www.monokli.com
Hírek/Cikkek Interjúk Monokli® Videók Ranglista Erdei Zsolt Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!

Hugo Hernan Garay a WBA bajnoka!

A+A-
2008. júl. 4., péntek, 11:022201 olvasás - 33 komment



Hugo Hernan GarayErdei Zsolt korábbi ellenfele, az argentin Hugo Hernan Garay (31 győzelem – 3 vereség) lett a WBA szövetség félnehézsúlyú bajnoka, miután a csütörtök éjjeli Buenos Airesben rendezett profiboksz gálán egyhangú pontozással legyőzte az Európa bajnok ukrán Yuri Barashiant (25 győzelem – 4 vereség). A 12 menetes mérkőzésen nem volt leütés, ám a küzdelem egyoldalú volt az argentin javára, habár a tizedik menetben az ukrán egyszer megrendítette a hazai sztárt. A pontozás aránya 120-108, 118-110, 118-111 volt. A cím úgy lett betöltetlen, hogy az ausszi Danny Green pár hónapja hirtelen elhatározásból visszavonult, és leadta bajnoki címét.
Értékelje cikkünket: (Eddig 4 szavazat érkezett)

Ez elég gyenge lett... 1 Harmatos kis írás... 2 Adok még egy lehetoséget... 3 Alaposabb munkát várok el... 4 Nem ártana jobban tájékozódni a témával kapcsolatban... 5 Elmegy, bár vannak hiányosságok... 6 Elég jól sikerült... 7 Szépen kidolgozott, korrekt írás... 8 Teljesen belefedkeztem az olvasásba... 9 Ha minden cikk ilyen lenne... :) 10
Adja hozzá a kedvencekhez:

 
Szólj hozzá!!
Név:
E-mail cím:
Regisztráció
Belépés
Regisztráció lépései:
1. Kérem adjon meg egy felhasználói nevet és egy email címet!
2. Kattintson a "Regisztráció" menügombra!
3. Az e-mailben kapott linken keresztül aktiválhatja a regisztrációját!
4. Kattintson a belépés gombra!
Megmondóbox:
BB kódok: [b]félkövér[/b] [u]aláhúzott[/u] [i]dőlt[/i]
Elküld
Frissít
Fordít


Hozzászólások: ( 33 hozzászólás érkezett )
33 leonidasz [2008-07-22 00:30:33]
farkas béla látszik a kultúráltság a hozzászólásodból! meg lehet nézni, hogy az előző hozzászólásokban én hogy szólitottam meg őt és ő hogyan engem! tudom amugy, hogy mi miatt pikkelsz rám! De ennyi erővel mindenkit a Csötönyitől kezdve elküldhetsz a francba, mert ők is igy voltak azzal a témával! kezdheted a leszarozós hozzászólásokat! Megjegyzem, hogy az egyik legobjektivebb szakértőt senkizted le a hozzászólásoddal a kommentek elején!
32 lacika75 [2008-07-22 00:11:23]
Szerintem a boxban a tiszta találat számít, és nem a kesztyűre mért, vagy elcsúszott ütések. Szóval ha ez boxmeccs volt, akkor Madár kétszer is megverte Garayt.
31 ivetka [2008-07-08 21:32:40]
Romsy te egy igazi hulyegyerek vagy!A Matolcsi Jozsinak is beszoltal!Mit kepzelsz magadrol?Azt hogy en mit kepzelek rolad azt megosztom a tobbiekkel;Kis ratyi gyerek vagy!
30 anton [2008-07-05 19:53:34]
Papírfoma Garay győzelme.
29 Gombor Béla [2008-07-05 14:02:29]
Én is csak sokszor a sok hülyeséget nhéz el viselni még hogy Garay nem boxolo ez igaz ö egy ütö gép
28 Shaham [2008-07-05 14:00:25]
Egyetértek Zeroval...
27 Suspect Zero [2008-07-05 13:35:14]
A kritika nem egyenlő az irigységgel, ha valaki ezt nem érti meg, az sajnálatos.

