www.monokli.com
Hírek/Cikkek Interjúk Videók Ranglista Erdei Zsolt Mart Építőipar Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!Hasznos oldalak: az egérkímélő kezdőlap!

It’s Showtime: Badr Hari Magyarországra jön

A+A-
2009. jún. 23., kedd, 12:463289 olvasás - 18 komment


Its Showtime: Badr Hari Magyarországra jön

Már hónapok óta tudjuk, hogy augusztus 29-én mérföldkőhöz érkezik a magyar küzdősport élet, hiszen első ízben kerül megrendezésre hazánkban az It’s Showtime gála. A holland székhelyű utazó küzdősport cirkusz legnagyobb sztárja a marokkói Badr Hari, aki életében először érkezik hazánkba.


It's Showtime, Grago, Manhoef,Karacs,Rácz Dénes,Tatár

Badr Hari, az It’s Showtime fenegyereke egy csapásra robbant be a köztudatba, mikor bombasztikus kiütéseivel megjelent a küzdősport palettáján. Az egykoron még csak szenvtelen vékony holland srácról sok minden kiderült, mióta első nagy meccseit megvívta. Akárcsak a magyarok nehézsúlyú királyának, Karacs Attilának, Harinak is megvoltak az első botlásai az It’s Showtime és K-1 gálákon.

2003-ban kikapott még tejfeles szájúként Ignashovtól és Lekotól is, igaz közben megverte Ostojicot és Gokhan Sakit. Persze ezekben az időkben (2003-2005) Hari még csak egy vékony, nagyképű, hallatlanul tehetséges srác volt, semmi több.

Az idő múlásával azonban egyre erősebb és eredményesebb lett, tapasztalatainak köszönhetően. Ő is. akárcsak az összes nagyágyú túl volt a kezdetleges nehézségeken. és egy igen sikeres korszakot alapozott meg a 2003-2005 időszakban.

Visszavágott a német Stefan Lekónak és legyőzte Paul Slowinskit, Fujimotot, Ray Sefot és Glaube Feitosat is. Később pedig Peter Aertsot, valamint Hong Man Choit és Errol Zimmermant, de mindezt megelőzően „elkövette” az egyik legnagyobb kiütését az orosz Ruslan Karaev ellen. Utoljára az It’s Showtime világbajnoki címéért vívott meccsen ütötte ki a háromszoros K-1 világbajnok Semmy Schiltet, akit sokan legyőzhetetlennek hittek. 

Badr HariEzekkel a meccsekkel, és a közben hozott laza egyéniséggel Badr Hari igazi világsztár lett 2009-re, amikor is bejelentették, hogy szülőhazájában, Marokkóban is lesz It’s Showtime gála, és végre otthon, hazai publikum előtt léphet ringbe. Amikor a sajtótájékoztatót tartották sokan az eseményt a „Dzsungel Morajához” hasonlították, amikor Muhammad Ali tért Afrikában, hogy megmérkőzzön George Foreman ellen.

Badr Hari tehát igazi világsztár lett, és most Magyarországra jön, hogy szurkoljon csapattársának, Melvin Manhoefnak, valamint árgus szemekkel fogja figyelni a magyar harcosokat! Hogy miért? Talán nem nehéz kitalálni a választ: Karacs Attila.

(az eseményre jegyeket a ticket express jegyirodákban és a www.tex.hu valamint www.supergp.hu oldalon lehet vásárolni)
Értékelje cikkünket: (Eddig 4 szavazat érkezett)

Ez elég gyenge lett... 1 Harmatos kis írás... 2 Adok még egy lehetoséget... 3 Alaposabb munkát várok el... 4 Nem ártana jobban tájékozódni a témával kapcsolatban... 5 Elmegy, bár vannak hiányosságok... 6 Elég jól sikerült... 7 Szépen kidolgozott, korrekt írás... 8 Teljesen belefedkeztem az olvasásba... 9 Ha minden cikk ilyen lenne... :) 10
Adja hozzá a kedvencekhez:

 
Moderálási alapelvek!
Szólj hozzá!!
Név:
E-mail cím:
Regisztráció
Belépés
Regisztráció lépései:
1. Kérem adjon meg egy felhasználói nevet és egy email címet!
2. Kattintson a "Regisztráció" menügombra!
3. Az e-mailben kapott linken keresztül aktiválhatja a regisztrációját!
4. Kattintson a belépés gombra!
Megmondóbox:
BB kódok: [b]félkövér[/b] [u]aláhúzott[/u] [i]dőlt[/i]
Elküld
Frissít
Fordít


