www.monokli.com
Hírek/Cikkek Interjúk Videók Ranglista Erdei Zsolt Mart Építőipar Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!

Vitalij Klicsko - David Haye 2010 második felében

A+A-
2009. dec. 15., kedd, 17:142301 olvasás - 62 komment


Vitalij Klicsko - David Haye 2010 második felében

Jövőre összecsap egymással David Haye a Boksz Világszövetség (WBA), és Vitalij Kliscsko, a Boksz Világtanács (WBC) nehézsúlyú világbajnoka.

"Hamarosan szorítóba lépek Haye ellen, az előszerződést már megkötöttük" - nyilatkozta az ukrán bajnok, aki a hétvégén egyhangú pontozással győzte le az amerikai Kevin Johnsont. 

A csatára várhatóan csak a jövő év második felében kerülhet sor, mivel Haye-nek még márciusban vagy áprilisban ki kell állnia John Ruíz ellen egy címvédő mérkőzésre.

Haye legutóbb november elején lépett ringbe az orosz óriás, Nyikolaj Valujev ellen, és pontozással hódította el a világbajnoki övet.

Mint ismert, a két vb-címvédő szeptemberben küzdött volna, ám Haye - akkor még nem bajnokként - némi hezitálás után nem fogadta el a Klicsko-team által felkínált véleménye szerint előnytelen szerződést. Haye most már bajnokként bizonyára sokkal előnyösebb feltételekkel állapodhat meg. (MTI / monokli.com)


Értékelje cikkünket: (Eddig 2 szavazat érkezett)

Ez elég gyenge lett... 1 Harmatos kis írás... 2 Adok még egy lehetoséget... 3 Alaposabb munkát várok el... 4 Nem ártana jobban tájékozódni a témával kapcsolatban... 5 Elmegy, bár vannak hiányosságok... 6 Elég jól sikerült... 7 Szépen kidolgozott, korrekt írás... 8 Teljesen belefedkeztem az olvasásba... 9 Ha minden cikk ilyen lenne... :) 10
Adja hozzá a kedvencekhez:

 
Moderálási alapelvek!
Szólj hozzá!!
Név:
E-mail cím:
Regisztráció
Belépés
Regisztráció lépései:
1. Kérem adjon meg egy felhasználói nevet és egy email címet!
2. Kattintson a "Regisztráció" menügombra!
3. Az e-mailben kapott linken keresztül aktiválhatja a regisztrációját!
4. Kattintson a belépés gombra!
Megmondóbox:
BB kódok: [b]félkövér[/b] [u]aláhúzott[/u] [i]dőlt[/i]
Elküld
Frissít
Fordít


Hozzászólások: ( 62 hozzászólás érkezett )
62 Shaham [2009-12-20 15:04:35]
habi: ""Nem a Johnson elleni meccsböl kellene kiindulni" érdekes,mert te is sokszor azzal jösz,hogy Valuev ellen Haye produkcioja kevés lesz Klicsko ellen..."

Nem a Valuev elleni produkciója lesz kevés, hiszen minden meccs más, hanem az egész pályafutásának a produkciója. Valuev ellen csak a taktikáját volt érdemes figyelni. Ez egy olyan taktika ami Klicsko ellen nem működhet. Ezért ha van esze, magára fogja húzni Vitalit hogy lekontrázza, közben meg kerülheti ki Vitali ütéseit (ez a necces:) ). Ez a futásos, beugrásos módszer ott nem fog müködni.

"Szép hosszu komment,kár hogy nagyon egysíku,egy picit se vagyok "elvakultabb"mint te..."

pfff... bagoly...

boxingdoctor:"SHAHAM hogy tuds ijent mondani hogy a Haye technikasab mint a Klitschko. Haye aban job hogy gyors meg mozgekony es ert a boxhoz enyi de Klitschko-t nem fogja meg verni!"

Tanulj meg magyarul olvasni, utána meg írni...

cs. ernő:
Ütésállóságnál Haye nagyon rosszul áll, nagyon sokszor bizonyította. Attól függetlenül a legtöbbször összeszedte magát és tudott nyerni, de ez Klicskoék ellen nem túl biztató.
61 benoeke [2009-12-20 12:27:56]
Az a helyzet,hogy Haye-ben messze nincs annyi szerintem,mint pl.Paquiao-ban a maga sulycsoprtjaban(csoportjaiban:)).Nagy szavak,menedzseles,de a vegen nagy f@szolas lesz.Talan meg arra a Tua gyerekre kene majd odafigyelni,mert szerintem az is elnaspangolna Haye-t.
Meglepne ha nem utne ki ot az idosebb Klitschko.
60 bpjotruska [2009-12-20 00:43:53]
cs. erno: En jeleztem azt, hogy Haye ereje talan meg sem olyan megrendito. Az igaz, hogy Corrie Sanders egyszer sem ment le Vitalij uteseitol, csakhogy Sanders egyreszt nehezsulyu, masreszt 3 kiuteses veresege van osszesen, nem 6, mint Thompsonnak cirkalosulyban. Ezen kivul Sanders egesz karrierje alatt nem padlozott negyszer, mint Thompson az Ezra Sellers elleni meccsen kb. 5 menet alatt. Szerintem Sandersnek sem az utoereje, sem az utesallosaga nem vetheto ossze a Thompsoneval. Ettol eltekintve, lehet, hogy Haye nagyobbat ut Vitalijnal, ha csak az egyes utesek erejere figyelunk, de Haye nem hinnem, hogy kepes lesz a jobban mozgo es vedekezo, veszelyesebb Vitalij ellen tobb utest bevinni, mint Valujev ellen, es azt sem hiszem, hogy nem fog kapni nehany nagy pofont abbol a kb. 80 utesbol, amit Vitya elenged menetenkent.
59 cs. ernő [2009-12-19 21:27:15]
Shaham

