www.monokli.com
Hírek/Cikkek Interjúk Videók Ranglista Erdei Zsolt Mart Építőipar Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!

Valujev a WBA egyedüli bajnoka

A+A-
2009. júl. 27., hétfő, 19:191155 olvasás - 19 komment


Valujev a WBA egyedüli bajnoka

Az orosz óriás Nyikolaj Velujev (50 győzelem – 1 vereség) a WBA egyedüli nehézsúlyú bajnoka, legalábbis az új világranglista szerint, ahol Ruszlan Csagajevet már csak a ranglista vezetőjeként jegyzik. „Üdvözöljük a WBA döntését” – nyilatkozta Chris Meyer, a Sauerland Event vezérigazgatója. „Ez megerősítette a mi állításunkat, miszerint Nyikolaj Valujev a WBA egyetlen, vitathatatlan nehézsúlyú bajnoka.”

Mint ismert, Csagajev 2008-ban sérülése miatt kétszer is lemondta az akkor még hivatalos kihívónak számító Valujev elleni küzdelmet, és felépüléséig különleges státusba helyezte őt a világszövetség, miközben az orosz megszerezte a betöltetlen övet. A Csagajev-Valujev meccset 2009 májusában tervezték ismételtem megrendezni, ám az üzbég nem felelt meg a Finn Bokszszövetség orvosi követelményeinek, így a mérlegelés után elhalasztották a küzdelmet. Csagajev június 20-án végül Vlagyimir Klicsko ellen bokszolt, és bár a WBA öve nem került terítékre, bizonyára a vereség miatt fosztották meg attól.

„Mivel Nyikolaj az egyetlen bajnok, be tudjuk adni a kérvényünket az önkéntes címvédésre David Haye ellen” – így Meyer, aki megerősítette, a meccset november 7-ére tervezik. Más kérdés, hogy a hivatalos kihívó John Ruiz lépéseket kíván tenni annak érdekében, hogy ez a küzdelem ne jöhessen létre.


Értékelje cikkünket: (Eddig 1 szavazat érkezett)

Ez elég gyenge lett... 1 Harmatos kis írás... 2 Adok még egy lehetoséget... 3 Alaposabb munkát várok el... 4 Nem ártana jobban tájékozódni a témával kapcsolatban... 5 Elmegy, bár vannak hiányosságok... 6 Elég jól sikerült... 7 Szépen kidolgozott, korrekt írás... 8 Teljesen belefedkeztem az olvasásba... 9 Ha minden cikk ilyen lenne... :) 10
Adja hozzá a kedvencekhez:

 
Moderálási alapelvek!
Szólj hozzá!!
Név:
E-mail cím:
Regisztráció
Belépés
Regisztráció lépései:
1. Kérem adjon meg egy felhasználói nevet és egy email címet!
2. Kattintson a "Regisztráció" menügombra!
3. Az e-mailben kapott linken keresztül aktiválhatja a regisztrációját!
4. Kattintson a belépés gombra!
Megmondóbox:
BB kódok: [b]félkövér[/b] [u]aláhúzott[/u] [i]dőlt[/i]
Elküld
Frissít
Fordít


Hozzászólások: ( 19 hozzászólás érkezett )
19 2pac [2009-07-31 13:30:07]
Neten nem találtam, megvolt DVD-n, de a haverom elcseszte(((
18 vadasz [2009-07-30 17:07:14]
2pac, azt nem tudnád megsúgni, hogy a Vlad Klicsko vs Peter teljes meccset honnan lehet leszedni?
17 2pac [2009-07-30 16:43:24]
+ egy kis kickbox_ Vitalijtól)

http://fightnews.ru/vitali_klitschko_vs_ryushi_yanagisawa
16 2pac [2009-07-30 16:27:29]
Itt egy egész jó kis Haye-meccs. Látványos és gyors is a faszi, tény))
Meg padlózik is néha (6 perc)))