Hozzászólások: ( 18 hozzászólás érkezett )
18 punisher [2009-07-01 14:55:36]
Értem én,hogy mit akrsz mondani,de ki dönti el,hogy ki az elit?
hiszen mindenki kikapott már mindenkitől!Szóval,szerintem a 8 legjobb közül bárki mehetne az övért,nem?
Persze,a japánok belső versenye volt a K-1,de ott csak a 16-ba kerülhetnek be!Ezzel azt akarom mondani,hogy ott esélye sincs senkinek
a döntőben harcolni,ha nem jó,de japán!Itt pedig a hollandok döntik el,hogy ki mehet az övért!Tehát itt hosszú lesz a sor,mire vki odajut!
Mert ennyi erővel Overeemnek kellett volna menni az övért Schilt ellen,mert kiütötte Harit,és Remy ellen is csak véleményes volt a meccse!
Tehát számomra teljesen átláthatalan,hogy mi lapján döntik el azt,hogy ki mehet az egyetlen övért,ami persze valahol jó,de ugyanakkor meg valahol rosszi is!Pl.egy fiatal feltörekvő harcosnak meddig kell várnia,mire odakerül?Főleg,ha nem Showtime-os?
A K-1-ben legalább bárkinek volt esélye bekerülni,aki elindult egy selejtező tornán,és megnyerte!De a Showtime-nál mi lesz?Szubjektívan eldöntik,hogy ki érdemli meg?
17 Peru [2009-07-01 10:50:25]
A kérdéseidre válaszolva az Its Showtime nem a hollandok belső ügye, vagy ha igen, akkor a K-1 öv meg a japánok belső ügye volt... De szerintem ez egyikre sem igaz. Hong Man Choi valószínűleg nincsen azon a szinten, hogy Showtime övért bunyózzon. Nagy harcos, nagy pacek, de sokszor ki is kapott.

"Nem lesz így olyan,hogy csak a kiválasztottak küzdhetnek az egyetlen nehézsúlyú övért?"

De a kiválasztottak fognak küzdeni, de ez miért gond, amikor a legjobbak vannak kiválasztva? (pl. Schilt vs. Hari később Bonjasky vs. Hari)

A kisebb súlyúak pedig szintén évek óta örülnek a Showtime-nak. Van 65, 70, 72,5 és 77 kg. Szóval a Maxosok itt két súlyban (70, 72,5) is tudnak vb címet szerezni. És így van esélyük. És abban igazad van, hogy többen fognak sorba állni és most egy kicsit olyan ez a Showtime vb öv, mintha a boxban csak egy szervezet lenne és valóban az aktuális világbajnok az a szó nemes értelmében tekinthető világbajnoknak.

16 punisher [2009-06-30 18:05:36]
De ha így van ahogy írod,akkor ez hollandok belső ügye lesz!
Mármint a K-1 nehézsúlyú öve!Tehát elég nehéz lesz odakerülni másoknak is!Ami nem tudom,hogy jót tesz-e a sportnak!
Csak arra gondolok,hogy mondjuk Hog Man Choi mikor küzdhet a Showtime övéért?De mondhatnék még pár nevet!
Nem lesz így olyan,hogy csak a kiválasztottak küzdhetnek az egyetlen nehézsúlyú övért?
Nem tudom,de gondolom a MAX-nál is ugyanez a helyzet,bár szerintem ők a júliusi K-1 gálára készülnek!De ott is ugyanez lesz a helyzet,hogy hogyan fognak a többiek odaférni?Mert gondolom,ha a presztizse ennyire nagy lesz,akkor sokan fognak az övért ácsorogni,nem?
15 Peru [2009-06-30 11:35:41]
Én nem remélem, hogy nem üti Ki Karacsot, hanem bízok és hiszek benne. És persze Attila győzelmében is.

Ha nem helyzed egyik szervezetet a másik fölé, akkor miért javaslod, hogy kérdezzük meg Poramukot? A Showtime bunyósok örülnek, ha küzdhetnek Japánba és bárki a világon szívesen megy oda.. Akárcsak a Showtime-re. Azt tudnod kell, hogy a szokásos Amszterdamban megrendezett Showtime gála a világ legnézettebb küzdősport eseménye két éve. Tehát a legnagyobb gála sem a K-1 nevéhez fűződik már.

