételkedem!
A Sau nélkül Európában mára megszünt volna profi boksz az elit szinten!
Amit Teskohl tönkretett 25 év alatt,azt most ők próbálják helyrehozni!
Ha olyan jó lenne az UBP politikája,akkor most sorban állnának a bokszolók,és a TV-k! De nem ez a helyzet!

"A sok mondanivalódból igazából az is lejön, hogy az olimpia egy óvodás játszótér a nagy profikhoz képest..."

Az elithez képest mindenképpen! Hiszen ezt többen elmondták már!
A fejlődésük "kézzel fogható",és látványos,persze némelyeknél!

"Szerintem a magyar boksz sokat köszönhet nekik."

Én meg úgy érzem,hogy kb. zéró a szint!
Mindannyian kihasználták egymást kölcsönösen! :)
Erdei,és Koko pedig hol tartana mással pedig nem tudom!De azt igen,hogy Abra hol tart!

19 Shaham [2010-07-29 12:49:31]
Exe
"Már hogyne tudnám,én figyelemmel követtem,követem az olimpiákat!
Már előtte is tudtam róluk,hogy mit értek el!(már a magyarokról beszélek)"

A sok mondanivalódból igazából az is lejön, hogy az olimpia egy óvodás játszótér a nagy profikhoz képest...
De ok, akkor te ismernéd őket, viszont az átlagember 95% nem ismerné őket aki csak az RTLklub-ból ismeri a bokszot, de viszont teljes szívből szurkol nekik. Németországban is az UBP nagyban hozzájárult a profiboksz ismertségének, egyre szélesebb körben. Emlékszem hogy anno még Sat1-ben, Dariusz-ra, Klicsko-ékra. Valamilyen szinten el lehet mondani, hogy miattuk lett nagyobb népszerűsége a boksznak, ugyanúgy mint nálunk Koko...

"A többi pedig,gondolom amit írni akartál,hogy nélkülük(UBP) nem lennének sehol,csak egy feltételezés!"

Nem csupán feltételezés, mert el lehet képzelni, hogy Balzsay vagy a Bedák tesók most hol lennének... Az anyagi dolgokat nem említve...
Egyébként nekem sem tetszik(tetszett), Erdei sok ellenfele, az UBP ellenfél választási politikája, de viszont azt is fel kell fogni, hogy milyen korlátozásaik vannak. Soha a büdös életbe nem tudtak volna kifizetni egy igazi amerikai sztárt, úgy hogy vissza is jöjjön a befektetett pénz, kivinni meg nem olyan egyszerű mert odaát az ismeretségen múlik minden. Érthető hogy pénz mozgat mindent, elvégre üzletről van szó. Ha Erdei olyan lett volna mint egy kis Tyson, magától jött volna minden, csak ő nem olyan... Voltak ziccerek amit kihagytak, de szerintem Europában kihozták belőle a max-ot. Az is megint más lenne, ha mondjuk Erdei USA-ban születik és ott bokszol. Tehát szerintem nem a UBP múlik sokminden...
Szerintem a magyar boksz sokat köszönhet nekik.
18 Iron Cat [2010-07-29 12:14:10]
Exe! Egy szimpla hordószónok vagy felületes ismeretekkel, viszont nagy szavakkal a száján. Remélem önmagaddal szemben is ilyen kiváló kritikai érzekkel rendelkezel.
17 Adam [2010-07-29 12:06:11]
Kellett ez Neked Shaham?
16 The Executioner [2010-07-29 11:38:06]
"Exe az UBP nélkül a nevüket nem tudnád..."

Már hogyne tudnám,én figyelemmel követtem,követem az olimpiákat!
Már előtte is tudtam róluk,hogy mit értek el!(már a magyarokról beszélek)
A többi pedig,gondolom amit írni akartál,hogy nélkülük(UBP) nem lennének sehol,csak egy feltételezés!
15 leeloodallas [2010-07-29 11:27:08]
Toto! Nekem van egy rokonom - szegről-végről -, akire ma mindenki azt mondja, "TALPIG ÚRIEMBER"! Mert megteremtette az egzisztenciáját, kvázi "tekintélyt vásárolt" magának. Azt viszont elfelejti mindenki, hogy jó húsz évvel ezelőtt egy kőolajvezetéket csapolva kezdte "megteremteni" a mai életét, később a kékfény olajmaffiával kapcsolatos híreinek nagy részében nyakig benne volt, a nevét is ismerte az ország, ült is egy keveset. Most meg "úriember". Mert az összelopott pénzből "nagyvonalúan" viselkedik, jó házigazdaként tűnik fel ( egyébiránt lehet, hogy az is ). Aki nem ismeri a múltját, vagy a jelen életét, csak partykon, rendezvényeken találkozik vele, annak persze csak az "úriember" marad meg. Hát így megy ez a "nagyoknál"...
14 Shaham [2010-07-29 11:01:56]
"Nekünk eddig hány bokszolónk karrierjét tette tönkre?"

