www.monokli.com
Hírek/Cikkek Interjúk Videók Ranglista Erdei Zsolt Mart Építőipar Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!

Erdei Zsolt dilemma: menni vagy maradni?

A+A-
2009. nov. 27., péntek, 16:357216 olvasás - 32 komment


Erdei Zsolt dilemma: menni vagy maradni?

Erdei Zsolt múlt szombaton fantasztikus győzelmet aratott a kieli bokszgálán, hisz a nálánál nagyobb darab, már amatőrként is a 91 kg-os kategóriában küzdő Giacobbe Fragomeni legyőzésével megszerezte annak WBC cirkálósúlyú vb-címét. A kérdés az, merre folytatódik „Madár” karrierje.


Megvédeni az övet cirkálósúlyban, visszamenni félnehézsúlyba, vagy visszavonulni? Nehéz döntés előtt ál a magyar bokszoló, és sajnos a mostani útelágazásnál bizony bármelyik variáció elképzelhető!
Erdei Zsolt a mérkőzés után úgy nyilatkozott, hogy nem szeretne cirkálósúlyban maradni, mert ez nem az ő vadászterülete. Ebben teljesen igaza van klasszisunknak, hisz aki figyelemmel követte karrierjét, azt tudja, Zsolt még félnehézsúlyban is az apróbak közé tartozott. A mérlegelési értékei általában jelentősen alatta maradtak a megengedett maximumnak, így nem véletlen, hogy amikor korábban egy esetleges súlycsoportváltás került szóba, a szurkolók többsége inkább eggyel lejjebb, nagyközépsúlyba mozgatta volna kedvencét. Talán nem véletlen, hogy ez a lehetőség az Universum Box-Promotion illetékeseiben is felmerült, ám „Madár” annak ellenére nem vállalta a fogyasztást, hogy súlya edzések alatt többször is 76,2 kg alá esett.

Viszont a félnehézsúly (79,4 kg) és a cirkálósúly (90,7 kg) között óriási differencia van: több mint 11 kilogramm, ami a számok tükrében nagyjából 14 százaléknyi eltérés. (Összehasonlításképp érdemes említést tenni arról, hogy a profi ökölvívásban a súlycsoportok között átlag 4% a különbség, és nem 14! )

Zsolt tehát olyan hátránnyal nézhet szembe minden esetlegesen következő cirkálósúlyú mérkőzésén, amit – felépítése miatt – képtelen lenne kompenzálni, így aztán senki ne lepődjön meg azon, hogy nincs nagy kedve maradni. De akkor mégis mi szól a maradás mellett? A lehetőségek esetleges kedvezőtlen alakulása!

Zsolt korábban a félnehézsúly világelsője volt, és bár a WBO jelentős presztízsű szövetség, nem fogható a WBC erejéhez, befolyásához. A WBC ugyanis a profi ökölvívásra legnagyobb hatással levő szervezet, úttörő szabályaihoz, újításaihoz általában mindenki más alkalmazkodik. Így aztán a WBC bajnoki öv presztízse semmi máshoz nem hasonlítható, és ezekért a címekért még regionális szinten is nagy a tülekedés. Túlzás nélkül kijelenthető, hogy nincs is célja annak a bokszolónak, aki nem a WBC övét akarja a derekára tűzni!
Zsolt Erdei - Giacobbe Fragomeni

A 35 éves magyar klasszisnak is vannak már kihívói, mint arról a WBC kongresszusa hetekkel ezelőtt határozatot hozott: előbb a májusban Fragomenivel döntetlenező Krzysztof Wlodarczyk (41 győzelem – 2 vereség – 1 döntetlen) kap lehetőséget, ami egy elrendelt bajnoki visszavágó, majd a hivatalos kihívó Herbie Hide-dal kell kiállnia a győztesnek. Kell, nincs mese, nem lehet a WBC-nél úgy navigálni, szemezgetni a kihívók közül, mint azt az Universum Box-Promotion a WBO-nál megszokhatta. Túlzás nélkül sportdiplomáciai bravúrra van ahhoz szükség, hogy a német vállalkozás valahogy kieszközöljön egy halasztást. Ez utóbbi esetleg azt eredményezhetné, hogy Wlodarczyk-Hide küzdelmet rendeznének az interim övért, amely alkalmat adna Erdei Zsoltnak egy szabad címvédésre, lehetőség szerint egy félnehézsúlyból érkező klasszis ellen. Ebben az esetben Zsolt biztosan maradna még egy mérkőzés erejéig cirkálósúlyúban, noha a Wlodarczyk elleni küzdelem is egy vállalható alternatíva, mivel a lengyel boksztudásban meg sem közelíti Erdeit. (A Wlodarczyk elleni küzdelmet legkésőbb tavasz végéig kellene megrendezni, ami lényegében egybeesik „Madár” áprilisi mérkőzéstervével.)