Harit nem a Schilt meccs miatt érdekli jobban a Showtime, hanem azért, mert ez a szervezet a mendzserének a bulija és itt nem tartoznak neki úgy, mint a K-1-ben. Az meg, hogy "csak" itt tudott világbajnok lenni Schilt ellen nekem olyan, mintha nem lenne óriási dolog legyőzni Schiltet bárhol is. Remy Bonjasky már indult Showtime-on és a rendezvény egyik úgymond arca... Úgyhogy biztos hasra esett és az is biztos, hogy Hari első címvédése Marokkóban Bonjasky ellenében lesz. Legalább is egyenlőre így mondták nekünk a hollandok. Ennek tükrében szerintem mindketten megvannak K-1-el, (de ha nem lenne) nélküle is, és ez már igaz az összes olyan súlyúra, akik indulnak. Jó, de ha nincsen úgy is jó... Úgyhogy ki mennyire izgul, hogy bejuthasson a nagy nevek viszonylatában, az nézőpont kérdése.
14 punisher [2009-06-30 10:22:22]
Peru,

Én nem helyezem egyiket sem a másik fölé,főleg hogy ennyire leépült a K-1,csupán azt írtam,hogy a legjobbak presztizsnek tekintik az évvégi K-1 gálát,hogy kiderüljön ki a legjobb nehézsúlyú!Azzal hogy a Showtime gálákon van pár db szupermeccs,amit szintén elismerek,sajnos nem derül ki,hogy ki a legjobb!Gondolom,hogy Hari nem csak a K-1 iránt érdeklődik,hanem a Showtime iránt is,mivel nem ő lett a vb,így csak itt szerezhette meg az övet Schilttől!De ahogy írtam,Remy ettől szerintem nem fog hasraesni,és átadni a saját övét!Majd ha évvégén megveri,akkor elismeri szerintem mindenki,hogy ő a legjobb!Egyébként nekem ő(Hari) a kedvencem,de gondolom nem csak nekem!

A Hari -Karacs meccsel kapcsolatban,azt hittem tudsz vmit,azért írtad,hogy nem fogja kiütni!Mondjuk,hogy miért ne akarja kiütni Karacsot?De most már értem,hogy csak reméled!:)

A Final 16:
Őszintén megmondva,ha a nevek alapján fognak meghívni harcosokat,akkor Karacsnak nem sok esélye lesz bekerülni 2009-ben!
Már tegnap is írtam,hogy kinek a helyére kerülne be Karacs,de most sem jutottam többre!Talán ha japánnak született volna nagyobb esélye lenne,de
így olyan sűrű a mezőny,hogy még a nagy nevek is izgulhatnak!
A Showtime-osoknál is sokan várakoznak a lehetőségre,és akkor még ott vannak a nagyöregek!Majd meglátjuk mire jutnak Japánban,és a Showtimenál!

World Max:
Gondolom,hogy sokat kapott Poramuk,de azt tőle kéne megkérdezni,hogy melyik jelent neki többet ,egy-két gálameccs,vagy a júliusi Final 8?Persze fontos mindkettő,hiszen az egyikkel sok pénzt keres,a másikkal pedig az elismertség jár!

Szóval elismerem én mind a kettő gálát,hiszen nem konkurenciája egyik a másiknak!Azt pedig már a K-1-es harcosoktól kell megkérdezni,hogy melyik jelenti számukra a nagyobb elismerést!
Azoknak a sportolóknak pedig természetes,hogy nem Japán az első,akik nem nehézsúlyúak,vagy MAX-osok,hiszen máshol nem is tudják megmutatni a tudásukat,csak a Showtime gálákon!
13 Peru [2009-06-29 18:09:24]

Jól látod. A legjobbak valóban elindulnak a K-1-en, mert meg vannak hívva és ez egy jó dolog. De a Showtime-on ugyanez van. Pepitába.
Egy harcosnak itt is, ott is jó dolog elindulni. De már rég nem Csak ezért hajtanak, hanem azért is. És ez egy nagy különbség szerintem. Továbbra is úgy érzem Te csak K-1 szemszögből vizsgálódsz míg mondjuk Badr Hari már régen nem:)

Szerinted Harit mennyire fogja érdekelni, hogy hol lakik Karacs és, hogy hol van a meccs...?? Ilyen szempontok biztosan nem fogják visszavetni abban, hogy "kiüsse Karacsot".. De szerintem ilyen nem is fog megtörténni és inkább had bízzak és higgyek ebben!