megtisztelő, hogy ilyen alapos válaszban részesítetted a véleményemet. Sajnos nincs most elég időm, hogy minden felvetésedre válaszoljak, egyébként is azok közt úgy is lenne olyan, amiben hajlok a Te véleményedre. De ezzel együtt is Haye-re fogadnék. Most csak két dolgot vetnék az alább felvetettekkel kapcsolatban.
1. Én korántsem gondolom, hogy Haye olyan rossz ütőállósággal rendelkezne. Egyrészt akkor nem lenne ilyen mérlege, mindezt úgy hogy legutóbbi mérkőzéséig rendre odaállt egy az egybe bunyózni. Persze lehet hivatkozni, hogy az cirkálósúly volt, de mégis.
2. Haye ill. Klicsko ütőereje. Testi adottságaiból kifolyólag az előny elméletileg K-nál, de itt jön Haye pontossága – nemcsak a bevitt találatok, hanem az egyértelmű, tiszta, látványos ütések nagy száma -, vagy amint említetted, hogy „belead mindent egy ütésbe”. Így Valuev előtti meccséig ezt egyértelmű K.O.-i is jelzik. Lehet, hogy nem Te, de már v.ki megjegyezte, hogy Thomson elleni meccse is jelezte, hogy bár nagyon sok tiszta, megrendítőnek tűnő ütése volt a meccs elején, még se lett K.O., jelezve, hogy nem olyan nagy az ütőerő. Ilyen erővel, Klicsko esetében hasonló, vagy épp szemléletesebb példa lenne erre a logikára a Corrie Sanders elleni meccs, ahol meneteken keresztül nyelte folyamatosan Sanders az ütéseket, még se ment le.:-(( (Persze Sandersnek valóban betonálla lehet.) Amúgy, ha Haye v.kit megroggyant, elementáris erővel képes utána össze is roppantani (ld. Maccarinelli) – ez pl. vlsz. hiányzott Sandersből, ill. ennél is inkább a megfelelő kondi, mert utóbbi ütéseinek gyorsaságával, erejével tényleg nem volt semmi probléma.)
58 habi [2009-12-19 15:20:00]
"Nem a Johnson elleni meccsböl kellene kiindulni" érdekes,mert te is sokszor azzal jösz,hogy Valuev ellen Haye produkcioja kevés lesz Klicsko ellen... Szép hosszu komment,kár hogy nagyon egysíku,egy picit se vagyok "elvakultabb"mint te...
57 boxing doctor [2009-12-19 15:04:11]
SHAHAM hogy tuds ijent mondani hogy a Haye technikasab mint a Klitschko. Haye aban job hogy gyors meg mozgekony es ert a boxhoz enyi de Klitschko-t nem fogja meg verni!
56 Shaham [2009-12-19 14:40:56]
"Haye biztos jobb: támadás, bizonyos tekintetben védekezés is, de pontosabban is üt, és mindenképp technikásabb! Szerintem ez mindenképp elég."

Támadás: Vitali rengeteget üt, elég nagy százalékban talál (tehát pontos!!!) nem Johnson elleni meccsről kellene kiindulni. Azt hogy szinte mindenkit felőröl, magáért beszél.
Védekezés: Megütni is nagyon nehéz. Ütötávot nagyon jól kihasználja és kontrázik. Nem tudom hogy Haye miben lenne jobb, talán szebben mozog.
Pontosabban üt? Elég megnézni 1-2 ütés statisztikát és kiderül hogy Vitali nagyobb százalékban talál rengeteg ütés mellett. Haye belead mindent egy-egy ütésbe amíg Vitali nem. Az 1 ütéses KO-kat nem kellene összekeverni a pontossággal.
A technika elég relativ. Klicskonak fura mozgása van, de a taktikája miatt sem használ több ütésfajtát. Hatékonyan bokszol. Wladimir az egyik legtechnikásabb bokszoló a nehézben, de nem jön le a meccseiről. Edzésen meglepő módon felütéseket is tud...:) De elég csak megnézni 1-2 fiatalkori meccsét.

"Azt meg kimondta, hogy egy az egybe le kell állnia verekednie Klicskóval. Biztos vmi hasonló taktikával fog kimenni, mint Valuev ellen, csak itt több helye lesz a támadáshoz. És éppenséggel pontozásal is megnyerheti a meccset."

Nem kell és nem is fog leállni verekedni vele, de a Klicskoék sem csinálják ezt. Érdekes hogy mindig el van felejtve, hogy Klicskoék nem lassuak és meg fogják ütni Haye-t. Valunak is sikerült 1-2 szer, Haye nem sokkal többet talált mint Valu. Ha a tetű lassú Valu megtudta ütni, Vitalinak nem fog menni? Nem lesz több helye a támadáshoz, mert Klicskoék nem lassúak és nem cammognak utána a ringben. Sanders féle taktikával fog előjönni Haye, kontrákra épít majd. Egy jó ütés, ennyi esélye van.
Pontozással? Olyan ellen aki menetet sem szokott veszíteni és 1000 üt meccsenként?

"Tény, hogy Klicsko elméletileg felőrölheti őt"

Csak azt lehet felőrölni aki bírja az ütést. Haye nem bírja. A legvaloszínübb forgatókönyv szerint feküdni fog.

"Képzeld el, ha V. megint ilyen ügyetlenül fog bokszolni, mint Johson ellen, főleg a meccs első felében, míg Haye speciel űtéseivel parádézik."

Johnson elég jól védekezett, de mellette nem maradt neki ideje ütni. Menetet nem nyert, halvány esélye nem volt a győzelemhez. Ahogy kinyílt és ütött nyelte az ütéseket. Ügyetlenül? Nem a mozgásának a szépsége, hanem a hatékonysága számít. Vitali ugyanilyen ügyetlenül nyert mindig.

"nem futásról szólt az, kibokszolta Valuevet"

Persze hogy kibokszolta. Menetenként 2-vel többet talált mint Valu. Megosztott pontozás... Szerintem is nyert, de Chagi, 2xRuiz, Donald, Holy is kibokszolta Valu-t meggyőzőbben! Ezek közül ki állhatna oda Klicsko elé? Ez a legnagyobb fegyvertény? 1km futás után 1 beugrás? Már mutatták hogy máshogy is meglehet oldani, ez elég necces volt!