Van egy másik ok, ami kizárhatja a félnehézsúlyú visszatérést! Erdei Zsoltnak ugyanis csak úgy érdemes ismét félnehézsúlyú küzdelmet vállalnia, ha azonnal valamelyik „világbajnokkal” küzdhet. Ha nem vb-meccsen lép ringbe, úgy azt a német televízió nem fogja élőben közvetíteni, egyszersmind a legutóbbinál is alacsonyabb fellépti díjért kellene küzdenie. Ez viszont egy 35 éves bokszoló esetében már nem vállalható. A múlt szombati közvetítés során ugyan elhangzott, hogy Erdei Zsolt érdemeire való tekintettel azonnal kihívói státusba kerülne a WBO-nál, ám ha az elmúlt hónapokban az UBP vezetése nem szorgalmazta a Jürgen Brähmer elleni meccset, akkor mi a garancia arra, hogy tavasszal megrendezik azt?

Vegyük sorra a többi bajnokot. Tavoris Cloud (20 győzelem – 0 vereség) az IBF bajnoka, és ő volt az, akinek a menedzsmentje nem támogatta címegyesítést Zsolttal. De mivel korábban szóbeli megállapodást már kötöttek, talán az amerikait – valamivel több pénzzel – meg lehet győzni egy németországi mérkőzésről. A WBC bajnoka jelenleg a kanadai Jean Pascal (24 győzelem – 1 vereség), ám az ő karrierje olyan ponton van, amikor kilátásban van az interim bajnok Chad Dawson (29 győzelem – 0 vereség) elleni küzdelem, vagyis ha a jövő héten ismét legyőzni Adrian Diaconút, jóval többet akar majd, mint egy olyan kihívót, akit Erdei Zsoltnak hívnak. A WBA trónján jelenleg a spanyol Gabriel Campillo (19 győzelem – 2 vereség) ül, aki valószínűleg ismét Bejbut Sumenov ellen bokszol 2010 első hónapjaiban.

Egyszóval korántsem olyan egyszerű Erdei Zsolt visszatérése a gyakorlatlan, mint azt gondolnánk. A magyar klasszis piacképessége nagyban függ attól, hogy birtokol-e vb-övet. Mert ha lemond a cirkálósúlyú címről, és félnehézsúlyban nem kap lehetőséget, két szék közül a pad alá eshet. Ha ez történik, még nagyobb bizonytalanságba kerül, mint az elmúlt fél évben bármikor, ami a pályafutása végét jelentheti...
Értékelje cikkünket: (Eddig 40 szavazat érkezett)

Ez elég gyenge lett... 1 Harmatos kis írás... 2 Adok még egy lehetoséget... 3 Alaposabb munkát várok el... 4 Nem ártana jobban tájékozódni a témával kapcsolatban... 5 Elmegy, bár vannak hiányosságok... 6 Elég jól sikerült... 7 Szépen kidolgozott, korrekt írás... 8 Teljesen belefedkeztem az olvasásba... 9 Ha minden cikk ilyen lenne... :) 10
Adja hozzá a kedvencekhez:

 
Moderálási alapelvek!
Szólj hozzá!!
Név:
E-mail cím:
Regisztráció
Belépés
Regisztráció lépései:
1. Kérem adjon meg egy felhasználói nevet és egy email címet!
2. Kattintson a "Regisztráció" menügombra!
3. Az e-mailben kapott linken keresztül aktiválhatja a regisztrációját!
4. Kattintson a belépés gombra!
Megmondóbox:
BB kódok: [b]félkövér[/b] [u]aláhúzott[/u] [i]dőlt[/i]
Elküld
Frissít
Fordít