Exe az UBP nélkül a nevüket nem tudnád...
13 The Executioner [2010-07-29 10:38:25]
"Ti akik csak olvastok valamit,már el is ítélitek,de fogalmatok sincs mi,hogy működik."

:))))

Sajnos a tények önmagukért beszélnek!
Nem csak olvashattunk róla,láttuk is,sajnos!
Nekünk eddig hány bokszolónk karrierjét tette tönkre?
Az úriemberek közé elég nehéz besorolni Mr.Kohl-t!
Ám a szemfényvesztőknél igen nagy karriert futhatott volna be! :)
A ZDF miért is lépett vissza,aki ugye fizetett a "szarért"? Talán mert olyan jól menedzselte a klubját,vagy a "világszínvonalú" gálák miatt?
Miért is vannak csődközelben? Ja,mert egy "úriember"! :)
Klitschkoék? Ahogy tudtak,léptek! Ha máshol kezdenek,akkor már előbb a trónra kerülnek!
Az UBP-nél maradtak a bokszolók,edzők?
DE meddig,és kik maradtak?
Nem küldte el őket? Ja,aki tudott,az elment,gondolom mert ő egy igazi "úriember" azért! :)
De köszönjük neki,hogy a Tesco szintjére vitte a bokszot Németben,és Mo-on! Danke,Mr.Kohl!
Remélem,hogy már nem sokáig "garázdálkodik" a boksz világában!
Azt meg nehogy az előnyére írjuk már,hogy lefizette a WBO-t,évekig!
Gondolom azért volt ennyi peres ügye,és még lesz is,mert azok a piszok bokszolói mind hálátlanok ennek a drága "úriembernek"? :)
Kérdezzük meg Wilascheket,Inkint,Klitschkoékat,Sturmot,Golovkint,Dzindzirukot,Sidorenkot,Kotelniket,Campillot,stb.-ket,hogy ,mekkora ÚRIEMBER,csak mi nem látjuk! :))))
12 totoedzo [2010-07-28 23:52:28]
Én személyesen ismerem Kohl urat 1967 óta,Klitschkoék,Dáriusz, Koko, stb. és még több száz bunyós.Akik sokat köszönhetnek neki,én rengeteg gálán voltam.Úriember minden téren,aki nem ismeri,és nem rendezett gálát,az nem tudja milyen dolog azt megrendezni,és micsoda költségekkel jár.Lásd Rácz Félix urat mikor a tv 2 vissza lépet.Péntektől hétfőig,minden bokszolóját elküldte.Az Uni.- nál maradnak edzők,versenyzők,senkit nem küldött el.Ti akik csak olvastok valamit,már el is ítélitek,de fogalmatok sincs mi,hogy működik.
11 undisputid [2010-07-28 23:10:49]
beért kohl munkája: eddig lehetett tönkretenni kiváló képességű boxolók
karrierjét hurkákkal és házirangadókkal. kohl
mérgezte az igazi ökölvívást és becsapta a sok laikust. a valóság pedig
az volt hogy kritikán aluli ellenfelket hozott olyan világklasszisoknak
mint madár v sturm és ezzel motiválatlanná téve őket. az ökölvívásnak
arról kéne szólni hogy amennyire csak lehet a legjobbak a
legjobakkalküzdjenek. itt pedig leigazolta a tehetséges boxolókat majd
top 15-be belerakatott senkiháziakat ill. nagy neveket akik már majdnem
tolószékkel jöttek németbe ill. házirangadókat szervezettt. az ember
még laikusan majdnem elhitte hogy ú, ez aztán nagy ellenfél. a
csudákat! az egész nagy kamu volt kohl nem merte beválalni a komoly
ellenfeleket, nem vitte amerikába (pedig az elején igen!) az oda
érdemeseket. én már nagyon untam a kamuverzum gálákat jó is hogy vége.
az összes ökölvívónak pedig azt kívánom folytathassák méltó klubbnál
ahol ki tudnak bontakozni!
10 Adam [2010-07-28 19:46:40]
Szomorú.
Nem hiszem, hogy Kohl úr még köztünk lesz jövö húsvétkor.
9 The Executioner [2010-07-28 18:11:09]
Klitschkoékat nem tartom szánalmasnak,hiszen jelenleg ők a legjobb nehézsúlyú bokszolók!
De a bokszukat azt igen!Bár tudom,hogy ez eredményes,csak nézhetetlen!