"Ahogy a német kommentárok egyfolytában ismétlegtték: "sehr intelligent""

Érdekes hogy ami Haye-nál "sehr intelligent", az Klicskoéknál unalmast jelent...

A bokszot nem szépségre mérik...
55 benoeke [2009-12-19 11:12:25]
bpjotruska-Kozzz a linkert.Szerintem sincs Haye-nek sok eselye,pedig mar Klitschko se fiatalodik,de azert ki merem jelenteni,hogy nem menne vegig a meccs.
54 cs. ernő [2009-12-19 00:00:06]
Shaham:

"Sorolom hogy Haye miben gyengébb. Fizikai adottságok, taktika, tapasztalat, munkatempó, keménység, védekezés, támadás.
Gyorsabb. kb ennyi."
Hát szerintem ez elég egyoldalú! Haye biztos jobb: támadás, bizonyos tekintetben védekezés is, de pontosabban is üt, és mindenképp technikásabb! Szerintem ez mindenképp elég.
Azt meg kimondta, hogy egy az egybe le kell állnia verekednie Klicskóval. Biztos vmi hasonló taktikával fog kimenni, mint Valuev ellen, csak itt több helye lesz a támadáshoz. És éppenséggel pontozásal is megnyerheti a meccset. Tény, hogy Klicsko elméletileg felőrölheti őt is, de nyilván nem megy oda kajakra verekedni, viszont elmozgó, elhajló taktikával, pontos találatokkal elveheti Klicsko kedvét, önbizalmát. Képzeld el, ha V. megint ilyen ügyetlenül fog bokszolni, mint Johson ellen, főleg a meccs első felében, míg Haye speciel űtéseivel parádézik. Azért egy ilyen szitutól szerintem meg lehet zavarodni.
Különben én minap - pont a vita hatására néztem meg - a Valuev-Haye meccset elejétől végéig, mert eddig a vélemények a meccsről érdektelenné tették számomra, és a meccs alapján a Haye sokkal jobb volt, mint gondoltam: nem futásról szólt az, kibokszolta Valuevet. Ahogy a német kommentárok egyfolytában ismétlegtték: "sehr intelligent"
53 Thoer [2009-12-18 23:28:38]
Johnson találati aránya 20% volt a meccsen és ez még a hízelgő statisztika rá nézve. Powerpunchból 9% (se) volt. Lehet, hogy ez az ember egy boxzsákot se talál el?
52 Shaham [2009-12-18 21:35:30]
habi "Mellesleg Klicsko védekezése,hát fele annyit nem ér mint Haye védekezése,ugye te is láttad hogy nézett ki attol a"pár" Johnson ütéstöl"

Nem tudom hogy hoztad ki a sérülésből, a szar védekezést... Nézz utána mennyi ütést szokott kapni egy meccsen. Értelmetlen veled vitatkozni, mert egysíkú vagy mint Vitali...:)
51 bpjotruska [2009-12-18 19:40:49]
http://www.youtube.com/watch?v=bU_bmFbIKlk&NR=1
Akkora nagy tudor nem vagyok, de ezt azert erdemes megnezni. Itt Haye ket menet alatt tobb pofont kap, mint Vitalij az elmult negy meccsen egyuttveve. Igaz, hogy kemeny, latvanyos meccs, de az itt mutatott vedekezest en meg kozepesnek is csak joindulattal neveznem. Biztosan fejlodott azota, de azt a Valujev elleni meccsebol nehez megallapitani, hogy mennyit ; az orias annyira lassu, hogy meg Holy apot is ritkan talalta el, pedig 46 evesen mar a reflexei es a sebessege igencsak megkoptak a nagy oregnek.
Szo se rola, Haye latvanyosan bokszol, de ezen a meccsen a gyozelmehez nagyban hozzajarult Fragomeni szereny utoereje is. Raadasul az olasz meneteken keresztul "atsetalt" Haye legjobb utesein, ezert nagyon ketlem, hogy Vitalijra nagyobb hatassal lennenek a bombai.
50 habi [2009-12-18 18:48:34]
Erre egyszerü a magyarázat,de ezt neked is tudnod kellene,hisz "nagy-tudor" vagy,ha megnézed a mérlegét,Haye nem sokat taktikázott régen,ha valakit mindenáron kiakarsz ütni,az nagy kockázattal jár,de ö ezzel nem foglalkozott,most már"okosan"is tud bunyozni...
49 bpjotruska [2009-12-18 18:36:09]
habi: Ha Klicsko vedekezese fele annyit nem er, mint a Hejje, akkor miert van az, hogy Hejj szep szamban inkasszalta a pofonokat a 178 cm magas, rovid karu, raadasul nem is gyors Fragomeni ellen, a 180 centis Mormeck meg le is csapta, mikozben Vitalijt a legtobb ellenfele megutni is alig tudja parszor, nemhogy lecsapni, annak ellenere, hogy nincsenek nagyobb meret es utotavhatranyban, mint Haye ellen az emlitettek. Raadasul az sem nagyon allja meg a helyet, hogy Frago es Mormeck jobb bokszolok lennenek Gomeznel, Arreolanal vagy Peternel. Fragomeni szimpatikus, nagyszivu, de elegge egysiku pressure-fighter, Arreola komoly utoereje nelkul, Mormeck meg kb. mindenben elmarad Juan Carlos Gomeztol.
48 habi [2009-12-18 17:04:45]
Azt a szót hogy király,szerintem még nem használtam... A nagybetüs szöveget megelözte sok kisbetüs hozzászolás,arrol nem tehetek,hogy bennetek ez ragatt meg... Már megint a Valu elleni meccsel jösz,ez már unalmas... Gyorsabb.kb ennyi: szerintem ez bőven elég... Mellesleg Klicsko védekezése,hát fele annyit nem ér mint Haye védekezése,ugye te is láttad hogy nézett ki attol a"pár" Johnson ütéstöl,nem sokat ütött,de azt mind"benyelte"... A támadás,hát Klicsko nagyon egysíku,kiszámitható, ugyhogy ebben sincs igazad...Fizikai adottságok:annyi hogy magasabb,de semmi más... Szerintem csak annyiban van igazad hogy tapasztaltabb,semmi másban!!!
47 keoma [2009-12-18 15:57:09]
Nem zárom ki, hogy Haye kiüti Vitalijt, de hogy az 100% lenne?
Ha ilyen nagy ütő Haye, akkor miért menekült Valuev ellen, hiszen elég lett volna egyszer meglendítenie félelmetes öklét...
Ha meg Valuev ellen nem mert támadni (hiszen nyilvánvalóan pontozásos győzelemre törekedett), akkor miért 100%, hogy kiüti Klicskót?
A legtöbb amit felelősséggel ki lehet jelenteni, hogy van rá némi esélye, hogy győzzön.
46 Shaham [2009-12-18 15:12:27]
"Abban az egyben 100% biztos vagyok hogy Haye leveri Klicskot,bárhol,bármikor!!!"