Hozzászólások: ( 32 hozzászólás érkezett )
32 zst [2009-12-01 03:03:07]
Jókora szerencse és pénz kell aztán minden megtörténhet!
De semmiképpen nem cirkálósúlyban, a nagyközépben viszont (ellentmondva az elöttem szólokhoz) nagyon komoly lehetőségei lennének, ha a súlyát komoly erővesztés nélkül tudná hozni.
Balzsaival jelen esetben nem kell foglalkozni, Ő is csinálja a maga dolgát.
Addig meg a félnehézsúly címmérközésein rendeződnének a szereplők.
Lennének jó nevű vesztesek, tele ambiciókkal, bizonyításkényszerrel (estleg pénzzel a zsebükben, még németországba is átjönnének)
Na és, ha a szerencse is Zsolt mellé áll, akkor akár beugró is lehetne valamelyik címmérközésen.
Szóval minden lehet, ki kell várni (mint az öreg bika a hegycsúcson a fiatal teheneket) a legjobbnak vélt helyzett.
Ha nem lesz jó lehetőség és nem tud nagyközépbe lemenni, akkor meg emelt fejjel a csúcson abba kell hagyni.
Nincs mit szégyelnie (irhatom azt is, hogy nem volt szerencséje és elég pénze), amit véghezvitt az tiszteletre méltó, felesleges lenne elrontani egy WBC cirkálósúlyú címmérközést egy brutális padlózással.
31 silverwolf [2009-11-30 15:11:59]
Executioner eleg jol osszefoglalta a dolgokat, szerintem. Meglatjuk mit hoz a holnap, de szerintem elotte meg, kb karacsonyig, oruljunk annak, ami van. Zsolt cirkalosulyu WBC vilagbajnok, ki hitte volna ezt egy evvel ezelott?
30 The Executioner [2009-11-30 12:49:51]

Hide nem véletlenül adta le az EBU helyezését,az Arena szerintem nem engedi még egyszer a kitérőt a jelenlegi vb-oknak,és persze a Wlodarczyk Team se fog megint várakozni!Ez a WBC,nem a WBO!

http://www.boxingscene.com/?m=show&id=23689
29 Tyll Vietta [2009-11-30 12:20:49]
Erdei Zsolt a nyáron még azt sem tudta mi lesz vele két hét múlva.
Az, hogy most kétszeres világbajnok, az egy hülye helyzetnek köszönhető. Most megint a csúcson van, de egyúttal zsákutcában is.

A nagyközépsúly a fogyasztás és Balzsay miatt akármilyen tabu téma, mégiscsak egy alternatíva arra, hogy legyen egy magyar, aki háromszoros világbajnok lehessen a nagy kilátástalanságában.

Vagy...

Nem vágom a világszervezetek közötti különbségeket, nem is érdekel, de ha a wbc-nél is van szikrányi lehetőség a halasztásra, vagy egy ismert névvel való megegyezésre, akkor Chris Byrd személye lehetne az, akit érdekelhetne egy cirkálósúlyú címszerzés, és az amerikai piac is azért odafigyelne erre a mérkőzésre.

Byrd nehézsúlyban a legismertebbek ellen is mérkőzött, világbajnok volt, félnehézben is próbálkozott sikertelenül. A cirkálósúly ideális lehetne neki. Akarná a meccset, hiszen a világ egyik legértékesebb öve lenne a tét számára, és Madárnak is jól jönne egy olyan név, akit mindenki ismer,,, és ráadásul még esélyes is lehetne, hiszen méretben pont ideális volna.
28 The Executioner [2009-11-30 11:51:40]