A K-1 idáig egy gálát szervezett a lengyel Európa-Nagydíjat, így kitalálni sem tudom, hogy mi alapján lesznek meghívva a versenyzők. Éppen ezért gondolom azt, hogy a K-1 szokásához híven összeválogatja majd a nagy neveket, akik nem mellesleg Showzime-on szoktak indulni, mint az a MAX kategóriában is megtörtént. A nyolcból hat olyan van, akik leginkább a Showtime gálákon bunyóznak. De Poramuknak hidd el ugyanolyan fontos volt a Kraus elleni derbi egy Showtime-on, mint a K-1 Final-ben. És ugyanolyan sokat is kapott meccsért, ha nem többet...

Punisher, javaslom ne helyezz egy olyan szervezetet a másik fölé, aki hat gáláját és nagydíját veszítette el és a több, mint tíz eseményéből négyet tudott megtartani. Ez persze köszönhető a válságnak is, amit Japán nagyon megérzett. Ellentétben a Showtime-al, aki ugyanilyen mértékben erősödött. (Egyébként a Hollandok szerint akár ez hanem is vissza, de változhat a Japán gazdaság újra megerősődésével...) Így már messze nem csak a K-1-en való indulás a nagy poén ezen harcosok a számára. Pláne a sok olyan súlyúnak, akik K-1-en nem is tudnak indulni...

De ezt is taglaltuk már...

Üdv,
Peru



12 punisher [2009-06-29 12:12:38]
Nem tudom,de én azt látom,hogy a legjobbak mindig elindulnak a K-1 évvégi gáláján,és a céljuk minden évben,hogy azt megnyerjék,tehát,h ők legyenek a legjobbak!Tehát megnyerhet vki Showtime gálákon egy-két szupermeccset,de az igazi bajnok,szerintem,az aki az évvégi gálát nyeri meg!Mert szerintem Remy nem ismeri el,hogy nem ő a legjobb,hanem Hari,aki ugye most szerezte meg Schilttől az övet!

Az tényleg jó lenne,ha egyszer bejutna Karacs a Final 16-ba,főleg úgy,hogy ugye eddig egy selejtezőt rendeztek!De,hogy mi alapján döntenek,az számomra rejtély lesz!Gondolom nemzetiség is fog számítani a japánoknél!De azt sem tudni,hogy ki marad ki tavalyról?
Nem látok olyan nevet,akinek a helyére beférne Karacs!Talán Slowinski,vagy Die Faust?Mert 2 japán biztos lesz,megint!A többi pedig megint biztos a neveik alapján!

Hari nem ütné ki Karacsot?:D Merész kijelntés,azok után,hogy a Karacsnál lényegesen rutinosabb,és jobb Schiltet hogyan intézte el!Talán ha itt lesz a
meccs,akkor figylembe veszi a hazai közönséget,és nem hajt a K.O.-ra!
11 Peru [2009-06-27 00:01:24]
Természetesen látom annak esélyét, hogy Karacs induljon a FINAL 16-on, mert pl. K-1 MAX döntőn a 8-ból hat Showtime-os bunyós, úgyhogy szerintem fogjuk mi még Attilát Japánban látni, de ez csakis a Showtime-nak lesz majd köszönhető.

Abban teljesen igazad van, hogy régebben mindenki K-1 bajnok akart lenni és ez volt a cél. De ma már van más perspektíva is. Úgyhogy a K-1 döntő mellett pl. egy Showtime világbajnoki címmérkőzés ugyanolyan fontos. Mi sem bizonyítja ezt jobban a Hari vs. Schilt meccs.

Bregy-ről lehet ez a szubjektív véleményed, amit írtál, de engedd meg kérlek, hogy továbbra se értsek veled egyet ebben.
Szerintem óriási meccs lesz, és hatalmas dolgog lesz Attila győzelme..!

A K-1 és a Showtime között van még egy hatalmas különbség. A súlycsoportok: K-1 ben van supernehézsúly, nehézsúly és MAX ketagória azaz 70 Kg. Ezzel szemben a Showtime-ban ma már nincsen torna rendszer. 10-9-es pontozás van mint a boxban. És több súlycsoport is van, aminek köszönhetően sok jó bunyós tud küzdeni, akiket K-1-en nem láthatunk.