Sorolom hogy Haye miben gyengébb. Fizikai adottságok, taktika, tapasztalat, munkatempó, keménység, védekezés, támadás.

Gyorsabb. kb ennyi.

"Már 100x érveltem hogy ki milyen bunyos"

Ja 100x leírtad hogy Haye nagyon király, Vitali meg nem tud boxolni.
Ez aztán a nagy érvelés.

"JOHNSON NYERNI FOG"

...:D

"Ha valamiben tévedtem,"elnézést"hát veled még nem fordult elö?!"

Ez lesz a szöveg akkor is ha Ruiz legyalulja Haye-t? :)
45 bpjotruska [2009-12-17 19:52:09]
En is tevedtem, nem jott be a tippem, a Klicsko KO 7. menet. De tippelni egy dolog, es nagybetukkel "kiabalni", hogy JOHNSON NYERNI FOG - mikozben barki, aki latta Johnson korabbi meccseit belathatta, hogy erre szinte semmi eselye sem volt - na, az megint mas dolog. A 100 %-rol meg beszelgtunk, miutan megvolt a meccs - ha lesz egyaltalan. Szerintem meg Ruizt sem 100 % hogy leveri amugy...
44 habi [2009-12-17 19:21:19]
Nektek mindegy hogy érvelek,vagy látnokoskodok,akkor is megmagyaráztok mindent... Már 100x érveltem hogy ki milyen bunyos SZERINTEM,ugyhogy majd én eldöntöm,hogy mikor vagyok "látnok"... Az 5évet képletesen gondoltam,de amugy nem hinném hogy 30nál befejezi... Elégtelen??? Ha valamiben tévedtem,"elnézést"hát veled még nem fordult elö?! Abban az egyben 100% biztos vagyok hogy Haye leveri Klicskot,bárhol,bármikor!!!
43 Shaham [2009-12-17 12:05:23]
"De miért akartak összecsapni egy éretlen, a saját elvakult szurkolói által gyengének (méltatlannak?) tartott kihívó ellen...?"

Angol, izgalmas nagyszájú bunyós, népszerü, nagy pénz. Cirkálóban 1 évig volt bajnok, 2 meccs, Mormeck elleni necces is volt és mégis vitathatatlan bajnoknak tudják eladni...:) Jó bunyós Haye, de a szája nagyobb mint az igazi tudása.

"De abból a meccsből semmiképp az következik semmilyen üvegáll. Sőt! Az a mérkőzés pont azt bizonyítja, hogy nincs üvegálla."

Nem egy meccsről van szó, Haye sokszor padlózott, amatörben is ütötték ki. Elég nagy a valószínűsége annak, hogy Klicskoék ütéseit nem fogja szeretni.
42 Tyll Vietta [2009-12-17 09:27:53]
"Ettől bárki lemehetett volna"
Ez a kiütések lényege, vagy nem, és az összes KO 80 %-áról el lehet mondani, hogy abban a pillanatban bárkit levitt volna. :)
41 Suspect Zero [2009-12-16 23:18:30]
bpjotruska: én pont tegnap néztem meg a Mock elleni padlót a youtube-on

http://www.youtube.com/watch?v=qY9PlQTHkyU

Mock teljes testtel beleállt ebbe az ütésbe, és pontosan is talált halántékra. Ettől bárki lemehetett volna, dacára annak, hogy Mock eredendően tényleg nem nagy ütő.
40 bpjotruska [2009-12-16 22:58:40]
habi: " a bunyo utan meg tudom mi lesz, siras, siratjatok Klicsko vereseget" - inkabb probaljunk ervelni, hogy ki miben jobb, miert eselyesebb - latnoksagbol mar levizsgaztal, elegtelen :-))
39 bpjotruska [2009-12-16 22:53:46]
Sasi: Minden nagy onbizalommal megaldott fiatal feltorekvo bunyos karrierjeben benne van a kondi-KO, de Haye azert masok ellen is padlozott, raadasul van egy termeszetes nagykozepsulyu is az ot padlora kuldok kozott. Wologya sem egy acelallu, de Corrie Sanders es Lamon Brewster azert nem Lolenga Mockal egy kategoria utoero tekinteteben. A Thompson meccsben meg ami aggaszto, az az, hogy Thompson tucatszam allta Haye uteseit padlozas nelkul, holott volt olyan meccse, ahol 5-6 menet alatt talan negyszer is padlozott. Nem mondanam, hogy nincs jo alla Thompsonnak, de azert siman leutheto, ill. kiutheto - hat kiuteses veresege van.
38 bpjotruska [2009-12-16 22:48:55]
habi: Haye elvileg 30 evesen vissza akar vonulni, ugy hogy nem hinnem, hogy 5 ev mulva akkora nagy kiraly lesz. John Ruiz meg, akarhogy is utaljak, Valujevnel csak jobb bokszolo, valoszinuleg nagyobbat is ut, es kemeny fabol is faragtak. Valoszinu, hogy ki fog kapni Hayetol, de nem hinnem, hogy kiutessel. Egyebkent meg Valujev ellen Ruiz sokkal harcosabb, nezhetobb meccset csinalt, es ugye o nem a megmento, hanem a nehezsuly legunalmasabbnak titulalt alakja.
37 Thoer [2009-12-16 22:14:20]
Hmm. Milyen parázs kis vita. Na csak hogy bedobjam a két centemet:

Haye álla ha nincs is üvegből, de erősen kérdőjeles. Körülbelül Wladimirével tenném egy szintre. Mindketten kihordtak már lábon komoly pofonokat, de seggre is ültek nem egyszer. Ebben a tekintetben nem lehet partiban Vitalival.