http://video.yandex.ru/users/ptichcka/view/15/
15 2pac [2009-07-30 16:22:00]
Egyébként, még ha nyer is Haye, azt hiszitek, hogy majd egyből rohan valamelyik Klicskóhoz cimegyesitő meccsre? Kételkedem. Joga lesz egy szabad cimvédésre. Azután pedig egy kötelező cimvédés következne a verzió szerinti kihivóval (aki biztos nem a Klicskók közül van:)).Ezért a Gay-el való meccsig még van vagy másfél év, és ez az idő Vitalij ellen dolgozik.
Ha Haye WBA-bajnokká válik, majd virtuóz módon továbbra is önti majd a szó(szar)áradatot a két tesó fejére a média-oldalakon, bősziti majd őket extrém kirúgásokkal, magaviselettel, és minden lehetséges esetben üvölteni fogja, hogy: "Én kihivom a Klicskókat!"
A zárt tárgyalásokon viszont szuper-előnyős feltételeket követel majd magának, igy teljes zsákutcába terelve a K2-t.
:)))))))
14 mike01010101 [2009-07-30 14:46:16]
Ha tippelnem kene egy Arreola-Chambers meccs eredmenyere en Chambersre tennek.
Egyebkent egy Povetkin-Arreola meccs sem lenne rossz.
13 ivetka [2009-07-28 19:33:38]
Nalad a pont JANO,de amiben mindenkeppen gyengebb,az az utesallosaga!
12 jano [2009-07-28 18:13:03]
"nálam David nagyon hajaz a fiatal Holyra. "

Den: azért én csak alkatilag hasonlítanám Holyfieldhez Haye-t.
Tudásban, inteligenciában, keménységben, mentalitásban nem.
Össze sem lehet őket hasonlítani ha belegondolsz hogy Holy, kikkel meccselt, és ki ellen milyen eredményt ért el. Pl: Lewis, Tyson, Foreman,
Ray Mercer. És jókat küzdött Bowe val, illetve Moorer-al.
David ettől még messzire van, de nagyon...

11 Shaham [2009-07-28 18:04:49]
Melyik is a gyengébb Klitchko? Wladimir utobbi teljesitménye alapján Haye szinte esélytelen...
Ruiz hiába unalmas, jobb volt Valuevnél, csak a pontozok szerint nem.
10 Den [2009-07-28 16:52:58]
Én hoznék egy """szétválasztós bírót""", aki nem engedi és idővel meginti Ruizt, ha nem akar boxolni.

Én a "testi épségéért" aggódom Valujevnél, annyival gyorsabb David a gólemnél.
Dörzsölt Ruiz az biztos, de közönséggyilkos meccset nem szabad, hogy produkáljon- ez a bíró spori munkája!!! A magam részéről figyelmeztetném meccs előtt erre!!!

Mormeck- Makka már a múlté.

Arreola? Ő az, aki kiüthet bárkit a 10 legjobb közül, de őt is bárki..... A második legerősebb, a legrosszabbul védekező, ha talál vége lehet, de ő is kiüthető.
Ruizt nem tartom Haye ellen esélyesnek, Chambers produkált figyelemre méltót, ő az egyik kétesélyes ökölvívó bárki ellen.

Abban igazad van, hogy Davidet be kell még vetni a mélyvízbe, mielőtt az ukránok ellen vitézkedhet!

A helyében: megverném Ruizt, majd Valujevet, utána a gyengébb Klicskóval meccselnék!

Arreola- Chambers mindenkire veszélyesek.
9 2pac [2009-07-28 16:31:56]
Bármennyire is nem szeretem Ruiz ölelkezős-unalmas meccseit, azért Haye nem egy Roy Jones Jr, Ruiz pedig mestere annak, hogyan lehet kifejezéstelen belharcos birkózássá változtatni egy boxmeccset. Akár jó boxolókkal szemben is. Legutóbbi Valujev-meccsén egész jó formában volt. Ráadásul Ruiz nagyon jól birja az ütéseket. Veletek szemben, én nem vagyok annyira oda Haye-ért. Nehézsúlyban van 2 meccse, zsákok ellen. Mormeck anno szépen padlóztatta, csoda hogy Haye talpra tudott állni. Mormeck, Macarinelli - ők mire mennének nehézsúlyban?!
Én erősen kételkedem, hogy meg tudja verni Valujevet (őt talán igen:), Ruizt, Arreolát, Chamberst stb. A két Klicskóról nem is beszélve.
8 Den [2009-07-28 16:11:25]
Kösz a gyors választ Suspect Zero!

Ruiznak semmilyen téren nem mindegy, hogy 2 biztos meccse lesz: 2 világbajnoki mérkőzésen, ahol egyszer, mint kihívó, másodszor pedig akár világbajnokként állhat ki Haye ellen.