"Máskülönben, ha az UNI szintjén nem szabad bokszot csinálni, akkor nem is létezne ez a sportág, mert a rendezvények 98 %-a ennél sokkal gyengébb esemény!"

Ezt komolyan gondolod? :)
Ha a Showtime gálákra,vagy az HBO-s rendezvényekre gondolok,hát...
Még a Sau gálákat is sokkal jobbnak tartom,főleg mostanában!
Ja ott igazi bajnokok vannak,és igazi meccsek!
Herr Kohl nem olvassa a monokli-t? Tudod,a remény hal meg utoljára,hátha elmondja neki valaki! :))
Egyébként meg,ha olyan szuper gálákat szervezne az UBP,akkor most,hogy kiszállt a ZDF sorba állnának az ajtó előtt a TV társaságok,de én még egyről sem hallottam,szerencsére hozzáteszem! :)
8 yayoy [2010-07-28 17:57:13]
A HBO meg Klicskoéknak mondta meg és akkor a tesók is szánalmasak???
7 Suspect Zero [2010-07-28 17:54:16]
Akkor rossz helyen kopogtatsz, nem hiheted, hogy a monokli.com oldalon bármilyen komment befolyásolhat bármit is Németországban :) Vagy gondolod, hogy Herr Kohl ráereszti a google fordítót a monoklira, és úgy befordul, hogy abbahagyja az egészet? :)

Máskülönben, ha az UNI szintjén nem szabad bokszot csinálni, akkor nem is létezne ez a sportág, mert a rendezvények 98 %-a ennél sokkal gyengébb esemény!
6 The Executioner [2010-07-28 17:50:28]
Én azért koptatom,hogy többé ne legyenek ilyen szánalmas gálák! :)
A ZDF is megmondta,hogy nem kíváncsi rájuk,gondolom nem véletlenül!
5 Suspect Zero [2010-07-28 17:32:46]
Exe: ha nem lennének érdekesek az universum szánalmas gálái, akkor gondolom te sem koptatnád a billentyűzetedet!
4 The Executioner [2010-07-28 17:23:03]
Köszi,Suspect a felvilágosításért!

De a kérdés továbbra is az,hogy ki lesz kíváncsi ezekre a szánalmas gálákra?
Házimeccskre,és felrangsorolt senkikre?

Az ökölvívó rajongók nem hiszem,hogy az UBP-s gálákra lesznek kíváncsiak! :)
Pont ez a problémája Kohléknak,hogy amíg volt a ZDF,addig nem lehetett mást nézni a balekoknak!
Na de ha majd fizetni kell a "szarért",akkor már ugye más lesz a leányzó fekvése! :)
3 Suspect Zero [2010-07-28 16:47:49]
Exe: a youtube elvileg már most is alkalmas arra, hogy élő, fizető tévéadásokat sugározzon, akár a jelenleg ismert HD minőség felett is. Ekképp akár az egész világon fogható PPV-TV-t hozhatnak létre. A másik az, hogy sima felhasználóként max. 10:59 -es videókat tölthetsz fel, de ha a saját műsoraidat teszed a youtube-on közzé, akkor más feltételeket kínál a Google, bevételmegosztással. Állítom, hogy nem hülyeség, amit Kohl-ék akarnak, ám ők jelenleg kényszerpályán mozognak, egy fizetős német tv feltétlenül kellene még 2-3 évig. Azért csak 2-3 évig, mert pár év, és minden új tévékészülék alkalmas lesz a videótartalmak közvetlen lejátszására, ami ekképp a googletv technológián, és youtube-on keresztül minden ökölvívó rajongó hozzáférhet majd az universumos gálákhoz élőben. Csak azon csodálkozom, hogy más vállalkozások még nem léptek ebbe az irányba, még ha mindez csak később fog igazán beindulni.
2 The Executioner [2010-07-28 15:04:49]
Azt én is! :)

De főleg,hogy ki kíváncsi még rájuk?

Danke,Mr.Kohl!

Ebből ennyi elég volt,még sok is! :)

Majd a perekre kéne inkább spórolni,nem bohóckodni a youtube-on,van ott elég bohóc így is!
1 Simonka [2010-07-28 14:52:15]
Azt megnézném, hogyan keresnek majd jó pénzt a youtubén.


Impresszum Levél nekünk Médiaajánlat
www.monokli.com
monokli@monokli.com


SITEMAP XML Küzdelem a spammelők ellen site statistics SG.hu WebTop
Magyar hungaroo.com - A magyar linkjegyzéke Magyar Honlap Linkek Best-Top Statisztika