Szerencséjére Vitali ütéseiben már nincs annyi kraft vagy pontatlanabb lett idővel, így tűzerőben nagyjából hasonlóak lehetnek. Munkatempóban biztos nem egy kategória Vitali és Haye, ebben van az ukrán legnagyobb előnye, ami az állával együtt nálam egyértelmű esélyessé teszi megkopottan is.

Kézgyorsaságban biztos jobb az angol, de Arreola ellen láttuk, hogy Vityának sincs szégyenkezni valója a korához képest. Lábon szintén Hayenél az előny - ráadásul itt óriási a különbség -, de ez szerintem csak egy dologra lesz jó, hogy futóversenyt csináljon a meccsből. Aki az orosz elleni meccs után azt gondolja, hogy meg fog állni az acélkalapács előtt egy jó kis csetepatéra, az jócskán alábecsüli az angol észbeli képességeit. Mivel Haye kettősfedezéke nem létező fogalom (Vitya ellen felesleges is), az elhajolgatást pedig rosszul egyezteti a támadással ezért óriási bajban lesz vagy lenne egy közepes ütőtávnál.

Én úgy látom kettejük csatáját, hogy Haye az első pár tapogatózó menet után felveszi a nyúlcipőt és beugrásokkal próbálkozik több-kevesebb sikerrel. Talán a meneteket is meg-megnyeri de sokat kivesz belőle a menetenként 100 ütést indító ukrán elleni harc, a meccs második felében aztán vét egy csúnya hibát és többszöri leütés után 1 menettel később a bíró beszünteti a meccset.

A Ruiz elleni meccsre kiváncsi leszek, meglepődnék ha kiütné a Csendes Embert. Egy komoly pontarányú győzelem viszont kötelező a számára.
36 Sasi [2009-12-16 20:57:57]
Ezzel a középmezőny dologgal nem értek egyet. A közvetlen élmezőny alig pár bokszolót jelent. Ha egy Valuevet nem sorolunk az élmezőnybe - ami furcsa, de reális lehet - akkor is mire Klitschko ellen szorítóba lép, túl lesz (vagy nem) egy Barrett, Valuev, Ruiz hármason, ami szép fegyvertény. Másik oldalról nézve, mindkét Klitschko már idén bokszolni akart ellene. De miért akartak összecsapni egy éretlen, a saját elvakult szurkolói által gyengének (méltatlannak?) tartott kihívó ellen...?

Ivetka,

Carl Thompson 40 éves volt, nem 45. Thompsontól kikapni meg senkinek nem volt szégyen. Szerintem. Főleg nem egy 10 meccses profinak. Haye menedzsere túl korán vállalta a kockázatot, Haye meg eltaktikázta a meccset. Érdemes visszanézni a mérkőzést. Thomson ellen harakiri volt, Haye is kapott olyanokat az állára, amitől - ha üvegállú - jóval hamarabb vége a meccsnek. Thomson is olyanokat kapott, hogy az hihetetlen. Azt a meccset nem az áll döntötte el, hanem az az hiba, amibe a kezdő profik gyakran beleesnek: túl nagy iram, amit ha átvészel az ellenfél, akkor büntet - főleg ha az ellenfél nem egy hurka. Ilyet Thompson esetében nem egyszer lehetett látni, hiszen Rothmann is - Haye előtt közvetlen - megjárta. Haye hülye volt, nekiugrott, hogy azonnal kivégezze az ellenfelét, de a "Macska" a fejére koppintott. De abból a meccsből semmiképp az következik semmilyen üvegáll. Sőt! Az a mérkőzés pont azt bizonyítja, hogy nincs üvegálla. (Amúgy a padlózás hasonló volt, mint a Jones-Green meccsen pár hete.)
35 Tyll Vietta [2009-12-16 19:43:13]
Azt kellene megérteni, hogy Haye nincs túl még a nehézsúly középmezőnyén sem!

Feltételes módban, ha véletlen túl lenne Ruiz-on, aztán még valamelyik ukránt is megverné, akkor kezdődne csak számára a nehézsúlyban az a kanossza, amit a legtöbb bajnok már megjárt.

Az, hogy most nála van egy öv, nem jelent semmit. Ha megvédi pár igazi naturális gyerek ellen, akkor lehet róla beszélni. Addig ő csak egy felforgató elem a nehézsúlyban, egy beszédtéma, nem több, mint Valuev volt,,, bár az orosz legalább produkált pár címvédést.
34 habi [2009-12-16 19:26:35]
Érvek,ellenérvek... Még várnunk kell közel 1évet,és már most téma,szerintem aki kicsit "ért" a boxhoz,ha nem is valja be,de ezt a meccset várja a legjobban,képzeljétek el mi lesz napokkal a mecs elött... A bunyo után tudom mi lesz,sírás,siratjátok Klicsko vereségét!!! Azért amikor Ruizt kiüti Haye,kiváncsi vagyok változik-e kicsit a véleményetek,mert most többen azzal érveltek,hogy Valuev ellen hogy gyözött,tehát remélem ennyire mint most,nem lesztek elvakultak,és kicsit elismeröbben fogtok irogatni... Söt,még arra is kiváncsi lennék,"leszek" hogy mondjuk 5 év mulva,mikor már Klicsko nyugdijban,és Haye a "király",vajon köztetek (bpjotruska,shaham,ppali,tappika,ivetka stb...) ki lesz a "legnagyobb" Haye rajongo...Ha ez az oldal még fog müködni,és nem változtattok nevet,akkor emlékeztetni foglak rá: bezzeg 5évvel ezelött még"fujjoltatok"...
33 keoma [2009-12-16 18:27:23]
bpjotruska