Valujev- Ruiz- itt még lenne kis esélye. Ha viszont kiüti David Nyikolajt előtte, akkor már csak egy biztos vesztes mérkőzésen vehet részt sokkal kisebb bevételt produkálva.

Itt a profiboxról értekezünk, bennem nincs semmi indulat, csak a fejleményeket elemzem én is. Ezért nem irigykedem stb.

Mivel emlékszem és meg is van a Douglas- Holyfield, nálam David nagyon hajaz a fiatal Holyra.
Magasság, testalkat, ütőerő teljesen megfelel, talán még gyorsabb Haye.

David Haye- re nem tudok haragudni, mert a reklám adta lehetőségeket kihasználja. Ezen adottságával kiemelkedik, más számára is adott a lehetőség!



7 Suspect Zero [2009-07-28 15:47:23]
Den: nem mindig szoktam egyet érteni veled, ám most teljesen. Mindkét oldalon nagy a pofa, de Klicsko, ha olyan biztos a győzelemben, nem kérhet semmilyen visszavágót!

Nem követtem az eseményeket, nyaralni voltam, ám szinte biztos, hogy a Sauerland-nál is van opció. Ám a Sauerland a világ egyik legkomolyabb cége, nem egy K-2, ahol a gálák egy főmeccsből állnak, a többi gyakran értelmetlen lócitrom.

Más kérdés, hogy ha WBA rábólint a Valujev-Haye meccsre, úgyis Ruiz következik a győztesnek. Ha Haye nyer, a Sauerland úgyis Angliába viszi a meccset, mert ennél a vállalkozásnál profik dolgoznak. Gondolom ez egy vállalható opció, ha jól gondolkodom.
6 Den [2009-07-28 15:13:24]
David címegyesítéskor találkozhat a 2 Klicskóval, de akkor már nem szabhatják meg neki a 2 opciós meccset!

Szerintem ügyes Haye, hogy 1 meccs után, mint világbajnok egyezkedhet az ukránokkal.........

Nekem egyébként olyan mindkét Klicskó, mint egy étel fűszerek nélkül. Ezzel ellentétben Haye és Arreola mindig látványosan boxol és nem álló KO- val győznek!
5 Den [2009-07-28 15:08:36]
Ha én egy kihívó vagyok és ráadásul a közönség kíváncsi is rám, ezért a maximum pénzt lehet kaszálni a meccsel, akkor miért akar a nagy, biztoskezű bajnok még 2 meccset opcióban aláiratni!

Én sem írtam volna alá! Nyílvánvalóan mindkét ukránnal Haye győzelme után és mégvalakivel kötelezően ki kellett volna állnia ha tetszik ha nem.

Még az Uni sem iratott alá Gonzales-szel 2 meccset "Michalczewsky" után, hanem egyet.
Nem tudom a Sauerlandnál mi a helyzet ilyen téren Suspect Zero?
4 vadasz [2009-07-28 13:29:32]
Én egyetértek S.Z.-vel abban, hogy a cirkuszban jókora része van Klicsekéknek is. És ami a nehézsúly élvonalában történik, abból nem nagyon lehet kihagyni a testvérpárt.
3 okoska [2009-07-28 12:57:37]
Miért kell belekeverni mindenbe a Klitchkó testvéreket!? Talán irigység.... persze tudom neeeem
2 Suspect Zero [2009-07-28 10:35:30]
Haye cirkusza Klicskóék cirkusza is, és én Vlagyimir Klicskóra se vagyok túlságosan kíváncsi. Igazi dölyfös "úr" lett mindkettőből.
1 vadasz [2009-07-28 08:10:14]
Ez aztán az "igazi", a "vitathatatlan" bajnok. Kétség kívül kiemelkedik a mezőnyből. Nagyon veszélyes harcos, mert bár ütni nem tud, de az álla beton és a pontozókkal jóban van. Ez pedig majdnem mindig biztosítja a sikert.
Engem valamivel jobban érdekelne egy Haye-Valujev, mint egy Ruiz-Valujev, bár szerintem Haye nem érdemli meg a lehetőséget a cirkuszai miatt.


Impresszum Levél nekünk Médiaajánlat
www.monokli.com
monokli@monokli.com


SITEMAP XML Küzdelem a spammelők ellen site statistics SG.hu WebTop
Magyar hungaroo.com - A magyar linkjegyzéke Magyar Honlap Linkek Best-Top Statisztika