Megnéztem az interjúkat a Hír tv-n,a Story tv-n,az mtv-n!Remélem a fan-ok is látták! :)
Egyre jobban tisztelem Erdeit,főleg az elvakult fanatikusaival szemben,azokról nem ő tehet!
Tisztában van mindennel,számára életveszély a cirkáló,és ez nem a WBO szervezet,hogy "szabadon választott" ellenfél jöjjön!
Azzal is tisztában van,hogy a többi kihívó már nem azonos ütőerővel rendelkezik Frago-val!Ahogy elmondta,még félnehézben sem!
A szerződése lejártáig fél éve van hátra,azaz 1 meccs,szóval nagyon fontos lesz a következő meccse! :)
Álmodozni persze lehet a szuperbajnoki státuszról,meg az amerikai ellenfelekről,de ez nem a realitás!
Elmondta,hogy a szuperbajnoki státuszt az UBP-nek kellene kérnie,és nem neki,de ezt eddig se tette,ezután se fogja.
A lehetőségek továbbra is,amit Erdei is elmondott:
1.Cirkáló kizárva,főleg ha kötelezik Hide-ra,vagy Wlodarczyk-ra!
A WBC pedig nem ad halasztást a hurkák kedvéért,ezt ők is tudják!(10%)
2.Nagyközép kizárva,a fogyasztás miatt,és Balzsay miatt,stb. (úgy jött ide a nagyközépsúly,kedves Vadasz,hogy tervben volt az UBP-nél,és szerintem most is tervben van,csak Erdei nem fogja vállalni!)(5%)
3.Félnehézsúly,amit Erdei a legjobban szeretne!Erre van a legnagyobb esély,már csak azért is mert Madár ezt preferálja!(80%)
4.Visszavonulás,ez csak akkor fordulna elő,ha mindenáron olyan ellenfél ellen vinnék,aki számára nem ideális,bármilyen szempontból!Erre is van esély,ahogy el is mondta.(5%)

Vadasz

1.Ahogy már Suspect is megírta,először a hivatalos kihívó Hide lesz!De ennek semmi jelentősége,ezt elmondta Erdei tegnap este!
2."Eddig ő mindenkit megoldott, nagyütő keményállú verekedők is rogytak meg az ütéseitől. " Nagyon vicces ez a mondat,gondolom az ESPN-en,vagy a Fightnews-on találtad?! Bár lehet,hogy csak a saját elméd szüleménye inkább! :) De ebből annyi azért igaz,hogy keményállúakkal már bokszolt!
Nagyütővel,és főleg elittel még nem!!!És,hogy megrogytak volna?Kik?Még az Abron-ok sem!Legalább légy reális!Erdeinek nincs nagy ütőereje,még Félnehézben sem!Ellenben Mendoza,és Geraschenko mesélhetne az ütésállóságáról!(egyik sem világsztár,finoman szólva!)És "pressure fighter"-ek ellen se megy túl jól.
3."A fanyalgók kéretnek, hogy helyezzenek kissé nagyobb bizalmat minden idők legjobb magyar profi ökölvívójába!!! Ez kötelessége minden boxkedvelő magyarnak."
Az lehet,hogy kötelessége mindenkinek neki szurkolni,de hogy ne lássuk a fától az erdőt? Miért kell mindig elszállni,ráadásul mindenkinél?

Akkor lássuk a legnagyobb esélyeseket,természetesen félnehézsúlyból:

1.Tavoris Cloud(IBF) ,esély a meccsre nem sok van,( fél,mint Hamed,és Hopkins,Dawson,stb.:))) szóval mivel Erdeinek nem lesz öve,és bevétel szempontjából sokat számít az amiknak az ellenfél személye is!
Vadásznak írom,hogy Cloud ellen az USA-ban nem Erdei lenne az esélyes,szerintem.Miből gondolom?Nézd meg a Gonzales,és a Woods elleni meccseit!Fiatal,erős,a kondija is nagyon jó,ezt többször bizonyította,és valami brutális ütőerővel rendelkezik!Amilyennel még Erdei nem telálkozott!Mi szól Erdei mellett?A rutin,és a képzettség!De nem lesz ott Sdunek,még a felkészülésnél sem,és nem lesz hazai pálya,és szurkolás!Ez nála sokat számít!Csupán ezért gondolom,hogy Cloud nyerne!
2.Gabriel Campillo (WBA), esélye erre se sok van,ti.a spanyolokat eddig sem érdekelte az UBP-akármilyen perrel fenyegetőztek,gondolom,ha Brahmer miatt nem tudta megcsinálni a meccset Kohl,akkor el lehet képzelni,hogy Erdei miatt majd mennyit fog megtenni!Meg amúgy se biztos,hogy most is Campillo fog nyerni Shumenov ellen!De mit nyerne Erdei ezen a meccsen? Vb címet? Mert mást nem nagyon,az biztos,a presztizse nem nőne sokat,de ezzel ő is tisztában van,szerintem!plusz ott ácsorog Uzelkov,hogy kihívja a Campillo vs. Shumenov győztesét!
3.Jean Pascal (WBC),erre megint kevés az esély,mivel ha nyer is dec.11-én Diaconu ellen a kanadai,akkor is Dawson lesz a hivatalos kihívó!Amit persze nem biztos,hogy elfogad Dawson,de jelenleg van rá az esély! Vele se sok presztizst nyerne Erdei,az eddigiekhez,csak az övet!
4.A vb-okon kívűliek,akik előrelépést jelenthetnek,és a közönség is kíváncsi rájuk:
-Hopkins,esélytelen,ezért nincs mit írni róla!
-Tarver,bár még nem jelentette be visszavonulását,azaz még aktív,de ugyanaz a kategória,mint Hopkins,azaz esélytelen,főleg a pénz nélküli UBP-nek!
-Johnson,őt látom a legesélyesebbnek,DE ő az egyik legnagyobb veszély is,talán még Németbe is eljönne,és ő is "pressure figher",de ütőereje nagyobb,mint Erdei eddigi ellenfeleinek!Szerintem elkerülik a németek,pedig az eddigi legnagyobb meccs lehetne belőle,sok tényező miatt!
-Dawson,ua.,mint Hopkins!
-Green,esélytelen,főleg ha veszít majd Roy ellen,de talán még őt is el lehetne hozni!
-Roy jones Jr. Ha simán veri Green-t is akkor szinte esélytelen az UBP pénzével elhozni!Főleg,hogy utána jön a Hop meccs!
Szóval nem sok esélyes,de VAN!Itt az a kérdés,hogy Mr.Kohl mennyit áldoz majd Erdeire,mert nem keveset kéne olyan kaliberekhez,ami Erdei szintje!
A tippem:Johnson!(Bár ez lehet inkább kívánság!A többi sajnos esélytelen,vagy nincs értelme!)
Bár ahogy látom,ha összejön a Johnson vs. Murat meccs dec.9-ig ,akkor Cloud,és Johnson is ugrott! Feladom... Visszavonulás... :)