A kritika egyfajta vélemény. És aki azt mondja, hogy ne legyen véleményem, az tényleg elmegy a búsba! :)

Hülye gondolkozás, hogy aki kritizál, az irigy.
26 farkas bela [2008-07-05 13:24:40]
leonidasz a te velemenyedet kulonosen leszarom mert 1-2 cikknel eleg ellenszenves kommentjeid voltak, te csak uljj otthon es kritizaldd a legjobb magyar bunyosokat + pukkadjj szet az irigysegtol!!!!:)))
25 Romsy [2008-07-05 11:50:17]
Baj van ivetka? Megemelted magad a kikötőben, vagy mi? :D

Légyszi szűrjétek az ilyen alakokat, mert kénytelen vagyok túl hangosan nevetni. Nem mellesleg az oldal szakmai színvonalának sem tesz túl jót, nézzétek meg hány értelmes tagmondat van ebben a 7 soros kis cukiságban. ;D

"Zsoltnak amit a toaletten gyart tobb van a bokszbol amirol ez a majom Argentin valaha is almodozhat"

Ez szenzációs! :D

Megérdemelte már Garay! Remélem sokáig világbajnok marad.
24 leonidasz [2008-07-05 08:49:14]
egyetértek Bézével, Boros Tamás jó gyerek és ért is hozzá! Nem kell valakinek boxolónak lennie ahhoz, hogy jó szakértő legyen! Mint ahogy az sem biztos, hogy ha valaki boxoló volt, akkor jól lát bizonyos meccseket! Tisztelt Farkas Béla ön a legjobb példa rá, mivel lehet, hogy csak az erős elfogultság miatt, de akkoris sztem ön Bedák Zsolt meccsein nem is regisztrálja, ha az ellenfél talál. Arról nemis beszélve, ha Bedák nemigen nyer meg egy meccset.
23 bézé [2008-07-05 08:42:26]
Életemben nem láttam Boros Tamást Debrecenben, s bár gyerekkorom óta küzdősportos körökben mozgok, nem tudok semmit a személyéről. A kommentjeit viszont nagyon bírom, tisztán látja a dolgokat, szakmailag teljesen képben van, jó gyerek.
22 Karesz [2008-07-05 00:12:08]
Rossz hír ez Zsoltinak..vagy ki tudja? Sztem Barashian hamarabb visszament volna az UNI-hoz, félek Garay fityiszt mutat és megy az USA-ba.
21 Gombor Béla [2008-07-05 00:11:16]
Köszönöm rosszul tudtam
20 Öreg [2008-07-04 22:22:52]
Tamás sosem bokszolt.
19 Suspect Zero [2008-07-04 22:18:20]
Boros Tamás debreceni, ekképp BéZé az, aki meg tudja mondani, hogy volt-e ifi bajnok. Ám én úgy tudom, más küzdősportot űzött.
18 Gombor Béla [2008-07-04 22:14:19]
Boxpetya Boros Tamás Boxolo volt ha jol tudom magyart is nyert ifibe javitsatok ki ha rosszul emlékszem
17 Suspect Zero [2008-07-04 19:36:51]
Ivetka: nem drukkol szerintem senki Erdei Zsolt ellen. Abszurd lenne, hisz a második mérkőzés óta is évek teltek el, és aligha lehet utólag kiszurkolni Garay győzelmét. Ám azt mindenki láthatta, hallotta, érezhette, aki egy kicsit is nézi a bokszot, ha a második Garay-meccs cinkes volt. Azt a küzdelmet csak egy hazai pálya összes előnyét élvező bokszoló nyerhette meg. A helyszíni kommentátor is nehezen magyarázta, amit látott, de Boros Tamás volt annyira korrekt, hogy kimondta, amit ki kellett mondani. Nem győzött, csak megnyerte a meccset, és megtarthatta az övét. Harmadik meccsen ugyanez lenne. Inaktív Erdei 1-2 jab, de közben ütik a kettős fedezékét, de azokból az ütészáporból mindig több jut át a védelmen, mint amennyit Zsolt talál!