A Showtime-ban van 65kg, 70kg, 72,5kg, 77kg 95kg és nehézsúly. Így sok pl. Roy Jones súlyú bunyós tud címmeccshez jutni, míg a K-1-ben ezen súly feledve volt. Csak erejének köszönhetően Manhoef tudott maradandót alkotni a nehézsúlyban, de pl. Hutnik, Shakuta, Choplin, és sokáig Spong nem tudott k-1-ben indulni 77kg-osan, mert nem volt ilyen súly. Milyen lenne a box félnehézsúly, meg nagyközép nélkül?? Nem vmi jó..

Szóval egy csomó magyarok által ismeretlen kiváló sztár bunyóst tartogat a Showtime, akik itthon nem ismertek. Mert itthon csak a K-1-re figyelt mindenki ott pedig nem volt számukra lehetőség..

Hari nem fogja kiütni Karacsot:-) Ne kérd tőlem, hogy azt taglaljam, hogy miért lenne jó, ha Hari kiütné Karacsot. Az meg, hogy egy magyar csapatnak sikerülhet elérnie, hogy két védence is a világ ELSŐ számú bunyósával küzdjön meg szerintem minden jóérzésű magyarnak siker...!!
Manhoef vs. Rácz az első. Melvin nem az egyik, hanem A legjobb bunyós Dini súlyában, úgyhogy sportszakmailag már siker a meccs, remélem más szempontból is az lesz.
10 punisher [2009-06-26 11:49:56]
Peru

Köszi a felvilágosítást a versenyek területén,mindig tanul az ember!

De azt még most sem nagyon értem,hogy akkor nem az a célja minden harcosnak,hogy egyszer K-1 vb legyen? Bekerüljön a K-1 16-ba,majd a döntőbe?
A legjobbak mindig elindulnak,mégha Showtime-osok is!

Samedov tudom,hogy megynyerte az európai gálát,de a színvonala elég érdekes lehetett,ha nyert!Most nézem a neveket,hát tényleg nevetséges mezőny a Showtime gálákhoz képst!Senki nem volt ott,aki számít manapság,legalábbis a tavalyi mezőnyből kiindulva!
Mert elég szégyen lenne a K-1-nek,ha no-name-ek kerülnének a 16 közé,vagy nem?De ha ő nyert,azon gondolkozom,akkor ki fog kiszorulni a tavalyi mezőnyből?

Ne haragudj,de én nem látom Bregy legyőzősét,ha megtörténik, akkora fegyverténynek!Bár ez csak az én szubjektív véleményem!Nyert ő sokmindent,de nem mostanában,és szerintem már nincs a csúcson!
Bár ha a Showtime szava dönt,akkor nem tudom,hogy mi alapján kerülnek be a 16-ba az emberek?Te tudod? Mert kapásból 10-et tudok,aki biztos ott lesz,de a többi az hasraütés?

Ha lenne Hari vs Karacs meccs,arra kíváncsi lennék!De bármelyik legutóbbi
Final 16-os K-1-es ellen megnézném!Akkor biztos meg lenne a szabadkártya a Final 16-ra!De amúgy mi az értelme,azon kívűl,hogy Mo.-on sokan kíváncsiak lesznek rá? Ha kiüti Hari Karacsot,az miért jó nekünk?

Még egy költői kérdés:
Látod annak esélyét,hogy Karacs vmikor is kijut a Final 16-ra!
Vagy maradnak a gálameccsek a Showtime-on?
9 Peru [2009-06-25 19:29:17]
Természetesen mindenki örülne, hogyha Attila indulhatna egy Final 16-on, vagy meghívást kapna egy vb döntőre Tokyoba. A K-1 vezetői folyamatosan kapcsolatba állnak Rutz úrral mivel fügnek tőle bizonyos értelmekben. Most is ott voltak Amszterdamban.