Ez nagyon találó megfogalmazás. Mindig jókat írsz és ez is nagyon igaz.
32 Shaham [2009-12-16 18:12:08]
Haye védekezése és álla a legnagyobb gond. Az olyan kaliberű emberek mint a Klicskok el is fogják találni. Nincsenek olyan adottságai, hogy ez ellen ki tudjon dolgozni valamilyen taktikát, mint Wlad. Szerintem Ruiz is necces lesz...
31 Boxpetya [2009-12-16 18:01:42]
Ugyanaz lesz a helyzet, mint a Lewis-Klitschko meccsen. Az öregedő, utolsó meccséhez közeledő klasszis találkozik a következő évek nehézsúlyú trón-várományossal.
30 bpjotruska [2009-12-16 18:01:02]
Azert latva Holy apo teljesitmenyet, el tudom kepzelni, hogy egy 15-20 evvel fiatalabb Holyfield latvanyosan leiskolazza, vagy akar TKO-val megallitja Valujevet. Hayet pedig - ha valoban rendkivuli tehetsegnek tartjuk - akkor nem a 46 eves, hanem a csucson levo Holyfieldhez kene hasonlitsuk, akinel egyebkent magasabb, nehezebb es valoszinuleg nagyobbat is ut. Elmeletileg mindene meg lett volna, hogy latvanyosan verje Valujevet - a taktikat Holy apo mar megmutatta, csak 46 evesen mar nem varhatunk olyan iramot, munkatempot es gyorsasagot az oregtol - Hayetol viszont igen. A bibi az, hogy szerintem Holyfield volt a rendkivuli vilagklasszis, Haye meg jonak jo, de messze elmarad tole.
29 Iron Cat [2009-12-16 17:09:48]
Arthurhanus! Haye és Peter ütőtávja között 2 cm van, magasságban pedig 3 cm! 2 cm már nem gyerekjáték...:)
28 ivetka [2009-12-16 16:57:52]

Nem csipazom HAYE-T,de azt elismerem joszemu, technikas gyerek!
A baj az,HOGY TRE az alla!
45evesen THOMPSON LECSAPTA MINT A TAXIORAT!
NAGY ARCA VAN....
HAJRA VITYA!

MIVEL BRIT FOLDON ELEK,A MAGYAROK UTAN PERSZE SZURKOLOK NEKIK!
DE NEM HEJANAK!
HATTON ,FROCH,KHAN OK!