27 silverwolf [2009-11-30 08:59:56]
A riportban Zsolt eleg egyertelmuen elmondta, hogy az UNIs szerzodese egyoldalu, az UNI erdekeit vedi, az ovet nem. Anno lehet, h mas szerzodest kellett volna kotni, de akkor nem volt alternativa. Jovo nyaron jar le a szerzodes.
26 silverwolf [2009-11-29 20:46:49]
Zsolttal most megy egy riport a HirTV-n.
Felek nem lesz hosszu :(.
25 zst [2009-11-29 20:05:59]
Az a baj, hogy az UPB nem talál ki semmit.
Vagyis Erdei Zsoltnak nem talál ki semmit!
Brahmernek már kitaláltak valamit!
24 Shaham [2009-11-29 19:42:44]
Szerintem sem kellene visszavonulnia, amíg jó pénzt keres vele és nem kockáztatja az egészségét. De még egy-két ilyen meccs mint a Fragomeni elleni és oda az egészség. Nem érdemes fejjel védeni cirkáló ütéseket. Menyjen vissza félnehézbe, az UNI-nak ezek után minimum egy vb meccset vagy egy komolyabb ellenfelet össze kellene hoznia neki...
Brahmer elleni meccset úgy sem fogják erőltetni, kénytelenek lesznek valamit kitalálni.
23 Rob [2009-11-29 19:24:05]
Annyit hallani, hogy vonuljon vissza, hogy már tele van vele a púpom. Akkor vonuljon vissza, ha nem kap meccset és nem keres pénzt a bunyóval. Az eszetekbe sem jutott, hogy szeret bokszolni és mellékesen pénzt is keres vele? Én nem vagyok ennek a veretlenül kell visszavonulni, meg hogy a csúcson kell abbahagyni felfogásnak a híve. Akkor kell abbahagyni, mikor Ő úgy gondolja, hogy már nincs miért tovább csinálni és kész.
22 ivetka [2009-11-29 19:10:01]
VADASZNAL A PONT! MINDEN IDOK LEGJOBB MAGYAR PROFI BUNYOSA ZSOLT!1!
21 debrecen [2009-11-29 14:23:37]
Ha zsolt befejezne, orokre hianyolnak egy mecsset Las Vegasban egy szupernev ellen!
20 Mumus [2009-11-29 13:47:43]
Már kialakult a Zsoltiról egy üzleti kép .
Ahhoz , hogy ezt megváltoztassa évek kellenek .
Annyi viszont már nincs !
Marad az UNIVERSUM vagy a visszavonulás .
Én az utóbbi mellett vagyok és akkor duma - ide , duma - oda , 2 súlycsoportban is veretlen világbajnokként vonulhatna vissza a dicsőség csúcsán , ami ráadásul igen jól forintosítható lenne ...
19 Vadasz [2009-11-29 13:43:12]
Ex. Ivetkával nagyon egyet értek. Hatalmas szaktekintély vagy, csak épp nem nagyon látsz tovább az orrodnál. Mindkét jkötelező ellen jó esélyei vannak Erdeinek. Nem tudom, hogy jött ide most a nagyközépsúly, amiről írogattál, de mindegy. És azt sem értem Cloud ellen miért temeted Zsoltot.
Eddig ő mindenkit megoldott, nagyütő keményállú verekedők is rogytak meg az ütéseitől.
Sztem a legjobban járható út a Wlodarcsik elleni meccs, utána jöhet a félnehézsúly.
A fanyalgók kéretnek, hogy helyezzenek kissé nagyobb bizalmat minden idők legjobb magyar profi ökölvívójába!!! Ez kötelessége minden boxkedvelő magyarnak.
18 zst [2009-11-29 10:44:34]
A WBO félnehézsúlyú szuperbajnok státuszát nem kérni, hanem kiérdemelni kell!
Szerintem Zsolt megérdemelné (Koko a WBO európai alelnökének kellene eszébe jusson, és mint jóbarátnak), hogy adott WBO közgyülésen szóba hozza.
Legyen bármilyen öve, sátusza, ha az USA-ban nem kiváncsiak, nem vevők a stílusára, mérközéseire, akkor eladhatatlan.
Váltania kell!
17 Suspect Zero [2009-11-29 10:25:52]
Forgon Árpi: természetesen nem lenne hivatalos kihívó, ám a kihívói pozícióért biztosan küzdhetne. Van hivatalos kihívó a WBC-nél, éspedig az interim bajnok.

Anton: el lehetne menni, ha hívják. Amint lesz egy olyan amerikai tv csatorna, amelyik komoly érdeklődést mutat Erdei Zsolt iránt, biztosan fog bokszolni. Ám amíg nem tud jobb kondíciók kellett bokszolni Amerikában, mint Németországban, addig minek és főleg hogyan menjen?

Lattisimus Dorsi: biztosan kérvényezhetné maga is. Ahogy levelet tudott írni, hogy lemond a címről, úgy ezt is elfaxolhatná.
16 anton [2009-11-29 10:06:18]
Miért muszáj Németországban bokszolni? Egy amerikai meccsre is el lehetne menni.
15 forgon arpi [2009-11-29 10:03:17]
Ha visszamegy félnehézbe akkor nem ő lenne a hivatalos kihívó a WBC szervezetnél?
14 Lattisimus Dorsi [2009-11-29 09:41:14]
Adam!