Ezekre a versenyekre a Showtime-on való jó részvétellel lehet meghívást szerezni, úgyhogy cél! Biztos, hogy a Showtime-al való közös munka miatt, hamarabb be is érünk a célba. Miközben el kell mondani, hogy a Showtime olyan erős lett és ez nem öntömjénezés miatt van leírva, hogy maga az ide való bekerülés és, hogy itthon lesz ilyen gála is hatalam érték, majdnemhogy egyenérték a Japán storyval! Ha magyar szemüvegen át vizsgáljuk a történeteket...
8 VRRRT [2009-06-25 18:41:25]
Akkor nincs célba véve a nagydöntő, "csak" Showtime gálákon vesz részt Karacs?
(egyszeri néző nem lát sok különbséget, ezeken a gálákon vannak az érdekesnek ígérkező presztízs meccsek, a tornák meg inkább a verseny részleget képviselik)
7 Peru [2009-06-25 17:59:40]

Kedves Punisher,

Meg kell mondjam őszintén, hogy örülök a kettőnk eszmecseréjének, mert egy csomó fontos dologra rávilágít.

Harit pontosan tudom, hogy miért jön, mert a csapatunk invitálta meg, erre ő vett egy VIP asztalt a rokonaival, merthogy itt bunyózik három csapattársa és Karacs is, aki lehet később riválisa lesz.

Azonban biztos, hogy nem K-1 rendezvényen és talán itt vana kutya elásva, mert Te csak K-1 szemszögből vizsgálódsz ill. gondolkodsz. Csakhogy a K-1 már régen nem akkora zsuga, mint azt ebben az országban hiszik.

Ha lesz Karacs vs. Hari meccs, akkor az Showtime gálán lesz és Pesten. Ezt onnan vettem, hogy a menedzsere mondta nekünk itt Budapesten, akivel a mostani, augusztusi gálát együtt szervezzük. Úgyhogy semmilyen K-1 selejetzőt nem kell ezért nyernie Attilának, de szabadkártya sem szükséges, mert nem K-1-en fognak bunyózni. Sőt néhány verseny amiket írtál már nincs is. AZ USA nagydíj megszűnt, a Skandinávia és az olasz Oktagon gálák, pedig már Showtime gálák, nem K-1 események.

Spong esetében meg kell jegyezni, hogy megverte Samedeovot. De ki is az a Samedov?? A 2009-es K-1 European Final győztese. Csak most nem 16:00-18:00 óra között volt a K-1 Európa-nagydíja a Showtime előtt ugyanazon a helyszínen, mint szokott volt. Hanem egy 3000-es lengyel csarnokba, ahol 1800-2000-en voltak. Itt lett bajnok Samedov így ő biztosan indul majd a Final 16-on, ami már a japánok által szervezett K-1 gála lesz!

Itt Európában a K-1 RULES gáláknak van híre, aminek semmi köze a japán K-1-hez, csupán annyi, hogy néha vannak hasonló indulok és ugyanazok a szabályok. Ezeket hívják itthon Collizion K-1 RULES GP-nek.

Itt jegyezném meg, hogy kevés olyan dolog van, ahol a REPLIKA jobb, mint az eredeti, de a K-1 ilyen. A BS-be a magyar szervezőknek köszönhetően egy jobb eseményt láthattunk, mint az eredeti K-1 által elismert lengyelben tartott EB nagydíj volt. Ez tök fura és értelmetlen, de így van.

Tehát az Showtime-ot ne keverjük a K-1-el, mert semmi köze egymáshoz és Hari Showtime bunyós még akkor is, ha indul K-1-ken, ami egyre kevésbé fordul elő, hiszen a Schilt elleni meccsét is Showtime-on vívta.

Bregy legyőzése pedig óriási fegyvertény lenne Attilától. Björn Bregy hatalmas tálentuma ennek a sportágnak, mégha nem is lehet egy lapon említeni Aerts, vagy Bonjasky urakkal. De Akkor is a közvetlen élvonalban van, hiszen nyert a K-1 királykorszakában GP-t és EB GP-t is. Úgyhogy hajrá Karacs.

Hosszúra nyúlt sorry..

Üdv,
Peru

VRRRT már úgy látszik picit jobban ismeri ezt a szakmát:-) De Bregy legyőzésével sem jár a szabadkártya, mert Showtime-on ilyenre nincsen szükség és nincs is.
6 VRRRT [2009-06-25 16:09:42]
A Spong elleni SD vereségre felfigyeltek. Ha sikerül nagyon meggyőzően megvernie a svájcit, akkor talán-talán szóbajöhetne a szabadkártya.
(ha jól emlékszem a végső elimináción részt vesz a 4 selejtező győztese, az előző évi döntősök, és az egészévi teljesítmény alapján 4 szabadkártyás)
5 punisher [2009-06-25 14:46:25]
"akivel még az is elképzelhető, hogy Budapesten kell megmérkőzzön."