Romsy nem is szólt hozzá!
16 ivetka [2008-07-04 19:11:55]
Nem emlekszem ,hogy barmelyik meccsen Garay osszeverte volna Erdeit,maximum a kesztyujet meg az alkarjat,konyoket ez a bokszban nem talalati felulet...1-2 nyakas becsuszott,de a masodik is max dontetlen a Vb,kot meg kell verni, ezt az agyatlan utogep nem tette meg,Zsoltnak amit a toaletten gyart tobb van a bokszbol amirol ez a majom Argentin valaha is almodozhat...Drukkoljatok a Magyar ellen gratula...A Romsy gyerek meg egy seggggggggggggggggggggggggggggg!
15 Shaham [2008-07-04 17:16:07]
Farkas Béla,
Ha valakit a tények sem győznek meg (téged:)) azzal az emberrel értelmetlen vitázni! Igazad van Erdei papiron "nyert" de rajtad kivül elég sokan látták hogy kikapott! Örüljél a fejednek hogy csalással van még nála az öv:) Addig amig hurkák ellen szenved Erdei senki se mondja hogy lazán elver akárkit!
14 Tyll Vietta [2008-07-04 16:56:13]
A "Vitathatatlan 2" című filmeposz jut mindig eszembe Garay-ról.

A második részben a filmbéli vb bajnokot börtönbe juttatják Oroszországban, hogy Garay klónjával mérkőzzön.

A pasas akár Garay ikertestvére is lehetne,, hacsak nem ő maga az... :)

Amúgy az kis tincs Hugo homlokán,,, hm, nagyon röhejes, olyan kisbabás. :)

Egyébként Boros Tamás véleményére sem érdemes mérget venni, ő sem lehet mindenben teljesen képben.

13 Boxpetya [2008-07-04 16:09:17]
Farkas Béla,

Az olyan kis görcsök, mint te, csak sértegetni tudnak. Meg valami oknál fogva az életkort firtatni, anélkül, hogy halvány lila fingod lenne, mikor születtem.

Boros Tamás jól látja az ökölvívást, kemény és szókimondó. Voltak már melléfogásai neki is, de csak azért, mert nem volt bokszoló.