VALUEV lassu volt ahhoz,hogy eltalalja...
Lehet mar RUIZ FELBORITJA,bar szerintem ot is kimozogja labon,es kontra bunyoval megoldja,es VITYA ha nem oregszik meg veszesen lekapcsolja neki a pilacsot!
27 arthurhanus [2009-12-16 16:53:32]
Samuel Peternek olyan rovidek a kezei mint egy tengeri malac labai ami hayerol nem mondhato el, klicskonak gyerekjatek volt tavol tartani magatol petert. Valuev ellen nem nagyon lehet latvanyosan boxolni egy olyan meretu sracnak mint Haye.Lehet hogy tudott volna latvanyosabban boxolni valuev ellen de az kockazatos lett volna , kockaztatni meg nem akart hiszen ha kikapott volna azon a meccsen akkor eltunt volna a sullyesztoben es a kutya se figyelt volna ra azok utan.inkabb probalt tobbet mozogni es keveset utni,de tisztakat.Ezert mondja a sok bohoc hogy Haye csak szaladni szeret a ringben.Amugy meg Holy apo megverte valuevet pontozassal, a birok vagy vakok voltak vagy mas meccset neztek.
26 bpjotruska [2009-12-16 16:36:57]
Meg egy dolog: sok ember szerint Vitalij nagyreszt csak a meretei miatt nyeri a meccseket. Viszont Haye cirkaloban is sokszor 10-15 centivel magasabb volt az ellenfeleinel ( Mormeck asszem 1.80, Fragomeni 1.78 ), megsem oldotta meg oket annyira siman, mint Vitalij Sam Petert, Arreolat, vagy Gomezt, pedig a meret es utotav-kulonbseg kb. ugyanaz. Fragomeni megis nagyon megnehezitette a dolgat, Mormeck meg le is utotte. Szerintem egyikuk sem jobb bokszolo Gomeznel, aki cirkaloban 10szer vedte meg a WBC vilagbajnoki cimet, es nehezsulyban is szinte hibatlanul menetelt a Klicsko elleni meccsig. En maradok amellett, hogy Haye csak latvanyosabb, de nem jobb bokszolo Klicskoeknal, raadasul Valujev ellen mar a latvany is santitott.
25 bpjotruska [2009-12-16 16:29:51]
En ki nem allhatom Hayet, ennek ellenere le birtam irni, hogy Johnsont sztem konnyebben megoldana, mert dinamikusabb Vityanal es jobbak a horgai, felutesei, es testre is jobban ut. Ennek ellenere keves az a dolog, ami Haye mellett szolna : tapasztalat, meret, fizikai ero, munkatempo, utesallosag, utotav - ezekben mind Vitya all jobban. Haye hiaba bokszol szebben, a sokszor esetlennek hato, fura mozgasu Vitya meg menetet is ritkan veszit, az ellenfel stilusatol fuggetlenul. Haye, hogy ha a boksztudasa valoban olyan rendkivuli lenne, siman le kellett volna iskolazza Valujevet, ne olyan vekonyan verje, mint Holy apo.
24 habi [2009-12-16 15:47:16]
Minden szavaddal egyetértek!!!
23 arthurhanus [2009-12-16 15:34:52]
Hulye az aki azt mondja h Hayenek nincs eselye Klicsko ellen :)).Meg csak 2 merkozese volt a nehezsulyban es mar mindenki temetne el szegeny fickot, foleg a klicsko fanok, vajon miert?Lehet h erzik a veszelyt? 2 nehezsulyu meccs utan nem lehet jellemezni egy boxolot, kell hagyni hogy bizonyitson. Ha nehezsulyban ugy megfogja allni a helyet mint cirkaloban akkor nem lesz ellenfele.Bezzeg ezzel a klicsko fanok sohasem fognak egyet erteni.
22 habi [2009-12-16 15:27:26]
Hónapok óta irogatok,meglepödve olvasgatok ma,eddig hol voltatok,szinte egyedül voltam a sok fanatikus Klicsko rajongoval szemben,irhattatok volna 1-2 elismerö szót Haye boxtudásárol,eséjeiröl stb... Végre nem vagyok egyedül...
21 Sasi [2009-12-16 12:56:52]
Nagyon érdekes mérkőzés lesz, de szerintem Haye ezen sem fog egy az egyben odaállni bunyózni, mert Klicsko őt is ledarálná. A Ruiz-meccstől nem féltem annyira Haye-t, mert az angol nagyon jól dolgozik akkor is, ha lefogják.
20 keoma [2009-12-16 12:39:59]
Haye el fogja vállalni természetesen a meccset, mert nem hülye. A pénz miatt jött a nehézsúlyba és a pénz abban a meccsben van. De a saját értékét, valamint a nézettséget növelni kell. Tulajdonképpen nem csak jogos és érthető (VB övvel nagyobb az értéke), de még ravasz húzás is, hogy kihátrált a Klicsko meccsek elől. Sokan beszélnek róla, sokan is fogják nézni.
Az meg teljesen mindegy, hogy Haye nyer-e vagy veszít. Ha Klicsko visszavonul Haye nem lesz hátrányban senkivel szemben, hiszen mindenki más is veszített ellene. Ez a meccs a pénzről szól és arról, hogy a figyelmet a nehézsúlyra irányítsák.
19 morm [2009-12-16 12:20:26]
Egyetértek én is azzal, hogy Haye számára a vereség nem lenne katasztrófa. Vitalij sokkal többet veszíthetne azon a meccsen. Nekem Haye már akkor is sokat nőne a szememben, ha elvállalná a meccset (egy kihátrálást mindig sok mindenre rá lehet fogni: sérülés, előnytelen szerződés, stb.). Tényleg csak nyernénk egy ilyen meccsel. Ennek ellenére - ha Vitalij nem lesz abszolút formán kívül - nem sok esélyt adok Haye-nek. Haye-t akár Johnson ellen is szívesen megnéztem volna, mire megy.
18 rob [2009-12-16 11:47:15]
Nem rossz bokszoló Ruiz. Nem azt mondom, hogy nyer Haye ellen, de esélye mindenképpen lehet. Ez a Johnson meg tényleg beton állú volt. Haye-nek még ezeket az ütéseket is el kell kerülnie, ha lábon akar állni még a meccs vége felé. Várom nagyon, de arra is látok esélyt, hogy nem fognak még megegyezni és csúszik még a meccs. Vitalij biztosan boxol még addig valakivel és egyetértek azzal is, hogy semmit sem lépne vissza senki szemében Haye, ha esetleg vereseég lenne a meccs vége.
17 buddha [2009-12-16 11:15:10]
Azért azt ne felejtsük, hogy Vitalij bő két hónapja boxolt Arreolával.Tehát szinte pihenő, regenerálódás nélkül kezdett bele az újabb meccs felkészítésbe. Szerintem rossz formája ennek köszönhető, nem a kiöregedésének. Valóban, ilyen korban már nehezebben regenerálódik a szervezet. A Haye elleni meccsig valószínű már nem boxol. Akkor viszont éhesen, jól felkészülve fog ringbe lépni. És 1 ilyen Klicskó ellen Hayenek nincs esélye. Még lucky punchra sem. Haye top10-es nehézsúlyú ellen még nem boxolt, Ruíz sem az már. Valujev pedig szerintem soha nem is volt az.
16 Shaham [2009-12-16 10:30:32]
"Szerintem egyértelmű Haye győzelem, ha csak egy erőset be nem ver Vitalij. Persze Ruizt is veri, de akár még ő több problémát is okozhat neki, mint Vitalij."
...:)
15 cs. ernő [2009-12-15 23:12:23]
Valujev esetében meg ne felejtsük el az óriási testbeli különbségeket. Valujev majdnem minden ellenfelének az volt a legnagyobb gondja, hogy egyáltalán odaférjenek hozzá, ill. felüssenek 210-220 centi magasságba.
Ezt persze Holy apó nagyon elegánsan és brillírozva oldotta meg. Na az a kihirdetett meccseredmény egy ordítóan nagy igazságtalanság volt.
14 cs. ernő [2009-12-15 23:08:08]
Hát, szerintem is Haye az az ember, aki Klicskóék uralmát megtör(het)i. Végül is mindenki a régi, jellemzően amerikai nagyságok időszakát sírja vissza. Hát ez a tudás, egyéniség, győzni képesség leginkább Hayeben van meg, szerintem ez nem kétség. Dinamikus, technikás, könnyed, ugyanakkor pontos és ésszel boxol. Amúgy meg a hétvégi meccs egy kis ízelítőt adott, hogy mi lehet a célra vezető taktika Vitalij ellen. Haye bizonyosan tud így védekezni, ha nem jobban, mint Johnson, hisz ő lábon is jó, és ő keményen közbe is fog verni Klicskónak, az nem kérdés, akár elhajlásból. Szerintem egyértelmű Haye győzelem, ha csak egy erőset be nem ver Vitalij. Persze Ruizt is veri, de akár még ő több problémát is okozhat neki, mint Vitalij.
13 habi [2009-12-15 21:24:38]
A dns teszt is 99.9%,én sem vagyok tökéletes...De már emlitettem,szerettem volna,ne csak szavakat ragadj ki,értsd ugy ahogy kell,ha erre nem vagy képes,akkor sajnálom...
12 Suspect Zero [2009-12-15 21:23:45]
Hatalmas csalódás lenne, ha a Haye-Ruiz meccs egyáltalán végigmenne. Ha Ruiz komolyan gondolta, hohy látványosabban akar bokszolni, akkor nem is fog. Lehet szeretni, vagy nem szeretni Haye-t, ám a valóságtól felesleges elrugaszkodni.