Ezt honnan veszed?Majd,ahogy írtam,Japánban a 16 között,ha eljut addig Karacs!
Majd biztos Karacs érdekli Harit,és nem a lányok...:)
Jelnleg nincs azon a szinten Attila,hogy komolyan vegye akár Hari,akár Schilt,akár a többi sztár!Lehet,hogy felfigyeltek rá Spong miatt,de ennyi!Ne képzerljünk már olyanokat,ami nincs!
4 punisher [2009-06-25 14:40:59]
Peru

Ne viccelj már!
1.Badr Hari jelenleg a világ egyik legjobb K-1 harcosa,sokak szerint a legjobb!
Ugye nem gondolod,hogy nem a cimbijét jön megnézni.Mahoefot!
Semmy kiütése után,és a tavalyi döntő után gondolod,hogy neki selejtezőt kell
meccselnie???
Majd esetleg a 16 között lesz meccse,a 8 közé jutásért!De ugye kicsit merész feltételezni,hogy a 16-ba bekerül Karacs!Akármennyire is szeretjük,azért reálisan erre halovány az esélye!Először meg kéne nyerni az európai,vagy amerikai,vagy japán,vagy ázsiai döntőt!
Szerinted mennyi az esély,hogy megnyeeri az EU döntőt,mert gondolom azon indul?

2.Spong egy felhízott nehézsúlyú,aki ott még nem ért el semmit,tehát egy ürge a nehézsúlyban!Egyébéknt ki az a Samedov?Nem láttam tavaly a 16 között!

3.Bregy már rég nincs a csúcson,de eladható!Majd ha megnyer vmit,szóljál!

Nem tudom, de ez a gála csak egy a sok közül!Ez még csak egy leszervezett bohókodás a magyaroknak,bámilyen nagy nevek is jönnek,nekik csak felkészülés!
Majd az EU döntőn kell megmutatni a tudást,utána írhatsz,hogy milyen jók a magyarok!De addig ez csak feltételezés,és álmodozás, minden jószándékkal!
3 Peru [2009-06-24 12:04:45]

Kedves Punisher,

kicsiat had egészítsem ki, amit írtál, mert szerintem muszáj lenne...

1. Hari vett magának egy asztalt és repjeyget, hogy láthassa csapattársait és az egyik lehetséges riválisát, Karacsot, akivel még az is elképzelhető, hogy Budapesten kell megmérkőzzön. Ez szerintem nem ciki Karacsra nézve, de ha igen, akkor vmi nagy gond van velünk:-))

2. Spong felhizott bunyós, de nem ürge. Megverte Samedovot és Attila ellen gyengén muzsikált a hazai környezetben. Ettől Attilának csak jobb lesz, főleg úgy, hogy törött kézzel bunyózott ellene.

3. Bregy ha nincsen sehol, akkor mit keres a Showtime gálákon. Akik sehol sincsenek, azok ilyen gálán nem bunyóznak, nem?
2 punisher [2009-06-24 08:37:21]
Biztos Karacsra kíváncsi Hari?:)
Vicces lenne...
Attól még,hogy a szpozor miatt eljönnek a világsztárok még nem biztos,hogy egy szinten kezelnek magukkal!
Lásd a soha vb-ot nem nyerő Ignasov,aki amikor formában volt,jelezte a különbséget!
Attól még,hogy egy alacsonyabb súlycsoportból érkező Sponggal döntetlent meccselt Karacs még nem világsztár,nem kell bohócot csinálni belőle!
Majd,ha megnyeri az európai selejtezőt,vagy vmelyiket akkor reménykedhetünk,de most mire fel?
Bregy sehol nincs már,és még ott is izgulni kell!
1 Zombi [2009-06-23 15:42:57]
Karacs vs. Hari????De komoly lenne!!!Mondjuk én a Bregy meccsen is izgulni fogok.


Impresszum Levél nekünk Médiaajánlat
www.monokli.com
monokli@monokli.com


SITEMAP XML Küzdelem a spammelők ellen site statistics SG.hu WebTop
Magyar hungaroo.com - A magyar linkjegyzéke Magyar Honlap Linkek Best-Top Statisztika