Garay életveszélyes bokszoló, és nem egy home boxer, mit az unisok.
12 leeloodallas [2008-07-04 16:07:54]
Én azt mondom, engedjék össze őket, Zsolt is kibokszolhatja magából, ami benne van, mert ez ellen az ész nélküli ütőgép ellen nem tehetné meg, amit az utóbbi néhány "ellenfél" ellen. Legalább választ kapnánk arra a kérdésre is, vajon kiégett-e Zsolt, vagy tényleg képes bármire, és a kor csak érettebbé tette, nem pedig öregebbé. Nem mellesleg 2 vb-övvel nehezebben kerülhetnék el a nagy nevek, más kérdés, a WBA nem az a szervezet, amelyiknek az öve a legnagyobbak álma...
11 DotCom [2008-07-04 15:23:21]
Figyeljetek, szerintem megint két dolgon vitatkozunk.
1. Zsolt meg tudja verni az argentint, meg van hozzá a tehetsége, esze, kézsebessége, stb.
2. Viszont az is tény, hogy a második meccsen egy semlegesen területen legjobb esetben is csak döntetlent ért volna el..
Ennyi. Jó lenne egy meccs, mindenkinek meglenne a bizonyítási lehetősége, lehet szerezni két övet, stb. De az uni nem fog kockáztatni, mert ha Zsolt veszít, akkor nincs olyan bunyósa, aki visszavenné az övet Garay-tól...
10 leonidasz [2008-07-04 15:10:06]
farkas béla én a Boros Tamás szakértelmét nem kérdőjelezném meg! Ha vmi Rtl-es kommentátorról lenne szó, akkor ok! De a Boros Tamás kegyetlenül ért hozzá, sokkal jobban mint mi akik ezen az oldalon vagyunk, pedig énis boxoltam régebben nem 2évet!
9 farkas bela [2008-07-04 15:00:23]
boxos peter te annyit erthetsz a bokszhoz mint amennyit az rtl klub szakertoje, de te meg fiatal vagy ,szoval azota csak meg nagyobb szakerto lehetsz :))))))))))))))!!!
8 Boxpetya [2008-07-04 13:41:38]
Ne zavarjon, hogy Garay ellen úgy nyert Erdei Zsolt, hogy az RTL Klub szakértője, Boros Tamás szerint maximum két menetet nyert meg! Nem szép ezt felhánytorgatni, de ez az igazság. Garay fiatal volt akkoriban, azóta csak jobb lehet.
7 farkas bela [2008-07-04 13:33:49]
haggyatok mar abba!!! Zsolti elverne akarmelyiket a sulycsoportjaban garaystol glen johnsonostol dawsonostol egyutt!!!!! allandoan csak a negativumokat keresitek, tisztelet a kivetelnek , en meg penzben is mernek fogadni hogy a madar legyozne akrmelyiket
6 Nűnű [2008-07-04 12:58:21]
Nekm akkoriban nagyopn tetszett Garay bunyója, mondtam is, hogy sok van ebben a srácban. Címegyesítés? Szerintem egy nagy meccs lenn, erre sokan felkapnák a fejüket. A győztes nagyon sokat profitálhatna belőle. A vesztes? Madár vissza is vonulhatna, ha Garay-tól kikapna, Garaynak meg komoly törés lenne a karrierjében, ha újból vereséget szenvedne. Nagyon kockázatos lenne. Jó lenne tudni, mit fejlődött az argentin, mert Madárt szerintem már nem sokat az akkori szintjéhez.
Szerintem Garay benne lenne, mert az akkori meccsek sok tüskét hagytak benne, és egy WBO övvel gazdagabban...
Ha nem jönne össze, az Madárék gyávasága lenne.
5 sheriff [2008-07-04 12:33:54]
Azért lenne esélye egy győzelemre is. Így pályafutása végén már megkockáztatható. Ha sikerül tisztességesen legyőzni, vagy egy szép meccsen kikapni, igenis nőhet az ázsiója. Ennek amit most csinál az UNI és Zsolt,semmi értelme.
4 Underdog [2008-07-04 12:14:29]
Minek? Tuti pontozásos vereség, ha semleges bíró működnek. Fájhat, de ez az igazság. Madár a második meccsükön két menetet nyert. Madár soha nem tudná legyőzni úgy Garayt, hogy ne kerüljön kritikák kereszttüzébe. Az ázsiója nem emelkedne egy sima vereségtől, vagy egy kicsalt győzelemtől.
3 sheriff [2008-07-04 12:09:50]
szerintem meg nem rossz ötlet. Komolyabb ellenfelet úgy sem lehet szerezni, akikkel most boxol azokat meg minek... Itt legalább a vereség mellett benne van, hogy két nagy szervezet világbajnoka lehetne, amivel talán az ázsiója is megnőne.
2 okoska [2008-07-04 11:18:22]
Én azt mondom hagyjuk,mindenki látt a második meccsüket és finoman szólva Zsoltinak nem fekszik az Argentín......
1 Boxpetya [2008-07-04 11:07:08]
Erdei Zsolttal címegyesítés? Vagy ezt talán hagyjuk?

Oscar-Pacquiao: ki nyerne?
Oscar PTS
Oscar KO-TKO
Pacquiao PTS
Pacquiao KO-TKO
döntetlen vagy döntés nélkül
Impresszum Levél nekünk Médiaajánlat
www.monokli.com
monokli@monokli.com


SITEMAP XML PageRank Toplista - SEO Tools Küzdelem a spammelők ellen site statistics Webtop
Magyar hungaroo.com - A magyar linkjegyzéke Magyar Honlap Linkek Best-Top Statisztika