Nem véletlen, hogy Klicsko ilyen hamar megváltoztatta a "soha nem bokszolunk ellene" kijelentést.
11 tappika11 [2009-12-15 21:14:35]
ugy tudom szombaton is mondtál valami.Lehet ,hogy még Ruiz is elintézi
10 habi [2009-12-15 21:01:24]
Ha jólrémlik,kb:1honapja leirtam egy hozzászolásomban,hogy Ruizt kiüti,majd november körül nyugdijazza Klicskot... azoknak üzenem akik "kételkednek" abban amiket irok,én megmondtam!!!
9 bpjotruska [2009-12-15 20:32:16]
Haye egyelore Valujevet sem KO-val, es megcsak nem is nagyaranyu pontozassal verte, holott Valujev meg egy kisse megkopott Vitalijnal is lassubb, gyengebb es szarabbul bokszol. Azon tul Valujevet roggyantottak mar meg korabban Francois Bergeron es John Ruiz utesei is, latvanyosabban, mint Vityat Sanders es Lewis bombai. Szerintem meg a legnagyobb erossege, az alla sem kemenyebb mint a Vitalij Klicskoe. Ezek utan, hogy a minden szempontbol gyengebb Valujevet szoros pontozassal verte, rejtely szamomra, hogy Vityat mitol utne ki, vagy verne meggyozobben... Ami meg az oregedest illeti, Valujev is latvanyosan hamar oregedett az utobbi idoben, Ljahovics nullara verese utan a 46 eves Holy apo elleni joindulatu pontozasos gyozelemig ( ? ) nehogy mar javult volna.
8 keoma [2009-12-15 20:29:20]
Mindenesetre Haye jó úton halad az igazi pénzes meccs felé. Az eddigi színjátékok az egész világot bejárták, szóval érdeklődésben nem lesz hiány. Klicskó ellen az se szégyen, ha veszít, szóval nem kockáztat semmit, viszont a maximális pénzt kipasszírozza abból az összecsapásból.
7 tappika11 [2009-12-15 20:01:09]
Gyerekek Haye fejlodik -futásban azt eléggé megmutatta valuev ellen,klitschko lehet hogy nemfogja utolérni,de johnsonnak,Arreolának,Gomeznek is nagy volt a pofája s mindig alulmaradtak gyenge teljesitménnyel.Haye besszarott amikor megvolt neki a lehetoség nem a feltételekkel volt baj,hanem a gattyesszal-szakemberei megmondták neki,hogy 1 vereség véget vet nehézsulyu karierjének.Csak az ido dolgozik neki várjon még 2 évet klitschko nyugdijéig s akkor sem biztos.koszonom
6 arthurhanus [2009-12-15 19:50:00]
Hat ez a hetvegi meccs katasztrofalis volt. Haye fejlodik, Klicsekek is, csak ok visszafele.Ha haye ellen igy fog boxolni az ukran mint szombaton a bohoc johnson ellen akkor biztos ko lesz a vege, nem kerdes h melyik reszrol.........
5 bpjotruska [2009-12-15 19:15:41]
Hol a megfelelo valasz? Ebben a cikkben Vitalij nyilatkozott, nem Haye. Szerzodesekrol es meccsekrol mar volt szo az iden is, nem is egyszer. A megfelelo valasz az lesz, ha vegre szoritoba is lep valamelyik fiver ellen, es meg is veri. A tobbi csak szoveg.
4 Cukorka [2009-12-15 18:49:26]
Zero-hoz csatlakozom, ha a hétvégi formáját hozza csak Vitya, az bizony nagyon kevés lesz Haye ellen! Ruiz legutóbbi meccsén szintén nem mutatott nagy formát, úgyhogy egyelőre simának tűnik a jövő év Haye számára...
3 Suspect Zero [2009-12-15 17:53:45]
Nyár közepe előtt ebből nem lesz meccs. Haye-nek jól jön a Ruiz elleni elrendelt címvédés, már csak a tapasztalatszerzés miatt is. Nem akarom a Klicsko-fanok haragját kivívni, ám eléggé ki-ki meccs lehet. Arreola ellen is voltak negatív jelek Klicsko bokszában, ám Johnson ellen nagyon nem tetszett. Egy csúcsformában bokszoló, friss Klicsko vita nélkül legyőzné az eddig látott Haye-t, ám ha tényleg öregedik, ahogy látom, gondban lesz.
2 -David- [2009-12-15 17:48:49]
Ruiz bár kissé kiöregedett, ámde még nem lebecsülendő ökölvívó, megláttjuk mire is megy Haye a rutinja és a ravaszsága ellen.
Ám szerintem az a meccs mindenképp még meglesz neki! Nem vennék rá mérget de lehet épp egy zseniális K.O.-val szerez meglepetést.
Meglátjuk mennyit is fejlődik, s képes e igazán maradandót alkotni a nehézsúlyban egy esetleges Klitchko-i majdhogynem verhetetlenségi nimbusz ledöntésével!
1 Boxpetya [2009-12-15 17:24:40]
Nana. Mégsem olyan gyáva ezt a brit csokifiú? Ez a megfelelő válasz Klitschko szemétségeire! Világbajnokként már nem tudják lekezelni.


Impresszum Levél nekünk Médiaajánlat
www.monokli.com
monokli@monokli.com


SITEMAP XML Küzdelem a spammelők ellen site statistics SG.hu WebTop
Magyar hungaroo.com - A magyar linkjegyzéke Magyar Honlap Linkek Best-Top Statisztika