A WBO félnehézsúlyú szuperbajnok státuszával mi a helyzet? Lehetett hallani homályos utalásokat arra, hogy az UNI mindenféle közbenjárása nélkül is megkaphatja Zsolt. Vagy éppen az UNI azért jár közbe, hogy ne kapja meg?
Mi a helyzet ezzel?
13 Adam [2009-11-28 23:31:38]
ebben igazad van zst
12 keoma [2009-11-28 22:50:32]
A súlycsoport világbajnokai a ring magazin listáján nincsenek benne az első 10-ben. :D Ciki.
11 zst [2009-11-28 22:13:21]
Adam kritikus soraira válaszolva.
Nem tudom, hogy Brahmer milyen körülmények között és eredményekkel veszített valaha is, de a kialakult véleményem nem hiszem, hogy befolyásolná.
Úgy gondolom, hogy az ölébe gyárt az UBP egy WBO félnehézsúlyú bajnoki címet. Amit megalkuvással fog birtokolni (amig Erdeivel nem bokszol és nem győzi le érdemtelenül csatolja a derekára az övet), vagy úgy gondolja, hogy ez neki jár?! Vagy mások gondolják úgy?
Egy világbajnok (jómagam szemében nem börtön viselt, bűnöző) az elért eredményeiért nap, mint nap vért izzadva megdolgozik. Példaképül szolgál minden fiatal spotolónak és sportot szerető embernek.
Nem sportszerütlen magatartással és gerinctelenül a számára kedvező helyzetet teremtő NÉMET közeg előnyeit kihasználva érvényesül.
Persze a legfontosabb: boksztudása mélyen világbajnoki szintet meg sem közelíti.
Na ő nem az én emberem!!!
10 Adam [2009-11-28 18:50:45]
Amennyire jó volt az elsö hozzászólásod, annyira nem tetszik a második.
Pont Brähmer is veszített többször az általad vázolt körülmény között.
9 zst [2009-11-28 18:23:59]
Igazad van Nero, erre azért nem gondoltam, mert Németországban, német versenyző UBP szineiben csak valami brutális félreértés miatt veszithet.
Tehát , ha kiütnék Brahmert, csak akkor veszítene, ha nem tudná folytatni a mérközést (KO, TKO), másképp biztos, hogy kihozzák győztesnek.
8 ivetka [2009-11-28 18:00:42]
KOSZONOM JOISTEN ,HOGY MEGADTAD AZ ESELYT,HOGY A NAGY SZAKTEKINTELY THE EX. VELEMENYET ELOLVASHATTAM!
MONDJUK NEM KRITERIUM EGY HOZZASZOLAS GYARTASANAL A HOZZAERTES...
ERDEI ESELYTELEN WLODA ES HIDE ELLEN ?-HIDE RAZOS ,DE MEGOLDANA...
NEVETSEGES!!!
7 Nezo [2009-11-28 17:09:04]
zst, azt se feledd, hogy Brahmer is bármikor kikaphat. Akár már három hét múlva Szukockijtól is.
6 zst [2009-11-28 16:59:55]
Szerintem, mint mindenhez ehhez is szerencse is kell.
Erdei egy félnehézsúlyú bokszoló, semmi keresnivalója (ütőerő, magasság, stílus) a cirkálósúlyban.
1., Ha visszatér az ideális súlycsoportjába, akkor reménykedhet abban, hogy az UBP mélyebben belenyúl a zsebébe és megfizeti Tavoris Cloudot, Két ok miatt, mert nehogy Zsolti legyen a kíhivója Brahmernek, másodszor eladható lenne a mérközése a Tv társaságok felé (Kohl úrat pedig csak ez érdekli, Zsolti karierje egyátalán nem).
2., Nem csak Adian Diaconu győzelmében bízhat, mert a WBC szervezetén belül gyorsan kihívói poziciót kaphat, függetlenül, hogy Jean Pascalnak milyen jövőbéli tervei is vannak.
3., Gabriel Campilloval is bármi történhet (akár még ki is kaphat) és akkor Zsolt előtt (az UBP-vel karöltve) a feladat.
Ez három függőben lévő lehetőség. Ha csak az egyik bejön folytatodhat a sikeres pályafutása, ha nem akkor sajnos abba kell hagynia.
5 The Executioner [2009-11-28 14:34:53]
Erdei meg az ütőerő? :) Még félnehézben sem tudta Abront kiütni!
De már számtalanszor elmondta ő is,hogy még a félnehézhez is közepes az ütőereje,nemhogy a 10 kilóval nehezebbeknél! Utoljára Blades-t,és Santiago-t ütötte ki 2007-ben.Komoly bokszolót még nem ütött ki,de még közepest sem.Influenza,hamenés,stb ide vagy oda! :)
4 mescalito [2009-11-28 14:27:05]
ÚGY gondolom hogy Zsoltnak sokkal nagyobb az ütőereje annál amit most láttunk tőle, nagyon látszott rajta az influenza utóhatása arról nem is beszélve hogy ha nem hátráltatja semmi a felkészülését simán végig táncolja a 12 menetet. Azt akarom ezzel mondani hogy simán bele erősödhet a cirkálóba csak egy kis elszántság kéne, egyedül a magassága lehet hátrány de ettől fügetlenül egy Hide-ot gond nélkül megoldana.
Perzse az is igaz hogy simán lemehetne a Karcsi súlycsoportjába kiütni Stiglitzet és akkor már három súlycsoportban lenne bajnok.
3 The Executioner [2009-11-28 13:15:44]

Itt nincs kérdés,az UBP és Erdei a leggyengébb vb-ot választotta ki,akinek az ütőereje is a leggyengébb cirkálóban!
Tisztában vannak ők is szerintem a lehetőségekkel,ahogyan ezt már többször el is mondták!Wlodarczyk lehet,hogy képzetlenebb,de súlyos T.K.O. lenne a vége.Ez ahogy itt is írva van nem a WBO,itt kötelező címvédések vannak.Se Wlodarczyk,se Hide nem gyenge gyerek,és szerintem mindkettő megoldaná Erdeit!
A további lehetőségek pedig igencsak behatároltak,a nagyközép kizárva,mert ők is tudják,hogy zajlik a Hatos Torna,és aki még szabad,mint pl.Bute,Green,Bika,Andrade,Pavlik,stb. az sem Erdeire pályázik,és a gyorsasága semmit nem érne nagyközépben!De ezt is elmondták Kohl-ék,hogy nem téma a nagyközép.
Marad a félnehézsúly: Ahogy fent is írva van,ebben a súlycsoportban a legbehatároltabbak a lehetőségek,mivel gyenge vb-ok vannak,akik féltik az öveiket!Kivéve Cloud,aki megijedt,mint a többiek Hamed,Jones Jr.,stb.:)
Nevetséges,hogy még mindig az UBP-nek hisznek sokan,pénz nélkül majd biztos eljön Németbe Cloud leadni az övet! :) Amerikában pedig nem piac Erdei,ahol szerintem csúfos véget érne a pályafutása Cloud ellen,lemészárolná mint Gonzit,és Woods-ot,legalábbis szerintem! :)
A többi lehetőség is kilőve,Pascal,ahogy fent is írva van,ha legyőzi ismét Diaconut,akkor inkább Dawsont választja.Campillo se biztos,hogy megint nyer Shumi ellen,és ha a kazahnál lesz az öv,akkor az UBP elszállt pénz ügyben,mert kilóra megveszik a kazahok őket.
Brahmer,ugye kizárva,ahogy ezt mindenki jól látja,így vb nem marad.
De akkor ki? Tarver? Nard? Dawson? Roy? Lacy? Johnson? Green? stb... ? Kizárva,hogy elmenne Németországon kívűlre Erdei,ahol nem neki szurkolnak,és nem érzi a támogatást a háta mögül,mivel nagyon "lelkis" bokszoló,ami azért baj,mert ki az az ép elméjű amerikai sztár,aki eljönne Németbe Axel Zielkéhez? :D
Szóval Erdei lehetőségei eléggé behatároltak a klubja,és maga miatt!
Szerintem visszavonul,mert Abronokra még a hazai "fan-klub" se kíváncsi már,legalábbis szerény véleményem szerint! :)
(Bár ha bevállalják Wlodarczykot,és Hide-ot? De Kohl is tisztában van a határokkal...)
2 silverwolf [2009-11-28 11:48:05]
Nem feltetlenul ertek egyet avval, h mindenkepp vilagbajnoki overt kell felnehezben boxolnia Zsoltnak ahhoz, h kozvetitse a ZDF. Viszont ehhez az kellene, h nagy nev legyen a masik (pl RJJ), ami azt hiszem meg nehezebb ugy.
1 rahan [2009-11-28 09:29:41]
Ha vállalható a Lengyel cirkálós...............át kell gyalogolnia rajta! Mert az Uni ki védencét nem rakja elé ez biztos! Jövőre jár le Zsolt szerződése????


Impresszum Levél nekünk Médiaajánlat
www.monokli.com
monokli@monokli.com


SITEMAP XML Küzdelem a spammelők ellen site statistics SG.hu WebTop
Magyar hungaroo.com - A magyar linkjegyzéke Magyar Honlap Linkek Best-Top Statisztika